Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salutare! Dețin un golf 7, 2015, 1.6 diesel, 90 CP, cod motor CXXA, iar in ultima perioadă, mai ales dimineata, întâmpin următoarele defectiunii concomitent:

1. Limitare putere

2. Eroare frana de parcare

3. Eroare auto hold 

4. Eroare start-stop

5. Martor intermitent arc elicoidal galben
Daca repornesc masina, erorile dispar si accelereaza corect. Am fost la un service, unde initial la test a iesit:

16097 - Fuel Pressure Sensor (G247) 

          P0193 00 [00100000] - Short to Plus

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear.

Dupa ce au schimbat mecanicii un cablu dintre ECu si senzorul de presiune din rampa de combustibil, 2 zile a fost totul ok. 
Astazi dimineata, însă, erorile au reaparut, am fost la acelasi service si anexez fotografia cu erorile. 
A intampinat cineva asa ceva? Sau aveti idee ce ar putea fi?

Mentionez ca, erorile au aparut in luna ianurie iar in decembrie am schimbat distributia,inclusiv pompa de apa

9ba0057f-92ff-4d28-8a10-a270a56c4d60.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aia ce au spus acum ? VAd ca au odis, ar trebui sa stie si sa remedieze, ca le spune mura in gura ce sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu au un raspuns. Urmeaza sa vada saptamana viitoare. Întrebam în cazul în care a mai întampinat cineva problema să merg direct la cauză, nu să schimb toti senzorii posibili😒

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca atinge cablajul.motor in intercooler. In partea drp cum te uiti la.motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Dgs MP said:

Momentan nu au un raspuns. Urmeaza sa vada saptamana viitoare. Întrebam în cazul în care a mai întampinat cineva problema să merg direct la cauză, nu să schimb toti senzorii posibili😒

NU trebuie swchimbati toti senzorii, ci trebuie vazut care senzor e in scurt sau daca ai un cablaj in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa-mi iau si eu un tester vcds bun cu care sa pot vedea toate erorile, ceva recomandari ? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vcds original sau Odis+Vas original. Doar ca nu sunt ieftine.

Din pacate despre clone nu avem voie sa discutam pe forum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am codul 100092 din imagine aparut pe scanare VCDS, ce senzor da aceasta eroare si unde este amplasat, multumesc!

20240320_221611.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor pozitie neutru-pe cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, codul de mai sus vine la pachet cu : 4125 senzor tensiune de referinta P0697

Si 21469 - senzor 1 pentru pozitia neutra P 08E

Cand se aprinde on bord spirala testerul indica p0697 si intra in limp mode 

Ce poare fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Pot fi o sumedenie de cauze,pentru a te lamuri cauti un om capabil si un service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr P0697 de obicei cablaj deteriorat sau un senzor in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
3 hours ago, micnick said:

Salut, codul de mai sus vine la pachet cu : 4125 senzor tensiune de referinta P0697

Si 21469 - senzor 1 pentru pozitia neutra P 08E

Cand se aprinde on bord spirala testerul indica p0697 si intra in limp mode 

Ce poare fi?

Verifica linia de 5v din ecu - senzorii aferenți și cablajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
opleistul32

2.0 tdi CFHC 140 CP, mi se aprinde check engine si scoate ub zgomot ciudat, apoi o opresc in mers si isi revine, dar check ramane aprins pana bag diagnoza pe el.

Screenshot_20240409-152115_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaccum/actuator turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Detin in passat b6 an 2006. De cateva zile mi s-a aprins martorul de la airbag. Am pus testerul si mi-a  aparut urmatoarea eroare :

1 cod gasit

01587 - Declansator pirotehnic 2 airbag sofer (N250)

            001 - Valoare limita superioara depasita  - MIL aprins

 

M-am uitat pe forum VW dar am vazut postarile unor colegi, ca au schimbat volan, manete....imbunatatiri.

Eu nu am schimbat nimic, pur si simplu cand am pornit masina m-am trezit cu martorul de la airbag pornit.

Comenzi pe volan nu am , claxonul functioneaza, semnalizari....toate funtioneaza.

Apelez la cunostintele colegilor din grup pentru a primi o sugestie pt a rezolva problema.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare a fi spira rupta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina in cauza Golf 4 1.9 AJM 2001, stage 1 dpf off, egr off

 

Salut in urma cu o saptamana am luat masina de la mecanic, am duso pentru ca fierbea apa, am schimbat garnitura de chiulasa distributia ulei si filtre, inainte sa duc masina mergea exemplar cu exceptia ca fierbea apa, cand am luat-o masina merge incredibil de prost, abea am putut sa prind pe raza de 25km( drumu de la mecanic pana la mine) 

maxim 70 la ora cu pedala talpa, am ajuns acasa am pus testeru si mi-a dat urmatoarele erori

Initial in prima zi aveam urmatoarele erori:

