Jump to content

We Charge - functionare si utilitate


kolfleading
 Share

Postare recomandată

DA, stiu. Si ei spun ca nu vad nicio incercare de inrolare la ei in sistem. Imi vine sa plec de la Garanti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mereu au fost probleme la diferite aplicatii cu bancile astea mai..mici.

dar daca nu esti inca decis, incearca cu revolut / curve. (stiu, nu analizam numele). si poti lega ce card vrei tu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gigelm5m3 Putem sa ne inregistram si noi astia cu E-Golfuri? E vreun beneficiu ceva pentru VW? Sau tu la ce te'ai inrolat? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am comandat card-ul, ca sa il am pentru viitor si l-am activat. In acest moment sunt pe plan-ul standard WeCharge Free, fara vreo obligatie de plata sau kW inclusi. E o taxa de 1,45 RON daca il folosesti sa pornesti statia, acolo unde trebuie un RF ID si nu merge cu NFC (card bancar si telefon). Pana acum in RO nu m-am lovit de aceasta problema. Card-ul vine in 2-3 saptamani prin posta.

 

Pe viitor vom avea acces si alte variante de plan, cu KW inclusi, taxa anuala, reduceri fata de costul la liber al kW. Mai e pana acolo, rabdare :) 

 

WeCharge Elli.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar fi asa:

 

Quote

Tariful de bază al serviciilor We Charge nu are o taxă lunară, ci permite accesul la stații Ionity și stații publice, și taxează fiecare încărcare. Este destinat celor care folosesc rar serviciile publice de încărcare, care vor plăti 80 de cenți per kilowat-oră, iar în stații publice altele decât Ionity vor plăti și 30 de cenți pe sesiune. Al doilea tarif, „Go”, are o taxă lunară de 7,5 euro, dar va avea un preț preferențial de 55 de cenți pe kilowat-oră. Tariful cel mai avantajos pentru cei care vor folosi intens stațiile publice, denumit „Plus”, are un abonament lunar de 17,5 euro și numai 30 de eurocenți pentru fiecare kilowat-oră. Cardurile We Charge vor putea fi cumpărate de orice posesor de vehicule electrice, nu doar VW, însă proprietarii ID.3 vor beneficia de un tarif redus la tariful „Plus”, cu 9,99 euro lunar. Toate cardurile vor avea o taxă de activare de 10 euro, care este însă zero în 2020.

 

tarife-ionity-statii-incarcare.jpg

 

Dar deocamdata, sper, in Romania este disponibil doar pentru cei care au cumparat un ID.3, din ce-am reusit sa-mi dau seama. Cand / daca o sa se lanseze cum trebuie o sa fie interesant de luat in calcul, dupa ce o sa vedem si preturile la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Al Bundy said:

Merci. Asta o sa fac si eu azi.

Din ce am calculat eu, 2000 kw  ce trebuie cheltuiti intr-un an, vin cam 36 plinuri, asta inseamna 3 plinuri pe luna. Nu stiu daca o sa=i cheltui pe toti....

Si cu ce vremuri vor urma, nici prin extern nu prea vom avea ocazia sa ardem acei 2.000 kWh..macar de aveau valabilitate 2 ani

Modificat de NoCO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extern era cea mai buna opțiune. In Ro inca sunt locurile gratis. Dar .... aia e. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/30/2020 at 9:16 PM, Silviu_7 said:

Avem un an sa folosim creditul de pe el de la momentul activarii, iar activarea trebuie facuta pana la sf lui 2020.

Adica dupa 31.12.2020 nu mai pot beneficia de acel card daca nu il activez pana atunci? Dar cine confirma ca nu se va intampla asta chiar mai repede?

Intreb pentru ca eu chiar as amana activarea lui pana dupa sarbatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"care vor plăti 80 de cenți per kilowat-oră"

 

adica 4ron / kwh?

 

trecem la benzina in conditiile astea. Sau diesel.

pret1.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator Nu exista Ionity la noi, încă, asa ca prețul nu are relevanță pentru noi.

Și dacă ar veni tot nu cred ca ar fi ok pentru noi, ăștia cu mașini de săraci :) Stațiile Ionity sunt cam toate de peste 200kW, foarte multe de 350kW, și, cum eu nu am văzut vreodată Golf-ul sa încarce cu mai mult de 39kW, nu ar prea avea sens sa încarc am acolo. Deși prețul cu abonamentul mare mi se pare bun pentru cine face mulți km sau pentru cine are o mașină care încarcă măcar cu 100kW... dacă vrei sa stai mai puțin la statie plătești mai mult, dacă nu, te duci la o stație de 50 KW. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am mutat la Ing  si cu noul card am reusit activarea cardului We Charge, si am incarcat o sesiune la una din statiile Renovatia, mai exact la cea de la Avia. Apare in aplicatie cat am incarcat si cat timp.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge super bine cardul. Am testat la kaufland. Si merge perfect. Mi ar plăcea sa fie unul pt toate stațiile asa. Apar in aplicația sa toate detaliile. Abia aștept sa îl folosesc la drum lung. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 11/7/2020 at 11:32 PM, NoCO2 said:

Adica dupa 31.12.2020 nu mai pot beneficia de acel card daca nu il activez pana atunci? Dar cine confirma ca nu se va intampla asta chiar mai repede?

Intreb pentru ca eu chiar as amana activarea lui pana dupa sarbatori.

S-a prelungit pana la 31.03 Activarea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Mie imi expira abonamentul pe 24 iunie.

Din ce vad, exista 3 optiuni de prelungire:

  1. WeCharge Free — gratis — incarcare la 2.72 lei/kWh pe AC, 3.76 lei/kWh DC, 3.91 lei/kWh la Ionity AC/DC; preturile sunt mai mari decat la Renovatio si cele de lista de la Ionity
  2. WeCharge Go — 29.99 lei/luna timp de un an, 360 lei/an — incarcare la 1.93 lei/kWh pe AC, 2.43 lei/kWh DC, 3.91 lei/kWh la Ionity AC/DC. 
    Ca sa produci economie de 360 lei/an, trebuie sa mergi incarcand la Renovatio 35000 km sau infinit la Ionity (e practic pretul de lista).
  3. WeCharge Plus — 63.99 lei/luna timp de un an, 770 lei/an — incarcare la 1.83 lei/kWh pe AC, 2.33 lei/kWh DC, 1.73 lei/kWh la Ionity AC/DC.
    Ca sa produci economie de 770 lei/an, trebuie sa mergi incarcand la Renovatio 28000 km sau 2000-2500 km la Ionity.

Spre comparatie:

  • la Renovatio costa 2.49 lei/kWh
  • la Ionity costa 280 HUF = 3.55 lei/kWh in Ungaria, 0.79 euro = 3.91 lei/kWh in Austria
  • la Tesla costa 0.71 euro = 3.51 lei/kWh fara abonament, 0.53 euro = 2.62 lei/kWh cu abonament de 10.99 GBP = 64 lei/luna, fara obligatia sa il tii un an. Deci trebuie sa parcurgi 423 km intr-o luna ca sa merite abonamentul sau 291 km vs. Ionity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!