Jump to content

Probleme caracteristice Audi A6 , Hai sa vedem daca sunt aceleasi.......


andrein
 Share

Postare recomandată

Ca o problema caracteristica care am auzit-o si la alti proprietari a fost cea cu blocarea stergatoarelor. Pur si simplu se intepenesc si trebuie desfacut tot anasamblul si uns.

Apoi burdufurile de la planetare care crapa sau sunt coapte dupa o folosire indelungata.

Astea 2 le-am avut eu si asptept si de la ceilalti posesori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus problema asa pentru a avea un scop preventiv asupra problemelor ce pot aparea. Toate astea in urma cazului patit de mine ..care am observat ca trebuie schimbat burduful la planetara in momentul cand am facut schimbul de placute frana.

Ma gandesc ca daca nu trebuia sa schimb placutele..mergeam mult si bine asa cu burduful crapat si stricam si ceva pe la planetara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releu semnalizare ! Problema generala si asta. Face tot felul de nazulri la semnalizare... ba semnalizeaza ba nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si aceeasi problema cu burduful la planetara.....l-am luat din germania cu 27 E - set complet.

spune-mi te rog cum se desface ansamblul de la stergatoare ca sa le ung si eu. (preventiv)

merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu eu am facut operatiunea de ungere, ci un mecanic. Eu doar am asistat dar nu e mare lucru daca ai ceva indemanare pt ca nu e o operatiune tare complicata.

Trebuie sa scoti acea protectie de la baza parbrizului din plastic si dupa aia scoti capacul acela mare care acopera bateria si parca si computerul !

Trebuie sa ai mare grija ca dupa ce ai scos tot de pe acolo ca sa iti eliberezi frontul de lucru si sa scoti tot subansablul de brate de la stergatoare, sa fii atent sa nu atingi computerul care e situat in coltul dreapta sus cum privesti cu fata la masina. Mi se pare ca trebuie scos si capacul de la computer pt a avea o mai mare manevrabilitate. Daca tot nu ai loc suficient preventiv pune o carpa grasuta deasupra computerului pt a-l proteja in timpul operatiunii.

Dupa ce ai scos bratele desfaci cele 2 axe si le ungi.

Cam asta e pe scurt.

Burduful de planetara pe care l-ai luat din Germania ce firma era ? SPIDAN cumva ? Intr-o cutie portocalie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, ca sa scoti ansamblul acela de la stergatoare e nevoie sa scoti si capacul de la computer. Apoi trebuie sa ai mare rabdare. Se scoate usor dar cateodata poate fi foarte enervant. Important e cand il pui la loc e sa nimeresti la fel cursa stergatoarelor. Bafta la operatiune.

P.S. Probleme caracteristice? Eu la 90 mii km am avut probleme cu turbina. Alt prieten de-al meu la 73 mii km ia picat a doua oara. Nu stiu cat de caracteristica e ... dar ... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

zilele trecute am schimbat fulia cu 5 linii de la alternator caci se blocase.

A costat 2,7 mil piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema stiuta (si de pe alte forumuri): displayul central dintre ceasuri are simptome de fading la cald... pixeli mai stersi sau chiar stinsi. la rece e ok. problema e un contact care la cald e imperfect... nerezolvata/nerezolvabila la modelele pre-facelift.

pompa de injectie la 2.5 TDI da ortu in timp... se dezlipeste un fir in partea electronica, nu se poate lipi (trust me). pompa e buna de aruncat.

daca se umbla la ornamentul de plastic de sub parbriz si nu se pune perfect la loc, la prima ploaie sanatoasa poti pescui in masina... 10-15 cm de apa iti inunda interiorul.

filtrul aflat la aerisirea carterului se imbacseste in timp => nu mai retine uleiul => ulei pe toata admisia... turbo, intercooler, galerii + fum ceva mai rar... Roman Dizel e mic copil. Daca nu va observa cei de la Mediu, cel putin catalizatorul sigur va fi "fericit"...

