Jump to content

Probleme caracteristice Audi A6 , Hai sa vedem daca sunt aceleasi.......


andrein
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Ai primit raspunsuri la pb asta? La mine a fost problema cu lichidul de frana, a fost insuficient. Am completat in rezervor si a disparut. Nu stiu daca ar fi fost o problema si cu ungerea, cu uleiul. Am avut ulei 5W30 care cica ar fi mai bun decat 5W40 pt AKN. l-am schimbat in acelasi timp cand am reumplut cu lichid de frana. Cica temperatura de aprindere la 5W30 e undeva la putin peste 200 grade iar la 5W40 e putin peste 250 grade. Am mers sportiv cand am avut 5w30 si cred ca am "ars" uleiul si nu cred ca mai facea lubfrifierea corespunzatoare. S-a simtit pe motor ca nu "toarce" cum trebuie. si la 8000 km l-am schimbat ... apoi au disparut martorii de la bujii si esp.

Cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vin si eu cu o problema. Am scanat masina si am urmatoarea eroare:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-00 - Open or Short to B+ Intermitent

Stiu ca e de vina senzorul G80 dar nu il pot localiza. Motorul este 2.5 TDI AKE. Spunea cineva ca la injectorul 3 este un fir dar eu nu am nici un fir la nici un injector ca sa ii curat mufa!? Stie cineva unde este sau la modelul asta sensorul e in pompa de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,am un a6 2.5 din 2002 si cateodata se tureaza singura de "nebuna" de unde sa fie problema?

sunt curios daca motorul meu are filtru de particule si unde il gasesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baietii nu stiu ce motive 2 venitlatii (sofer ) respectiv (pasager stanga) baga aer foarte cald in loc de rece. Iar cele 2 de pe mijloc baga aer rece normal . Este vorba de un AUDI A6 2005 2.0 TDI . A mai intalnit cineva problema asta ? Ce ar fi de facut ? Multumesc astept niste raspunsurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un bloc de electrovalve , aflat in compartimentul de sub parbriz, langa aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silviu.redinciuc

M-am crucit catre probleme am citit aici, daca o persoana care vrea sa devina posesor de A citeste ce este aici, cred ca o ia la fuga :)

Eu pana acum inafara de consumabile(brate, distributie, ulei, filtre) nu am schimbat nimic, si sper sa nu schimb. Nu mi-a facut problema pana acum la nimic.

Am recunoscut din discutiile de aici problema cu display-ul la cald ( in special vara), afiseaza mai sters sau cativa pixeli mai lenesi nu afiseaza nimic, ai impresia ca s-a dus display-ul :)) . Dar se repara, am auzit ca sunt meseriasi care iti pot remedia problema aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, s-a dus afisajul - il schimbam, nu-i problema - punem unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa vb putin de aditivi, am citit niste post'ari ale unor baieti care la un moment dat se contraziceau,nici decum sa'si dea sfaturi. nimeni nu a specificat,in cazul folosirii aditivilor(benzine/diesel) , sunt aditivi care se folosesc atunci cand rezervorul este aproape gol si aditivi la full'ul de combustibil. foarte important, la full'ul de combustibil se foloseste aditiv numai cand ai un drum foarte lung de facut ( peste 500km ) ,niciodata nu fol aditiv plimbandu'te cu masina prin oras.

am 2 masini , un Opel Astra G din 2002 la care am fol aditivi si n'am avut probleme cu motorul dar, nici vreo imbunatatire n'am remarcat , a doua masina este Audi A6 2009 tdi V6 196 CP ,n' am fol niciodata aditivi, am deja 150.000 km, motorul merge impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu releul de semnalizare am avut si eu o problema semnalizarile mergeau dar pe avarii partea dreapta nu mergea l-am desfacut si inauntru are 2 relee unul pt semnalizare si unul pt avarii l-am curatat putin ca nu facea bine contact si merge si in continuare iar in privinta burdufurilor nu iti fa probleme ca se duc la toate masinile

parerea mea e ca aditivii nu prea fac minuni am un prieten care a bagat in motor in ulei duralube cica e cel mai periculos pt marirea compresiei reduce consumul in fine dupa 1 luna a spart motorul aditivul l-a costat 70€ iar un motor la passat 1.9D cam in jur de 400€

ala e injectorul pilot si are fir si e cum privesti motorul la chiulasa din stanga ta ultimul din spate uita-te unde etanseaza capacul culbutor cu chiulasa in dreptul injectorului respectiv si ai sa vezi firul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei Audi A6 din 2009 face lift'ul ,cu motor de 2.0,il poti achizotiona ,e dragut intradevar ;) dar,motorul de 2.0 pe A6 e cam micutz,masina are aprox 1800kg, ti'as recomanda motorizarea de 2.7 sau 3.0 Quattro,sunt motoare care te duc 1.000.000 km ;) . succes ph3nom3n

Buna seara, stimati forumisti.

