Jump to content

cameLEON 5f FR


andreii_george

Postare recomandată

Mulțumesc :beerchug: da culoarea a fost unul dintre motivele pentru care am asteptat 3 saptamani si nu am luat alta din Bucuresti:)

Link către comentariu

Uite ca poti avea o masina cu motor termic si sa fii Green in acelasi timp. O culoare perfecta pentru un sofer fresh.

Link către comentariu

@Muale Multumesc, pe Skoda fabia/octavia, seat ibiza. Ieri cand ma intorceam din BV am vazut o Fabia cu aceeasi nuanta. Din ce imi aduc aminte vag, am impresia ca si Scirocco a avut in configurator aceasta culoare ?.

 

@Doc Morelli Multumesc, bine ca nu e diesel si verde, un pleonasm complet nu ? ?

Modificat de andreii_george
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! 

Greu de gasit culoarea asta intr-o configuratie corecta. Se pare ca tu ai avut noroc. Felicitari! :) 

Link către comentariu

@Cristian Multumesc, marturisesc ca am cautat doar Diesel o buna perioada de timp, pana am inceput sa aprofundez detalii despre 1.4tsi si ce poate sa faca raportat la fiabilitate in special.

 

Eram foarte aproape sa bat palma pentru un diesel, dar am zis hai sa bag o fisa si la 1.4tsi si..surpriza.. am ramas surprins placut de motor si cum se conduce. 

O chestie ciudata este sunetul motorului.. la relanti aproape ca nu-mi dau seama ca este pornit ?..fiind obisnuit cu coldstartu ala de la 1.8T in care se mai "Scutura" putin pana se stabiliza la prima pornire si diversele sunete de la motor ?.

 

Link către comentariu

Salut, imi aduc aminte ca am avut cam aceleasi remarci cand am luat masina, venind de pe un diesel 1.9 tdi  euro 4.

 

De verificat, facut:

 

- curatat de mizerie/pamant/bureti imbibati cu apa la carenajele fata spate (face rugina daca nu cureti).

- tinut din scurt cu revizii la 10-12.000km daca se poate- foloseste un ulei mai accesibil si schimba mai des- decat un ulei mai scump si schimbat rar-

- zgomot la suspensie de la bucsele mari fata- dimineata la rece, la denivelari sau balans se aude un scartait ca de arc, e de la bucsele mari fata-

- indreptat jante si facut geometrie- mai ales daca nu a fost facut niciodata- eu la R18 am indreptat 3 din 4 dupa 4 ani de Buc

- nu ii place presiune mare in roti, dar nici mica, de obicei puntea fata vrea mai mult decat spatele- eu sunt cu 2.3 fata si 2.2 spate la rece, sunt la limita inferioara insa nu circul cu mai mult de 2 persoane in masina, iar la presiune mai mare scutura. Presiunea la cald creste cu aprox 0.3 bar fata de cea la rece (deci la cald vara o sa fie 2.6 fata/2.5 spate, conform abtibildului de pe usita de la rezervor sunt ok).

- pretentioasa la benzina, merge mai bine cu unii furnizori- 

- ce se strica: usita de la rezervor nu se deschide mereu, sfatul meu curata bine si da cu spray de curatat/gresat, la fel greseaza balamalele la usi. Stopurile spate se fisureaza la primele modele 2013-2015, la facelift nu, poate ale tale au fost deja schimbate. farurile sunt din material moale si se matuiesc de la pietre, polish+folie neaparat.  

- nu te apuca sa schimbi piese la masina ca asa zice mecanicul, schimba doar ce e nevoie si e stricat, pt ca piesele originale sunt mai bune decat cele aftermarket, mai ales ca exista multe fake-uri si mai ales pt ca mecanicii habar nu au de procedura corecta de inlocuire piese, de exemplu la schimbare rulmenti, sa-i stranga la cuplu, si sa curete suprafata de montaj.

