Jump to content

ID.4 - probleme


Rave
 Share

Postare recomandată

Am vrut sa testez daca nu e mai ok sa stau pe recirculare cu ac pornit, sa nu mai incalzeasca aerul de afara de la minus, dar cum se abureste, nu merge treaba. Plus ca nu imi sta in auto ventilatorul.

Inca o chestie nasoala, am aflat de ce nu mergea pornirea incalzirii din aplicatie. Dupa 5 zile masina intra in deep sleep, deci daca o lasati  nemiscata mai mult de 5 zile, la revenire nu mai puteti da comenzi din aplicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva vreo setare care ar putea induce urmatorul comportament?

Masina in B, intru in depasire, pedala la maxim, revin in fata celui depasit si ridic piciorul de pe acceleratie, dar masina nu regenereaza decat foarte putin, probabil undeva la 10 KW, dar daca apas ff putin frana isi revine regenerarea si atunci poate sa mearga linia verde de la regenerare pana spre maxim.

Mai are cineva acest feature? 😂

Este ciudat, ca daca intru intre doua masini, ma astept sa franeze cand ridic piciorul de pe acceleratie, dar ea se comporta de parca ar fi in D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la fel de vreo doua ori, dar nu.mi dau seama care e reteta. Sigur eram in B si probabil eram cu ACC pe care l.am dezactivat inainte de depasire, cam asa ceva. Si e deranjant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu apas acceleratia la maxim, si o iau mai domol, nu se intampla asta. Si eu m-am gandit ca ar fi legat de ACC, dar nu am gasit nici o setare pe acolo care sa faca asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pățit în sport treaba asta, dar la viteze mai mari. Am crezut că e ceva feature să dezactiveze regenerarea în B când dai mai tare în ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca, atunci când se comporta inconsistent, te ia prin surprindere și poate provoca incidente sau accidente.

Eu am observat ca franand când mașina are ACC activ nu folosește frâna regenerativă, ci doar pe cea mecanica, care tine mai jos, și mereu mă ia prin surprindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit poza de mai jos atasata la un comment pe facebook despre franarea in timp ce ACC face regenerare.

frane.thumb.png.68a1e559b3d16d2d733bdd1b68aff0c7.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca, comportamentul asta e importat cumva si atunci cand nu functioneaza ACC ul. Ca sigur nu il aveam activat pe drumurile nationale.

Sparkyson are dreptate, faptul ca nu se intampla intotdeauna te poate lua prin surprindere.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei ce mergeti in service sa repare problema cu banda led de la portbagaj, care se dilata si iese afara din prinderi, sa va spun experienta mea, ca e mai bine sa inveti din greselile altora.

Exista un TPI, procedura de reparare,publicata pe Erwin, care in mare spune ca pe suruburile laterale, cate doua pe fiecare parte, se pune ceva vaselina cu litiu, si se schimba prinderile, 3 la numar, care au codul 11A.945.179.

La TPI ul american au fost suficient de destepti incat sa scrie ca se inlocuieste cu 11A.945.179A, versiunea imbunatatita.

Cand am fost cu masina mea, au schimbat piesele respective cu acelasi model, pentru ca nu le da mura in gura la service cu ce sa schimbe,  iar cand le-am spus ca la americani piesa are terminatia A, au spus ca la ei asa scrie ca trebuie facut. Adevarat pana aici ca si eu am citit acasa: Înlocuiți cele 3 elemente de fixare din hayon (vezi Imaginea 3, numărul 3, evidențiat cu galben)/cod piesă originală: 11A.945.179), în conformitate cu ⇒ manualul de reparații/catalogul de piese originale .

Problema e ca ei nu au citit si urmatoarea fraza: Codurile de piesă originală publicate în TPI și indicii aferenți corespund stadiului la încheierea redactării. Actualizările Catalogului de piese originale realizate între timp pot duce la abateri. În acest caz, sunt valabile codurile de piesă originală curente și indicii curenți din Catalogul de piese originale!

Deci le-a fost lene sa verifice daca piesa respectiva nu are cumva un inlocuitor.

Concluzia, la primele raze de soare, iarna, banda led a sarit de la locul ei, din nou.

Modificat de balaur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de cazul descris pe facebook, eu n-am mai avut nici un alt comportament neasteptat din partea franelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput de cateva zile sa bata ceva in partea dreapta fata doar la trecerea peste denivelari. De cand am luat masina de la dealer se auzea acelasi sunet dar extrem de rar. Azi am lasat masina in service. M.au sunat baietii si mi.au spus ca e dusa bieleta antiruliu. Nu o au pe stoc, dar vine maine cand pot sa ridic si masina.

 

Intrebare: trebuie sa se faca reglajul directiei / geometria rotilor dupa schimbarea bieletei antiruliu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam repede s-a dus. Da, trebuie facuta geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este necesara refacerea geometriei pentru bieleta antiruliu. Nu este conectata la elemente de directie.