Dupa ce am citit acest topic cu probleme, pentru ca ma gandesc sa schizitionez un Audi A6 2.0 TDI din 2008-2009, preferabil 2009, 170 CP cu facelift, as dori sa va intreb ce probleme ar putea aparea si cum as putea sa verific, inainte de achizitionare, daca masina are probleme sau ar putea avea probleme din cauza uzurii.

Am vazut ca sunt probleme, majore - cu axa cu came, pompa de injectie, turbina, burduf si minore - relee, inchiderea portbagajului, motoras stergatoare, etc..

Aceste probleme mai sunt valabile la motoarele din 2008-2009 ? Daca nu, care ar putea fi?

Nu ma pricep la diagnoza sau alte programe de acest gen sau utile pentru a afla ceva, asa ca v-as ruga, daca se poate, sa-mi explicati "ca la incepatori" :)

Multumesc!

am postat deja ceva legat de masina care vrei sa o achizotionezi, iti spun "ca la incepatori" , am un A6 facelift,2009, TDI,196 CP , vreau sa zic ca am 150.000km si n'am bagat un ban in motor sau bucse.... ,doar consumabile,filtre ,placute frana si uleiuri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

am o problema la un A6 allroad, la inchiderea centralizata......uneori cand apas pe telecomanda ca sa se deschida usile...cea de la sofer ramane inchisa si doar cu cheia se mai deschide. Cand vreau sa inchid masina se inchid toate usile inclusiv cea de la sofer cu probleme.

Problema asta a inceput sa ma sacaie cum a venit vremea rece.....uneori se deschide, alteori ramane inchisa.

nu stiu exact care este sistemul....poate ma lamuriti voi ce trebuie schimbat sau poate este un contact oxidat ...si eventual sa imi recomandati un service ok ..sau poate cineva care se pricepe si a mai facut asta la A6, sa-mi dea fata de usa jos , nu raman dator

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Cum ne dam seama, la motoarele 2.5 tdi v6 AKE, ca sunt axele pe duca? Care sunt simptomele si cum le putem proteja?? Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti , am si eu o problema la A6 , am antenta radio intrerupta undeva ... Se aude radioul ca naiba , in centrul orasului n-are semnal si nu se aude clar . Ma poate ajuta cineva cu o parere sau cu o schema cu circuitul antenei ? Audi A6 avant 2002 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare am un audi A6 1.9.tdi de 115 CP... problema consta in faptul ca de la 120 la ora masina nu mai trage ... pur si simplu parca ingenucheaza :((( problema apare des in viteza 4 si 5. Daca opresc motorul si pornesc din nou isi revine insa daca ii dau pedala iar moare :( ce sa aiba ma poate ajuta cineva? Mentionez ca in viteza 1 si 2 am dat pana la 4500 ture si fara probleme trage normal. Nu se aprinde nimic in bord nu imi scoate fum nu face probleme la frig sau cald, sta in relanti, totutl e normal numai ca daca pica merge ca un diesel normal ce poate sa aiba????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lordpolice - masina intra in limp mode. Cauta pe forum ce presupune aceasta " avarie " si care ar putea fi cauzele. Cu o scanare te vei lamuri.

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Am un audi a6 2.0 TDI ,BRE  an 2007

Imi poate zice cineva daca acest motor are actionarea pompei de ulei pe lant?

Am un sunet in fata ca un metal care loveste intr-o carcasa de tabla - ma gandesc ca o fi acel lant uzat.

Sunetul apare aleator la ralanti si in principiu dispare in turatie.

Sau alte sugestiii pentru acel sunet?.....la distributie poate fi ceva?

De asemenea dimineata pana se incalzeste motorul am un sunet de rotatie ceva de genul TZAC TZAC TZAC...seamana mai mult a scartait nu a bataie!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul din fata care suna ca si un lant care loveste in carcasa pare a fi de la fulia de alternator. Aceasta este cu cliket si cica s-a dus si de aceea suna asa.

