Jump to content

Probleme caracteristice Audi A6 , Hai sa vedem daca sunt aceleasi.......


andrein
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...
Salut,

De vreo cateva zile, in timpul mersului, se aprind martorii luminosi de la ABS si ESP. Se aprind asa, din senin si dupa cateva secunde se sting. Nu se intampla tot timpul dar se aprind si la viteze de 20km/h si la viteze de 120 km/h. Nu am reusit sa-i dau de cap. Am fost la mecanic, s-a uitat la ea, franele sunt OK. Precizez ca inainte de problema asta am schimbat distributia si filtrele de ulei, motorina, aer, polen. Masina e Audi A6 2.5 TDI V6 Quattro 180 CP, fabricatie 2000.

Ce-ar putea fi ?

si eu am patit la fel dar dupa ce am schimbat un capat de bara.mi se aprindeau in bord indicatoarele de abs si esp.dupa ce opream masina si porneam iar se stingeau dar daca acceleram iarasi se aprindeau.dupa ce i-am facut unghiul de cadere(de fuga) nu am mai avut probleme de genul asta.am uitat sa precizez ca pt a merge drept volanul era mult spre stanga.nu zic ca la tine ar putea fi acelasi motiv dar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am cumparat masina la 208000.acum am 267000.inafara de pompa tandem pe care am schimat-o din cauza ca ma deranja f tare pot spune ca nu am avutprobleme majore cu masina si sunt super mutumit de ea.enumar cateva schimburi pe care le-am facut:

schimbat un capat de planetara gkn

curatat sistemul de stergatoare pt ca mergeau f greu din cauza depunerilor

desfundat teava pe unde curge condensul de A/C

schimbat capete de bara,bielete anti ruliu si vreo 3 brate superioare

schimbat kit distributie

schimbat amortizoare spate

si cam atat.

o alta problema pe care o am este aceea ca nu imi indica bine tot timpul acul de la motorina

acestea pot spune ca nu sunt probleme majore avand in veder si nr mare de km pe care i-am facut(in decurs de un an)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
si eu stiu de axele cu came la motoarele de 2,5L dupa 200 000 km, ventilatorul de la clima dupa 5-6 ani, senzorul de temperatura, daca este cel negru, sonda litrometrica am inlocuit-o si eu, ... va urma...

Motorul de 180 CP mananca axele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nici masina mea nu a scapat de probleme. E un A6 din 2000 am schimbat asa:

capetele de planetare de vreo 2 ori.

brate , capede de bara.

pompa injectie.

termosat.

Si acum cand eliberez pedala de ambreiaj bate ceva in pedala adica tremura pedala.

Sa fie placa de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate exista aceasta bataie.. du-te si testeaza pe un volkswagen cu un motor de 1.9 sa zicem ( gasesti destule prin oras )

si vezi daca apasand putin pedala de ambreiaj simti acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Motorul de 180 CP mananca axele...

Modelul cu euro 3 da, dar cele fabricate in 2004 2005(ultimele 2.5 tdi 180 cp) cu Euro 4 nu mai au problema asta. Si nici celebra probleme cu firul de argint de la pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de contestat faptul ca modelul v6 are citeva bube,dar nu se plang nici cei cu2.0tdi si eu cred ca motoarele in V mereu au fost si sant very good :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Adaug si eu:

probleme cu scurgerile de sub baterie si sub coloana de directie (se infunda cu mazga si frunze -> apa nu se mai scurge si ajunge sub mocheta sofer unde se afla calculatorul de confort -> functionare haotica a luminilor, inchidere centralizata etc + eventuala moarte a bateriei;

Modificat de rock0ufo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar problema asta cu infundarea scurgerilor de sub baterie apare des si la A4,Passat b5 b6 si se infunda si scurgera de condens de la clima si inunda la pe partea pasagerului, asta apare si la A8.

La A6 se uzeaza foarte des la suspensie capul de bara din capatul bieletei de directie .dar ciudat ca la marea majoritate se duce cel din stinga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Wow. Ma tot uit dupa un A6, imi place modelul anterior, adica din 2000-2004. Acu' dupa ce am citit toate astea, care motor ar fi mai bun? Daca iei un A6 sa spunem din 2000-2001 pe la 180.000-190.000 km risti sa da-i 820 euro in scurt timp sa schimbi axe cu came, etc? Care ar fi cea mai buna alegere pentru un A6, ca ma batea un gand sa schimb G4-ul sotiei cu un A6 pt mine si sa-i dau G4-ul meu, ei. Dar, ma mai gandesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow. Ma tot uit dupa un A6, imi place modelul anterior, adica din 2000-2004. Acu' dupa ce am citit toate astea, care motor ar fi mai bun? Daca iei un A6 sa spunem din 2000-2001 pe la 180.000-190.000 km risti sa da-i 820 euro in scurt timp sa schimbi axe cu came, etc? Care ar fi cea mai buna alegere pentru un A6, ca ma batea un gand sa schimb G4-ul sotiei cu un A6 pt mine si sa-i dau G4-ul meu, ei. Dar, ma mai gandesc...

