Jump to content

150.000 Km Prea Multi Pt 1.9 Tdi?


DieselPower
 Share

Postare recomandată

DieselPower

pt un passat 1.9 tdi 131cp SH adusa de afara(Germania)sunt 150k prea multi?sau acceptabili?la 150k ce costuri ar mai urma?ce ar trebui schimbat(distributie,discuri frane...?)merita adusa o masina cu atati km sau mai bine una cu km mai putini dar si optiuni mai putine??????astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • claudiu_83

    5

  • C o s m i n

    5

  • nicky

    4

  • Luci G.

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi se pare perfect acceptabil, daca o aduci din Germania. Oricum, toate TDI-urile de 3 ani la preturi "normale" si ne-"ajustate" la km (cum sunt cele de 80..90k de pe autovit) sunt pe la 150k.

La benzina se schimba treaba, km pot fi mult mai putini la 3 ani la un pret rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt o groaza de masini care zic baietii ca au asa cum zicea S_C.... 80 - 90 mii de km.... in realitate mult mai mult, iar daca o aduci direct de afara si esti sigur ca are km aia atunci eu zic ca merita. Cand am adus-o pe a mea avea 240.000 km si uite ca mere. Ar trebui sa te uiti desigur cum ziceai tu la discurile de frana... placute... suspensii... iar de distributie eu cred ca nu are rost si ca mai bine sa ti-o schimbi tu dupa ce o aduci.

Asa... ca o parere... vreau sa-ti zic ca am vazut masina Audi a6 2.5 Tdi din '00 cu 220.000 km la bord... bijuterie... si merge perfect asa ca 150.000 km nu credca este mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e mult mai important de unde o cumperi din .de decat cati km are (desigur, in limite rezonabile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord cu cei care au postat inaintea mea. Sustin asta cu experienta proprie, cumparat TDI 96kW la 160.000 adusa din Germania, cu si i-am facut doar distributia si schimburile de ulei la 181.000 si in afara de asta ce am schimbat a fost doar un bec de pozitie (2 ron) si putin spray degripant la stergatorul lunetei ca se blocase acum vreo luna, in rest masina merge perfect, consuma media de 5,8 l% si sunt tare multumit de ea.

Concluzie : merita o masina cu 150.000 reali facuti in Germania.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DieselPower

Asa... ca o parere... vreau sa-ti zic ca am vazut masina Audi a6 2.5 Tdi din '00 cu 220.000 km la bord... bijuterie... si merge perfect asa ca 150.000 km nu credca este mult.

la motorul de 2.5tdi ,150k chiar nu sunt multi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta de 130 cp are multa electronica in el, dar eu am avut 1.9 tip 1Z (pe un audi) la peste 300km si dadea clasa la multe motoare, chiar mai mari.

As zice ca-i foarte fiabil avand 1Z la baza, depinde de utilizator.

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca este OT la rubrica Passat, dar in tema cu nr de km,

am vazut pe mobile un golf4 sdi, din sept 2003, deci 2 ani si jumatate, cu 560.000 km la bord, si cutia defecta (asta asa, in plus).

adica cam 220.000 km/an!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze , dar chiar s-a zapacit lumea in asa hal incat nu isi mai da seama ce inseamna totusi O SUTA DE MII DE KILOMETRII ? SAU DOUA SUTE DE MII DE KILOMETRII

Cred ca nu realizati ca se aseamana cu un mos cu artrita care nu e pus sa alerge.... dar ce bine merge :banghead:

Pe multi ii auzi laudandu-se cu masina cea noua second-hand ! hehehe!!!!!!!!

cica mi-am luat masina noua din germania care e mearsa si para mearsa la care toate piesele au un grad de uzura suficient de mare ca la prima groapa mai solida sa inceapa circul cu schimbatul de articulatii si asa mai departe.

DOMNILOR LUATI-VA MASINI NOI CU CARE SA VA LAUDATI CA DOAR NEAMTUL NU E PROST SA LE VANDA DACA E BUNE! SAU O FII NE-BUNE?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa te contrazic un pic, uite masina mea avea 150k in momentul cumpararrii, iar acuma am 200k si in acest timp inafara de consumabile,distributie si un cap de planetara nu am schimbat nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina noua cat de cat decenta ca performanta/consum/confort incepe pe la 18.000 EUR si nu cred ca toti ne permitem asta. Mai bine o iei cu 9000 EUR de afara. Eu am S/H luat la varsta de 7 ani (masina nu eu :banghead: ) si acum are 12 ani si nu as lua masina noua decat daca as avea salariu minim 3.5000 EUR pe luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul de 2.5tdi ,150k chiar nu sunt multi.....

