Jump to content

Probleme caracteristice Audi A6 , Hai sa vedem daca sunt aceleasi.......


andrein
 Share

Postare recomandată

eli_sorin_sef

Nu cumva ai un radiocasetofon diferit de cel original ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. In legatura cu un Audi A6 2.5 TDI 180 CP. L-am cumparat ieri, si dimineata (-16 grade) cand sa-l pornesc a pornit foarte greu, la a doua cheie. Care poate fi problema ? Cel de la care l-am cumparat mi-a zis ca nu este nici o problema ca doar se incalsezc mai greu bujiile. Daca imi puteti spune vreo idee va astept. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste voltajul, ecranul cel mai din dreapta jos. Cand pui contactul, urca in 11 V, astepti 10 secunde(+/-), urca in 12 V si de abia cand iti indica ca ai 12 V in baterie, doar atunci dai cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se para ca tot asa porneste, am lasat sa ajunga la 12V dar astazi se invartea mai greu parca nu avea putere si scoate in continuare fum cand o pornesc dimineata, in timpul zilei nu am nici o problema. E posibil sa se fi dus bateria ? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie slabita si fiind foarte rece afara, sa nu mai faca fata. Banuiesc ca dupa prima pornire nu mai ai probleme. Deci, verifica bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat toate bujiile? Sa nu fie vreo una dusa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai deranjez cu inca o intrebare : computerul imi mai arata ca pot sa fac 60 de km, acul de la rezervor era aproape de prima linie rosie. In timp ce ma indreptam spre peco la relanti simt niste vibratii si imi palpaia becul cu spirala. Ajung la peco bag jumatate de rezervor si acum beleaua, nu a mai pornit. Sa mor nu alta. Becul galben care trebuia normal sa mi se aprinda cand am rezervorul cat de cat gol nu mi s-a aprins. Ca sa o pornesc am chemat pe unii si mi-au slabit cu o cheie niste chestii pe la motor ca sa iese aerul de pe instalatie. Voua vi se pare normal ? Multi mi-au zis sa nu tin rezervorul sub un sfert. Astept parerile voastre. Multumesc ! :blah:

Modificat de narcotic21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti s-a stins spirala dupa ce ti`au umblat respectivi la masina?

Modificat de Kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a stins spirala, dar problema e, de ce nu mi s-a aprins becul de la rezervor, la computer imi mai arata 60 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara tuturor. Sunt posesorul unui Audi A6 1.9 tdi 2002, 180 000 km. Am urmatoareleprobleme si daca se poate un sfat la problemele mele:

1. cateva linii din bord ( unde indica temp) lipsesc cand se incalzeste - la rece ii in regula - masina nu are computer bord. Nu stiu care ar fi rezolvarea...

2. indicatorul de motorina ii "'defazat'' - adica sta mult pe full si dupa aceea pe cand ajunge la 1/4 din rezervor ma anunta ca tre sa alimentez. Fostul proprietar mi-a spus de aceasta problema. La fel si indicatorul la apa - acul nu pleaca de la 60 si pleaca de pe la 65 si urca pana la 95. Oare care ar fi rezolvarea? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare baieti! De ieri sunt propietarul unui A6 TDI V6 quattro motor AKE an 2002 cu 220.000km. Clar ca inca nu am ajuns cu ea la VAGcom dar urmeaza. Insă: cu acul de motorina la 1/2 mi-a aparut semnul de realimentare...ceea ce mi-se pare ceva anormal( este ceva remediabil prin vagcom?) Urmează o problema cu furtunașele de la injectoare... cele de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua.de vreo doua saptamani mi`am luat un audi a6 2.5 tdi quattro 180 de cai.posesoru mi`a spus ca a schimbat pompa si axele cu came.motorul e AKE.merge. super sper sa am noroc.cate am vazut pe forum mi s.a facut rau.la cati km ar trebui sa`mi fac iar griji de axe si de pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdannovaceanu

daca le-a schimbat cu unele noi nu mai ai de ce sa iti faci probleme inca 250 000 de km.