3  coduri de defecte:
19464 - Senzor poziþie axa cu came (G40) 
            P3008 - 35-00 - semnal în afara limitei de toleranþã
17552 - Debitmetru aer (G70) 
            P1144 - 35-10 - circuit întrerupt/scurt la masã - intermitent
17965 - Regulator de presiune de supraalimentare 
            P1557 - 35-10 - limita de reglare depãºitã - intermitent
Gata de functie: 0 0 X X X 

2  coduri de defecte:
00668 - Tensiune de bord terminal 30 
            008 - semnal neplauzibil - intermitent
00285 - Senzor turaþie ABS (G45) dreapta faþã 
            012 - defect circuit electric - intermitent

 

Dupa 2 zile am schimbat debitmetru am sters erorile si am facut din nou o scanare dupa care au aparut errorile astea :

 

 

4 Faults Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239) 
            P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) 
            P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18039 - Accelerator Position Sensor (G79) 
            P1631 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
17554 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P1146 - 35-00 - Supply Voltage

00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68) 
            37-00 - Faulty
 

 

De precizat masina are stage 1 de 2 ani de zile (tot atunci am facut egr off din soft), si inainte sa fac distributia cu o zi am facut egr off fizic cu kitul acela de se gaseste pe net blindu si teava, masina dupa ce am facut egr off fizic mergea absolut normal nici o diferenta.

El zice ca din cauza stage-ului mi s-a futut calculatoru sau a injectoarelor ,treaba e ca fix de cand a facut distributia probleme acestea au aparut, anume se tureaza extrem de greu, cu pedala talpa nu urca mai mult de 3000 de turatii, dar simt ca si cum as avea 20 de cai, nu functioneaza nici la 20% cum functiona, urcasem un pod spre drum spre mine cu pedala talpa nu urca mai mult de 40 la ora.

De precizat ca am verificat fisieru cu ultima testare facuta in urma cu 2000 de km si nu aveam nici una din erorile de mai sus.

Toate probleme au aparut fix din momentul dupa ce a facut distributia.

Modificat de Nagi Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi pare rău ca in loc de un răspuns vin si eu cu o problema, dar chiar nu știu cum altfel pot posta întrebarea mea: 

006469 - Control Module 1 for Cooling Fan

               P1945 - 009 - Output Short Circuit – Intermittent

Înseamnă ca trebuie înlocuit modulul de control al ventilatoarelor sau electrovalva compresorului de freon

Log-VL09VUB-WVWZZZ3CZ8E112451-250380km-155578mi-15april2024 - Copy.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilator mare, care are incorporat modulul de comanda al ventilatoarelor. Intai se verifica alimentarea, cablajul, etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Recent am achizitionat un Passat B6 2010 DSG ,CBBB 170cp, 4x4. Ieri am intampinat problema cu limp mode cu spira de bujii aprinzandu-se intermitent si mesajul check engine. venind de la drum lung la a treia repornire a ramas si martorul de motor aprins in bord. Am citit si topicul aseara denumit in acest sens, care vinovat in majoritatea cazurilor este actuatorul, dar eu azi-dimineata l-am verificat cu un furtun si pare sa faca compresie. Am facut o scanare totala pe care o atasez. Masina din pacate are si egr off cu soft de care am aflat exact inainte sa o cumpar, dar am facut-o totusi ca mi-a placut, lucru pe care vreau sa il anulez si o reintorc la soft original cu reparatia egr-ului. Vechiul proprietar i-a facut soft de anulare tocmai ca a cumparat un egr aftermarket cu 550 de lei si intr-o luna a picat. Si tocmai sunt dezamagit caci am sunat intr-o reprezentata vw si mi-au spus ca resoftarea inapoi pe original o fac pe propria raspundere caci exista riscul sa se strice ecu. Multumesc anticipat.

Log-WVWZZZ3CZAE190014-288740km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-4 bujii noi

-regulator presiune rampa nou

-turbina de verificat/reconditionat/inlocuit

-blocator coloana de verificat/inlocuit

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si resoftarea se face fara probleme. Nu se strica Ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Intr-adevar egr-ul a fost blocat intr-o pozitie intermediara, era stramba clapeta din corpul lui( dar foarte finuț), are ralantiul cam sus 920 rpm, dar dupa un drum lung apare eroarea asta legata de N75. N75 A fost pusa noua Pierburg, cea veche avea membrana sparta si nu mai tragea.

Acum trage, dar cand apare eroarea din antet gata nu mai intra turbina, am verificat si furtunul nu se mai umfla cand am codul stocat, check engine nu se aprinde, doar pe diagnoza apare, sterg si merge iar o perioada pana reapare bineinteles nu mai trage.

 

Audi A4 AVF 1.9 tdi

a4 1.9 AVF.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cablaj pana în ECU motor și electrovalva, au fost verificate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!