Jump to content

150.000 Km Prea Multi Pt 1.9 Tdi?


DieselPower
 Share

Postare recomandată

Personal nu cred ca este mult numarul de 150,000 km pentru un Diesel.

Mai ales daca distributia a fost schimbata cum si cand a trebuit.

Iar din cate stiu eu ,motorul este garantat de producator pentru jumatate de milion de kilometrii. :P

este o cifra rezonabila atata timp cat esti sigur ca acesti km mentionati de tine sunt cei reali. :ceuameni:

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • claudiu_83

    5

  • C o s m i n

    5

  • nicky

    4

  • Luci G.

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

a mea are 156.000 km am luat-o cu 140.000 km si vreau sa spun ca manaca asfaltu, de baga in scaun cand accelerezi, merge de zici ca-i nou nout, cred ca viata lui incepe pe la 100.000 km atunci se aseaza el bine, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

250.000 Km impliniti !!!! Merge de rupe !!! Proaspat cipuita acum 6 luni , maninca jar ca si calul lui Fat-Frumos !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o Skoda Octavia 1 cu motor de 110 CP (ASV),care avea aproape 270.000 Km si mergea super!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce citesc pe aici(si asta e valabil si pt mine) nu km face ca un motor sa fie bun sau rau,ci felul in care a fost intretinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine pana la o anumita limita de km. Poti avea motor brici si la 250.000-300.000 km dar si viceversa poti avea motor facut praf la 150.000 km. Depinde de sofer si de intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 150 k daca a fost putin intretinuta (in mod special daca o importi) e `domnisoara`.. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aproape 200k, dintre care 60k in Romania si merge perfect. Daca ai grija de ea o vinzi ca e prea batrana, fara sa-ti fi facut probleme majore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150 000 sunt super ok. Eu am 199 000. In timp am constatat ca nu "papa" ulei. Motorul merge struna.

Un lucru foarte important este sa-i schimbi consumabilele la timp... mai ales uleiul si filtrul.

Mentionez cz nu am schimbat decat distributia,uleiul si filtrele.Sper sa ma mai tina inca pe atat.

post-33167-1223921461_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzati, am si eu o intrebare, masina din poza are 199mii km? n-as crede ;)

btw, my two cents la topicul acesta "150miikm prea multi ..." raspunsul meu este "da" .. eu personal nu mi-as lua masina de 150mii km .. riscul sa aiba nevoie de bagat bani in ea in urmatorii doi ani in care as vrea sa fac cu ea sa zicem 25-30mii km este cam mare .. si pe urma n-ai ce sa mai faci cu ea .. daca o iei la 5mii euro si apoi mai bagi 2miii (sau mai mult daca ai ghinion .. daca se duce turbina de exemplu ce te faci, ramai cu banii dati, ca nu cred ca mai bagi si pretul de turbina noua) .. eu personal mi-as lua o masina de maxim 2 ani din afara, cu maxim 50mii km .. se gaseste mai greu, costa cca 10mii dar stau mai linistit ca fac 2-3 ani cu ea si pe urma o revand la 5-6mii .. financiar ies la fel sau mai bine ca o masina cu 15omii luata la 5mii si data pe nimic

edit: se pare ca realitatea ma contrazice - joky, ctris_tdi - jos palaria, tot respectul pentru curaj si pentru grija pentru masini .. masina cu 276mi in realitate si omul sa fie multumit .. cred ca nu-mi dau seama cat pot sa duca masinile VAG :P de curiozitate, cati bani se baga anual intr-o masina de peste 150mii km? nu trebuie schimbate elemente mecanice, nimic?

sunt curios cum ar arata masina mea la 200mii :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu?

ia spala motoru la o spalatorie serioasa si vezi apoi cum arata

eu am 206000 pe bord si 276000 in realitate

am schimbat doar garnitura de chiulasa acum 1.5 ani

de atunci doar ulei si filtre

masina e din 2001

motorina si talpa

fac 100 km zilnic

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o luna un var isi gaseste un golf din 2002 motor ASV-110cp, impecabila si la pret foarte bun, ma cheama sa ma uit si eu la ea, fac o tura dar asa sa vad ce poate motorasul si suspensiile , toate perfecte nu afuma, nu batea nimic, motorul mergea ceas, fiind cu pompa distribuitoare l-am ascultat atent mergea parca mai frumos decat al meu, iar diferenta de putere 90-110 am simtit-o bine.

Gata sa bata palma cu proprietarul dar ii facem o scanare si...apare in loc de 167mii km ------fix 367mii km, am ramas masca, refuzam sa cred ca-i adevarat.

Din acel moment am inteles ca un motor bine intretinut nu are varsta....