Cel cu TZAC TZAC TZAC insa ce suna la rece nu stiu de la ce sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea,

 

- am urmatoarea problema:

in toamna iam schimbat distributia fara pompa de apa la SFATUL "mecanicului" pt.ca a zis el ca pompa nu e pe distributie si nu trebuie schimbata,bun pana aici,distributia a consta in schimbarea rolelor,filtre de aer de benzina de ulei,ulei,antigel,bujii cu iridium, curea distributie,curea accesorii,fulie alternator, dupa ce am plecat de la mecanic pe la 70 Km parcursi ma avertizat sinor 4 bituri si afisa in bord apa,si miam dat seama singur ca uitase sa puna mufa ce intra sub fasul de expansiune,dupa care nu mi-a mai facut probleme,pana cand am venit dupa un sejur de 2 saptamani de la munte unde am circulat cam 10 ore pe zi cu ea,dupa ce am ajuns acasa (Buc.) la 3-4 zile am plecat cu treaba prin oras dupa cam 40 minute ma avertizat sonor de 4 ori si nivelul apei acum era 120,am dat drumul climei si si0a revenit,urmatoarele zile mia mai facut asa dar oscila intre 90 si 100 si ma lasat si caldura,nu mai baga cald, am schimbat termostatul si tot asa face,a urcat si la 120 dupa ce am venit de la mecanic si cam 2 miute mi-a bolborosit in vas,nu am nici o scurgere pe sub masina,am mutato si uitat sub iam mai mereu dupa scurgeri si nu am gasit.

 

-ce ar putea fi? un mecanic  care sa cunoasca motorul 1.8t 150, care sa ma ajute sa o fac? va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

În primul rând nu mai condu asa cu ea, în al doilea rând verifica ventilatorul mare sa nu fie grupat. De asta îţi urcă tie la120 grade în oraş în 40 min si când ieşi în afară poti merge si ore că apa nu urcă

Ventilatorul mare: ori e grupat, ceea ce scapi ieeftin relativ, ori e grupat si e s-a si ars ceea ce duce la înlocuirea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! De ceva timp ma confrunt cu o problema si nu ii dau de cap deloc.. Este vorba de masina din semnatura: Audi A6 4F 2006 2.7TDI.

Problema e in felul urmator: scartaie volanul la viraj stanga-dreapta, fie rece sau cald afara. Sunetul nu provine 100% de la pompa servo. Am fost cu masina la cel mai bun service auto din oras si diagnosticul a fost bucsa de pe caseta de directie care intra in contact cu coloana de volan.

S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Observ pe forumurile din afara ca e o problema generala la Audi.

Atasez un clip care sa explice exact sunetul produs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

nu cred ca am postat unde trebuie dar am o problema cu o masina inchiriata:( audi a6 2.7 v6

de la cine am luat masina nu mi-a zis ca are probeleme cu cauciucurile, dupa 2 zile sa observ ca are o roata mai desuflata(cauciuc muci),am pus rezerva care era mai mica si acuma mi sa aprins abs:(.

sa fie de la roata mai mica??

stiu ca abs citeste viteza pe fiecare roata.

sau sa fie o defectiune cu senzorul|(roata spate dreapta)??

va multumesc mult

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toti ...

Trecand direct la subiect ...

Vreau sa imi iau o masina , preferabil Audi , dar am o problema ...

Neaparat vreau A6 , dar 1.9 mi se pare putin ... mai ales pe un A6 , iar cel de 2.5 am auzit ca are probleme ...

Intrebarea e : la cel de 2.5 toate au probleme sau doar cel de 150 de cai putere , modelul mai vechi , cel de 179 fiind mai nou ma gandesc ca poate nu are aceleasi bube ... ? Ce spuneti ... ?

La fel si cu 3.3 de pe A8 , e bun motorul sau si acela are ceva probleme des intalnite ?

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fereste-te de 2.5TDI cu cod motor incepand cu A ca de dracu'!!!!! (ex AKE 180cp) . Toate 2.5 au problema cu axele care "se mananca" efectiv, la codurile cu B problema fiind rezolvata prin introducerea axelor din titan. Sfatul meu e, daca tot vrei A6. Ia un 1.9 131cp si Dl. voinea te poate ajuta sa obtii performante similare unui 2.5 .multa bafta si gandeste de 10 ori inainte sa alegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema mea a fost rezolvata odata cu schimbarea casetei de directie. Deci , pentru cine are problema de mai sus cu scartaitul in volan - bucsa din capul casetei este buba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!