Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Am gasit si eu la scanarea unei O2 tdi urmatoarea problema:

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Control Module Part Number: 1Z0 907 044 H

Component and/or Version: ClimatronicPQ35 084 0305

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

00898 - Control Circuit A/C compressor

010 - Open or Short to Plus

Cum as putea sa verific circuitul?

vezi sa nu fie scoasa mufa de la compresorul de AC.

Mufa nu e scoasa(banuiesc ca daca era oxidata dadea eroare de genul rezistance too high sau signal too low)...Poate fi fir intrerupt sau mai grav, compresorul picat?

Masina e cumparata de curand, cel care a vandut-o a spalat motorul inainte.

Intre timp a mai aparut o problema la aceeasi masina:

Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl

Control Module Part Number: 1T0 959 701 D HW: 1T0 959 701 D

Component and/or Version: Tuer-SG 005 0931

Software Coding: 0000246

Work Shop Code: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

00100 - Drivers Interior Locking Button (E308)

008 - Implausible Signal

Este putina mizerie pe sub buton, insa nu as vrea sa-i demontez omului cotiera ca sa curat butonul. Oare reusesc cu un compresor? eventual sa dau si cu niste sprei de contacte?

Butonul functioneaza cand si cand, uneori apar anomalii(apesi pe descuiat si incuie).

Raman dator,

Irinel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe panoul de sigurante,cel din stanga bordului si ar fi siguranta cu nr 5.Asa este numerotata pe capacul de la sigurante.Numerotarea lor incepe din partea de sus de la stanga la dreapta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un manual in limba romana am gasit asa dispunerea sigurantelor in panoul din stanga volanului:

post-13335-1288080873_thumb.jpg

La mine arata asa (traduse din manualul in lb. germana cu care am luat masina):

post-13335-1288080882_thumb.jpg

Eu nu am nici o siguranta acolo, iar in manualul romanesc e cu totul altceva. De ce difera oare?

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sigurantele sunt in + sau in - din cauza dotarilor in plus sau in minus de pe masina! ..parerea mea!

L.E. : schemele puse de @mario75 sunt de la 2 modele/dotari de masina diferite.

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima e de la un manual downloadat de aici de pe forum, iar a doua este traducerea din manualul nemtesc venit cu masina (luata din germania). Amandoua sunt de la Octavia 2. Ce e boldit, e scris de mine peste, sau in locul descrierilor initiale. Eu nu zic de dotarile in plus sau in minus, functie de echipare, ci de faptul ca unele sigurante au o functie intr-un manual, iar in celalalt au alta functie. In prima faza m-am luat dupa sigurantele din manualul luat de aici. Si, cand am vazut ca nu se potrivesc, am scos manualul nemtesc de la naftalina, si m-am pus pe tradus. Indicatiile din asta se potrivesc la masina mea.

Acum imi dau seama de prostie :rolleyes: Eu vorbesc de Octavia 2, iar Doru are Golf 5. Scuze de gresala. Speram sa fie la fel ca la el.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi 3 erori pe Engine, le sterg si tot reapar. mentionez ca pana sa schimb distributia nu am intampinat deloc problema asta (check engine si intrat in limp mode, cateodata).

Address 01: Engine Labels:

3 Faults Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1554 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 50.0 km/h

Temperature: 20.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e gresita distributia cu un dinte.

Vezi mufa de la debitmetru, firele ce duc la mufa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

ma poate ajuta cineva cu eroarea asta :

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00004

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

pentru un passat B5 (din 2000, 1.9 tdi)

Multumesc! Numai bine!

am recodat cu valoarea 00006, si eroarea a disparut. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine ma ajuta cu o interpretare a log-ului urmator? Dupa log a aparut si eroarea urmatoare 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation si masina a intrat in limp mode. Motorul este AWX pe un Passat de 131 cai.

Merci mult...