Daca era cea de directie, corect ar fi sa se faca geometria. In realitate este foarte posibil ca pe cea noua sa o regleze exact pe masura celei vechi si sa o monteze asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I.am intrebat si eu pe cei din service cum ar putea sa se duca asa repede. Au admis si ei ca cel mai probabil e un defect de fabrica. Multumesc de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Mai are cineva probleme cu deschiderea masinii fara cheie ? ( keyless open ) Sunt 2 setari , una te apropii de masina si se deschide, sau cea in care pui mana pe manager si se deschide. Ambele setari la mine functioneaza aleator. Am fost cu ea in service si mi-au spus ca nu are nimic stricat si ca cel mai probabil e din soft si nu au ce face. Sa astept urmatorul update.

 

A mai intalnit cineva problema aceasta?

 

Multumesc,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 2/3/2022 at 4:42 PM, VickEnd said:

M.au sunat baietii si mi.au spus ca e dusa bieleta antiruliu

 

Ca sa fie tacamul complet, mi s.a dus bieleta antiruliu si pe partea stanga la 3 luni dupa ce s.a dus cea de pe dreapta. Noroc cu VW Cluj care se misca bine. Intrucat piesa nu este pe stoc, am luat masina si revin peste doua zile pentru schimbare propriu zisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Caut seria de sasiu stantata si nu o gasesc niciunde la ID.4. Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Luni, am descoperit ca nu mai merge incalzirea in scaunul soferului, si fiind foarte aproape dupa update-ul de soft, urmat de o resetare la valorile din fabrica, m-am gandit ca au legatura.

Azi masina a fost in service pentru a un zgomot la suspensie pe stanga, la 24400 km, si au fost OK, le-au schimbat ambele bielete antiruliu.

Au verificat si daca sunt probleme fizice cu incalzirea scaunului si au spus ca nu, asa ca am zis sa mai incerc sa mai fac o resetare.

Si saptamana trecuta si azi dupa ce a terminat resetarea a aparut un mesaj cu: Din pacate  masina nu a putut fi resetata la valorile din fabrica, dar au disparut setarile anterioare si legatura cu we connect.

Surpriza, dupa resetul de azi nu mai merge nici scaunul din dreapta, volanul functioneaza.

M-am gandit sa nu cumva sa nu mearga din cauza temperaturilor mari din masina, dar de ce pornea cel din dreapta, pana la reset?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma dupa al treilea reset si lasat masina peste noapte singura, sa se gandeasca la ce a facut, si-a revenit incalzirea la ambele scaune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am schimbat cauciucurile de vara si mi-au atras atentia ca am uzura foarte mare la cucicuurile spate pe interior comparativ cu exteriorul. Masina are 20000km din care poate 2000-3000 cu cauciucurile de iarna din sezonul trecut. 

La voi cum e uzura pe interior?

Cauciuc Vara 20k.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum am schimbat cauciucurile si am avut uzura mai mare pe spate interior fata de exterior. Nici pe fata nu parea sa fie uzura la fel, dar nu diferenta mare.

 

Tocmai am incheiat 50'000km pe doua veri si o iarna, iar astea de vara le schimb la anu. Cele de iarna arata foarte bine.


De mentionat ca am schimbat capat bara stabilizatoare pe fata stanga si dreapta, dar pe spate nu s.a lucrat. Am incercat sa pastrez presiune buna in roti, desi poate ar fi mers mai mare la drum lung cand masina era incarcata.

Modificat de VickEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu o bataie pe spate, care a aparut pentru prima data in august anul trecut. Dacă la început se auzea pe spate dreapta, acum se aude pe ambele părți.

De atunci am incercat in service de 3 ori sa descopere ce are si nici o rezolvare.

Ultima a fost ceva de genul, se confirma bataia nu stim de unde, poftiti cheia și mergeti cu ea asa.

Am incercat la un alt service VW, măcar acolo au făcut înregistrări cu zgomotul și au spus că o să trimită la importator pentru ajutor.

Zgomotul se aude atunci când mașina trece peste denivelari scurte și dese sau peste bezile rezonatoare puse inainte de intersecții, și bineînțeles că și atunci când merg pe drumuri de țară, de pământ.

În service au zis că au dat jos bara stabilizatoare și au mers cu ea așa și se auzea în continuare pe drumurile de pământ.

Dacă e așa cum au zis, mă gândesc că numai suporții de la telescop ar mai putea să facă zgomot.

Mai este careva care a mai avut așa ceva?

Modificat de balaur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam repede se uzeaza in 18.000 km - ce marca sunt ?

 

Dar cum vine asta @VickEnd ? : tocmai ai schimbat cacuciucurile dar cele de vara le schimbi la anu' si cele de iarna arata foarte bine

Ce ai schimbat pana la urma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil a vrut sa zica, ca le-a schimbat pe cele de vară cu cele de iarnă, dar nu o să cumpere altele noi de vară decăt la primăvară.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@balaur si eu am cloncanitul asta la denivelari mici, gen adanciturile din asfalt de la semafor, liniile de tramvai sau gropi micute.

Am reclamat la service cand am facut revizia insa au zis ca nu se vede nimic. Am dat si o tura prin curte insa acolo nu sunt denivelari.

Cand voi reusi sa-mi fac timp, voi mai merge o data sa mai verifice.

Si eu suspectez bieletele de la bara stabilizatoare sau flanse/rulmenti de la amortizoare. 

La a mea zgomotul pare sa vina din fata.

@Nordica cred ca la majoritatea este asa din cauza camberului si a faptului ca acelea snt rotile care pun in miscare masina, deci strs mai mare pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!