Jump to content

Probleme caracteristice Audi A6 , Hai sa vedem daca sunt aceleasi.......


andrein
 Share

Postare recomandată

Eu am avut urmatoarele probleme cu Audi A6 2.5 TDI, motor V6, cutie automata:

reparat torbosuflanta

reparat pompa injectie

Dupa ce i-am schimbat si distributia, s-au intamplat toate astea, iar acum nu vrea sa mai porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua,am si eu aun audi a6,2003,motor 2500 si tot asa i mi face si mie.intra in D dar nu vrea sa plece.accelereaza dar nu pleaca,la fel se intampla si in R.nu am avut timp sa umblu cu ea ca nu prea stau prin tara si am rugamintea la cei care se pricep sa mi dea cateva sfaturi cu ce ar putea avea masina si unde sa ma duc la un service bun in bucuresti.aaaaaaaaaaa,inainte sa mi faca asa cand plecam dupa loc i mi tripida,de la 50 in sus nu mai aveam probleme...as vrea sa stiu daca este de la motor sau de la cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MICHELA:

Suna la 0722/707.775 Cristi Stoian.

Au service, baietii au lucrat la Porsche Romania si stiu mesere, preturile sunt ok.

Zi buna;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am sa sun dar pe 20 ca nu sunt in tara.merci frumos I.U.V..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, am probleme cu un a6 motor 1.9....plec de pe loc si nu are putere deloc, cand se incalzeste merge foarte rau mai ales cand vreau sa accelerez nu are putere si moare motorul. Pana acum cand vruiam sa acelerez puternic in mers avea un trepidat ca si cum se ineca....

O parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdannovaceanu

Salutari, am probleme cu un a6 motor 1.9....plec de pe loc si nu are putere deloc, cand se incalzeste merge foarte rau mai ales cand vreau sa accelerez nu are putere si moare motorul. Pana acum cand vruiam sa acelerez puternic in mers avea un trepidat ca si cum se ineca....

O parere?

in primul rind vagcom-ul pe el si diagnoza.

posibile probleme la vacuum sa fie vreun furtun sau racord desfacut,spart,probabil ceva pe la pompa de injectie etc.

dar in primul rind diagnoza.bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sa va spun pe scurt ce probleme am intalnit timp de o luna si ce simpla a fost solutia:

-gaseama dimineata masina cu stopurile aprinse

-la rece nu tragea deloc si iesea din viteza cum calcam acceleratia

-ramanea turata la 900 fara alte simtome dubioase si nu mai tragea deloc

solutia, schimbarea senzorului de pedala de frana care ramanea blocat si dadea toata masina peste cap.

cost 150 ron cu tot cu manopera

atasez foto cu piesa:

post-3088-0-22603100-1294261393_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut... sunt nou pe forum si am o nedumerire legata de masina mea,un Audi A6 din 2003 2,5 tdi tip motor BFC 163 CP cutie 6 trepte (230000 km).

O am de 2 luni si sunt al doilea proprietar in tara (am dat detaliile astea pt cine se pricepe daca poate sa-mi dea o solutie la problema mea)

Dimineata porneste foarte bine la prima cheie ,nu scoate fum .daca o opresc si o pornesc iar imediat sau la un interval de 20 min porneste la fel de bine.

INSA daca o las mai mult de o ora ,doua ore si vreau sa o pornesc iar porneste mai greu... chiar foarte greu. tin sa precizez ca are toate filtrele schimbate,bujiile ok si

e f ingrijita cu service la 10 mii trage f bine si sunt foarte multumit de masina din toate punctele de vedere in afara de problema asta :(

tare multumit as fii daca as afla un raspuns de la un posesor de audi care a rezolvat problema sau un "doctor" in v6 care sa ma lamureasca.

STIMA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteam sa dau copy paste la ce ai scris tu si mi se potriveste la perfectie(al 2-lea proprietar, nr km, etc). Exact la fel patesc si eu pe un BDH(180 cp) din 2005, cu mentiunea ca daca atunci cand pui contactul nu urca din start voltajul bateriei la 12V atunci stiu sigur ca va porni la sfert.

Eu am suspectat pompa de motorina si cand am fost la mecanic l-am intrebat de chestia asta. Mi s-a zis ca ar fi capul rotativ la pompa sau ceva de genul(nu am prins toata informatia). A zis ca inca nu are rost umblat/schimbat si ca singurul inconvenient e acela ca trebuie sa dai mai mult la automat.

In caz ca mai dai de ceva informatii legate de problema sa dai feedback pe forum. Daca este o rezolvare mai simpla decat schimbat/umblat la pompa de motorina sunt foarte interesat.

LE: Se poate oare sa fie problema din soft, gen problema pornire la cald la anumite motoare VW? Masina ta are softul original pe ea?