mai scriu pe masura ce imi aduc aminte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
unabletobenarcis

intampin urmatoarea problema, sau mai bine zis urmatorul set de probleme. mai intai de toate trebuie sa secific (cred) faptul ca detin un audi A6 1.9 tdi 131cp din 2004. tot ceea ce ma deranjeaza este urmatorul fapt, fata de care o sa va rog sa va exprimati parerea, chiar sa ma sfatuiti, i-au fost schimbate placutele de frana, si o data cu ele si burduful despre care, se pare, s a mai pomenit. chestia ciudata este ca dupa inlocuirea placutelor, jantele se incalzeau si cu ele si anvelopele, prin urmare m am prezentat la service ul care le-a inlocuit. aici primesc un raspuns prin care sunt sfatuit sa am rabdare cu placutele deoarece acum se aseaza pe discurile de frana si de aceea se incalzesc, degaja miros si chiar fum. mai fac un drum de cluj, si din nou aceeasi problema, caldura, miros, si nervi. ma prezint din nou la service si mi se spune ca trebuie sa se inlocuiasca discurile de frana deoarece sunt uzate si la fel si placutele care au fost recent montate.

va rog sa mi spuneti daca acest service isi bate joc de mine si profita de pe urma faptului ca eu sunt tanar si as putea parea naiv in ochii lui. atatea vizite pe la service deja ma enerveaza si ma seaca. as fi foarte recunoscator daca mi ati putea dezvalui si mie secretul sau cauzele pentru care fumul tot iese de la discurile de frana. poate ar trebui sa mai mentionez faptul ca masina are in jur de 180000 km si ca ultima schimbare a placutelor a fost prin 10 august, iar acum, dupa cum spuneam trebuie sa mi le schimbe :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme avute pana acum:

- schimbat un bec stop spate - 1 ron

- schimbat stergatoare (doar lamele de cauciuc) - 40ron

- schimbat bateria -300ron

- schimbat burdufe planetara - 80ron burdufele- 100ron manopera

- schimbat MAF - 180ron

- schimbat fulie ambreiaj compresor AC - 500ron

Nu pun aici filtrele + uleiul + distributia.

Cam aceste lucruri le-am schimbat pana acum in aprox 18 luni si 39.000 km cu masinuta.

Mai am in asteptare: - indicatorul de combustibil, uneori la punerea contactului imi raporteaza ca sunt pe 0 daca am sub 1/4 combustibil in rezervor.

- pe partea dreapta la usi nu mi se mai aprind becurile de jos noaptea

- la boxe imi spune ca este undeva un contact imperfect.

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat pivoti, bucse

schimbat debitmetru

si acu se pare ca s-a ars un bec spate pozitie stanga :o

aa...si becurile de ceata tot le schimb, asa 1 data la 4 luni, ca unu tot se arde :D :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemela mele:

Burdufe planetare crapate (aceeasi problema e si la passaturi). Cel mai bine sa fie schimbate preventiv o data cu placutele de frana.

Displayul central, care aproape ca se stinge la cald.

Releu semnalizare schimbat.

Contactul electric din yala usa spate stanga nu merge (ca urmare nici in bord nu apare daca e deschisa usa, nici martorul luminos din usa nu functioneaza)

O mica pierdere de ulei pe la palier (e problema comuna la 2.5 TDI)

Doar cu stergatoarele ce ma pot lauda! Ca n-am patit-o inca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... va rog sa mi spuneti daca acest service isi bate joc de mine

Eu cred ca au montat gresit placutele de a iesit fum din ele si s-au tocit repede. Cat scrie ca trebuie sa reziste, 40-60KKm ? Ai facut atata in acest timp ? Nu, fuguta la ei si zi-le sa-ti dea placute noi ca le pui tu la alta firma daca au fost asa de blembe nu merita sa te incurci a-2-a oara. La sistemul de franare nu e de joaca, si ei se pare ca tocmai s-au jucat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cu pacutele de farana am o banuiala ca ghidurile pe care merge etrierul sau blocat sau chiar cilindri etrierului (asat in caul in care discurile nu au margine superioara (uzate ) (sau ovalizate) care necesita o preiada de acomdare a p lcautelor cu ele (de obicei cu frana capcata in 1-2 si accelerezei )si se dau mai repede dupa discuri !si vb despre promble ati uitatoi pe cea mai nasoala :AXELE CU CAME care la pd cade surprinzator de repede !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdannovaceanu

unde gasesc sa schimb un display central ca si al meu are ceva linii lipsa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa cumperi tot display-ul??? Mai bine cumpara doar liniile! ... Glumeam :vaidecapulmeu:

Daca dai un search pe forum vei gasii ca rezolvarea implica inlocuirea IC-ului, adica a intregului bord. Nu stiu cat costa, dar se vehicula suma de 600 euro.

