Jump to content

Enyaq iV - consum și autonomie


Rave
 Share

Postare recomandată

  • 7 months later...

Am avut șansa sa testez un iv80, mai toate opționalele, jante de 19”.

Cu bateria rece la plecare, 8 grade afara și ploaie - consumul a fost:

~24kwh/100km in oraș vreo 10km,

~38kwh pe A3 Pipera - Moara Vlasiei la 130km/h

~24kwh pe A3 la întoarcere, la 110km/h

(am resetat consum pe fiecare segment de drum)

Sper sa pot sa revin cu date mai prietenoase la următorul test, pe o vreme mai frumoasa și la drum mai lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bucuresti - Oltenia (incl ~4km prin Bucuresti.

2 adulti + 2 copii, AC pornit, mers normal (cu viteza maxima legala, depasiri)

0C3DF51B-757C-41D0-9019-43BD01B66F0F.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doc Morelli

Consumul este neasteptat de bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai făcut câteva drumuri și sunt mulțumit de consum in toate scenariile pana acum.

 

Masina este un IV80, jante 21”

 

Am repetat Bucuresti - Oltenita (ca acolo duc și iau copiii de la bunici regulat):

- 19.5kwh/100km mers tare (cât permite drumul), ploaie (torențiala pe alocuri), 14 grade, vânt.

-  18kwh/100km mers tot așa, dar fără ploaie, la intoarcere

 

Pe Bucuresti - Ploiești, pe A3, temperatura ideală - 22C, soare, cu AC:

- 22kwh/100km inclusiv porțiunile de oras

- 23,5kwh/100km strict pe segmentele de autostrada (consum resetat acolo), media 125km/h, cruise control setat pe 130km/h

 

In Bucuresti consumul sta la 17-18kwh/100km mers ușor, trafic moderat, 19kwh/100km la ore de vârf, 20-22kwh/100km mers tare (seara/noaptea, prin orașul liber). Pe temperaturile din ultima săptămâna.

 

ce îmi mai place, dincolo de consum, este viteza mare (zic eu) de încărcare chiar după 90% baterie: la 94% încărcam cu peste 30kwh

 

 

 

 

D0E13CA5-D072-4D56-9E9D-F46E577C2623.jpeg

Modificat de tucson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kolfleading

In poza aia nu se vede viteza de incarcare ci doar energia acumulata, incarcata de la inceputul incarcarii pana cand ai facut poza.


Viteza de incarcare = putere = kW

Energia acumulata = kWh

 

---
Energia acumulata in kWh este similara cu numarul de litri acumulati in rezervor.

Viteza de incarcare (puterea in kW) este simiara cu debitul, viteza de curgere a benzinei (litri pe minut).

 

Facand o analogie cu masinile pe benzina, in poza se vede ca ai "turnat in baterie" "31.60 litri de curent"....dar nu ne spune in cat timp...deci nu stim viteza cu care s-a incarcat....poate "a turnat 31.60 litri de curent" in jumatate de ora....poate in 10 minute...

 

Energia = puterea * timpul = kW * h = kWh

 

Volumul = debitul * timpul = litri pe minut * minut = litri

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa e, greșeala mea. Poza e din alt film.

Revin cu date corecte la următoarea încărcare pe 90%

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/7/2021 at 9:36 PM, tucson said:

Bucuresti - Oltenia (incl ~4km prin Bucuresti.

2 adulti + 2 copii, AC pornit, mers normal (cu viteza maxima legala, depasiri)

0C3DF51B-757C-41D0-9019-43BD01B66F0F.jpeg

Foarte bun consumul! Pe cand un jurnal in sectiunea "Masinea mea"? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu viteza de încărcare la 90% baterie. Se pare ca doar in aplicația Skoda e vizibila in kW; pe statii de obicei nu apare iar pe ecranul mașinii este afișata in km/h

 

 

174CB83D-8851-46B9-8D56-0E175C078EBE.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concurent serios pentru ID4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am reusit un record minim de consum, drum national (Oltenita - Bucuresti), plat.

2 adulti + 2 copii, AC pornit, mers "la consum" dar cu o viteza relativ constanta (se vede din media de viteza).

 

tot referitor la consum, mai precis, la costuri: masina are deja 2500km, pe care i-am parcurs cu o cheltuiala totala de 123 lei, si mai am bateria plina, cu 400km autonomie in bord acum; si asta in conditiile in care am incarcat doar la statii publice, nu am stat niciodata sa astept dupa incarcarea altei masini si nu am facut incarcari noaptea sau alte nebunii ca sa prind liber (deci niciun efort extraordinar): am incarcat la Penny daca era liber, la Kaufland cu cupoane, am incarcat la destinatii (hoteluri, restaurante), iar costurile au fost din abonament Enel X 75 lei (am zis "sa fie") si ocazional, de nevoie / urgenta / curiozitate la Renovatio.

 

 si mai las o poza cu viteza de incarcare la 92% baterie de care sunt foarte multumit / impresionat 💪

image0.jpg

viteza.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun consumul. Incarcatul pana la 100% a fost doar pentru drumuri lungi presupun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câteva date despre consumul "la munte", care e comparabil, dacă nu identic, cu cel "la mare":

 

București - Sinaia (inclusiv urcat la cota 1600) - București, total 351km parcurși, mers pe A3 dus-intors cu viteza maxima permisa de condițiile de drum, ploaie multă, 2 adulți, 2 copii, bagaje: 77kwh consumați (o baterie de Enyaq, practic :) )

Sau 21,94kwh /100km media.

Sau 28,2kwh/100km la dus, 15,7kwh/100km la întors.

 

am mai constatat la drumul acesta ca:

 

- la coborâre bateria chiar se poate incarca: pe o coborâre de 700m diferența de altitudine, nivelul bateriei ca crescut de la 76% la 78%

- viteza în bord e foarte aproape de viteza GPS: la 130km/h pe GPS, în bord afișează 133. La 100kmh pe GPS în bord afișează 102kmh0kmh.

 

@stryder

de doua ori am încărcat cât sa vad 100% în bord, la alte drumuri mai lungi am încărcat 90-95%

Pentru oraș de obicei încarc puțin, de câte ori am ocazia, câte 10-15kwh pe AC, cât fac cumpărături, beau o cafea, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

2km in 42min... Ai impins.o? 😄

 

Ai pornit cu ea rece, era la deal, temperatura exterioara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni varianta 60 ? Ma interesa ce autonomie/consum are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VickEnd am mers Petricani - Dna. Ghica. Drept, plat, vreo 3 grade afara, clima pe 21... dar foarte aglomerat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a consumat 72 kWh/100 km => ~1.5 kWh in cei 2 km.

Asta in 42 de minute pentru incalzirea masinii si deplasarea de 2 km.

Extrapoland, rezulta 2 kWh/h, dar ar fi scazut, in timp, dupa ce se incalzea masina si bateria.

 

Modificat de Sparkyson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!