Jump to content

Mașini electrice - merita sau nu?


Retzius
 Share

Postare recomandată

5 hours ago, Dolfin said:

 

 

La EV inca nu se stiu efectele secundare la expunerea la un asemenea camp electromagnetic, sunt destule video cu aparate de masura ale campului EM si valorile f f mari.

Repet, mecanicii de locomotive electrice iau spor pentru asta si ies la pensie mai repede...ca sa apuce ceva din ea.

 

 

 

 

Astfel de scenarii nu au nicio legatura in realitate. Cu astfel de teorii ale conspiratiei nu ajungem nicaieri. Cata vreme nu vorbim despre radiatii ionizante, restul este praf in ochi. Avem si bugetari care luau spor de antena sau de calculator. Cred ca tot asa, pe principiul ca poate nu mai apuca pensia...

:eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este tot o marota, aceea ca radiatiile daca nu sunt ionizante nu au nici un efect.

Corpul uman functioneaza pe baza de procese biochimice, pe baza de procese electromagnetice la nivel celular, acum se stie, de ex. ca emite si fotoni "lumina".

Sa afirmi fara cercetare ca nu conteaza cand te expui unor campuri EM este cel putin riscant din punct de vedere al sanatatii.

 

Reamintesc ca normele de stat in constructii nu permit edificare de case sub/in apropierea liniilor de inalta si foarte inalta tensiune, desi acolo sunt 50Hz, in fond nu sunt ionizante...

In vremurile cand tehnicienii de BTS erau respectati in tarile civilizate, acestia aveau dozimetre care calculau RF-ul la care au fost expusi intr-un anumit timp si primeau odihna corespunzatoare.

In ziua de azi, mai ales la colocare, in anumite site-uri nici nu au cum sa se coordoneze cu toti detinatorii de antene de pe piloni sa opreasca site-ul pentru interventii sau maintenance..."astazi" oamenii sunt "expendables".

 

 

 

Ati citi ca VW opreste productia de Golf de miercuri saptamana viitoare din cauza de lipsa cip-uri...din nou China...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tu crezi ca normele in constructii interzic pentru ca ...e periculos pentru oameni ? Sunt teste facute referitoarele la radiatiile de sub liniile de inalta tensiune - cu rezultate normale. Evident ca nu as recomanda nimanui sa locuiasca sub niste linii de inalta tensiune (si din alte motive decat cele legate de electromagnetism), dar ideea e ca acele interdictii sunt in primul rand din alte motive. Si apropos, limitele de siguranta sunt chiar mici luand in considerare linia lor centrala (ca asa se reporteaza acele limitari).

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ,momentan ,e cea mai mica problema a EV-urilor.

 

Idiotii astia de politicieni trebuie sa inteleaga una din cele mai fundamentale legi ale economiei dintr-o piata libera : cererea face oferta .

 

Cand  cererea scade va scadea si oferta .Companiile nu vor produce inutil ,ci se vor adapta cererii actuale .

 

Nu poate nimeni obliga sau detemina populatia sa cumpere ,sau nu ,un anumit produs .

 

EV-urile in forma lor actuala au creat doar o cerere “fortata” (subventii ,ideea de economie,green …)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, EEXCALADE said:

Aprox 2916 lei am platit anul asta .

Confortul oferit face toti banii .

Puterea/cuplul… nu sunt prioritare in tara cu cele mai multe accidente mortale din europa . ( nu ma dau pe circuite ,nu fac liniute,nu ma intrec cu nimeni …) 


(Mentionez ca nu suntem milionari,nu avem functii la stat,nu facem parte din niciun pardid…,nu facem banii din pix )

Cate statii iHuntEV si PPC Blue ai in oras ?

deci la 1 leu pe kw, pot merge 20000km doar din banii de impozit... hai sa zicem 15000km cu o masina mai mare. Azi ma uitam la Vlad Micsunescu la videoul cu masina de la Liqui Molly de schimb ulei la cutie, ziceau asa senini ca se utilizeaza cam de 2 ori cantitatea de ulei din cutie ca sa fie bine... 

 

Puterea/cuplu sint prioritare intotdeauna, hai sa nu mai tot discutam de asta, nu are legatura cu circuitele, e vorba de cum te deplasezi oriunde inclusiv in oras, si nu cred ca cineva si-a luat masina cu motor de 3 litri fara sa se gandeasca si la cuplu/putere. Chiar aici pe forum avem o gramada masini tunate, fie cu soft fie cu alte componente care cresc un pic puterea...

 

Statii iHuntEV si PPC Blue sint destule as zice, e greu de spus cate pt ca aproape zilnic se deschis noi statii. Am mai zis, anul asta cel putin a fost o explozie de statii.

Si se tot deschid noi statii Tesla unde pretul e f ok si acolo, Eldrive nu mai zic, astia monteaza statii noi intr-un ritm impresionant...

