Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Dan Adrian 1975

130grade? Cand creste nu mai trage 

Stiammca difetenta este de 20-40grade nu de 80

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am spus ce ai de verificat. Daca tu cauti defectul in alta parte...vei cauta mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Adrian 1975

Am schimbat turbina ,este NOUA,masina nu mai trage dupa ce o forjez putin ,nu mai are boost,cuplu ....nu stocheaza erori 

Modificat de Dan Adrian 1975
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.05.2025 at 21:33, vlahdacoroman a scris:

Nu cred ca a verificat ceva,sigur era "electrician"?!

Au fost la chiar doi electricieni , ultimul s-a gandit sa verifice si turbo . Are joc serios turbina si erorile stocate sunt pe G31 si N249 semnal implauzibil aleatoriu cand pe unul cand pe celalalt. Efectul resimtit e ca masina trage in suturi , fara erori in  bord.

 

Pana acum am schimbat , senzorii G31 , N75 si electrovalva N249 . Prima data mi-a aparut EPC aprins in bord si dupa verificari electricianul a gasit capsula vacumatica de la turbo ca nu mai se deschidea. Am schimbat capsula vacumatica si acum nu mai am nici o eroare in bord dar trage in suturi.

 

Ma gandesc ca odata cu defectarea capsulei vacumatice s-a inrautatit si starea turbinei.

 

O sa reconditionez turbina si sper sa nu mai am problema mentionata.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Nu se rezolva cu reconditionatul turbocompresorului...respectivii nu au verificat/masurat nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, vlahdacoroman a scris:

Nu se rezolva cu reconditionatul turbocompresorului...respectivii nu au verificat/masurat nimic!

Ceau ,

 

Fara nici o rautate , poti sa-mi spui ce ar trebui verificat ? Sa incerc sa merg si sa stau langa un electrician sa-mi verifice punctele mentionate de tine?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Adrian 1975
On 25.05.2025 at 19:10, spido a scris:

Eu am spus ce ai de verificat. Daca tu cauti defectul in alta parte...vei cauta mult si bine.

Am verificat vacum,am schimbat N75,masina face la fel,daca o forjez un pic ,pica si nu mai are putere ,parca estw limitata,sincer nu stiu ce sa i mai fac,turbina noua,N75 nou,verificat vacum,mufe,etc ....in zadar 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Dan Adrian 1975 said:

Am verificat vacum,am schimbat N75,masina face la fel,daca o forjez un pic ,pica si nu mai are putere ,parca estw limitata,sincer nu stiu ce sa i mai fac,turbina noua,N75 nou,verificat vacum,mufe,etc ....in zadar 

Du-o frate in service daca nu stii ce sa-i faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Adrian 1975

Am dus o frate sinse uita la ea mai rau ca mine,nu stiu ce are ptr ca nu are erori,asta e raspunsul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeffy86able

Revin cu o mica intrebare\curiozitate: In grupul 099 nu imi apar temperaturile de dinainte si de dupa DPF. E normal? 

Daca ma uit in advanced measurement values imi apare temperatura de dinainte de DPF (nu mi-a dat prin cap sa salvez poza).

Codul motorului e CBAB.

Screenshot 2025-05-29 111516.jpg

Modificat de Jeffy86able
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
On 5/27/2025 at 9:00 AM, SelesanD said:

Ceau ,

 

Fara nici o rautate , poti sa-mi spui ce ar trebui verificat ? Sa incerc sa merg si sa stau langa un electrician sa-mi verifice punctele mentionate de tine?

 

Multumesc anticipat.

Din pacate nu funcționează asa,cauti pe cineva care stie sa trateze erorile respective!

Pune un scan cu erorile asa cum apar si conditiile ambientale!

Se verifica toate componentele din sistemul de supralimentare!Au teste specifice absolut toate componentele se verifica pe masina,nu trebuie demontat nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @vlahdacoroman,

 

Ultimul electrician a verificat erorile conform schemei electrice a masinii , cablajul de la G 31 l-a inlocuit( clema de la conector era rupta si aveam un fir adaugat de alt electrician pt  ca era intrerupt ) si senzorul G31 la verificat/masurat . A verificat si N75 sa aibe vaccum si sa actioneze capsula vacumatica( care a fost inlocuita acum cateva luni ) , a desfacut N249 , verificat/masurat cablaj , membrana OK, joc la axul turbinei.

 

Pe Vagcom a testat mai multe functii si parametrii, nu stiu exact ce dar mi-a zis ca nu am nimic iesit din comun.Testele au fost facute dupa inlocuire cablu si conector , pe care il banuiesc ca era sursa problemelor mele , toate cu referire la G31.

Am facut drive test cu vagcom conectat vreo 15 km , totul a fost super OK,nici un semn de probleme.

 

Singura chestie e ca mi-a spus ca axul de la turbo are joc si imi era teama sa nu vina de acolo problema de boost.De aceea am si scris pe forum, pentru ca nu sunt convins ca este sursa problemelor mele.

 

Dupa aceste verificari/ inlocuiri masina a mers OK , dar nu am facut decat vreo 200km .

 

O sa revin cu feedback, sper sa fi scapat.

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!