Aceeasi problema o am si eu. La rece, merge cat de cat, iar la cald nu se vede nimic. E o problema specifica lui Audi dinainte de 2003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pbn tot bordul era in jur de 1300 ron,cu piesa la schimb.Nu merita,desi displayul ala se vede ca dracu cu liniile alea moarte.Problema se pune asa:se poate repara,dar sansele sunt 50/50 sa functioneze.Nu stiu daca merita riscul,poate sa iasa sau poate nu.Iar ca sa-l schimbi ni merge DECIT de la acelasi tip de masina,cu acelasi cod motor si an de fabricatie.Iar sansele sa gasesti asa ceva la dezmembrari...mai repede iti ies sase la loto!

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde gasesc sa schimb un display central ca si al meu are ceva linii lipsa ?

E un topic intreg in aria de AUDI legat de liniile lipsa de la display si din ce s-a discutat acolo, din pacate cam trebuie inlocuit tot IC-ul. Si eu am linii lipsa si am suferit, insa deja m-am resemnat. Pot circula cu masina si avand alea lipsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele mele: 1 Burdufele de la planetare...

2 Becurile de la Placuta spare de inmatriculare

3 un brat, stanga fata ...

in rest e sanatoasa :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu stiu de axele cu came la motoarele de 2,5L dupa 200 000 km, ventilatorul de la clima dupa 5-6 ani, senzorul de temperatura, daca este cel negru, sonda litrometrica am inlocuit-o si eu, ... va urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o mica problema care mai apare din cand in cand la 2,5 tdi A6 4B Multitronic ... :icon_thumright:

... mie mi s-a dus cutia Multitronic la 150.000 Km, mai bine zis s-a spart pompa de ulei si a tras dupa ea tot ce era pe roata dintata in cutie. Rezultat = reparatii cutie + schimbat ulei: 9.200 RON.

Sper sa nu aveti probleme d-astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si Audi-ul meu s-a aliniat "defectelor caracteristice " majoritare :lol:

Am schimbat burdufele de planetara si releul de semnalizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Sa va povestesc ce am patit eu si ce mai stiu ca sunt problemele cele mai frecvente pe care le-am trait sau stiu de ele.

Eu am Audi A6 cu motor V6 2.5 TDI cod AFN -150 cai si cutie cu tiptronic.

Primele se refera la A6 in general:

  1. geamurile automate fata nu se inchid sau se inchid greu pe ploaie - aici sunt 2 posibilitati: fie rotitele pe care culiseaza cablul s-au dus ( la dealari costa vreo 2 milioane piesele de schimb sau este posibil sa le fixati dupa ce desfaceti usa cu un holzsurub sau ceva asemanator daca au numai joc si nu s-au stricat canelurile) fie sunt niste culise de plastic colorate parca verde si galben care s-au uzat ( eu am gasit pe eBay cu vreo 10-15 euro )
  2. stergatoarele - se gripeaza axul, cred ca mai intra apa pe acolo, probabil ar trebui unse la 1 an 2
  3. apa care intra de la aerul conditionat (de verificat scurgerea din cutia de la climatizare)

