Jump to content

Probleme caracteristice Audi A6 , Hai sa vedem daca sunt aceleasi.......


andrein
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,


Am un A6 2.0 TDI de 140cp, am citit aici in acest topic si se pare ca multa lume intampina problema ca nu trage motorul din diferite motive.


Si eu am o problema asemanatoare. Masina nu trage cum trebuie daca e pe Drive (cutie automata) iar cand este pe Sport nu mai trage nici atat , se tureaza pana in 3500 si de acolo urca greu dar de mers merge ca si melcul. Am fost la 4 persaone si i-au facut diagnoza insa nu apare nici o problema , i-am facut si cu VAS (parca) si nici o problema. I-am facut si un log in mers azi, nu am reusit sa-l incarc aici dar se poate descarca de aici www.dropbox.com/s/2kcrodl5x4n7xkb/Log%20A6%2031011.csv  , poate ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi. Multumesc.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Buna ziua!

Am o problema cu masina cu care nu m-am mai confruntat si sunt curios daca vreo unu din voi a mai intalnito.

Am un a6 din 2002 1,9 tdi...problema e ca cand pornesc si nu sunt in miscare pleaca normal toate ACELE..si turometrul de la un punct incepe sa scada la 0 deodata..precum si computerul de bord dispare tot de pe iel pentru cateva secunde...iar in mers aceiasi problema...cateodata se lasa toate la 0 chiar daca am 80 la ora sa zicem si isi revin la loc....toate insemnand turometrul si viteziometrul...si computerul de bord se stinge si el odata cu iele...dupa isi revin toate si totul merge bine...are cineva vreo ideie ce ar putea fi?va multumesc frumos pentru ca ati citit mesajul sI SPER CA IMI POATE DA UN SFAT CINEVA.O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

As dori sa achizitionez un A6 din 2010, motor 2.0 TDI 170 CP, cutie manuala. 

Va rog sa-mi spuneti ce sa testez mai atent cand o sa fac un test drive ? 

Sambata o s-o vad. 

Merci mult ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci intai o scanare, log in mers - ca sa vezi valorile, turbina, debitmetru, etc... verifici valorile injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Florin.

Din pacate nu am tool-ul. Candva m-am jucat putin cu VAG-COM-ul dar acum sunt rupt de realitate :-)

Am sa merg sambata la Nürnberg sa vad un A6 manual si sa fac doar un test drive. Intrebam daca stiti la ce sa fiu mai atent, ceva specific la un A6 manual, sa testez ceva anume in mers, sau pe loc, etc.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema la un Audi A6. Nu pot rezolva nicidecum. Motorul este 2.5 TDI AKE 180 CP Quattro. Problema e ca in bord se mai aprindeau si se stingeau martorii de ABS & ESP. Am facut o scanare, am sters erorile si i-am dat un test la ABS. Dupa test, nicio eroare, totul perfect. Doar ca au aparut martorii iar in bord + ca se aprinde pe computer mare ( ! ) . Aveti idee de la ce poate fi ? Am facut si o scanare si am salvat erorile. Oare poate sa fie de la modulul ABS de langa motor ? Ma gandeam sa scot mufa sa dau cu niste spray sa nu se fi oxidat. 

Log-264260km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un avans defectos aprinde martorul de abs&esp intermitent,verifica valoarea avansului(-3...+3) ideal ar fi (0)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
gabriel george

am si eu o problema la audi A4 4B cutie automata. cand prnesc motorul si pun pe drive merge perfect timp de 5 minute dupa care se tureaza parca ar fi pe liber,cand se intampla dau schimbataru pe secvential (sau cum io zice  unde schimbi singur vitezele)  si inapoi pe drive si iarasi merge bn doar ca in bord imi clipaia fundalul PRND sau respectiv 1,2,3,4,5,6 . Tin sa mentionez ca uleiul lam schimbat dar nici un efect. Astept un raspuns daca ati mai auzit sau ati maiintalnit aceasta problema. MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel george

este A6 4B am gresit eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Andrei Modol

Salutare am un audi A6 din 2010 170cp dimineata la pornire tremura un pic vreo 2 min si daca i-l turez un pic nu mai tremura si se aude parca ar fi fier pe fier după care merge perfect ma poate ajuta cineva multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A6 2.5 2004

Salut ! Am si o problema la Audi A6 Model 2004 Break,as vrea sa stiu unde sunt orificiile de scurgere a apeie dupa parbriz ca vreau sa le desfund ca mi-a intrat apa in masina si nu dau de ele!!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in compartimentul bateriei, mai exact in zona servofranei si sub baterie - o sa ai ca niste orificii de cauciuc - scoate-le.... si nu o sa mai ai probleme pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Partea1:


Salut , sper sa postez unde trebuie. 


 


De cateva zile cand pornesc masina din semnatura (motorul rece) se aude urmatorul sunet/ scartait ciudat la decelerare pe loc. 


 


Aveti idee ce sa verific prima oara? erori in vag com nu imi apar, voi face o diagnoza in mers in seara asta sa vad daca valorile turbinei / injectoarelor / maf-ului sunt in parametrii normali. 