Ar fi luat masina daca si pretul era pe masura ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ASV e si al meu

cati bani se baga intr-o masina cu peste 150000?

depinde enorm de mult cum o exploatezi si pe ce drumuri umblii

asa cum am scris mai sus am schimbat doar garnitura de chiulasa si ulei si filtre

la partea de motor nu am nici o problema, doar limp mode care necesita curatare de turbina

in schimb consumabilele datorate drumurilor patriei

bucse bara stabilizatoare si cred ca flansa si rulmentul din capu telescopului pe dreapta trebuie cat de repede sa le schimb fiindca cam troncane la gropi

dar fiindca se lucreaza pe zona noastra am luat o piatra in faru stang si una in parbrirz

dar astea sunt consumabile pe care si la 2000 km poti sa ai neplaceri cu ele

periodic o scanez cu vagcomu.

dupa parerea mea un motor intretinut tre sa duca 400 000 fara probleme majore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa ce-am afirmat intr-un post anterior ca merita un SH la 150k km(deci masina din semnatura adusa la 117k,acum are 162k fara nici o problema la motor),vreau sa mai dau un exemplu:stiu un Passat B4 1.9 tdi,dar nu-i stiu tipul de motor exact,care are nici mai mult nici mai putin decat vreo 650k km reali.iar masina a fost adusa din Germania la vremea ei.Asa ca eu zic dati-i bataie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca motoarele astea duc foarte multi km fara probleme daca sunt intretinute cum trebuie. Am un prieten cu Passat TDI 131 CP AWX si are aproape 360000 km cu masina, fabricata in 2002 si adusa in tara in 2006 la 280000 km cand a si cumparat-o (de fapt pe bord avea doar 131000 km). In aproape 3 ani de cand are masina, nu a schimbat decat distributie, consumabile, un cap de planetara, un debitmetru, si o curatare a turbinei. Rezonabil ca pret spun eu, tinand cont si de km reali ai masinii. E drept ca acum nu prea mai trage ca la prima tinerete, dar probabil turbina si-a trait viata, fiind ajutata sa "se imbolnaveasca" de de carburantul/praful din iubita noastra tara.

In concluzie, motoarele duc peste 400000 km fara inverventii, dar marea PROBLEMA cel putin la masinile cumparate din RO o reprezinta nr de km reali pe care ii are masina (marturie sta si patania colegului de mai sus. Daca la 167k km, masina mai mergea linistit 10 ani cu o medie de 20k km/an, si deci ar fi fost o achizitie buna, ei bine la 367k km cat de fapt avea real deja puteam spune ca masina cere investitii, mai mari sau mai mici in functie de cum a fost intretinuta. De aici si frustrarile unora care au probleme dupa vezi doamne 150k km afisati pe bord, masina avand real undeva la 350k km.). Alt aspect important este faptul cum a fost intretinuta masina, revizii la timp, consumabile de buna calitate, etc. Daca iti bati joc de ea, la 100k km poate fi buna doar de fier vechi.

Totusi ar trebui sa tinem cont ca la ~350k km, nu doar motorul este cel care se uzeaza (mai mult sau mai putin). Mai sunt si articulatii, ambreiaj, volant, turbina, interiorul cu tot ce cuprinde acesta, geamurile/farurile "sablate" de pietricele si praf/nisip, chiar si usile care se lasa si ating in praguri, etc.

PS: Motorul acelui B4 probabil era 1Z

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marea PROBLEMA cel putin la masinile cumparate din RO o reprezinta nr de km reali pe care ii are masina...

Cred ca marea problema la masinile cumparate din RO este intretinerea de care beneficiaza din partea romanilor. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat eu gresit sau prea in graba. Cand am spus acea fraza ma refeream la masinile aduse din strainatate (nu mai putem vorbi doar de Germania, deja se aduc multe din Franta, Suedia, etc) de diferiti samsari de masini, care dau cu nerusinare cate 150-200k km inapoi (din cei peste ~350k km pe care ii au majoritatea TDI-urilor aduse la noi pt vanzare), si apoi cumparate de persoane care cred ca au facut afacerea secolului, asta dupa ce li se spune o poveste cu o baba sau un mos care mergea doar la piata cu masina, care tine loc de carte service sau o verificare in service autorizat (reprezentanta de preferat si pentru istoric, in caz ca masina are asa ceva) si care "atesta" cei aprox. 100k km facuti in 7-8 ani.

E adevarat si ce spui tu cosmine, dar nu cred ca trebuie generalizat. In primul rand problema o reprezinta drumurile pe care aceste masini ruleaza (in cazul celor cumparate de NOI din RO) si apoi intretinerea. E bine stiut totusi ca multi romanasi prefera sa puna un ulei mai ieftin care nu corespunde de fiecare data cu norma ceruta de producator (mai ales PD-urile care sunt mai pretentioase) si care il mai "uita" in motor si vreo 25-30k km, un filtru no-name, o bucsa sau un pivot cat mai ieftine, o eventuala reparatie de tinichigerie facuta in parcare si exemplele pot continua, dar asta nu cred ca este din rea vointa ci din cauza veniturilor din aceasta minunata tara (dar asta deja este alt subiect). Din aceasta cauza eu prefer o masina cu 150-200k km parcursi in Germania decat una cu 100-120k km exclusiv "de" Romania. Pentru ca incepand cu motorul, turbina si alte subansambluri si terminant cu trenul de rulare si interiorul, toate vor arata si se vor comporta mai bine la masina rulata in Germania, in ciuda nr de km mai mare.