Eu vorbeam de 220.000 km si tipul, pe care il cunosc foarte bine, pentru ca mi-e fin, si pe deasupra mai si aduce masini din germania pentru vanzare... si face treaba asta de ceva ani buni, zicea ca o sa-l mai tina 1 an si ceva in care probabil ca o sa ajunga pe la 500.000 km si dupa aia il vine.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt f. multe masini care se vand in .de la 3 ani (probabil ca majoritatea sunt masini de firma la care expira leasing-ul). Deci nu le vand pentru ca au neaparat vreo problema, ci din principiu sau din ratiuni de gestiune a parcului auto.

Nu cred ca orice masina care se vinde s/h, se vinde ca sa se scape de vreun viciu ascuns.

Despre suspensii: cele doua masini pe care le-am adus pana acum din .de au fost impecabile dpdv suspensie si in 2..3 ani nu am schimbat nimic la ele. Este f. adevarat ca dupa 2-3 ani de Romania au inceput sa se "inmoaie" (adica sa apara zgomote de plastice, sa nu mai fie atat de bine inchegata masina... cred ca e clar fenomenul).

Din punctul meu de vedere, reteta "ideala" este masina la max. 100k luata la (varsta de) 3 ani din Germania si tinuta maxim 3 ani in Romania.

Despre masinile noi: nu mi se pare ca merita, sub nici o forma. La masinile care ma intereseaza pe mine (A4), atat bugetul initial cat si devalorizarea in primii 3 ani de viata sunt cu mult peste ce pot (si sunt dispus) sa cheltuiesc la o masina.

Chiar a inceput sa ma amuze sa vad modele Audi nou aparute si sa ma gandesc ca aceea este tehnologie care peste 3 ani imi este accesibila fara cheltuieli extraordinare. Nici n-as putea incepe sa ma gandesc, insa, ce ar insemna o rata de leasing de 500..800EUR/luna pentru una noua pe o perioada in care sigur m-as plictisi de ea (sau 30..40000EUR pe loc).

E drept ca ratez "mirosul de nou". Nu poti sa le ai chiar pe toate.

Singurul lucru care intr-adevar imi lipseste - si care de la anul va fi, si el, rezolvat, conform legislatiei UE - este garantia pentru s/h (chiar si cu un cost atasat). In rest...

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Masina mea am cumparat'o la 130k km si acuma are 160. Masina a venit din germania, si pana acuma nu am schimbat decat uleiul si filtrele . Nimic . Urmeaza acuma sa schimb distributia. In rest nu am avut nici un fel de problema cu masina ( un poiector ars ).

Stiu un coleg care face italia. Initial a avut o Bora cumprata la 180.000 km si care a vandut'o la 480.000 ~~. Probleme cu masina aia: a cazut caseta de directie la 400.000 , in rest nimic.

Persoana respectiva are acuma un Audi A6 din 2002, care l'a cumparat la 220,000. Are momentan 370.000 , iar singura problema a fost ceva pe la senzorul de la rezervor... ( nu ii afisa in computerul de bord cati km mai are de facut pana la peco ... ).

Asa ca ca concluzie mi se pare 150.000 f acceptabil. Daca masina e diesel cam atati km au in general masinile de 2-3-max 4 ani. Cu benzina e altceva ....

Cat despre ce spunea mai sus s_c... perfect deacord cu el. Masina noua e masina noua... insa ... sa ne gandim la discutia bine cunoscuta legat de calitatea ( in special la interior) masinilor pentru Europa de Est. Cunosc un prieten care si-a cumparat X5 nou din reprezentanta de la noi ... a mers cu el 6 luni dupa care l-a vandut si si'a cumparat altul din germania de 1 an, care din cate zice el merge mai bine si pe langa asta a ramas si cu o gramada de bani.

Pai sa imi cumpar un Audi A6 modelul nou cel mai "kel" pe banzina si sa dau vreo 40.000 daca nu mai bine, mai bine astept un an max 2 si imi iau un tdi 3.0 cu 20 - 25.000 de euro, care nou e pe la 60. Parerea mea e ca trebuie sa fii in bani puternic sa iti iei nou. Pai in 2 ani arunci pe geam cateva zeci de mii de euroi ! Nu prea cred ca merita. 100k de km de Germania nici nu se simt ... la nimic . Masina vine cu un motor rodat, fara nici o problema de suspensie, fara sa scartaie sau sa bata ceva pe la plastice.

Pentru cine are bani max 2 -3 ani se tine o masina pe romania dupa mine... dupa care alta din germania .

