Jump to content

Golf 7 Silver


MOTANUL

Postare recomandată

Am decis sa schimb Seatul Leon cu ceva mai nou (urmeaza sa dau cea mai longeviva masina de pe forum). Dupa multe masini revopsite si lovite cap-coada am gasit una cu kilometrii putini: 42.000 km, cu putine elemente revopsite (si alea fara kit) care la test drive se simtea ca o masina noua. Ce nu imi place la ea este echiparea :(

Dar intetionez sa pun la foc molcom ce imi doresc pe masina.

Masina este 1.6 TDI 90 CP 2015 - 42.000 km

 

Nu stiu ce se poate tehnic si ce nu (nici costurile) dar la o prima vedere as inlocui urmatoarele:

1. Jantele de otel cu jante de aliaj (sa am 2 seturi de roti).

2. Cruise control

3. Volan piele multifunctional

4. Cu puterea nu stiu daca o sa ma obisnuiesc (e cam mica) - in caz contrar o resoftare la 110-120 CP

 

Ma mai gandesc - abia azi am luat masina.?

 

 

WhatsApp Image 2020-10-02 at 15.15.57.jpeg

WhatsApp Image 2020-10-02 at 15.32.55(1).jpeg

WhatsApp Image 2020-10-02 at 15.32.55.jpeg

Link către comentariu

Sa te poarte fara probleme!

 

Retrofit se poate cam orice, know how exista deja in tara/ pe forum, doar costurile vor fi limitarea

Link către comentariu

Buna alegere, Silviu. La cum ai intretinut Leonul, ma gandeam ca il tii inca 10 ani.

Dar oricat de bine intretinut ar fi, tot era o masina de acum 15 ani, ca tehnica si dotari.

Link către comentariu

Oho, sa te poarte liniștit cel puțin cât Leon-ul! Baza e buna asa ca sunt șanse mari sa poată face asta.

Retrofit-uri... sunt o groaza de făcut, bani sa ai! :))

Si motorul se duce în 140cp la Stage 1 asa ca ai ales bine! :)

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie! Cam slabut dotat dar cel mai important este faptul ca este o masina curata in ceea ce priveste accidentele si kilometrajul (raritati pe piata sh)

As adauga pe lista un sistem multimedia Composition Media MIB 2.5 + AppConnect (Android Auto/ Carplay) si oglinda interioara fara rama in cazul in care schimbi parbrizul

CM.jpg

volkswagen-golf-rear-view-mirror.jpg

Link către comentariu
14 hours ago, andrei0241 said:

Retrofit se poate cam orice, know how exista deja in tara/ pe forum, doar costurile vor fi limitarea

 

Deocamdata masina are tot ce ii trebuie ca sa te duca din punctul A in B. Dar vreau sa o fac sa-mi faca placere sa merg cu ea.

4 hours ago, Cristian said:

Buna alegere, Silviu. La cum ai intretinut Leonul, ma gandeam ca il tii inca 10 ani.

Dar oricat de bine intretinut ar fi, tot era o masina de acum 15 ani, ca tehnica si dotari.

 

Tehnic eu zic ca mai duce 100.000 de km fara nicio investitie majora. (are EGR schimbat, turbina in garantie, distributia schimbata). I-am spus viitorului proprietar ca ar fi si ambreiajul de schimbat ca sa fie ok multi km. Vrea sa o cumpere un prieten pentru sotia lui - si as fi incantat sa o mai vad din cand in cand.

 

3 hours ago, Rave said:

Si motorul se duce în 140cp la Stage 1 asa ca ai ales bine! :)

 

E si mai mic motorul (1.6 fata de 1.9) - se simte cuplul mic la turatie mica, putere mai mica - iar motorul PD are lag mai mic (e cel mai apropiat de benzina). 140 CP suna bine ?

 

1 hour ago, z e n i t h said:

 

As adauga pe lista un sistem multimedia Composition Media MIB 2.5 + AppConnect (Android Auto/ Carplay) si oglinda interioara fara rama in cazul in care schimbi parbrizul

 

 

Aseara cand rasfoiam manualul exact la asta m-am gandit - ca si sistemului multimedia nu i-ar strica un pic de upgrade. Scaune incalzite, climatronic, etc.

