Jump to content

Mașini electrice - merita sau nu?


Retzius
 Share

Postare recomandată

Masina in RO este un lux

Nu va uitati ca toti au 2 masini , jumatate sunt rable , fumigene , fara intretinere , nu masini

Fiind foarte ocupat merg doar sambata si duminica cateva sute de km ptr placerea de a conduce

In oras nu se pune ca am totul langa casa

Si ma costa aproximativ 1500 lei lunar sa am masina intretinuta normal , nu excesiv si sa conduc in weekend , maxim 20k anual

Acum 6 ani ma costa aproximativ 1000 lei lunar

Masina electrica e si mai lux pentru peste 90% din romani = nu si-o permit

Nici eu , am mai spus , ca sa dai 40k pe o masina trebuie sa ai disponibili 80k ca sa dormi linistit noaptea

Deci nu ma refer la Spring , ci la masina electrica de minim 40k

Deci degeaba e economica daca nu ti-o permiti

Asa ca titlul asta - merita sa nu .. daca ti-o permiti pe aia buna , merita , daca nu , nu , ca strugurii sunt acri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai pentru ca, prin comparatie, Romania da cam cele mai mari "beneficii" pentru chestiile astea, ma face sa nu am incredere in onestitatea programelor si in eficienta lor.

 

Oricum ar fi, nota de plata o achitam cu to(n)tii, ca vrem sau nu vrem eco.

 

Phev-ul ala din familie a aparut ca o nevoie + oportunitate. A inlocuit o masina de 10 ani si va sta cel putin 10 in parcare. Ce va fi in 10 ani, nici la vrajitoare nu voi afla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa sa nu ai tu incredere, pentru cei care au beneficiat de acele subventii (erau de altfel cele mai mari din Europa) a fost o binecuvantare. Eu cred ca a fost un lucru foarte bun, doar ca nu poate tine la nesfarsit, nu avem suficienti bani, e simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, tavitara said:

Bucurestenii folosesc

Sunt anumite curbe periculoase prin tara , cu linie dubla continua , unde numai asa o masina cu numere de B depaseste , ca sa fie cu un loc mai in fata cand e trafic si se merge in coloana

Postarea ta e un fel de flame... eu de ex am vazut ca merg f aiurea prin filmari celebre cu accidente oameni de prin Prahova, Constanta, Moldova etc

Ce aiureli ajungem sa discutam... incredibil


Vad ca unii zic de Dambovita...  se pare ca opiniile sint impartite. Dar hei, daca e nevoie de aceasta discutie in acest topic... nu inteleg de unde si pana unde, dar se pare sint acumulate multe frustrari

7 hours ago, cristi511 said:

Dar, revenind la bev-uri, cine a avut curaj acum 5 6 ani sa intre in hora, a prins cativa ani de preturi decente pt masini, subventie mare + curent gratis pe ici pe colo. Acum insa, banii aia "gratis" aruncati trebuie scosi de undeva. 

 

Edit: cand o sa imi permit sa imi pun un sistem complet independent cu vreo 20-40kw baterii, o sa o fac. 

au fost ani multicei cu incarcare gratis peste tot chiar. Si acum mai sint statii gratis, evident nu se stie pt cat timp.

Mai sint si multi care incarca gratis la firma unde lucreaza si evident ca e un mare avantaj pt ei, si financiar si de timp, cat o dura, 5 secunde sau 5 minute sa bagi in priza, e altfel cand o faci la servici... :)

 

Cica sint vreo 200.000 prosumatori deja... si ritmul de crestere e maricel. Probabil mai sint inca pe atati care au panouri dar nu sint prosumatori.

 

Pt ei e clar un avantaj sa isi ia o electrica.

soferi.JPG

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, voinea said:

(hai la panouri dar va taxam in plus, hai cu eco-bonus la achiziție dar gata ca a fost destul) :mad:
 

Termicele sint subventionate prin programe gen Rabla clasic de cati ani? 10-15? si in Romania si in restul Europei.

 

Culmea este ca stimulentele se dadeau pe emisii de CO2 si aici dieselul emite mai putin... Asa ca dieselul a fost incurajat pana de f curand in toate tarile.

 

Eram si eu printr-o alta tara care m-a incurajat sa imi iau diesel cu taxa reduse ca CO2 mai mic si brusc anul urmator inceput discutiile cu interzisul... 