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da,Gabi,cine isi cumpara masina din Germania de 7-8 ani si cu "100k km",eu zic ca acela ori e naiv ori se face ca e.Dupa cum am mai spus pe un topic,datorita sistemului lor de autostrazi,masinile lor fac cel putin 30k km pe an.Insa masinile lor ruleaza la regimuri de functionare constante ceea ce este excelent pt motoare,dar si pt subansamblurile acestora.Si eu zic ca un motor rulat in asemenea conditii timp de 2-3 ani pe 150k km e mult mai fiabil decat unul aproape nou sau chiar nou bagat direct pe "soselele" noastre perfecte.Chiar si pe forum,cati care au masini cu rulaje de peste 150-200k km au masinile cumparate de noi si cati cumparate SH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura adusa din Franta de la dealer (buy back din leasing,distributie schimbata, service la zi facut in Franta) cu 96k ajunsa aici, 200 km si bat 100k, trage de mananca pamantul.....

Sunt pentru SH-uri si nu as cumpara in ruptul capului o masina noua din RO...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da,Gabi,cine isi cumpara masina din Germania de 7-8 ani si cu "100k km",eu zic ca acela ori e naiv ori se face ca e.Dupa cum am mai spus pe un topic,datorita sistemului lor de autostrazi,masinile lor fac cel putin 30k km pe an.Insa masinile lor ruleaza la regimuri de functionare constante ceea ce este excelent pt motoare,dar si pt subansamblurile acestora.Si eu zic ca un motor rulat in asemenea conditii timp de 2-3 ani pe 150k km e mult mai fiabil decat unul aproape nou sau chiar nou bagat direct pe "soselele" noastre perfecte.Chiar si pe forum,cati care au masini cu rulaje de peste 150-200k km au masinile cumparate de noi si cati cumparate SH?

ma simt "vinovat".am adus masina anul trecut cu 360k km,si am mai facut eu peste 40k km,pe aproape de 50k de acum,iar motorasul toarce de nici nu zici ca are atatia km,si la noi intr-un regim pe care il stim cu totii.

asa ca... PRO SH-uri!!(parerea mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant topicul asta!

Daca nu s-ar fi postat pe el in acest moment nu as fi stiut de el, eu neintrand in aria Passat.

Sugerez sa fie mutat la discutii generale sau in cea TDI.

On topic: masina mea am luat-o din Germania la 130.000 km, acum are 180.000 si merge impecabil, insa am schimbat toate consumabilele (toate filtrele, uleiul) la fiecare 10.000 km.

In opinia mea, daca masina a fost folosita in conditii normale mai poate duce multi km fara probleme, iar daca e adusa din Germania la km astia as putea sa spun ca garantez pentru 2 ani fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze ca postez(am audi a4 b5 dar e identic cu pasatul b5 la suspensii si motor),motorul meu are 12 ani,275 000km si nu consuma ulei deloc(eu il schimb la 7000km si folosesc castrol magnatec 10w 40),pe autostrada o tin numai intre 150-170km/h,iar prin oras numai sportiv o conduc,concluzia:motorul nota 10.In schimb a trebuit sa schimb discurile,placutele de frana,distributia,filtre si bratele superioare si inferioare si bieletele care nu mai fusesara schimbate de 10ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

pt un passat 1.9 tdi 131cp SH adusa de afara(Germania)sunt 150k prea multi?sau acceptabili?la 150k ce costuri ar mai urma?ce ar trebui schimbat(distributie,discuri frane...?)merita adusa o masina cu atati km sau mai bine una cu km mai putini dar si optiuni mai putine??????astept pareri

Daca tie iti este frica cu 150.000 km, ce sa zic eu de 300.000 km 1.9 tdi 110 martoage, stai linistit, ca mai merge mult, a mea este 4 trepte automata, dar rupe floarea la cauciuc daca ii dau talpa :) , am avut o vectra C 2004 cu 400.000 km si imi era frica sa fac depasiri mai scurte cu ea pt ca nu mai avea sprint deloc, turbo era pe duca, garnitura de chiulasa arsa, motor 2.0 dti, foarte proaste.

De passat nu imi e frica ca ma lasa, daca ii dau motorina, nu am treaba.

Modificat de pustiukid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 420.000 km , passat din 2000 , motor 1,9 tdi . afn , 110 gloabe , mege perfect nu am umblat in motor , toti km sunt facuti in Romania a fost cumparata de noua din tara , asa ca in motoarele astea am deplina incredere daca sunt exploatate corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!