Link către comentariu

Să o stăpânești sănătos! 

Din toată lista de retrofituri, climatronicul va fi cel mai greu de făcut. Multe piese necesare și multe de desfăcut in interior.

Link către comentariu

O masina curata si cu dotari medii este de preferat uneia "full" cu km manariti si reparata din dauna totala. Este alegerea corecta.

Banuiesc ca asta e un daily, pentru ca de suflet aveai altceva (a cam prins paianjeni topicul :) )

Link către comentariu

Din pacate masina este "chela" cu motorul diesel cel mai slab. Este o masina de care romanii in general fug cat pot de tare. De aici probabil si pretul bun si stare buna in care se afla. Daca nu esti pretentios si vrei si iti minimizezi riscul mi se pare o achizite buna. Dar daca pornesti la drum cu faptul ca vrei sa faci retrofit la jumate de masina, nu mi se cea mai inteleapta achzitie... asta daca nu esti vreun pasionat care vrea sa isi vada masina bucacti si sa stie toate dedesubturile. Oricare ar fi situatia, iti urez multi kilometrii fara probleme. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu

:)) in primul rand felicitari pt achizitie!

 

@adrian001 cu retrofiturile...nu e chiar asa...tot.timpul porneste de la 1 retrofit :))) off si se ajunge la....multe

 

orice ai face fa planul in asa fel.incat sa nu o desfaci de 15 ori! strange toate piesele si desfa de 5 ori max.

 

pe.platforma MQB orice se poate face..pana si climatronicul...daaar

 

iti va ocupa mult timp si energie

 

cum vad eu: - volan.multifunctional ok

-cruise control ok

-mib 2.5 (discover media sau pro - depinde de buget)

- senzori parcare daca nu are si camera

 

climatronicul...farami.masina pe romaneste :))

 

bafta!

Link către comentariu
17 hours ago, mad_kat said:

O masina curata si cu dotari medii este de preferat uneia "full" cu km manariti si reparata din dauna totala. Este alegerea corecta.

Banuiesc ca asta e un daily, pentru ca de suflet aveai altceva (a cam prins paianjeni topicul :) )

 

Am mai tot iesit cu masina, am participat la evenimente de profil - dar nu am mai postat. O sa revin cu poze si amanunte ce vreau sa mai fac pe topicul dedicat.

 

16 hours ago, sabinx said:

cum vad eu: - volan.multifunctional ok

-cruise control ok

-mib 2.5 (discover media sau pro - depinde de buget)

- senzori parcare daca nu are si camera

climatronicul...farami.masina pe romaneste :))

 

Am precizat de la inceput ca spun si eu nedocumentat ce as dori pe masina. (fara sa ma gandesc daca tehnic sunt posibile si financiar se justifica). Deocamdata am comandat filtre si lichide pentru o revizie mai ampla, rar talon, jante de iarna de aliaj. Cu restul nu am nicio graba.

Link către comentariu

Climatronicul nu il vad util, cat doar ca un plus estetic. Am climatronic la ambele masini, dar chiar si la drum lung, nu fac mai mult de 2-3 reglaje de temperatura. Dar la Golful asta climaticul (sau cum se numeste) arata chiar ok, iar daca se inlocuieste si unitatea media cu una mai mare, privirile oricum nu vor mai fi atrase de reglajele climatizarii

In schimb cruise control e una din dotarile de care nu prea m'as mai lipsi, iar comenzile ptr sistemul audio de pe volan le butonez, mai ales la drum lung, mai des decat schimbatorul de viteze

Link către comentariu
14 hours ago, andrei0241 said:

In schimb cruise control e una din dotarile de care nu prea m'as mai lipsi, iar comenzile ptr sistemul audio de pe volan le butonez, mai ales la drum lung, mai des decat schimbatorul de viteze

 

Cu astea m-am gandit si eu sa incep. Si eu folosesc des Cruise Control. Pe seat am climatronic si 100% il folosesc pe manual. Nu sunt multumit de ce face pe functia automat. Am si un soi de intoleranta la aerul conditionat. (il tin ori pe minim temperatura cu ventilatorul mai incet - ori pun pe 20 de grade, etc - doar pe manual gasesc un echilibru care sa imi convina la un moment dat).