 

In ce priveste panourile fotovoltaice insa, sint tari din EU unde e obligatoriu ca orice constructie noua, personala sau publica, sa includa din proiect panouri pe acoperis

 

Retelele nu prea fac fata, dar aici trebuie sa isi miste dosul operatorii de retea sa faca investitiile necesare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, cristi511 said:

Tocmai pentru ca, prin comparatie, Romania da cam cele mai mari "beneficii" pentru chestiile astea, ma face sa nu am incredere in onestitatea programelor si in eficienta lor.

Dar subventiile pt masinile termice nu te-au deranjat...

 

Punem pariu ca zecile de ani de subventii rabla clasic sint per total mai mari ca subventiile de cativa ani pt un nr mult mai mic de electrice?

 

Incercam sa purtam niste discutii oneste si coerente?

 

E incredibil sa fiu tras la raspundere de ce pomenesc de cai putere de aceiasi oameni care spun ca electricele incurca circulatia.

 

Sau sa stau sa citesc ca SINGURA masina care depaseste linia continua intr=o curba periculoasa e o masina cu nr de Bucuresti. Demonstreaza te rog! sau nu mai scrie lucruri de genul asta nedemnstrabile si fara legatura cu topicul. 

 

Pe de o parte ne dorim toti un soft de marire putere, pe de alta trebuie sa dau explicatii la ce imi trebuie sute de cai putere?? 

 

Or fi strugurii cum or fi, dar putere ne dorim toti sa avem la o masina, cum o foloseste fiecare e treaba lui!

 

Propun sa nu ne mai jignim inteligenta si sa ne respectam suficient sa nu mai facem astfel de comentarii si discutii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze , nu am observat ca esti din B

Si soferii din VL sunt vai de capul lor ca peste tot , nu stiu reguli elementare de circulatie , sunt pline de masini santurile prin judet

Duminica pe podul de la Brezoi , mergeam spre Sibiu , un B8 de B ma depaseste desi venea tir pe partea opusa , pun frana maxim , pune tirul frana maxim , ii sare spatele la B8 ca broasca si i se opreste motorul

Stam sa porneasca desteptul si asta e

Noi de prosti mergem ca melcii pe podul ala plin de valuri

Azi in fata firmei se lucreaza , schimba ceva tevi de gaze , groapa pe o banda , cu muncitori - ma trezesc cu Qodiaq de B in fata pe banda mea si tot el ma injura - se duc muncitorii sa il convinga sa intre la loc pe banda lui ca blocase toata strada

E vorba de aroganta , superioritate , etc , nu poti sta linistit sa mergi ca oamenii obisnuiti , ei sunt fraieri ca merg asa , le arati tu lor cum se face ptr ca poti

Eu spun ce vad de fiecare data cand merg la Bucuresti , Pitesti , Sibiu

In loc sa va suparati , incercati sa mergeti corect odata si observati cine conduce cel mai mult pe contrasens

Cine nu se supara e destept 

Puteti sterge postarea asta ca e off topic , am scris doar sa il linistesc pe colegul detinator de ID3

Depasirea in curba pe linie dubla continua necesita cuplu , asta am vrut sa spun

Nu puteam sa dau exemplu din alte judete ptr ca sunt judete sarace si nu au masini asa puternice

Ce sa spun , de soferii din Salaj cu masini facute din bucati ? Si ei incearca depasiri din astea dar de multe ori nu le reusesc , sunt adunati de sub rabe si alte camioane , nu poti sa ii dai exemplu ptr cuplu , dam exemplu pe cei care reusesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am circulat des pe drumul national Pitesti-Slatina (DN 65) si am ramas uimit de agresivitatea si viteza cu care circula masinile inmatriculate in Arges. Soferii de acolo sunt mult mai agresivi decat cei din Bucuresti. Chiar si acasa in Bucuresti, mergand sau venind dinspre serviciu,  imi iau claxoane de la masini inmatriculate in Cluj (care ai zice ca sunt mai linistiti de felul lor). Ma si amuz cateodata, zicand ca ,, nu m-a claxonat taximetristul, nu m-a claxonat BMW-ul dar m-a clajonat clujeanul". Deci agresivitate in trafic poti gasi la oricine, nu doar la bucuresteni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, detinator said:

Dar subventiile pt masinile termice nu te-au deranjat...