depinde la ce tip de motor te gandesti.numai alea de 2,5 tdi au problemele astea si din cate am inteles generatiile noi(din 2003 cred) la care tipul motorului incepe cu litera 'b' nu mai au aceste probleme.acum parerile sunt impartite,unii spun ca 1,9 este prea mic pt caroserie(nu cred asa ceva) dar deja sunt offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

colegilor , eu am un audi a6 din 1996 , motor 2.5 TDI ( care cam scoate fum in fiecare treapta ) , intrebarea mea este ce cauza ar putea fi ? masina are 220 000 km , ma gandesc ca filtru epurator nu are nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow. Ma tot uit dupa un A6, imi place modelul anterior, adica din 2000-2004. Acu' dupa ce am citit toate astea, care motor ar fi mai bun? Daca iei un A6 sa spunem din 2000-2001 pe la 180.000-190.000 km risti sa da-i 820 euro in scurt timp sa schimbi axe cu came, etc? Care ar fi cea mai buna alegere pentru un A6, ca ma batea un gand sa schimb G4-ul sotiei cu un A6 pt mine si sa-i dau G4-ul meu, ei. Dar, ma mai gandesc...

La A6 din 2000-2001 2.5 TDI 150 sau 155 cp risti axe cu came+pompa de injectie. La cele 2003+, adica 2.5 TDI 163 cp cu Euro 4, 2.5 TDI Quattro 180 cp cu Euro 4, si 2.5 TDI 204 cp(editie speciala) tot cu Euro 4 NU e problema nici cu axele cu came, nici cu pompele de injectie. Axele cu came sunt din TITAN, iar pompele de injectie sunt ok, nu se mai intrerupe firul de argint ce nu putea fi reparat.

Motorizarile 1.9 TDI PD sunt ok. E ok 1.9 TDI 131 cp masina se va misca decent. Iar daca nu te multumeste, cu un Chiptuning ajungi totusi la 165 cp si atunci chiar te va satisface.

colegilor , eu am un audi a6 din 1996 , motor 2.5 TDI ( care cam scoate fum in fiecare treapta ) , intrebarea mea este ce cauza ar putea fi ? masina are 220 000 km , ma gandesc ca filtru epurator nu are nu ?

Debitmetrul de aer l-ai testat? Fa un test computerizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A mai intalnit cineva urmatoarea problema la Audi A6: nici un GPS nu se conecteaza la satelit din interiorul masinii.

Am auzit ca ar fi din cauza materialelor folosite pentru parbriz si caroserie. Stie cineva ceva? Vreo solutie la problema eventual..

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa il pui pe bord ? Eu am auzit ca un aparat GPS(sau cel putin antena lui) trebuie sa "vada" cerul !

Deci as inclina ca in orice masina te-ai duce ..tot nu va merge. Poti testa ..sa te convingi daca e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mers in mai multe masini, doar in A6 nu vrea sa se conecteze la satelit.. am aflat intre timp ca exista o antena exterioara, care poate fi montata pe masina.. o sa-mi cumpar una si sper sa-mi rezolve problema.

oricum, multumesc de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am avut probleme. Desi am NAVI MMI, in Germania am pus si PDA-ul cu GPS in parbriz, un MIO 550. A functionat super ok, mi s-a parut ca stia mult mai bine ce si cum decat navigatia originala a masinii, in anumite momente.

De mentionat ca am avut totusi probleme cu GPS-ul la un moment dat, cand era foarte innorat afara. Dar nu cred ca e din cauza masinii, mi-a mai facut probleme si la Passat-ul si la Golf-ul 5 ce le-am avut inainte de acest Audi. Daca e foarte foarte innorat afara, se poate ca GPS-ul sa faca figuri, chiar daca are antena SIRF III.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegilor , eu am un audi a6 din 1996 , motor 2.5 TDI ( care cam scoate fum in fiecare treapta ) , intrebarea mea este ce cauza ar putea fi ? masina are 220 000 km , ma gandesc ca filtru epurator nu are nu ?

Ba are..este amplasat undeva intre pompa de injectie si admisie.Cind este infundat iti da cu fum albastrui(de ulei)la relanti.

Scoate fum foarte mult,zici ca sunt segmentii dusi.Interesant este ca nu face tot timpul ci aleatoriu,arunca 10/15 secunde si dupa aia nu mai da nimic..

Filtrul epurator este al dracului de greu de schimbat,ai de demontat toate conductele de la pompa de injectie pe acolo.

