Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

gctinvalentin

senzor,adaptare,instalatie electrica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi am curat egr si clapeta cut off sau cum ii zice si de atunci in mers mi se aprinde spirala si imi arata pe bord Engine fault, workshop masina merge normal nu întrerupe dacă o opresc dispare spirala dar reapare iar mentionez ca nu am schimbat veniturile la egr si la clapeta cod eroare imi apare 012600 control clapeta dirijare admisie p3138-006 deviatie de reglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor? Ce masina? Ce motorizare? Posibil sa trebuiasca un basic settings la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf5 2.0tdi 170cp bmn cod motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele din compartimentul motor. Sa nu fie vreuna arsa. Clapeta de cutoff mergea cursiv? Sau opunea rezistenta? Masina scutura la oprire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 minute în urmă, pronet a scris:

Ce motor? Ce masina? Ce motorizare? Posibil sa trebuiasca un basic settings la clapeta.

Si cum se basic settings la cele pe benzina stiu dar la diesel nu stiu explicami si mie te rog dispun de vag com

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cazul la tine. La benzina, da, trebuie. La fel si la cr-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca se aude urat motorul când îl opresc face o trepidatie puternică 

Siguranțele st ok acum m-am uitat la ele altceva ce sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate cred ca se lasa cu inlocuire cut off-ului. Si nu e chiar ieftin din cate imi aduc aminte. Ar trebui sa mearga cursiv si usor la actionare. Desfa-l si vezi starea rotitelor dintate din interior. Erau kit-uri din aliaj parca, dar ptr audi. Nu stiu daca se potrivesc. Teoretic piesa cred ca e compatibila pe cod producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt sfaturi o sa o desfac sa vedem ce e de facut dar are vreo importanță ca nu am schimbat garniturile una era si putin ciupita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are. Pierde pe acolo.

Nu e etans. Normal ca influenteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult schimb garniturile si poate scap ieftin mersi pt rasp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce la PD de 170 de cai, eroarea de clapeta apare sub forma IMRC, te duce cu gandul la clapetele din admisie, si nu apare ca eroare de Throttle. Am intalnit si eu si ma nedumerea ca nu are senzor la axul clapetelor din admisie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Fiindca nu are clapeta throtle... 

Clapetele au rol diferit la pd fata de cr. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin
Spoiler

 

@Andrei_221

La PD nu iti apare eroare  Intake Manifold Runner Control (IMRC) si iti apare Intake Manifold Flap Motor(IMFM)

Intake manifold flap motor V157 - PD Clapeta cut off

Throttle valve module  J338 - CR Clapeta cut off

Intake manifold With intake manifold flap motor V157 - CR Motoras  galerie admisie

@vlahdacoroman

Atat PD cat si CR au clapeta de cut off si fac aceeasi treaba obtureaza admisia la oprirea motorului ptr a nu se opri brutal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scanare cu un KTS bosch pr urmatoarele 

p3138 clap.teava  asp./altern alim

diferenta de reglare 

p1570aparat comanda motor blocat

componenta blocata  

se aprinde  martorul de bujie si palpaie fara nici o diferenta in mersul masini  la oprirea motorului dispare eroarea si reapare doar dupa un timp 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac o scanare cu vcds sa vad ce apare  

ms 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMG-20180305-WA0000.thumb.jpg.dba18a4f98c27bbec6a9ac376257d016.jpg

am gasit la scanare eroarea asta pe o Skoda Superb 2.5 TDI V6

Dupa ce o sterg merge in jur de o saptamana dupa care se aprinde ceck engine si apare eroarea asta

Omul a schimbat vreo 5 debitmetre pana acum, stie cineva cum s-ar putea rezolva?

Am montat alt ECU de pe alta masina identica si tot asa face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa schimbi 10 debitmetre..

Verifica sa nu ai furtune crapate/sparte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce legatura ar fi intre furtune sparte si eroarea de pe debitmetru?:mellow:

La furtunurile de vacuum te referi nu?

 

Modificat de soimica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu urmatoarele erori:  Imi explica cineva ce sunt? Multumesc.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 AJ    HW: 3C0 937 049 AJ
   Component: Bordnetz-SG     H54 2202  
   Revision: 00H54000    Serial number: 00000000825276
   Coding: 01890F2700041500470000001C00000000097F075C000100000000000000
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 71EE0E8668325AC916-8024

   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 E  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer 040108 021  0501  
   Coding: 00038805
   Shop #: WSC 00066  

1 Fault Found:
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 88
                    Mileage: 203797 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.09.13
                    Time: 31:63:63

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Voltage: 12.75 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V3.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 L    HW: 1K0 907 951 
   Component: J533  Gateway   H07 0052  
   Revision:   H07 01    Serial number: 251107F2001622
   Coding: E9807F060002022002
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 3068CB82A3B813C159-8064

2 Faults Found:
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 103
                    Mileage: 203797 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:23:48

01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 103
                    Mileage: 205794 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:36:53

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MAX.clb
   Part No SW: 1K0 959 433 BT    HW: 1K0 959 433 BT
   Component:    KSG PQ35 G2  020 0204  
   Revision: 00020000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 8090020052830C7F2D04840560084F03E0FCA0
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 0302544E428E5859F4-8056

   Subsystem 1 - Component:   Sounder n.mounted     

   Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     

   Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     

1 Fault Found:
00332 - Control Circuit for Tank Flap 
            007 - Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100111
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 53
                    Time Indication: 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de actuator capac rezervor, care este defect...ai probleme cu usile spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens probleme? Se inchid / deschid din telecomanda, nu am observat nici o problema.  Iar actuatorul se poate repar daca-l dau jos sau e ars motorasul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa motorasul si curata-l.E doar blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!