123.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capsula de comanda a turbinei sau geometria blocata sau cu tendinte de blocare, incearca sa o rezolvi sau nu-i mai da talpa ca fortezi turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi 3 erori pe Engine, le sterg si tot reapar. mentionez ca pana sa schimb distributia nu am intampinat deloc problema asta (check engine si intrat in limp mode, cateodata).

vezi sa nu fie sarit furtunu de dinainte de turbo (intre debitmetru si turbo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut o sesiune de verificat mufe, furtune ieri, nu parea nimic in neregula. dar pentru siguranta au fost scoase toate si curatate apoi puse la loc. in 6-7 porniri nu a mai facut deloc figuri, o sa urmaresc ce se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT!

Am gasit sa cumpar un golf 4 din 2000 la un pret foarte bun dar cu o gramada de erori.Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu niste interpretari ale erorilor

Imi puteti spune daca merita sa ma bag la asa ceva sau nu (sa cumpar masina si sa o repar eu)din ce am citit pe net si din ceea ce stiu si eu, zic ca merita ,dar stiti cum este daca intrebi ici colo mai afli si altele .

Si inca ceva va rog daca stiti cam cat ar costa piesele macar asa orientativ chiar daca nu sunt noi .

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Mileage: 199980km/124261miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AGR.lbl

Part No: 038 906 018 BM

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2115

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

3 Faults Found:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-00 - Implausible Signal

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-00 - -

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl

Part No: 1J0 907 379 G

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03304

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl

Part No: 1J0 909 609

Component: A AIRBAG VW3 SG 0002

Coding: 00065

Shop #: WSC 01317

3 Faults Found:

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-919-xxx-17.lbl

Part No: 1J0 919 861 B

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V01

Coding: 04142

Shop #: WSC 00877

Part No: IMMO

Component: IDENTNR: VWZ7Z0W0977979

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0W0977979

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 Q

Component: 4C Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

Part No: 1J1959801C

Component: 4C Tõrsteuerger. FS0001r

Part No: 1J1959802D

Component: 4C Tõrsteuerger. BF0001r

Part No: 1J4959811C

Component: 4C Tõrsteuerger. HL0001r

Part No: 1J4959812C

Component: 4C Tõrsteuerger. HR0001r

7 Faults Found:

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)

35-10 - - - Intermittent

01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)

35-10 - - - Intermittent

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

End

multumesc anticipat ;)

Modificat de spydy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica incarcarea/alternatorul in primul rand.. apoi sterge fault codes si vezi ce mai apare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa aprinderea becului galben de emisie gaze (Emission garage eroarea care a aparut la scanare este cea de mai jos. Aceasta a fost stearsa si pe moment nu a mai aparut, insa dupa 2 zile s-a aprins din nou martorul de gaze.

Ma puteti ajuta cu pareri despre aceasta eroare, deoarece nu am gasit nimic din ce am cautat.

Sunday,07,November,2010,14:06:08:03435

VCDS Version: Release 10.6.1

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 021 HB HW: 03G 906 021 HB

Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 9000

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 00028 028 00001

VCID: 66C85DF52815

1 Fault Found:

005269 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345): Open or Short to Ground

P1495 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 55

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.17 V

Bin. Bits: 00001100

Mass Air / Rev.: 845.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

Readiness: 0 1 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SE verifica continuitatea bobinei de la valva de comanda a racitorului de EGR, si daca e intrerupta se schimba. Pe pinul 1 trebuie sa ai 12v.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1k0 906 283 A solenoid valve 27 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar mai intai sa fie firele verificate vizual,, ca se mai rod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a rezolvat.

Verdictul: un fir intrerupt care alimenta acel senzor si nu mai aveam acolo tensiune de 12V.

Multumesc Al Bundy si Turbocip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi s-a aprins iar becul galben. Am dat un scan si iata ce a iesit:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Part No SW: 03G 906 016 DT HW: 028 101 189 2

Component: R4 2,0L EDC G010AG 7000

Revision: 12345678 Serial number: AUX7Z0E6FN10NH

Coding: 0000078

Shop #: WSC 66565 257 00032

1 Fault Found:

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction

P3103 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 54.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.62 V

Bin. Bits: 00001000

Torque: 148.0 Nm

Torque: 0.0 Nm

Readiness: 1 1 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel Labels: 8P0-953-549.lbl

Part No SW: 8P0 953 549 E HW: 8P0 953 549 E

Component: Lenks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19559: Verifica clapeta de cut-off. Nu stiu cum e la A3, dar la Passat B6 respectiva e pe acelasi circuit cu ventilatoarele. Vezi sa nu ai arsa siguranta din compartimentul motor.