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina , aspect curat si ingrijit , numarul de km sunt mai mult decat bine .In general nu prea ai ce bani sa bagi in ea in afara consumabilelor . Restul depinde de vrei sa adaugi la ea ! Si eu sunt adeptul a doua seturi de roti . Daca cumperi pneuri de calitate si nr de km se invarte in jurul a 20k anual , cel putin 8 ani nu schimbi cauciucurile . Multi km fara probleme !

Link către comentariu

Nu cred ca e cazul sa intram in discutii de cauciucuri, insa aceeasi socoteala mi-am facut-o si eu - cea cu 20k pe an si doua randuri de cauciucuri - isa are o mica problema: chiar fara uzura un cauciuc nu "tine" 8 ani, imbatraneste materialul...

Link către comentariu

Subscriu - am tinut si eu multi ani niste anvelope multi ani (aveau profil bun pentru ca aveau kilometrii putini - dar facusera vreo 7 ani). Patinau grav (efectiv nu mai aveau aderenta). Erau pe cordoba 1.9 SDi 68 CP si patinau rotile la plecarea de pe loc (o masina fara pic de zvac la pornire). Cum am pus anvelope noi masina nu mai dadea in gol. M-am dus special mai sus in ture 3000-4000 si nu am reusit sa fac rotile sa dea in gol nici macar asa. Cred ca distanta de franare era dubla sau tripla cu anvelopele vechi.

Referitor la 2 seturi de roti - si eu sunt adeptul acestei varinate. Urmeaza sa gasesc si un set de aliaj de iarna.

 

Deja masina nu mai este la fel de confortabila pe 16" (cel putin cu 2,4 bar cum au lasat-o).

 

42.000 km / 2020.10 prima revizie + cumparat jante de aliaj OEM 16" cu anvelope de vara Michelin DOT 2017

IMG_20201007_125749.jpg

IMG_20201009_090329.jpg

Link către comentariu

Am 2 nedumeriri cu ce afiseaza masina:

1. Am dat de mai multe ori set si confirm la anvelope (e adevarat ca in bord nu e aprins nimic - dar imi apare in CAR)

2. De ce nu apare (cum am vazut cand zapam dupa masini) ca urmatoarea revizie e peste 365 de zile / 15.000 km.

 

O fi pentru ca am optat pentru interval flexibil - long life?

IMG_20201009_111600.jpg

IMG_20201009_111611.jpg

Link către comentariu

Pai dai SET si asa ii stabilesti referinta pt TPMS. Nefiind un sistem cu senzori de presiune, atata poate el sa faca. 
Pt revizie parca dai in dreapta jos si gasesti undeva jos de tot campul cu service. 

Link către comentariu

Am mai bifat cate ceva din to do list si verificari service

 

42,000 2020.10am facut revizie cu toate filtrele, lichid de frana nou

43,000 2020.10 geometrie 3D (am vrut sa o verific de forma dar chiar au fost necesare mici ajustari)

43,000 2020.10 scos ulei si lichid refrigerare din AC si pus tot nou (avea doar 50g lipsa - deci nu era tocmai necesar).

 

To do list:

1. Jante de aliaj pe 16" (OEM Adelaide 3C0601025B) cu anvelope de vara Michelin - rezolvat

2. Jante de aliaj pe 15" (OEM Ronal 8d0601025A) cu anvelope de iarna Nokian - rezolvat

3. Presuri OEM

4. Tempomat

5. Volan imbracat in piele + comenzi

6. upgrade navi + bluetooth + camera eventual

7. Cotiere

8. Tuning software

Mai vedem ?