 


Sa fie oare vre-un furtun fisurat?? 


 


VIDEO CU FENOMENUL AFERENT: http://www.youtube.com/watch?v=3JuIGo6AicE


 


Partea 2:


 


Am facut scan aseara cu vag com, totul ok injectoare, turbiba, maf .. in schimb urmatoarea eroare la motor:


1 Fault Found:

000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 

               P0237 - 000 - Signal too Low - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 160922 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2015.01.01

                    Time: 00:45:48

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 294 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 13.15 V

                    Bin. Bits: 00101000

                    Absolute Pres.: 999.6 mbar

                    Absolute Pres.: 1275.0 mbar

 


Am sters eroarea si azi am accelerato mai tare pana cand la un moment dat mi "sa taiat acceleratia" .. probabil a intrat in limp mode. 


 


Ce asi putea verifica? unde e pozitionat senzorul cu pricina? 


 


Multumesc anticipat!


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam aseara a intrat in limp mode iar azi la o alta diagnoza eroarea precedenta (G31) Intake mainfold preassure nu a mai aparut:

 

 

000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
               P0237 - 000 - Signal too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 160922 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.01.01
                    Time: 00:45:48
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 294 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.15 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 999.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1275.0 mbar
 
In schimb a aparut eroarea asta: 
 
1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation 
               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 160935 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.01.01
                    Time: 20:05:32
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3402 /min
                    Speed: 103.0 km/h
                    Load: 97.6 %
                    Voltage: 13.68 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 2295.0 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar
 
Sa fie oare actuatorul?? sau vre-un furtun de vacuum care duce la actuator?? 
 
Mentionez ca in mers , presiunea turbinei e putin peste cea specificata. 
 
Multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am o problema la un A6 4F din 2009 exact ca cea descisa de colegul " 90G_O_L" ma ijos:

 

 

"am o problema la un A6 allroad la inchiderea centralizata......uneori cand apas pe telecomanda ca sa se deschida usile...cea de la sofer ramane inchisa si doar cu cheia se mai deschide. Cand vreau sa inchid masina se inchid toate usile inclusiv cea de la sofer cu probleme.
Problema asta a inceput sa ma sacaie cum a venit vremea rece.....uneori se deschide, alteori ramane inchisa.
nu stiu exact care este sistemul....poate ma lamuriti voi ce trebuie schimbat sau poate este un contact oxidat ...si eventual sa imi recomandati un service ok ..sau poate cineva care se pricepe si a mai facut asta la A6, sa-mi dea fata de usa jos , nu raman dator"
 

 

 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si eu o mica problema am un audi a6 2.5 din anul 1998 ieri cand am pornit motorul masinii a pornit foarte greu iar cand a pornit a inceput sa "bata" puternic!Se poate sa fie sarit de la punct?A mai avut cineva aceeasi problema?Mentionez ca dupa asta nu am mai incercat sa il pornesc!

Modificat de IgnatFlorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salll am si eu o problema cu un audi a6 3000 qoattro mi se aprinde esp si spirala la bujie si nu se mai accelereaza in mers opresc motorul si repornesc merge am schimbat alternatorul si nimic face la fel pentru k mia zis un mecanic k e alternatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ami da erorii pedala acceleratie si un cod 1634 senzor pedala acceleratie semnal puternic am schimbat pedala acceiasi problema am fost si la ct un servis mare mia zis k e calculatorul sau cablajul dar o pornesc sta in relantiu si se aprinde esp si spirala la bujie nu numai in mers nu ai dau de cap nimeni nu stie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate scrii si tu sa intelegem si noi. Ia mai formuleaza odata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci al bundy masina e un a6 3000 qoattro din 2006. O pornesc dimineata dupa 3 4 secunde mi se aprinde spirala la bujii si esp. O opresc o repornesc se sting dar dupa 15 min iar se aprind. I am facut o testare imi da pedala de acceleratie. I am schimbat pedala nimic aceiasi problema. Am fact alta testare tot pedala ami da. Mia zis un mecanic k e din alternator am luat un alternator si l am schimbat a mers dar azi dimineata la fel sa aprins esp si spirala la bujii. Mia zis un alt mecanic k e din calculator ,altul din cablaj nu stiu ce sai mai fac. Altul mia zis k e din baterie k ni e originala,masina a avt bateria VARTA si am schimbato cu una de acelasi amperaj dar cine a prescriso a luat coduriile dupa aia veche k nu o citea masina. Nu stiu ce sa mai cred. Multumesc

Modificat de costelyno
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Probleme cu inchiderea centralizata ( deschiderea ) usii de la sofer la audi A6 2005 - 2010 nu a avut nimeni? are cineva idee ce se poate face? Am descris mai sus fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@costelyno

dar cablajul/conexiunea dintre senzor pozitie pedala acc. si ecu ai verificat...sau fa un log pe canalul 010/motor si vezi daca senzorul citeste sau nu pozitia pedalei de acceleratie.....incearca cand postezi cate ceva sa scrii erorile exact asa cum apar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!