 

 

1 hour ago, Dolfin said:

Reamintesc ca normele de stat in constructii nu permit edificare de case sub/in apropierea liniilor de inalta si foarte inalta tensiune, desi acolo sunt 50Hz, in fond nu sunt ionizante...

 

 

Din motive de siguranta privind electrocutarea, nu radiatii. Cadere de fire, cadere de stalpi, arc electric daca te urci pe acoperis etc

4 hours ago, tavitara said:

Despre trecera majoritatii la alti furnizori este cel mai greu lucru posibil , oamenii nu se descurca in general la chestii de acest gen care depasesc intelectual nivelul unei postari pe Facebook

 

 

mai nou, nivelul intelectual redus nu ii impiedica sa o "rupa" tare de tot pe TikTok

 

Adica sint capabili sa isi ia un telefon dar nu sa schimbe furnizorul? da, sint de acord ca e o problema, dar care e solutia? Pana la urma primaria ia bani de la toti, ii poate informa cumva. Sau primarii nostri se ocupa cu afaceri personale si nu au timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Dolfin said:

Politiile locale au EV pentru ca oricum ei sunt jenanti si asa (daca se desfiinteaza cred ca nu observa nimeni), masinile EV doar i-au facut mai ridicoli.

 

asta e cel mult o opinie personala, EVurile au mult mai mult sens decat sa stea sa arda combustibili fosili in nenumaratele situatii in care politia are nevoie sa se deplaseze f incet sau sa stationeze. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, detinator said:

deci la 1 leu pe kw, pot merge 20000km doar din banii de impozit... hai sa zicem 15000km

Cu acelasi confort ? 
Nu traiesc 500 de ani ,nu am timp sa merg intr-o adunatura de plastice doar ca are cuplu ,7000 CP ….si costuri mici ,care e mult sub confortul unui passat (asa cum ai spus chiar tu )

 

Au fost EV-uri si cu incarcari gratuite pe viata si nici la alea nu sa imbulzit lumea.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Dolfin said:

Orasele care au autobuze EV au pierdut o parte dintre ele (ex. vestitele cazuri de incendiu din BV), le creaza mari probleme iarna (articole despre Suceava), iar la Bucuresti troleele cu baterie deja au facut subiectul multor articole despre problemele aferente.

 

la Brasov: gasesc doar ca au revenit bine mersi pe traseu. Erau in garantie, nu cred ca au fost casate sau ceva... Cate autobuze termice am vazut fumegand de-a lungul anilor? destule

 

Bucuresti: ce probleme? e un spectacol sa vezi la Politehnica cum coboara captatoarele alea si continua pe baterii, e o tehnologie care face atat de mult sens!

 

Cum sa fie o prostie? Chiar zilele astea admiram cu un grup de prieteni autobuzele electrice din Mogosoaia, nu se aude mai nimic cand trec prin fata casei, ne uitam toti fascinati, sa ai autobuz prin fata casei si sa nu deranjeze linistea... e o tehnologie care chiar are logica.

 

Chitila și Focșani vor primi noi autobuze electrice de la producătorul turc Karsan. Cele 42 de autobuze e-ATA se vor alătura celor 380 de vehicule electrice deja operaționale la noi în țară de la același producător.
 

e-ATA este un autobuz de 10 metri cu autonomie de până la 350 km datorită bateriilor litiu-fier fosfat de 396kWh, care se încarcă în 2 ore și 45 de minute folosind un conector de curent continuu. Viteza maximă este de 80 km/h, iar un astfel de model poate transporta 79 de pasageri.

Karsan operează deja vehicule de transport public în peste 40 de orașe din România.

Ca de obicei, se extrag cele mai negative stiri si exemple, tarifele cele mai mari la curent etc... sint sute de autobuze electrice in Ro in circulatie.

18 minutes ago, EEXCALADE said:

Au fost EV-uri si cu incarcari gratuite pe viata si nici la alea nu sa imbulzit lumea.

e bataie pe ele. Dar f f greu de gasit, s-au modificat conditiile, se pierd la transmitere si tot felul de magarii facute de vanzatori. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cuplul mare si costurile mici erau argumentele de baza ….nu mai vedeai  pe strada X5 ,G ,GLE,Cayenne …si altele la care doar o simpla revizie depaseste lejer 3-5.000 lei .

 

Asta e realitatea :

 

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

circul zilnic prin Bucuresti, deci sper ca stiu si eu care e realitatea. 

In niciun caz nu e cea din video... vad in jurul meu majoritar masini ieftine (ma rog, preturile au explodat, mai nou si Dacia vinde masini de 30000 euro)

 

legat de radiatii

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator 

Cati din propietarii de masini din clip crezi ca-si vor vinde masina ca sa-si ia EV ? chiar si cu incarcare gratuita ?

Si de ce crezi ca nu si-au luat pana acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!