 

Cand ai ocazia, si iesi din oras, condu masina mai turat, (treapta 3 la 120km/h) pt 5-10 minute, o sa ai niste cox pe teava de esapament dupa, nu mult, ci doar o pelicula subtire-

 

Puncte slabe: depuneri pe supape de la injectia directa, eu am 110.000km si inca nu sunt simptome de depuneri, nu scutura, nu da erori de missfire pe cilindri, nu are lipsa putere. Merg 90% pe autostrada mai turat.

Modificat de deenman
Link către comentariu

@deenman Multumesc pentru sfaturi.

 

Revizia vine sambata, probabil nu o sa apuce 10.000  de km avand in vedere nr de km parcursi in trecut cu vechea masina. 15k km in 3 ani.

 

Momentan, are un zgomot de rulment pentru puntea spate, nu-mi dau seama daca este stanga sau dreapta, insa preventiv le voi schimba pe aman2 (am obs ieri ca intre 70-90 are un zgomot specific rulmentilor, zgomot ce dispare dupa 120 km/h).

 

Cea mai mare "problema" e ca a fost servisata in regim de longlife si asta a scazut cu siguranta de durata de functionare a motorului.. cum spuneam, sambata, ulei,filtre,lichid frana, bujii, rulmenti spate.

 

 

 

 

Modificat de andreii_george
Link către comentariu

Cam devreme pentru rulmenţi. Sigur nu "face" aşa toate? Ce presiune ai în roţi?

Să o stăpâneşti sănătos! :) 

Link către comentariu

@MyKe Multumesc mult! 

 

Nu am verificat inca presiunea.. insa se aude din spate ori pe stanga ori pe dreapta (e un sunet constant, ca un zgomot nu pot sa-i spun huruit e mai mult un UUit :)))

Modificat de andreii_george
Link către comentariu

Urca masina pe elevator, invarte de roti si asculta rulmentii, vezi daca ai ceva joc in roti. Am mai vazut ca a mai schimbat cineva rulmentii la 5f aici pe forum tot la 1.4 tsi 125 cp.

 

Daca vrei sa vezi ca sunt rulmentii, cand urci o rampa pe drum, cand se lasa greutatea pe puntea spate, daca se schimba tonalitatea atunci sunt rulmentii, insa si pe elevator se poate afla.

Link către comentariu

@deenman Ieri pe serpentine intre BV si B in momentul in care urcam rampa se accentua intr-adevar sunetul din spate (am avut in portbagaj 4 jante de aliaj cu cauciucuri de iarna)

Link către comentariu

De regula piesele ce tin de trenul de rulare se schimba in pereche.

 

Asa ca fa bine si schimba ambii rulmenti, dupa ce identifici exact sursa zgomotului.

Link către comentariu

@cristi511 este prima oara cand aud acest aspect referitor la rulmenti, ca se schimba pereche ; NU te contrazic dpdv teoretic, insa din experientele mele, mereu am schimbat doar ceea ce era uzat, si am o masina in familie ( ibiza visinie ) careia i s`a schimbat rulmentul fata stanga si capul de planetara fata stanga acum 3-5 ani si inca nu a picat pe partea cealalta. Poti sa ai surpriza sa le schimbi si sa pice din nou piesa noua..mai ales la o masina relativ noua ca a lui, recomand sa schimbe doar ce este uzat, chiar si o singura bieleta, si sa lase cat mai mult timp piesele de fabrica ; regula pt mine nu se aplica in cazul arcurilor / amortizoarelor / capete de bara / bielete directie sau orice necesita refacerea geometriei. 

 

Si ca sa fiu on topic, te astept la o sedinta foto corecta si un training gratis pt spalarea masinii ( si produse recomandate ) :))  

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Ideea e simpla la schimbul in pereche. Daca o parte a picat, inseamna ca si cealalta e destul de uzata. 

Ca sa nu mergi la mecanic de doua ori, le schimbi pe amandoua in acelasi timp si gata.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!