Jump to content

Schimbare placute frana spate


Nea Vizanu'
 Share

Postare recomandată

Daca vrei, fa tu treaba asta, dar nu recomanda nimanui.
Discurile NU SE STRUNJESC. O sa ai batai in pedala la frana si n-o sa stii de unde. ceuameni2qv.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Lasa-l Cosmin ca poate omul isi ia la polizor si placutele daca au urme de la discuri... Atentie mare la gradul de uzura al discurilor de frana, eu era sa ma rastorn cu un Peugeot 607 de 3 litri cand mi s-a spart un disc pe fata dreapta. Am franat de la 200km/h (autostrada in Germania)foarte violent pentru ca intram intr-o perdea de ploaie torentiala si din cauza ca aveau uzura + supraincalzirea si racirea brusca in contact cu apa, mi-a pocnit unul dintre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am incercat si eu sa le schimb singur: a mers totul struna mai putin impinsul etrierilor.

Se roteste discul cu cele 2 fante trapezoidale pe el, dar pistonul nici nu intra nici nu iese. L-am rotit in ambele sensuri f usor dar nimic.

Asa ca am renuntat si am dus masina in service...

Pana la urma ce se roteste mai exact? Doar discul superior, sau discul cu tot cu piston?

La mine se rasucea discul cu fantele in care se baga cheia de flex dar pistonul a ramas intepenit in etrier... ;)

:vaidecapulmeu: acum pozele nu se mai vad (nici macar la postul 20).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

e criminala treaba cu impinsul pistoanelor la loc in etrier(bineinteles etrierul jos de pe masina)...adica : daca garnitura din interior care tine presiunea este noua(schimbata )va culisa lejer pisonul prin infiletare si o impingere usoara,dupa ce va fi unsa garnitura putin cu vaselina sau lichid de frina si cilindrul de asemenea,daca ramine garnitura veche aceea este super umflata din cauza lichidului de frina(eu am tras afara garniturile si erau cu 40% mai mari :D si au trebuit schimbate ptr. ca in veci nu mai intra la loc)iar pistonul va culisa extraordinar de greu in etrier,eu am patit-o...am schimbat chitul de garnituri in etrier si 2 a zii am scos pistonul iar ca mi am dat seama ca nu bagasem bine beleua de siguranta din interior si surpriza, deja garnitura cea noua era UMFLATA rau in 24 de ore (doar de la niste wd40)si nu am mai reusit sa bag pistonul ...sa vad ce fac ca deja am chinuit rau garnitura cu incercarile mele nereusite....

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut la toti.

Am un passat din 2000 1.9 tdi.i-am schimbat placutele de frana pe spate, dar cele de pe dreapta erau complet tocite si cle de pe stanga aproape noi.ma puteti ajuta cu un sfat cum pot remedia aceasta problema? Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistonase blocate? Ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau culisele.

cu placute noi trebuia impins pistonul, cred ca se vedea ca e gripat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel ce a lasat placutele intregi nu cred ca a mai trebuit impins.

Iar cel ce a uzat placutele, cu presa il poti impinge. Mai greu e cu revenirea dupa franare. ;)

Si nu vorbesc din carti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat pistonasele, am schimbat garniturile la ambele ca erau deja uzate si rupte, pistonasul din dreapta spate era blocat afara.am aerisit franele dar acum pedala este foarte moale si nu am frana la pedala ci doar cea de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce spuneam. Pistonase blocate. ;)

Cand aerisesti, tre sa stii ce faci. Ori n-ai aerisit bine, ori n-ai montat bine garniturile si strang sau pierd lichidul.

Demonteaza si verifica din nou amanuntit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc acu merg sa demontez iara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura ce etansa pistonasul o fost ciupita si scapa lichid. Am inlocuit-o si totul este ok. Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De o vreme am observat ca rotile spate strang. Pe liber, masina nu putea fi impinsa decat cu eforturi substantiale a 2 oameni.

Primul gand a fost ca am pistonasele ruginite si/sau garniturile umflate.

Am desfacut etrierii... totul ca nou. Pistonasele mai au inca un strat subtire de vaselina iar garniturile perfecte.

Culisantele... la fel. Ingropate in vaselina.

 

Defectul? Cand am schimbat placutele in toamna au intrat destul de fix, iar acum s-a mai adunat ceva rugina si s-au cam gripat in suporti.

Am pilit putin din canturile placutelor, am uns suprafetele de contact si rotile se misca iar liber fara probleme.

Sa aveti in vedere si asta cand blocheaza rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea folosesc vaselina cu cupru pe lateralele placutelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
daniel passat

la passat 2002  cum se schimba placute frana spate va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intrebare e asta??? :tuktuk: Citeste cateva pagini din topic si ai sa stii cum. :ceuameni:

L.E Abia acum vad ca sunt "doar" 2 pagini de citit, eu incepand-o pe a treia...

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Voi la ce interval schimbati placutele de frana spate la VW Passat B5.5 avand in vedere ca acestea nu au senzor de uzura ?

La un anumit interval de timp sau kilometri ?

Sau de fiecare data cand schimbati si placutele de pe axa fatza a masinii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pincipiu pe fata se uzeaza de 2 ori mai repede decat pe spate. Mai departe iti dai tu seama cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

va salut,

cum alegem placutele de frana ?

in curand trebuie sa imi schimb placutele pe spate si optez si pentru discuri, cum sau ce ar trebui sa stiu in momentul cand aleg placutele si discurile?

sunt multe firme si nu stiu ce sa aleg , in principiu m-am fixat pe Zimmerman , placute si discuri sau Brembo.

am inteles ca sunt placute de mai multe feluri, cu ceramica cu mai mult carbon ....

cum ar trebui sa aleg in asa fel , nici sa nu scartaie si nici sa nu inegreasca prea mult jantele.

orice parere din experienta voastra este binevenita.

multumesc.

Modificat de mary78
am uitat sa scriu si alceva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile si placutele sa fie neaparat aceeasi marca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, 

conteaza o firma anume

compozitia placutelor trebuie sa fie de un fel anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marca o stabilesti in functie de buget si de performantele pe care le astepti de la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conduc sportiv, la un mers mormal , mai mult in oras, doar pe vara fac un drum de Romania, imi poti da cateva recomandari, exceptand trw, ate, ferodo,...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OE  ? 

Ma scuzi ,Poate sunt in urma eu, dar ce inseamna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!