Jump to content

Conector/garnitura carcasa filtru aer 1.9 TDI


Florin.
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

De cateva saptamani masina face o vibratie cand turometru este undeva intre 1650-1800 rpm.

Problema a fost identificata de un mecanic la nivelul conexiunii dintre cutia/carcasa filtrului de aer si tubulatura care duce aerul mai departe catre motor. Omul a pus o banda izolatoare pe capatul tubulaturii, a introdus carcasa inapoi la locul ei cu tubulatura intrata putin in carcasa si vreo 2 zile a fost totul f. bine. Apoi problema a revenit. M-am dus inapoi la el si mi-a zis ca nu are ce sa ii faca decat sa ii puna mai multa banda izolatoare. Dupa a doua operatiune din nou cam 1-2 zile a fost liniste apoi s-au auzit din nou acele vibratii.
Acuma eu imi pun 2 intrebari:
1) banda aia nu este riscul sa fie aspirata in motor si sa produca probleme acolo?
2) intre tubulatora aceea si carcasa nu ar trebui sa fie un fie ceva gen garnitura de cauciuc care sa inchida etans(sa nu intre aer nefiltrat pe langa imbinare si care totodata sa opreasca orice vibratii)?

Mersi
Motorul este un 1.9 TDI, ALH
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin cu un update.

Dimineata am desfacut cu o tubulara de 10 carcasa/cutia filtrului de aer si l-am ridicat de acolo pt. a se vedea mai bine problema:
1) unde se vede acea banda izolatoare alba, am luat-o jos so am reinlocuit-o. De asemenea pe cutie la iesirea spe motor se vede probabil acea garnitura. Este cumva lipita de cutie. Ma gandesc ca acea garnitura ar fi trebuit sa stea pe tubulatura de iesire si nu lipita de cutie. aceeasi garnitura am gasit-o pe un site. Este o poza cu schema instalatiei de aer si acolo apare ca piesa nr. 34.

2) asezand la loc cutia am observat ca partea ce se acoreaza in partea dreapta (spre aripa) nu intra chiar corespunzator in acel inel de metal. Cutia are un fel de mic manson de cauciuc care ar trebui sa intre in inel. Am folosit tija cilindrica de la o surubelnita sa "indes" mai bine cauciucul in inel. O sa urmaresc zilele urmatoare cand voi folosi masina daca iese de acolo si se loveste miezul acelui manson de inel.

Intrebarile ar fi:
1) piesa aceea cu numar 34, pe ce se monteaza mai bine zis? Pe tubulatura asa cum am intuit. Se se fi rupt piesa aceea la mine si sa fi ramas lipita pe cutie de la caldura?

2) mansonul acela de cauciuc si miezul dinauntru ar putea fi si el parte din problema?

Mersi

1.pozaCutieFiltruAer_ansamblu.jpg

2.pozaiesireDinCutieFiltruAer.jpg

3.fixareCapatCutiePeDreapta.jpg

4.piesa34.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/8/2020 at 7:39 PM, Florin. said:

Acuma eu imi pun 2 intrebari:
1) banda aia nu este riscul sa fie aspirata in motor si sa produca probleme acolo?
2) intre tubulatora aceea si carcasa nu ar trebui sa fie un fie ceva gen garnitura de cauciuc care sa inchida etans(sa nu intre aer nefiltrat pe langa imbinare si care totodata sa opreasca orice vibratii)?

Salut!

1) nu este niciun risc sa intre in motor acea banda izolatoare, deoarece va ramane inaintea elementului filtrant din hartie 

2)aer nefiltrat oricum intra prin acea tubulatura, fiindca este cea de admisie a aerului in filtru, deci nu e nicio problema din acest punct de vedere

Problema ramane doar zgomotul de care ai parte. Poti incerca sa schimbi acea garnitura 34 dintre teava de admisie a aerului in carcasa filtrului. Insa, din poze se vede ca acel "pinten" al carcasei filtrului de aer nu intra in urechea din tabla de pe contraripa. A fost lovita masina? Probabil de la o reparatie de tinichigerie prost facuta nu se mai aseaza bine carcasa filtrului de aer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am desfacut din nou totul in zona aceea ocazia cu care am observat asa cum spune si @x-tremist:
 1) ce am crezut eu ca e zona de evacuare din cutie de fapt e chiar admisia asa ca clar nu exista riscuri sa ajunga corpuri straine in motor. Am pus un strat mai gros de banda izolatoare

 2) acum dupa ce e rezolvata problema 99% cauza era de fapt acel "pinten" de pe partea dreapta. Problema cu totul a aparut dupa rularea vreo 10-11km pe un drum forestier. De la vibratii, acel manson de cauciuc a ajuns intr-o pozitie care permitea contact direct plastic-plastic.

Problema e rezolvata.

Mersii x-tremist!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!