Jump to content

Enyaq iV - detalii pre lansare


Rave
 Share

Postare recomandată

Skoda a prezentat noul SUV electric Enyaq iV, care este disponibil în cinci versiuni de motorizare cu până la 306 cai putere. În funcție de variantă, autonomia este de până la 510 de kilometri.

 

729298l-1280x1280-b-7e71e5d9.thumb.jpg.eb02f1b59bce8761b9b8dfd0101af028.jpg

 

Noul SUV electric este versiunea de serie a conceptului Vision iV și devine primul model al constructorului ceh care utilizează platforma MEB a Grupului Volkswagen. Skoda menționează că Enyaq iV are o lungime de 4.648 mm, o lățime de 1.877 mm și o înălțime de 1.618 mm, cu un ampatament de 2.765 mm, valori foarte apropiate de cele ale SUV-ului Kodiaq.

Astfel, Enyaq iV este încadrat în segmentul SUV-urilor electrice de segment mediu (D), în care printre puținii concurenți se numără Volkswagen ID.4 și Ford Mustang Mach-E, model care va ajunge în Europa începând din 2021.

 

722833l.thumb.jpg.07cc8499de1245f28cc0f6229e44cef2.jpg

 

Din punct de vedere al designului, noul Enyaq iV iese în evidență în special prin grila iluminată, care a primit numele Crystal Face și care mizează pe puterea a 130 de LED-uri. Grila iluminată este disponibilă standard doar pe versiunea de performanță RS și pentru versiunea specială de lansare.

 

630941l.thumb.jpg.a21e6103b63e8ceee71217ccac2e3ca0.jpg

 

Standard, Enyaq iV mizează pe faruri și stopuri LED, însă clienții pot alege opțional și farurile LED Matrix. Versiunea de bază a lui Enyaq iV este echipată cu jante de oțel de 18 inch, în timp ce toate celelalte versiuni vor avea jante de oțel cu diametre care variază între 18 inch și 21 inch. În total, Skoda oferă 8 variante de jante pentru noul model.

Pentru interior, Skoda a anunțat o modificare importantă comparativ cu tradiția actuală: nivelurile de echipare clasice sunt înlocuite cu stiluri de design numite Design Selections.

 

546363l.thumb.jpg.cf2bd1b4aa105ceda92237c358599313.jpg

 

Fiecare stil de design în parte oferă anumite elemente de tapițerie sau decorațiuni, iar în total sunt disponibile 10 pachete de design la care se adaugă și opțiuni individuale. Versiunea de bază oferă designul Studio, în timp ce restul versiunilor vin standard cu opțiunea Loft. Celelalte pachete de design sunt disponibile opțional, iar printre ele se numără Lodge, Suite sau ecoSuite.

 

293277l.thumb.jpg.bd4f4ceaf7db728f8947218ae8396afe.jpg

 

O altă tendință adoptată de Skoda este realizarea unei tapițerii realizate parțial din sticle de plastic reciclate, dar și utilizarea unor procese de dezvoltare durabilă pentru numeroase elemente ale interiorului.

 

MOTORIZĂRI ȘI BATERII

Conform unor informații dezvăluite încă din primăvara acestui an, Skoda Enyaq iV va fi disponibil pe piața europeană într-o gamă variată de motorizări și baterie, în funcție de preferințele clienților: cinci versiuni de motorizare și trei variante pentru baterie:

● Skoda Enyaq iV 50: versiunea de bază va fi echipată cu un motor electric de 109 kW (148 CP) montat pe puntea spate și va avea o baterie de 55 kWh (capacitate netă de 52 kWh) cu autonomie de până la 340 de kilometri (WLTP);

● Skoda Enyaq iV 60: motorul electric poziționat pe puntea spate oferă 132 kW (180 CP), în timp ce bateria de 62 kWh (capacitate netă 58 kWh) oferă o autonomie de până la 390 de kilometri (WLTP);

● Skoda Enyaq iV 80: așa-numita versiune intermediară va avea un motor electric de 150 kW (204 CP) amplasat pe puntea spate, o baterie de 62 kWh (capacitate netă 58 kWh) și autonomie de până la 510 de kilometri (WLTP). Aceasta este versiunea care oferă și cea mai generoasă autonomie;

● Skoda Enyaq iV 80X: versiunea superioară are un motor electric suplimentar pe puntea față pentru a oferi tracțiune integrală. În total, sistemul generează 195 kW (265 CP), iar bateria de 82 kWh (capacitate netă 77 kWh) are o autonomie de 460 de kilometri (WLTP);

● Skoda Enyaq iV RS: versiunea de performanță mizează de asemenea pe tracțiune integrală cu două motoare electrice care oferă împreună 225 kW (306 CP). Skoda susține că și această variantă are o autonomie de 460 de kilometri (WLTP), în ciuda faptului că bateria este aceeași, de 82 kWh.