Modificat de mircea dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ! Am un passat variant din 2001 (96 kw-131cp) adus de afara. La bord arata 15oK km dar sincer sa fiu eu unul nu prea cred asta si presupun ca are undeva peste 200k km.Am schimbat inca din prima zi distributia,toate curelele, rolele si intinzatoarele,uleiul si toate filtrele.La tester a iesit bine. Totusi ,avand in vedere numarul mare de km pe care eu as zice ca ii are masina, ce ar mai trebui avut in vedere? Intreb asta pentru ca mi se pare un pic cam zgomotos motorul si "ciupe" si un pic de ulei(intre 50g-100g la 1000km).

Sau daca mai trebuie curatit ceva...

Multam frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, eu am vazut cu ochii mei, zilele trecute, Pumpe Duse - 600.000 km la bord. Nu-mi venea sa cred. Nu a desfacut motorul pana acuma, insa a schimbat turbo si kitul complet de ambreiaj (plus de vreo 3 ori MAF-ul). Masina cumparata de persoana respectiva de noua :D :D :D

Consum de ulei mi-a zis ca are tot ceva de genul asta, de vreo 300.000 km incoace :P :P :P

Later edit: Conteaza foarte muuuult cum o intreti si cum o exploatezi in continuare.

Poate ca am fost off topic ca sa zic asa.

De verificat nu prea ai ce daca nu sesizezi probleme ce te-ar supara, foarte bine ca ai schimbat distributia, iar daca ceva apare in timp, VAG-ul pe ea si se gasesc solutiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_antonio

Stai linistit!Nu trebuie sa ai nimic in vedere,daca masina este in regula.

Daca a avut reviziile,schimburile de consumabile,facute la timp,sunt convins ca nu ti-se va intampla nimic neplacut.Zgomotos motorul?Poate fi de la motorina romaneasca.

Ai schimbat ce era de schimbat.Uleiul nu-i o problema la TDI-PD.

Ai computer de bord.Tot ce va fi in neregula iti va fi aratat acolo.Asta dupa multi kilometri.

Stai linistit.Drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

287.056 km,din care ultimii 27.000 facuti de mine din ianuarie pina acum.

Masina merge struna,ba mai mult am pus pe ea "motor marca Voinea",daca intelegeti ce vreau sa spun,si totul este ok.

Daca neamtul de la care o cumperi(firma sau privat) a avut grija de masina,sa ii faca service-urile cind trebuia,masina poate avea vorba unui coleg si 600.000 km.Nu importa.Important este cum a "trait " motorul cei 600.000.Cu ulei bunn sau nu?cu filtre schimbate la timp sau nu?Etc+etc.

Si asta se poate vedea doar dupa o listare de la VW,unde e compara cartea service cu ce listea za ei.

Vorba unuia..."parerea mea".

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca vine vorba de o listare la VW, de unde facem rost de asa ceva? ca sa comparam cu cartea de service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina a avut reviziile facute la reprezentanta vw datele la care s-au facut acestea si piesele de schimb folosite se pot gasi gasi f. usor pe internet si la o reprezentanta vw din romania.Astfel se poate sti cati km. a avut masina la ultima revizie facuta inainte de a fi adusa in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu as fi interesat de acest lucru... se poate scoate acea lista de la orice dealer VW?

@Nicky - stai relaxat ca si eu am 260.000 Km pe bune si merge struna. am schimbat ieri placutele de frana si in rest nu am avut probleme cu ea.

Se vorbea mai sus despre motorina.... sunetul motorului va fi diferit in functie de motorina folosita. de ex eu am folosit vreme indelungata euro 5.... era agitat motorul... daca intelegi ce vreau sa zic .... dar tragea bine. am revenit la euro 3 de la omv(sprint diesel)... care ei zic ca e euro 4... o fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca lista se poate scoate si dupa net cu ajutorul seriei de sasiu

dar nu stiu exact de pe ce site

daca cineva ne poate ajuta cu chestia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cite am inteles eu cel de 131 cp papa ceva ulei,dar cica ar fi normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai putea verifica nivelul uleiului din cutia de viteze, eventual sa-l schimbi si la clima, sa nu ai probleme pe viitor, sa reincarci cu freon - atentie, la masinile mai noi, unde se incadreaza si masina ta, exista si o mica cantitate de ulei care se introduce in freon, ca sa nu se gripeze compresorul, sunt aparate care fac totul, la Bistrita e aprox 1.500.000 lei vechi control+completari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cite am inteles eu cel de 131 cp papa ceva ulei,dar cica ar fi normal.

da este f normal sa consume din cauza canelurilor care le are pe camasa ca ghinturile de la teava de la pusca.

in sa consuma doar in regimuri inalte

daca mergi cu el pana in 120 nu ai sa vezi consum.

daca ii dai 200 pe ora ai sa simti consumul (mie 200gr la 5000km cand ma dau urat la el altfel nimic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!