Modificat de fadrianradu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu am aflat nimic inca in legatura cu pornirea.... si la mn cand pun contactul si nu se ridica din prima la 12 v porneste la sfert.

daca aflu ceva am sa-ti spun ...numa bn!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun pe scurt ce probleme am intalnit timp de o luna si ce simpla a fost solutia:

-gaseama dimineata masina cu stopurile aprinse

-la rece nu tragea deloc si iesea din viteza cum calcam acceleratia

-ramanea turata la 900 fara alte simtome dubioase si nu mai tragea deloc

solutia, schimbarea senzorului de pedala de frana care ramanea blocat si dadea toata masina peste cap.

cost 150 ron cu tot cu manopera

Aaaaa, bine am venit in club. :rolleyes:

Eu asa am gasit-o dimineata (la -15 grade), cu stopurile aprinse, de era singura masina cu promoroaca topita la stopurile de frana, inclusiv la cea din luneta.

Problema e ca am apucat sa deschid portbagajul si nu se mai inchidea.

Doar din 4-5 incercari se inchidea.

Am apasat pe pedala de frana de cateva ori, sperand sa se stinga stopurile,..nimic.

Am pornit. Bateria, 50%.

Porbagajul deschis in bord, desi fizic era inchis.

Ma duc la el, stopurile erau stinse acum, dar portbagajul avea aceleasi nazuri.

Am plecat asa, cu imaginea de portbagaj deschis, in bord.

Peste niste linii de tranvai,...am vazut in oglinda ca s-a deschis si capacul.

L-am inchis, am ajuns la destinatie, problema persista, dar am lasat masina la soare,...daca se putea numi soare.

Ideea e ca si-a revenit si nu a mai facut.

Masina a fost spalata cu o saptamana inainte, daca e sa fi fost de la apa, am mers cu ea cu doua zile inainte de problema si chiar si in ziua precedenta,...nu stiu de la ce sa fi fost.

Cica la masinile astea cad in draci incuietorile de la portbagaj.

M-ai pus pe ganduri cu senzorul de la pedala de frana..., dar sper sa nu mai faca.

Modificat de G@bryel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Motor busit, biela la cilindrul 1 a iesit prin bloc de doua ori(stanga, dreapta)si a spart si baia a 3 a oara. Nu au ramas gripate nici nici biela pe vibrochin nici pistonul blocat in camasa, pur si simplu s-a smuls biela... . Masina nu a fost turata, nu a aparut nici un zgomot inainte de a se intampla asta. Am dat motorul jos si am constatat ca s-a smuls biela si ca a fost vorba de pori la biela. Naspa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparat si turbina ca avea joc la ax maricel, chit de ambreiaj ca era gata si ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 la mana : am un audi a6 2001 AKN ... acum 5 luni aveam relantiul pe la 800-900 .... am avut niste probleme nu se tura masina peste 2000 de turatii s-a curatzat pe acolo nustiu exact ce admisie EGR ... plus solutzii in pompa crezand ca este piston avans blocat ... mers mai tare dupa aceea si a mers masina si-a revenit... dar relantiul akm sta la 700 ... CARE AR PUTEA SA FIE PROBLEMA SAU DACA MA AFECTEAZA CU CEVA

2 la mana : acum dupa 5 luni iar numai mi se tureaza peste 2000 si ceva de turatii , imi consuma mult , scoate niste fum la relanti exact ca data trecuta ... nustiu ce sa mai cred ... specific ca am o eroare care reapare ... start of injection regulation (AVEAM EROAREA ASTA SI DATA TRECUTA AKM 4 LUNI) ... dar ce ar putea fi ... daca nu am umblat la 1000 de serviceuri plus o gramada de bani aruncatzi , cand aflu ceva exact atuncea aflu altceva si tot asa :))) sar dintruna in alta ba piston avans blocat ba egr infundat ... poate aflu ceva concret aici

MULTUMESC ANTICIPAT !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 10 ani si 235k kilometri ( cam asa are masinuta mea a6 2,5 tdi din 2000 care este la mine de un an luata de la proprietar) , au

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa zic vad ca in general ati avut noroc de masini bune. eu nu dar in fine asta nu mai conteaza. dupa mine problemele masinii sunt urmatoarele:

- burdufe planetara

- cutie tiptronic

- yala portbagaj

- filtru DPF mare nenorocire dar.............

- injectoarele;

- turbo

- bank 1 si 2

- clapete admisie si bank 1 si 2

- clapeta aer/acceleratie

in fine una peste alta ce as putea zice o masina serioasa sanatoasa frumoasa puternica eleganta dar foarteeeeeeeeee pretenitioasa mai rau decat o c_ _ _ a dar asta este macar acolo sti ca dai banii inainte de a intra dupa vezi ce-o fi :biggrin: seara buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Iata o problema noua: Dupa schimbartea totala a articulatiei fata ( inclusiv amortizoare si discuri de frana, a aparut o bataie pe stanga in partea superioara. Mi se pare dubios , ramane de vazut daca nu cumva m-a lasat caseta de directie , altceva nu vad ce sa fie. Suruburile casetei care o fixeaza de caroserie sunt bine stranse le-am verificat, bratele sunt montate bine ( de subsemnatul) toate suruburile stranse , s-au inlocuit inclusiv bucsele de la bara stabilizatoare odata cu bieletele antiruliu, iar caseta nu are pierderi de ulei. Va tin la curent, saptamana asta rezolv. Daca ma puteti ajuta cu informatii de spre caseta de directie ( cine a mai patit-o )eventual si cum s-a rezolvat problema v-as fi recunoscator.