 

671940l.thumb.jpg.908a61204586e3ee1b1cb8ba6e443633.jpg

 

Informatii preluate de aici(click!)

724769l.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca preturile o sa fie acceptabile, masina asta o sa se vanda foarte bine! Ca bonus arata mult mai bine decat ID la interior/exterior :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well, cred ca e ok sa postez si aici ce e in thread-ul de noutati:

 

- Enyaq iV 50: 55 kWh battery (52 kW net), 211 mi, 340 km of range, 109 kW 220 Nm, RWD, 0-100 km/h: 11.4s
- Enyaq iV 60: 62 kWh battery (58.3 kW net), 242 mi, 390 km of range, 132 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.7s
- Enyaq iV 80: 82 kWh battery (77.1 kW net), 316 mi, 510 km of range, 150 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.5s
- Enyaq iV 80X: 82 kWh battery (77.1 kW net), 285 mi, 460 km of range, 195 kW 425 Nm, AWD, 0-100 km/h: 6.9s
- Enyaq iV RS: 82 kWh battery (77.1 kW net), 285 mi, 460 km of range, 225 kW 460 Nm, AWD, 0-100 km/h: 6.2s
- 55 kWh/50 kW DC charging, 62 kWh/optional 100 kW DC charging, 82 kWh/optional 125 kW DC charging
- dimensiuni (L x l x h): 4649 x 1879 (fara oglinzi retrovizoare) x 1616 mm
- latime interior (fata x spate x h fata x h spate x portbagaj): 1506 x 1488 x 1056 x 990 x 1001 mm
- wheelbase: 2765 mm
- unghi atac: 15.4 grade
- unghi rampa: ? grade
- unghi degajare: 16.7 grade
- portbagaj: 585 / ? l

 

image.thumb.png.77e2bd28c4fbe31171e0c5d1a5029cb5.png

 

Sursele sunt diverse: press release-ul oficial, articolul asta de pe Electrek, datele afisate in configuratoarele de pe site-urile Skoda din diferite tari, cum ar fi cel din Germania,  etc.

Modificat de stama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Garda la sol tot nu am reusit sa o gasesc nicaieri..

Numa` nu apare si la noi in configurator Enyaq, asa ca de cateva saptamani tot ma joc cu configuratoarele de pe celelalte piete disponibile (GB, IT, ES).

 

Ca fapt divers preturile in Italia sunt urmatoarele:

 

35.490 Euro - Baterie 51.7 kwh, autonomie 340 km, 0-100 11.4 s (jante otel 18 cu capace, display 10", DC 50kw incarcare, interior studio) - (doar pt IT e disponibila, pt GB si ES nu)

39.490 Euro - Baterie 58.3 kwh, autonomie 390 km, 0-100 8.9 s (jante aliaj 19, display 13", DC 50 kw incarcare, interior loft)

45.990 Euro - Baterie 77.1 kwh, autonomie 510 km, 0-100 7.7 s

 

Partea buna e ca optionalele precum trapa panoramica, scaune incalzite spate, adaptive cruise control, side assistant, adaptive lane assistant se pot configura pe toate nivelurile de echipare.

 

Cine cauta o masina electrica de familie cu +300km autonomie fara pretentii de accelerare sportiva, ar trebui sa aiba toate sansele sa scoata o masina ft bine configurata la 30k euro dupa toate discounturile aplicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Finally, garda la sol: 186mm.

Se pare ca incepand cu Ianuarie 2021 se va putea comanda Enyaq. Atasez cateva informatii legate de versiunile de putere, timpi incarcare, cabluri, etc.

 

86588378_Handout1.thumb.JPG.20c1ae939057ba997231edb00f1436bf.JPG

 

Handout 2.JPG

 

Plus o configuratie pe care am facut-o pe configuratorul din Italia (in RO inca nu e disponibil), ajungand la suma de 45.420E pt Enyaq 60 cu urmatoarele dotari optionale:

 

- culoare: Negru 1.180 Euro

- climate: 490 Euro (scaune faza incalzite, duze spalator incalzite, climatronic pe 3 zone)

- parking: 610 Euro (senzori fata-spate cu franare automata de urgenta, rear-view camera)

- assisted drive: 830 Euro (cruise control adaptiv cu functie stop&go, side assistant, crew protect assistant)

- trapa panoramica: 990 Euro

- pompa de caldura: 1200 Euro

- cablu incarcare universal 220V - 630 Euro (da..e optional)

 

Enyaq 60 - IT.JPG

Modificat de cj.Paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cine vrea sa vada masina mai de aproape, avem deja una bucata Enyaq  expusa la Mall Baneasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 8 months later...

Am gasit asta de pe un forum ID din UK, cica ar fi preluata dintr-o documentatie interna de training de la Skoda despre versiunea urmatoare de soft.

enyaq.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!