Jump to content

Motor AGZ - 2.3 V5


CUE
 Share

Postare recomandată

2 intrebari:

1. Aveti cumva un manual cu care sa ma pot si eu "lumina" in ceea ce priveste motorul AGZ? Am cautat de mi-a venit rau si am gasit manuale pentru aproape toate motoarele VAG bineinteles mai putin AGZ-ul. Ma puteti ajuta? Fac cinste :) !

2. Aveti idee ce e si ce face asta?

http://www.luftfilter-tuning.de/shop/Power...etail-21602.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un semn de la nimeni? Curios... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un motor destul de rar pe la noi, cu atat mai mult pe o compacta. Mai astepta, poate totusi 'om mai avea vreunul pe forum cu V5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai era un "forumist" cu un V5 dar parca a disparut. I-am dat PM acum o saptamana si... nici un semn.

Dar ce ma mira foarte tare este ca dintre toti membrii de aici mi se pare imposibil ca nici macar unul sa nu detina ceva materiale (link-uri, service manuals, etc...) care sa ma "lumineze" in ceea ce priveste motorul asta.

Pe strada am vazut destul de multe Bora V5, Passat V5.

Probabil nu sunt printre membri posesori de V5 sau... doar moderatorii :blink: citesc topicul asta...

Alta explicatie nu am.

Eu ma ambitionez si insist : help meee ! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am promis postez informatiile pe care le am despre acest motor, preluate din AutoData.

allp12ip.th.jpg allp27ra.th.jpg allp37cn.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miliarde de multumiri !!! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am V5 Passat AGZ 2.3l 150CP. Adun documentatii. Daca aveti intrebari, astept. Apropos, V5 se pune pe Bora, Golf si Passat. Blocul motor are 6 gauri, una nu este folosita. Cica vine de la V6, dar au folosit doar 5. Nu stiu de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as mai adauga eu VW BEETLE si SEAT TOLEDO care au primit motor V5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca ati reusit sa strangeti niste documentatie puteti sa-mi trimiteti si mie.

Ma intereseaza orice :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si eu am acelasi tip de motor, dar pe un GOLF, asa ca subscriu la rugamintea lui CUE.

In alta ordine de idei, spune-mi si mie ce consum ai la masina (urban/extraurban) pentru ca mie mi se pare ca are un consum exagerat de mare: 13l-18l in oras (in functie de cat de aglomerat e) si 9l la drum lung (autostrada).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate asta este consumul ei,10.5% consum mediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat VR5 syncro am si eu si cam atata consuma , 12-16 in oras si afara cam 9-10.daca mai pui si klima in oras... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

are cineva passat v5? ma intereseaza fiabilitatea motorului. ma tenteaza sa-mi schimb tdi-ul cu un v5 si vreau sa stiu daca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

as vreau si eu ceva informatii despre v5-ul de pe passat, cel de 170 cp (cod motor AZX... cred). ce ma intereseaza cel mai mult este daca sunt motoare cat de cat fiabile, consumuri.. atat in oras cat si afara, ce norma de poluare este (desi cred ca este euro4) si orice alte informatii de gen "probleme specifice".

de asemenea as mai vrea, daca se poate sa discutam tot aici, aceleasi informatii despre motorul de 190 cp, de 2,8 v6.

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Se pare ca sunt foarte putini membri cu asemenea motoare...

Sunt oare fiabile??

E vorba de 2.3 V5 si 2.8 V6???

Care din ele merita mai mult, ma bate gandul sa imi iau asa ceva?? Vreau sa aiba cel putin 150 HP, problema e ca si cat or duce ele ca motoare, adica dc o iau la 150.000 mai duce 100.000 fara probleme???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat-o pe a mea la 50k KM si am facut cam 30k in 2 ani. Inafara de schimb de ulei, singurele probleme au fost o macara de la un geam care s-a stricat, incalzirea in oglinzi care s-a ars si a trebuit sa le schimb si cam atat.

Motorul mi se pare foarte fiabil: distributie pe lant pe care o schimbi la 180k, aspirat deci nu ai probleme cu turbine,etc. Masina trage foarte bine in general. E ceva mai lenta decat 1.8T, diferenta fiind de aprox. 0,5 sec pe 0-100.

Singurul dezavantaj este consumul. In Bucuresti cand imi consuma 13 ma bucur :Driver: , oricum si consumul de oras dat de producator este de 13,5L. Iti recomand sa-ti iei un V5 dupa 2001 pentru ca au 170 CP si 20 valve, cele dinainte fiind de 150CP 10 valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ar fi cea mai buna alegere, fata de 2.8 V6...Ar mai fi si 1.8T 180HP (care am inteles ca se pot modifica desctul de mult, dar deja acolo apare si turbina)....

Iar legat de consum, nu ai cum sa ai si consum bun si putere (poate asa ceva exista la motoarele de generatie mai noua)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mare avantaj, cel putin din punctul meu de vedere, este ca valoarea taxelor este mai mica decat 2.8 V6. Oricum este sensibil mai mare decat 1.8T.

Daca vrei chip tuning sau tuning in general la motor atunci nu stiu cat de mult merita acest motor. Prin chip obtii maxim 10 CP, iar modificarile serioasa ( pus turbo de exemplu) sunt destul de scumpe.

Pe mine ce m-a vrajit a fost sunetul motorului in V. Cu o toba sport este simfonie pentru urechi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu iti recomand tot V5 dar de 170 CP, nu ca nu as fi multumit de al meu, dar ala are 20 de CP in plus si consumul putin mai scazut. Si mai e de adaugat ca este si mai nou (dar si mai scump) pentru ca au fost facut din 2000 pana in 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am decis: 2.3 VR5 170 HP sau 1.8 T 180 HP....

Unul din astea...as inclina spre 1.8 ca am de platit mai putin la toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok unul dintre astea doua. tu decizi, in functie de ce gasesti si de ce dotari au fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am seat toledo 2.3 v5 cu soft evacuare admisie si intradevar inainte de modificari imi lua cam 14 acum intre 9 si 11 mers combinat sportiv si normal .e un motor bun rezistent ..... fara probleme ... apropo xxxxxxxxxxxxxxxx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica mai precis ce ai facut, unde si cat a costat?

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-ne mai multe detalii ca as vrea si eu o reducere de consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneai in primul post: "am gasit manuale pentru aproape toate motoarele VAG ". Acum vine intrebarea pentru AVY ai gasit? Imi poti da niste materiale?

Offtopic: cat consuma 2.3 V5? Cum merge? Prin ce iese in evidenta? Te intreb astea pentru ca luasem in vizor un G4 2.3v5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!