Modificat de vidoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti..am o mica mare problema...mi-am luat un a6 cu motor bfc si mi-a luat foc instalatia electrica din senin..a ars nitel ,suficient cat sa distruga tot ce era instalatia electrica,a ars capacul de sus cel mare de plastic si ala a alimentat probabil si intretinut focul,furtunaraie ce a apucat..dar tot ce povestesc eu ...sa intamplat intr-un minut de ars ..la viteza am obs ca numai tine frana ca topise furtunul care duce in servo...am oprit ,deskis capota si atunci a iesit flacaraia..

este posibil sa se fi bulit pompa de injectie?calculator?pompa abs?calculator cutie automata?..sau este posibil ca astea sa nu aibe nika ?are ceva sigurante ,releee care protejeaza? sa stiu dc are rost sa mai o repar ..sau sa o dau asa...

astept ceva raspunsuri daca a mai avut cineva norocul asta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Repara ceea ce poate pune in pericol viitorul posesor daca te hotaresti sa o vinzi. Ia in considerare si noua taxa de mediu, fa niste calcule si vezi cum iesi mai bine...cu reparatie sau vindut pe maruntis...bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

As dori sa stiu daca la A6 2.0 sunt probleme cu bratele superioare fata, pentru ca la A4 m-am saturat sa le tot schimb la 1 an.

Si nu merg in offroad cu ea, dar dupa 30.000 km incep sa bata.

Motorizarea la un 2.0 din 2007 este cumva PD?

Sunt probleme cu motoarele astea, ca la varianta de 2.5 am tot citit defecte?

Modificat de lucian.f
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, stimati forumisti.

Dupa ce am citit acest topic cu probleme, pentru ca ma gandesc sa schizitionez un Audi A6 2.0 TDI din 2008-2009, preferabil 2009, 170 CP cu facelift, as dori sa va intreb ce probleme ar putea aparea si cum as putea sa verific, inainte de achizitionare, daca masina are probleme sau ar putea avea probleme din cauza uzurii.

Am vazut ca sunt probleme, majore - cu axa cu came, pompa de injectie, turbina, burduf si minore - relee, inchiderea portbagajului, motoras stergatoare, etc..

Aceste probleme mai sunt valabile la motoarele din 2008-2009 ? Daca nu, care ar putea fi?

Nu ma pricep la diagnoza sau alte programe de acest gen sau utile pentru a afla ceva, asa ca v-as ruga, daca se poate, sa-mi explicati "ca la incepatori" :)

Multumesc!

Modificat de PH3N0M3N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,sunt nou in forum,detin un audi a6 avant din 2001,motor 2.5 v6 AKN,am si eu un interes sau curiozitate cum ar fi:mergeam lejer intre 45-55 km pe ora(pe drum umpic mai rau),la un moment dat mi-au aparut in bord senzoru abs si esp+o franare usor(cum ai lasa in frana de motor),toate astea au durta circa 2 sec,dupa care au disparut,am mers in continuare la o intersectie mise parea ceva mai ciudat la acceleratie,era mult mai sprintena masina(puterea la acceleratie era mai puternica),e motiv de ingrijorare?sa desfundat ceva?

Zicand astea eu am masina de 2 luni,precizez ca fostul proprietar era o femeie care mergea foarte incet cu masina.

Si cum as putea afla daca au fost schimbate axele cu came?

Mai am martoru de la ulei in bord aprins(pompita galbena) care cand e masina in P sau N (cutie tiptronica) nu e aprins in rest se aprinde,am verificat ulei-ul in fiecare zi nu consuma ulei sa fie dus senzoru?

Multumuesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu un audi a6 din 2001 am o mare problema cu ea...nu mai depaseste mai mult de 70 km/h....masina se tureaza normal nu mi a aparut nimik in bord...poate cineva sa ma ajute??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal eu l-am reparat singur l-am scos l-am desfacut iar in interor are 2 relee unul pt semnalizare cu o singura clapeta iar celalalt pt avarii cu 2 clapete problema ca nu faceau bine contact le-am curatat cu un ac si acum merge fara probleme .Mie nu imi functionau avariile pe partea dreapta dar semnalizarea mergea Cat despre timpul de schimbat daca e sa il inlocuiesti mai mult de 5 min nu dureaza

Si mie mi s-au dus tachetii de la chiulasa de pe stanga cei de pe evacuare sunt aproape toti blocati maine am sa ii schimb axele nu au nimic nu au uzura absolut deloc.Uleiul este foarte important daca faci schimbul la timp si ii bagi ulei bun nu ar trebui sa ai probleme mie pe capac dupa codul de ulei a trebuit sa cumpar 0w30 care e ff scump in marca castrol l-am cumparat in 70€ 6 litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!