Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Masina imi trepideaza de ceva vreme, dupa un test cu vag-com cred ca sunt de vina injectoarele sau diuzele, murdare, infundate.. nu stiu. am facut un print screen si un log oprit pe loc. Dati-va cu parerea si dati-mi un sfat. Multumesc! :beer:

L.e: logul nu stiu cum sa-l uploadez pe forum.

post-10456-1262710331_thumb.jpg

post-10456-1262710340_thumb.jpg

Modificat de Cata`lin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajutati va rog cu un sfat, o idee cum as putea anula cu vag com sa nu se mai aprinda farurile(faza scurta si stopurile) cum pun contactul, desi eu nu pornesc farurile. Ele stau mereu aprinse fara sa le dau eu drumul iar in bord nu se aprinde nimic.

daca e vorba de masina ta passat b5,5, scoti blocul ce lumini si pe pinul 3 pui niste scoci sau hartie. Cred ca ai optiunea DRL, Daytime Running Lights care asta face, aprinde farurile pe contact. Cel mai bine scoate blocul de lumini sa fa poze sa vad ce fire pleaca de la el. In principiu masinile cu DRL pleaca fire din blocul de lumini de pe pinul 3 si 6 sau 7 ;) .....de aia am facut eu mai bine ca l-am cuplat cu frana de mana, adica se aprind farurile pe contact doar cand las si frana de mana jos. Ridic frana de mana dezactivez. :somnmare:

PS : uite cum arata un Passat B5,5 cu DRL din fabrica. De aia pinul 3 trebuie acoperit sa nu mai dea comanda la releul care e in spatele actiunii :D

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina imi trepideaza de ceva vreme,

foarte ciudata... toate cu - .......... daca ar fi un injector cu probleme ar fi nr 3. ( cel cu valoarea cea mai mare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate fi chiar 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina imi trepideaza de ceva vreme, dupa un test cu vag-com cred ca sunt de vina injectoarele sau diuzele, murdare, infundate.. nu stiu. am facut un print screen si un log oprit pe loc. Dati-va cu parerea si dati-mi un sfat. Multumesc! :icon_thumright:

L.e: logul nu stiu cum sa-l uploadez pe forum.

Mai poti verifica si oringurile de la injectoare, am intalnit aceasta problema la un A6 2000 AKN cod motor. Pierdea presiune pe la oringuri. Vezi ca sunt ca niste saibii de cupru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate fi chiar 2?

sa fie chiar injectoarul de referinta 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am facut ieri o scanare cu Vag-Com si mi-a reaparut problema pe ECU, dar de data aceasta si pe Climatronic:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 03G 906 021 PM HW: 03G 906 021 AN

Component: R4 1,9L EDC G000SG 1136

Coding: 0000071

Shop #: WSC 00066

1 Fault Found:

005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller

P1641 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 2

Mileage: 17115 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 18:27:06

Freeze Frame:

RPM: 2016 /min

Speed: 51.0 km/h

Load: 49.0 %

Voltage: 14.74 V

Bin. Bits: 00101000

Temperature: 87.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti functioneaza a/c??? daca da sterge eroarea si nu te mai gandi la ea.... daca nu merge verifica daca ai destul freon....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problemuta: dupa o vizita la service pentru distributie ,ulei, directie, furtune frana fata, mi s-a aprins in bord martorul de la ABS si semnul (!). La o scanare cu vag com-ul am urmatoarea eroare

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4D0 907 379 D

Component: ABS BOSCH 5 7402

Coding: 0265108005

Shop #: BB 37402

1 Fault Found:

00302 - ABS Solenoid Valve Relay (J106)

35-00 - -

E posibil sa trebuiasca doar curatati senzorii ABS sau problema e mai grava?

Modificat de ady_mircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Uite ce am gasit:

00302

ABS Solenoid Valve Relay (J106)

- Open circuit in wiring or contact resistance in power supply or ground connection into J106.

- Open circuit in wiring or short circuit to +ve or ground in wiring between J104 and J106.

- ABS Solenoid Valve Relay (J106) or V39 or N55 fault

- Trace and repair wiring

- Check channel 7 of ABS measuring block

- Perform functional test

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cuiuda

Mersi,dar nu stiu care sunt V39 sau N55.Poti sa ma luminezi putin , please?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat scanare la golf4 model 2005 1.9 tdi 101 cai, imi da 2 erori:

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 826 C

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V22

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ5W033546 VWZ7Z0D9792730

1 Fault Found

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

S-a lovit cineva de situatie? ce sa fie? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Single-Wire Operation - Intermittent

Conexiunea (CAN)dintre calculatorul de confort si gateway, are un fir intrerupt (sau un contact imperfect).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conexiunea (CAN)dintre calculatorul de confort si gateway, are un fir intrerupt (sau un contact imperfect).

Calculatorul de confort si gateway-ul unde se gasesc? tre sa ma duc la un "meserias"? sau pot sa verific eu mufele alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul confort se afla sub bord pe partea stanga, CAN-ul daca bine stiu tot in bord se afla daca gresesc sa ma corecteze cineva. Curata pini si mufele ca deobicei acolo sunt probleme din cauza umezelii.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor,va rog un sfat.In urma unei scanari am gasit 00553-debitmetru aer 31-10circuit deschis sau scurt la masa.Dupa stergerea erorii cu motorul pornit avea in grupul 3 MAF specificat 280 iar MAF actual525.Am cumparat un debitmetru nou si surpriza,MAF spec.280 MAF actual 535 iar el ar trebui sa fie intre 240-340.Rog un coleg sa ma lumineze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti trebuie log... posibil sa fie probleme de la egr... dai basic setings pe 003 si vezi ce valorin sunt intre ON si OFF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor 1.9 tdi axr - fuel temp sensor ? aveti idee ? poate fi valva egr ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E senzorul de temperatura combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E senzorul de temperatura combustibil.

si unde se gaseste senzorul asta ? sau cum pot face sa il remediez ? mentionez ca masina are martorul motor aprins in bord si nu prea mai trage ... ma gandeam ca o fi EGR `u .... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba. Nu ai pus exact eroarea. Ce masina e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 311.2

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 FA

Component: 1,9l EDC 0000SG 3349

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ3W049252 VWZ7Z0A4657615

1 Fault Found:

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 M

Component: ESP FRONT MK60 0102

Coding: 0019458

Shop #: WSC 01266

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 01266

2 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 806 E

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ3W049252 VWZ7Z0A4657615

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799

Component: 1F Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge toate erorile si scaneaza din nou sa vezi care mai apar, ce mai importanta ari fi la debitmetru e intermitenta sar pute sa fie un contact oxidat, ai pierderi de putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am scanat si eu masina cu VAG si mi-a dat urmatoarea eroare:

Saturday,08,August,2009,15:14:50:55371

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 038 906 019 AT

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1575

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01271

Additional Info: WVWZZZ1JZ3W611421 VWZ7Z0C7458623

1 Fault Found:

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction

P3103 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Cine mi-a scanat a zis ca EGR-ul e stricat si ca trebuie inlocuit. L-am inlocuit si eroarea persista.

Nu mai stiu ce sa mai incerc. Cineva mi-a spus ca ar fi clapeta de aer dar aia e scumpa si nu vreau sa ma arunc fara o a doua parere ca m-am ars deja cu EGR-ul.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!