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADD REPLY sau FAST REPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi`a zis ca si pompa si axele amandoua.sunt pacatoase rau masinilie astea?adevaru e ca asa sunt de frumoase si cum stai in ele zici ca e nava spatiala

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADD REPLY sau FAST REPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca la orice SH, depinde de noroc.

Si eu i-am schimbat axele si pompa, dar sunt foarte multumit, o am de aproape cinci ani.

La cum merge si ce confort iti ofera eu nu as schimba-o cu nimic, mai ales ca este si quattro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa am si eu norocul tau.va multumesc da raspunsuri.si sa aveti sarbatori fericite.daca am probleme tot la voi o sa apelez.mersi mult inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salve, am un A6 1.9 TDi '99 110 CP AFN de aprox. 1 an in care l-am rulat cam 20000 km. Daca incep sa insir cate am inlocuit pe ea o sa aveti impresia ca am luat o epava de A6... Unele repere mai scumpe unele mai ieftine (daca ar fi drumuri "umane", si la noi, 70% din defecte nu ar fi aparut)... Una peste alta, tot iubesc aceasta masina si urmatoarea va fi tot un A6, modelul 4F. In momentul de fata am niste sunete ciudate la directie, un fel de croncanit plastic~metal + bataie in zona superioara, mai ales pe frana cu rotile virate catre dreapta, am fost la vreo 3 service-uri si nici unul nu a fost in stare sa gaseasca buba, ultimul mi-a zis ca are impresia ca e caseta de directie, am programat-o la BCGolf sa vad ce diagnostic imi pun si ei. in rest... desi nu am herghelia mare de cai, la putini le "miros fumul" :)

Bafta si drumuri plane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Sunt in cautarea unul A6 pana in 2002 si ma tenteaza motorul de 2.5. Dilema mea ... cate motoare sunt? ca din ce am vazut pana acum sunt si de 150 CP si 180 CP. Care ar fi diferentele? doar soft? consum?

Problemele cu axele cu came sunt la ambele?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele de 2.5 tdi al caror cod incepe cu A vei intalni aceleasi probleme , inclusiv axele cu came .

Diferentele sunt pompa injectie , turbina injectoare si soft .

Ideal ar fi sa iti iei de 180 de cai daca tot dai banii pe taxe .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna tuturor , la vw passat 2.5 170cp afb an 2005 sunt probleme cu axele cu came sau pompa de injectie ?

Modificat de adita 82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema. Trebuie sa schimb pompa de ulei la un PASSAT 2.5 TDI 150 CP DIN 2001. Am dat comanda in Germania, a venit (200 eur).

Acum am alta problema, trebuie sa o montez si am inteles ca trebuie umblat la distributie, este angrenata cu lant. La un service mi s-a spus ca ma consta 200 eur. Asta e pretul?

E chiar atat de complicat de schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdannovaceanu
Salut,

Am si eu o problema. Trebuie sa schimb pompa de ulei la un PASSAT 2.5 TDI 150 CP DIN 2001. Am dat comanda in Germania, a venit (200 eur).

Acum am alta problema, trebuie sa o montez si am inteles ca trebuie umblat la distributie, este angrenata cu lant. La un service mi s-a spus ca ma consta 200 eur. Asta e pretul?

E chiar atat de complicat de schimbat?

mergi la service-ul lui alex@volksman, sector 4, str. virciorova, eu numai acolo imi fac masina si au un mecanic care e tatic la vag - ciprian...poti apela cu incredere, la ei pretul e cel corect si calitatea de exceptie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Au aparut probleme la instalatia electrica, nu mai functioneaza becul ceata spate. Defectiunea e la portbagaj(de la deschis \inchis, fire intrerupte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa fie totul pe dos au aparut probleme si la acceleratie. Nu mai merge pedala, se tureaza la 1200 si atat... . Cand are chef, merge. Deci este o intrerupere undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!