Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Darius ilioni

Ce sa verific mai exact la tubulatură ?, am uitat sa precizez ca da mai mult fum negru la kickdown ca deobicei

Modificat de Darius ilioni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identitate78
On 5/25/2021 at 8:35 PM, F l o r i n said:

Geam sus, buton in sus 5 sec...idem in jos...si dupa procedura , va dispărea 

In primul rand, multumesc pentru sfat! Mai am totusi o intrebare...Avand in vedere ca urmeaza sa plec in concediu, din experienta voastra, aceasta eroare poate aparea de exemplu cand este motorul de actionare al geamului sau alte componenta "pe duca"? N-as vrea sa raman in afara tarii cu geamul inchis pe jumatate.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu...stai liniștit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor CAYC.

La Output Test aud pompa cum functioneaza.

Ce este necesar de facut, schimb, cablaj, mai astept?

 

Citat:

2 Faults Found 

9867 - Coolant Pump 2 
          P261A 00 [096] - Open Circuit
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 122203 km

9870 - Coolant Pump 2 
          P261B 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 122204 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin caldurile ,inlocuieste pompa .(problema des intalnita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o sa fac, dar trebuie in 2 timpi, prima data trebuie sa identific ce producator este, Pierburg sau Buehler, pentru ca au prinderi diferite si ca sa nu schimb si suportul lor trebuie sa iau codul OE potrivit.

 

Am vreo sansa sa identific de deasupra motorului fara sa o ridic pe rampa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un G4 cod motor AXR, nu porneste uneori, nu apare martorul de bujii si nici check engine(dovada ca ecu nu comunica), nici diagnoza cu se conecteaza pe engine( in rest pe instrumente, abs, airbag se conecteaza fara nicio problemă). + nici pompa de motorina nu se aude cum face presiune.( este schimbata recent, nu este de la ea pentru ca s-ar fi aprins martorii in bord daca era de la dansa)

Atașez un log. Am verificat sigurante si relee, dar sunt bune, apa nu am in compartimentul stergatoarelor si ecu nu are pini oxigati cel putin pe partea exterioara. De desfacut, nu l-am desfacut.

Se rescrie cu vcds doar acest ecu sau trebuie si ceasuri noi ?

Log-Golf4Axr.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd nu porneste, se aprinde spira de bujii ?

Verifica releul 109.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice că nu se aprinde, deci nu se alimentează ECU

1 hour ago, opleistul23 said:

nici pompa de motorina nu se aude cum face presiune

Dacă releul 109 nu dă tensiune este normal pentru că releul pompei primeşte tensiune de la acest releu.

Verifică următoarele, în ordinea asta:

- verifică dacă siguranţa F29 este bună

1373998971_axrsigurante.jpg.91cb8a3e4446f2c2571c229c71427a6e.jpg

- verifică dacă pe ea este prezentă tensiunea bateriei atunci când pui contactul 

- scoate releul 109

relee.JPG.5067ed5ef97115c9007276e58d21a04a.JPG

- verifică dacă în mufa releului, în locul unde intră pinul 30 al releului (vezi că scrie lângă fiecare pin al releului câte un nr. 30, 87, 85), ai în permanenţă prezentă tensiunea bateriei (indiferent dacă ai contactul pus sau nu)

- verifică releul 109 (alimentezi releul cu 12V între 30 şi 85, trebuie să se audă un click şi cu multimetrul verifici dacă se închide circuitul între 30 şi 87)

Parcurge exact în ordinea asta etapele şi spune unde apare vreo problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta este buna, releul a fost schimbat. Tot asa face. Asta pana sa ajung aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică cele două tensiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are tensiune in ambele cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică starea legăturii la masă indicată în poză

1444033852_6-9-202112-48-59PM.thumb.jpg.65c3651da8322661dbf3eadaad1aa004.jpg

Şi încă ceva important: verificarea tensiunilor de care am zis mai sus să o faci când nu porneşte motorul, dacă verifici când porneşte normal că ele sunt prezente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific cand nu face, face cam odata pe saptamana, daca are tensiune cand face probleme e clar ca e ecu motor dus, nu ? Daca nu am tensiune cand face inseamna ca ? Ca tot ce tine de pompa si relee e schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, opleistul23 said:

daca are tensiune cand face probleme e clar ca e ecu motor dus, nu

Posibil sau nu are masă, de asta am zis să verifici şi punctul de punere la masă a ECU

5 hours ago, opleistul23 said:

Daca nu am tensiune cand face inseamna ca

....trebuie verificat cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat punctul acela de masa, este in regula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Vin si eu cu o întrebare legată de eroarea pe care o am pe al meu Tiguan TDI.

01 Engine



    Descriere sistem: R4 2.0l TDI

    Număr software: 04L906026EJ

    Versiune software: 3661

    Număr hardware: 04L907309P

    Versiune hardware: H24

    Nume ODX: EV_ECM20TDI01104L906026EJ

    Versiune ODX: 004003

    Codare lungă: 0125003204761D083000



    Coduri de eroare:

        U100800 - Diagnostic interface for data bus Read out DTC

            static

                Date: 2021-03-24 10:06:00

                Mileage: 174904 km

                Priority: 2

                Malfunction frequency counter: 7

                Unlearning counter: 255

                Engine speed: 982.50 1/min

                Normed load value: 38.0 %

                Vehicle speed: 0 km/h

                Coolant temperature: 6 °C

                Intake air temperature: 4 °C

                Ambient air pressure: 1000 mbar

                Voltage terminal 30: 14.060 V

                Dynamic environmental data: 20962817E0000017DD0517DE000011870000

 

Am tot cautat informații despre aceasta eroare si nu reușea sa înțeleg la ce se referă. Orice sugestie este apreciată.

 

P.S.: Am atasat si 2 fisiere de Log (intre ele am incercat sa sterg toate erorile si am mers cateva zile)

P.S2: Singurele probleme vizibile pentru sofer sunt: Nu intra Start-Stop-ul (nu este deactivat din coding) si nu merge camera video de pe fata.

 

Mulțumesc,

Iulian

Log1Tiguan.txt Log2Tiguan.txt

Modificat de Iuly01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea spune ca interfata nu e buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @EEXCALADE,

 

Multumesc pentru raspuns!

Poti sa imi dai putin mai multe detalii? La ce interfata se refera mai exact? Este vorbe de un ECU de pe masina care nu functioneaza sau e o codare gresita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda 1.4 AUB, a fost  curatat egr, inclusiv acea pipa si tija(axul), dar peste o saptaman reapare aceeasi eroare. Sa schimb egr-ul ? Doar pierburg mi s-a recomandat ca este 500 ron. Nu vreau sa-l anulez.

Screenshot_20210614-172312_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba egr dupa ce te asiguri ca  tubulatura e curata ,mufa si cablajul sunt ok ,basic setting facut

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu era basic setting facut ar fi dat eroare de acel tip, dar la mine da flux mic, deci ca si cum nu se deschide, dar el e curat, de 2 ori l-am curatat intr-o luna si mereu abia are pitina funingine.

Ce se poate strica in el? L-am pus pe baterie si lucreaza potentiometrul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16785/P0401/001025

Fă calibrarea lui şi dacă este defect va da eroare, nu-şi va face calibrarea

În plus măsoară rezistenţele şi tensiunile după ataşamentele de mai jos. Rezistenţele se măsoară cu EGR decuplat, iar tensiunile se măsoară cu el conectat (înţepi sau dezizolezi firele care trebuie măsurate)

EGR actuator.pdf

EGR sensor.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!