Mai detaliat aici:

19559/P3103 - Motor for Intake Manifold Flap (V157), Malfunction

Possible Symptoms

  • Higher fuel consumption
  • Insufficient acceleration above 100-120 kmh
  • Shutting off the engine is not nice and easy

Possible Causes
  • Intake Manifold Flap (V157) or the motor for V157 doesn't work well.

<a name="Possible_Solutions" id="Possible_Solutions" style="text-decoration: none; color: rgb(0, 43, 184); background-image: none; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: initial; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; ">

Possible Solutions

  • Check wiring and connections
  • Check / Replace V157, but probably you have to replace the whole EGR

Special Notes
  • The Intake Manifold Flap (V157) has a function in the EGR and in shutting off the (diesel) engine

00884/00885 - s-ar putea sa necesite schimbarea partii electrice a contactului (mai precis a switch-ului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Am fost la masina si am miscat de contactul clapetei insa degeaba. Acum 3-4 luni am schimbat si EGR-ul si cand am facut asta am curatat clapeta. Se pare ca degeaba.

A doua eroare am inteles ca e normala. Apare din cauza butonului de start pe care l-am montat suplimentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de lipsa de demaraj vreau sa va aduc la cunostiinta urmatoarea pb.Acum 4 zile urcind o panta am observat ca masina nu mai tragea,iam dat treapta a2 tot degeaba,pina sa jung in Petrosani mau depasit toate loganurile,pffff ardeam de nervi mai ales ca inainte aveam logan.Am ajuns acasa si am inceput sa caut pe topic,mai ales ca am mai remediat o problema cind masina se plafona la 120 km trebuia sa opresc motorul apoi reveanea iar , am schimbat debitmetru si a fost totul k.

Acum am inceput sa studiez sistemul de vacum ,valvele N75 SI celelante,ma gindeam ca este vreu furtun de vacum fisurat sau cel de la intercoler,le-am schimbat pe toate si nic,tot ca o dacie mergeam. Am curatat EGR-ul mai ales ce era acolo un pumn de mizerie .Bucuros fiind ca buba este de acolo mi-am zis am rezolvat problema dar nimic.Atunci mea venit o idee sa curat senzorii cu spray,tot degeaba .Dupa indelungi incercari am vazut ca in turatie tubulatura de la intercooler nu baga presiune desi turbina mergea perfect.Mia venit o idee ia sa scot senzorul de preiune de pe tubulatora turbo este prins in 2 suruburi in spatele motorului,am luat unul, de la un coleg si lam pus pe masina mea,pffffffffffff surpriza am constatat ca niciodata de cind am luat masina nu am avut asa demaraj ,am mers am dat comanda si mi la adus pe original cu 128 RON,lam schimbat si masina este avion mai ales ca inaite aveam consum la relanti 1l/h si 1,2 l/h cu clima acum am 0,5 si 0,7 l/h cu clama pornit.

Am tinut sa postez si eu situatia mea,mai ales ca la service probabil ma puneau sa cumpar debitmetru,sa schimb turbina sau sa o curat,sa schimb EGR-ul ,valva N75 samd o gramada de bani eu din informatiile posttate de voi dupa 4 zile am rezolvat problema cu 128 ron si muult stres.

Deci oameni buni daca nu mai aveti demaraj si va depasesc loganurile incercati de la alta masina senzorul de presiune de pe tubulatura intercooler si dupaia eventua il comandati.Numai bine

Legat de senzorul de presiune enumerat mai sus ,dupa ce lam montat mam informat de ce totusi nu am mai avut demaraj,senzorul de presiune de pe intercooler fiind defect dadea valori eronate ECU-lui iar cantitatea de motorina injectata era insuficienta sau prea mare in conditiile in care pedala era la podea crescind consumul si lipsa de putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!