PS:Scuze,acum am observat ca vorbesti de vechiul model,fabricat pina in 1997,care are motor cinci in linie parca!

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
gavril_danyel

Am si eu o problema cu un audi A6 din 2004. La rece nu vrea sa traga deloc, scoate un fum negru si gros si nu vrea, ba chiar se si opreste cand plec de pe loc. Am schimbat debitmetru de aer ca am gasit ceva cod de eroare pe el, dar nu merge. Dupa ce se incalzeste merge ok, si nu mai face nici-o problema. a mai patit cineva ceva de genul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Eu am avut din 2005 pana acum 2 saptamani un A6 2.5 multitronic din 2002, 200mii km...

Probleme:

- stergatoarele blocate

- burdufe planetare schimbate (preventiv, erau un pic imbatranite)

- s-a ars/stricat ventilatorul de clima

- s-a stricat releul de semnalizare din bord

- in ultima vreme se auzea un tzacanit de la motor, tachetii uzati din cate mi s-a spus

- mica problema la cutie: cred ca intra mai greu in viteza 1 (sau cum or fi ele la cutia asta), adica pleca mai greu de pe loc (chiar trebuia sa apas un pic pe acceleratie), iar la opririle scurte la semafoare, parca se punea in gat, nu mergea asa usor, ca si cum ar fi fost intr-o viteza superioara.. toate astea foarte putin sesizabile, dar eu le-am simtit pentru ca stiu ca nu mergea asa de la inceput

Eu am avut-o de la 130mii la 200mii km, mers si prin Ro si prin afara, masina s-a comportat exceptional, consider ca problemele enumerate mai sus sunt nesemnificative raportate la calitatea masinii in general...

Si inca ceva: am avut grija de ea: nu data prin gropi, facut revizii complete (filtre, ulei - cele mai bune) la 10mii km, motorina OMV euro 5, cauciucuri noi, roti echilibrate de doua ori pe an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit de la cativa mecanici, la motorul 2.5 V6 trebuie schimbat uleiul la 7000 km, pentru a proteja axele cu came.

Dupa ce am schimbat setul de axe cu came (la 290.000 ), am facut deja 2 schimburi de ulei, fiecare la 7000. Sper sa ajute, macar stau linistit. Oricum e set nou, nu mai apuc eu inca 300000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdannovaceanu

am exact acelasi motor ca si tine, am schimbat intr-adevar axe cu came,tacheti,cuzineti la 265k si vrea sa iti zic ca folosesc numai castrol magnatec 5w40 norma 505001 pe care il schimb la 15-17k si nu am probleme, fuge de rupe si toarce ca o pisica......e adevarat ca are si putin soft facut de voinea ......restul sunt prostii de ale mecanicilor de duminica cu schimbatul uleiului la 7k !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai dreptate, dar prefer sa stau linistit.

O remarca: cand am facut primul schimb de ulei, nu stiam cu ce ulei merge masina, asa ca l-am cumparat de la PBN, pe cod de caroserie. Mi-au dat Castrol SLX 5W40 505.00. Asta mi-au dat pentru motor AKE. De atunci, pun numai ulei cu specificatia asta. Din cate stiu eu, specificatia 505.01 de care spui e pentru pompe duze, nu e cazul la AKE. Sau poate e o specificatie superioara si acopera si pe 505.00 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar 505.01 e ulei specific masinilor cu PD, dar merge si la 2.5 TDI. In Germania fiind, am vrut sa cumpar ulei pentru masina mea si cu talonul in brate m-au intrebat de la ghiseu de care ulei vreau, eu spunandu-le ca vreau ulei pentru masina al carei talon il tine in brate :D . Atunci mi-a explicat ca sunt 2 feluri, ori cod nu stiu care(probabil 505 00), ori cod 505 01. Am sunat in Romania la cineva care stie cu ce se mananca si mi-a recomandat 505 01.

Ajuns in Romania am facut schimbul de ulei, si sound-ul motorului s-a schimbat complet, de unde am dedus ca inainte avea cu alt cod, probabil 505 00. Daca inainte de schimbul de ulei motorul suna beton si rafinat, ca un 2.5 TDI V6, dupa schimbul de ulei cu codul 505 01 motorul suna SI mai beton, SI mai rafinat, ca un 2.5 TDI V6 :o , dar mai silentios, mai rotund. Cel putin asa mi s-a parut atunci si asa li s-a parut si baietilor care mi-au recomandat uleiul asta si au facut si operatiunea, ca a devenit motorul mai silent si mai rotund.

Symphony4: Nu cred ca e cazul sa mai fi stresat de axele cu came. Mai mult ca sigur ce ai cumparat din comert nu fac parte din seriile alea cu probleme, intrucat alea nu se mai fabrica. Si pe masini au fost schimbate la motorizarile Euro 4. Pe Euro 4 sunt axe cu came din titan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!