Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

ESte montat langa plafoniera.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..si poate fi el de vina sau bcm ul?..legat de a 2 eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea/erorile complet.Asa cum apar in Vcds. Tot textul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, flavius 22 said:

ok..si poate fi el de vina sau bcm ul?..legat de a 2 eroare?

Ce problema ai, in afara de eroarea stocata?

On 9/27/2025 at 11:42 AM, cyti said:

Vă salut. Va atasez si eu un cod de eroare.

Actuator blocat. La prima vedere ar trebui sa ma pregatesc de o reconditionare a turbinei sau să verific din aproape in aproape vacum, N75, etc? Nu da fum, nu papa ulei, doar spira galbena in bord si limp mode - no power.

Skoda superb 2, Tdi, 4x4, Aprox 400.000 km. Mulțumesc. 

 

20250925_081829.jpg

Verifica actuator turbina si vacuum daca ai 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici o pr..doar erorile astea stocate care pana acum nu erau!

Voi pune erorile complete..multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !Nu stiu daca am nimerit bine...

 

Vreau sa mi instalez VAG DPF pe  masina din semnatura .

 

As vrea sa stiu ce dispozitiv OBD ar fi recomandat (Carista Elm etc ),  am un OBD eleven dar  ofera informatii putine despre DPF si, nu pot sa l asociez cu softul VAG DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

La un Touran 2.0 CFHC din 2014 întâmpin o problemă de ceva timp , problema a apărut în urmă cu aproximativ 4 ani și s-a manifestat de 2-3 ori pe an sporadic fără cod de eroare , este vorba de pornirea la cald , după ce pornește se oprește , uneori o ia din a doua alte ori la a treia cheie , fără nici un cod de eroare pe vcds sau alți martori aprinși în bord . Chestia asta o poate face de 2-3 ori într-o zi și după nu se mai manifestă cu zilele , doar apare așa random o dată . Precizez ca face cu ambele chei ale mașinii , am fost și la service și in lipsa unui cod n-au ce face. 
Ma gândesc ca problema apărând doar când este cald motorul și random sa nu fie dintr-un senzor care nu lucrează cum trebuie. 
Ce date live aș putea verifica cu vcds ul care ar putea coincide cu problema mea ?

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta cu un sfat.?

Am intstalat softul VAG DPF  si am achizitionat  un obd ELM327 care , din pacate , nu se conecteaza cu  softul 

Probabil este o clona mai ipotenta.

 

De unde as putea achiziona un obd ELM 327 corect si cum pot sa mi dau seama daca este ce trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai si Android pentru a beneficia de interfetele ELM si Vag DPF la potentialul maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Binenteles, ElM ul care l am cumparat,  ma lasa sa vad doar cativa parametri live si mi zice ca doar atat da voie varianta  achizitionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma puteti ajuta. Am achizitionat un Konnwei 902 care merge bine insa, VAG DPF nu se poate conecta cu el. Ce pot sa fac ? Zice ca aplicatia VAG DPF nu se poate conecta prin bluetooth.

 

Konnwei se conecteaza prin bluetooth si merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu fie compabil cu aplicația 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aria de discutii de pe DPF sunt colegi care merg pe varianta asta, KW 902 cu VAG DPF,. Dar n am vrut sa deschid discutie de diagnoza  pe cea de DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am mai fost pe aici de ceva vreme. De aproape doi ani, avem in "dotare" si un Golf 7 cu 1,6 diesel CXXB, manuala. Toate bune si frumoase. De curand am o problema cu un senzor de temperatura DPF:  IDE07718 - Particle filter outlet temp. sens. 1 bank 1 : raw value    -40 C. Va rog, daca poate cineva sa ma ajute sa-l identific mai precis unde este, si un cod pe original, daca se poate. WVWZZZAUZGW182698.  Multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea din spate a motorului,sub turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! 

Vă rog să mă ajutați și pe mine cu un sfat la o problemă!

Mașina: Skoda Octavia 2, an 2005, motor 2.0 TDI BKD.

Din când în când, motorul se turează la 1000 - 1200 rot/min la ralanti și pornesc ventilatoarele de pe radiator, deși motorul este rece. Am avut azi nevoie să pornesc dezaburirea pe spate atunci când a apărut simptomul (era la 2 minute de când am pornit motorul) și ledul indicator din butonul dezaburirii clipea intermitent. La fiecare oprire la semafor, turația creștea de la 850 rot/min la 100-1200 rot/min. Nu mi se întâmplă în fiecare zi, sau la fiecare drum. Ci când și când.

La o scanare mi-au apărut următoarele erori:

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKD.clb
   Part No SW: 03G 906 016 F    HW: 028 101 139 1
   Component: R4 2,0L EDC G210SG  6201  
   Revision: 12345678    Serial number: SKZ7Z0D2737494
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 2642CE0491E70876D0-8072

3 Faults Found:
16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81) 
            P0183 - 000 - Open or Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 46.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.24 V
                    Temperature: 57.6°C
                    Temperature: 4.5°C

18104 - Powertrain Data Bus 
            P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 28.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.16 V
                    Bin. Bits: 11001100
                    Bin. Bits: 11000000
                    (no units): 1.0

18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller 
            P1643 - 000 - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1008 /min
                    Torque: 36.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Load: 31.0 %
                    (no units): 1.0

Readiness: 0 1 0 0 0 

 

Tind să cred că ultima eroare are legătură cu simptomul. Așa că m-am uitat și la eroarea din centrala electronică.

 

Pe centrala electronică am următoarea eroare:

 

Address 09: Cent. Elect.        Labels:. 3C0-937-049-23-H.lbl
   Part No SW: 1K0 937 049 N    HW: 1K0 937 049 N*
   Component: Bordnetz-SG     H34 0803  
   Revision: 00H34000    Serial number: 00000001419904
   Coding: F58A8F101105190000110D000000000000194F0E2D
   Shop #: WSC 73430 790 12345
   VCID: 3A7A0A74755F9C9684-806E

   Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer SK351  012  0401  
   Coding: 00065525
   Shop #: WSC 73430  

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 M  Labels: 1K0-955-559-AF.CLB
   Component: RegenLichtSens 005  0605  
   Coding: 00208933
   Shop #: WSC 73430  

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage 
            000 -  -  - Intermittent

 

Nu știu dacă are legătură cu problema, dar mai am și următoarele erori pe ușa șoferului:

 

Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl
   Part No: 1T0 959 701 
   Component: Tuersteuergeraet 09 0165  
   Coding: 0000118
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 74E6E44C17BB2AE69E-8020

2 Faults Found:
00120 - Outside Warning Light/Door exit Light Driver Side 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00131 - Outside Door Handle Illumination/mirror Light Driver Side 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

 

Am căutat informații pe forum dar și pe internet, însă rezolvările se refereau doar la o parte dintre simptomele pe care le are a mea. Iar eroarea de pe centrală era Drive battery voltage signal too low nu intermitent ca la a mea. Pe aria de Octavia 2, ultimul mesaj care se apropia de problema mea, era de acum 10 ani și nu am știut dacă e ok să învii un topic așa vechi.

Orice sfat e binevenit!

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81) P0183 - 000 - Open or Short
Verifica cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos!

Crezi că ar fi de la ăla? Am acea eroare de când am luat mașina din 2008, însă problema cu turația la ralanti si "Drive Battery Voltage 000 - - - Intermittent" a apărut recent. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la senzorul de temperatura combustibil.

Curata toate punctele de masa de la motopr si baterie si daca eroarea mai apare, schimba bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!