La motorul V6

  1. debitmetrul, eterna problema - vedeti ca multi il schimba cu cel de la Pierburg ( de Mercedes) dar nu este acelasi lucru, cel putin pt motoarele V6 nu au echivalent
  2. turbina care mai agata si trebuie cel putin rectificata
  3. pierdere pe ulei pe langa injectoare pe la oringurile din capacele de culasa si care nu pot fi schimbate (sunt vulcanizate ) si se schimba capacul cu totul
  4. suportul de agregate (servopompa, compresor aer conditionat) care are un lagar care se uzeaza rau si un amortizor hidraulic cu arc care daca nu mai tine apar vibratii mari. Din cauza lui am rupt 2 curele de alternator. Suportul cu toate ale lui costa peste 300 de euro (numai piese de origine ) si exista un lagar care nu exista in catalog si nu l-am gasit, prin urmare a trebuit sa fac o ciobanie ( lagar facut la strung). Il gasiti, tot suportul, la second hand tot cu 300 euro, asa ca mai bine il luati nou, chiar daca dureaza o saptamana pana va vine
  5. valva din filtrul de motorina ( termica) si din cauza ei tot vine aer pe furtunul transparent care intra in pompa de injectie
  6. la motorul meu este o mare problema cu furtunele de retur de motorina de la injectoare. Daca se fisureaza unul aspira aer in filtrul de motorina si se dezamorseaza pompa, care apoi trebuie aerisita. Modelele mai noi au niste valve ( cate una pt fiecare furtun de retur, care nu deschide decat incepand de la o anumita presiune, asa ca nu mai aspira daca se fisureaza sau se desfac accidental sau cand doriti sa schimbati un furtun)
  7. pompa de recirculare a motorinei din rezervor: se poate intampla sa se arda si atunci daca aveti sub 1/3 din rezervor plin se poate sa nu mai ajunga motorina in pompa de injectie
  8. mi s-a dus un suport de motor care este visco-elastic cu senzor si motorul nu mai are putere dupa acea, trebuie schimbat - costa 3-4 mil

Cutia automata cu tiptronic

  1. sfatul meu este sa nu schimbati uleiul, asa cum spune si producatorul. Trebuie numai verificat sa fie in cantitatea care trebuie ( uleiul la 45 de grade se lasa sa curga pe gaura de vizitare pana ajunge la nivelul acestia. Daca nu curge se completeaza). Daca la inspectie are modificat aspectul ( este maroniu) atunci este ars si aveti mari probleme = cutia patineaza si chiar daca schimbati uleiul nu rezolvati problema. Daca are impuritati, atunci este o problema de uzura si iar, puteti schimba uleiul, sa nu va astupe valvele, dar nu rezolvati problema pt. mult timp. Pe scurt, schimbarea uleiului este o operatiune costisitoare care nu va scapa de probleme doar va pune la cheltuiala. pe mine "m-a mancat in fund" sa schimb ileiul si am avut numai probleme, probabil am ajuns sa fac o reparatie care m-a costata vreo 2000 de euro (o sa povestesc mai jos)
  2. uleiul recomandat de producatorul cutiei (ZF- pt cutiile cu tiptronic 5 viteze) este produs de ESSO cu indicativ LT71141. Asta este ce vinde si VW in bidoanele lui mult mai scump.
  3. pierdere de ulei la nivelul cutiei pe langa priza de putere ( conexiunea cu motorul). Este o problema a pompei de ulei. Se duce lagarul si se gripeaza axul pompei. A trebuit sa schimb pompa ( 200 euro la SH, la porshe numai capacul este vreo 10 mil.), sa schimb garniturile ( pt ca s-a desfacut cutia si mecanicul mi-a spus pe buna dreptate ca se poate sa piarda ulei dupa aceea. Asa ca un set de garnituri, care nu se gaseste decat ca produs de origine si contine toate garniturile si o-ringurile si costa vreo 300 de euro si are o gramada de garnituri care nu mi-au trebuit, dar n-aveam cum sa le cumpar altfel + 9 litri de ulei + manopera 700 euro (la particular)

Cam atat deocamdata. Daca mai imi amintesc ceva mai completez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Si Audi-ul meu s-a aliniat "defectelor caracteristice " majoritare :offtopic:

Am schimbat burdufele de planetara si releul de semnalizare.

s-a busit releul si la mine... merge semnalizarea cand vrea, daca vrea si cum vrea... unde gasesc si cat costa? pe unde e piesa? trebuie mers in service sau ma ocup eu?

multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!