 

 

IMG_20201009_090329.jpg

WhatsApp Image 2020-10-15 at 17.46.21.jpeg

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu

M-am obisnuit cu cateva optiuni-setari de pe seatul leon (echivalent Golf 4). Ori nu m-am priceput eu (nu am citit inca manualul de utilizator), ori e mai slab Golful 7 la capitolul setari confort.

1. Deschis si inchis geamurile din cheie (fara sa intrii in masina). Inchisul e posibil sa fie din telecomanda (e vorba de un geam uitat deschis - dar cand armam masina el se inchidea automat). Dar deschisul era din cheie sau din butuc si tinut 2-3 secunde pe deschis. Se deschideau toate geamurile - util cand e canicula si statea masina in soare.

2. Armarea usilor la 15 km/h

3. La seat oglinzile erau pliabile electric - la Golf vad ca sunt pliabile manual.

 

Link către comentariu

1 si 2 ar trebui sa poata fi activate cu VCDS sau din meniul masinii. Pentru 3 evident iti trebuie oglinzi cu functia de pliere electrica, probabil optional ce nu a fost bifat pe nivelul tau de echipare la achizitia masinii. 

Link către comentariu

In cazul asta ma inarmez cu rabdare si o sa ma uit la setari in meniul masinii sa vad ce este pe acolo. Multumesc. Daca nu merge asa VCDS.

Link către comentariu

2-ul este 100% in meniul masinii. Am dat eu peste el fara sa vreau mai demult. 1, nu stiu, e cv acolo cu geamuri confort, parca. Cred ca am bifat, dar nestiind ce face, nu am tinut niciodata mai mult de 2 sec pe buton. Voi testa. Mersi de pont.

Cu oglinzile nu am gasit nimic in meniu. Si la mine sunt tot manuale

Link către comentariu
On 17.10.2020 at 21:13, MOTANUL a scris:

1. Deschis si inchis geamurile din cheie (fara sa intrii in masina). Inchisul e posibil sa fie din telecomanda (e vorba de un geam uitat deschis - dar cand armam masina el se inchidea automat). Dar deschisul era din cheie sau din butuc si tinut 2-3 secunde pe deschis. Se deschideau toate geamurile - util cand e canicula si statea masina in soare.

2. Armarea usilor la 15 km/h

Am verificat. Ambele pot fi activate din meniul masinii. Din setarile de siguranta. La geamuri poti alege toate, sofer sau deloc. Daca tii mai mult de 2 sec. pe inchis/deschis incep sa reactioneze. Dar se inchid/deschid cat timp tii apasat. Daca iei mana de pe buton, se opresc. Eu ma asteptam sa fie ca un impuls. Cel putin la inchidere. Aveam pe o masina mai veche, ce-i drept din alarma, cand inchideam masina se ridicau geamurile. Dar nu era necesar sa tin apasat si sa urmaresc daca s-a inchis total.

Link către comentariu

Multumesc, Am descoperit si eu meniul. Am bifat si acum merge sa deschid-inchid geamurile din afara masinii din cheie (dar trebuie tinut cam 6 secunde). La seat se inchideau geamurile odata cu usile (adica apasam scurt armare - se inchideau usile si orice geam uitat deschis. Dar din ce tin eu minte din alarma se inchideau). Deschisul lor era identic (trebuia sa tin mai multe secunde).

 

Am primit si presuri Petex (gata cu presurile care se plimbau peste tot ?)

 

To do list:

1. Jante de aliaj pe 16" (OEM Adelaide 3C0601025B) cu anvelope de vara Michelin - rezolvat

2. Jante de aliaj pe 15" (OEM Ronal 8d0601025A) cu anvelope de iarna Nokian - rezolvat

3. Presuri Petex - rezolvat

4. Tempomat

5. Volan imbracat in piele + comenzi

6. upgrade navi + bluetooth + camera eventual

7. Cotiera

8. Tuning software

 

IMG-20201020-095349.jpg IMG-20201020-095408.jpg IMG-20201020-095356.jpg IMG-20201020-095426.jpg

IMG_20201020_115348.jpg

IMG_20201020_114901.jpg

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!