 

 

O simpla cautare pe internet si verificarea din 2 sau 3 surse iti poate da amploarea eficientei programului Rabla, de la inceputuri pana in prezent.

 

Concluzia mea, evident biased ca d-aia e personala, este ca RABLA, ca orice alt program guvernamental de "sustinere si suport" nu a facut decat sa distorsioneze piata si evident ca nu a avut efectul dorit ci efecte secundare adverse. In cazul RABLA, programul a dus la cresterea artificiala a preturilor vehiculelor, indiferent de combustibil si cam atat. 

 

De ce spun asta? pentru ca s-au casat un x nr de rable autohtone care au fost inlocuite cu, statistic, x3 rable "da pa Jermania", merse doar la biserica si la piata. 

 

Practic, s-au mutat niste bani din conturile statului in conturile importatorilor/producatorilor. Eu vad Rabla ca pe un program pentru sustinerea acestora si nu a populatiei, asa cum a fost marketat/impachetat. Dar repet, e parerea mea si nu trebuie sa fie cineva de acord cu mine. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, vizitator said:

Am circulat des pe drumul national Pitesti-Slatina (DN 65) si am ramas uimit de agresivitatea si viteza cu care circula masinile inmatriculate in Arges. Soferii de acolo sunt mult mai agresivi decat cei din Bucuresti. Chiar si acasa in Bucuresti, mergand sau venind dinspre serviciu,  imi iau claxoane de la masini inmatriculate in Cluj (care ai zice ca sunt mai linistiti de felul lor). Ma si amuz cateodata, zicand ca ,, nu m-a claxonat taximetristul, nu m-a claxonat BMW-ul dar m-a clajonat clujeanul". Deci agresivitate in trafic poti gasi la oricine, nu doar la bucuresteni. 

Nu am spus niciodata ca sunt agresivi B , dimpotriva , dar nu pot merge fara sa depaseasca macar o masina , sa fie puuuutin mai in fata , efectiv B nu au rabdare , chiar daca toti merg in coloana , e o realitate

Am fost si eu agresat de multe ori de masini nervoase care se lipeau de mine cu doua roti pe sens opus , dar in general nu de B ci de fumigene locale in functie de zona unde mergi , aia locali care stiu doar 3 judete sunt genul asta agresiv , avem si noi aici destui

Merg mult in zona CJ , SJ ,  BH , masinile cu nr de CJ sunt in ziua de azi intr-un anumit procent de la taranii de pe sate din judet si din judetele alaturate , pe aia nu ii duce mintea prea mult , no ... asta e , acum 15 ani chiar imi doream sa ma mut la Cluj , azi nu as face asta nici sa imi dai bani

Hmm , dorm moderatorii , credeam ca sunt deja sterse postarile astea off topic

1 hour ago, cristi511 said:

In cazul RABLA, programul a dus la cresterea artificiala a preturilor vehiculelor, indiferent de combustibil si cam atat.

 

Evident

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
21 minute în urmă, tavitara a scris:

...Hmm , dorm moderatorii , credeam ca sunt deja sterse postarile astea off topic...

 

Nu dorm, vegheaza. :)

Va fi facuta curatenie in zilele urmatoare, cu siguranta. 

 

Drumuri bune tuturor si kW putin consum! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, cristi511 said:

O simpla cautare pe internet si verificarea din 2 sau 3 surse iti poate da amploarea eficientei programului Rabla, de la inceputuri pana in prezent.

o simpla cautare pe internet si verificarea din 2 sau 3 surse iti poate da amploarea eficientei programului Rabla Plus

 

mi se pare uneori ca se scrie repede si nu f gandit inainte... 

Oricum am invarti-o noi, e mult mai eficient sa scoti din uz total o termica, daca nu crezi ca polueaza, stai in garaj cu usile inchise cu motorul pornit un pic. Doar 2 minute daca reusesti

 

Cu electrica stai oricat... si asta e f important mai ales pt biciclisti.

 

Desi am observat ca cel mai rau ma sufoca la semafor motocicletele, mai rau ca orice diesel. Din cate inteleg, motocicletele nu au catalizator?

10 hours ago, tavitara said:

Puteti sterge postarea asta ca e off topic , am scris doar sa il linistesc pe colegul detinator de ID3

e de apreciat ca iti asumi atata offtopic doar pt mine personal, dar nu f eficient.

De ce nu spui detinator de Tesla... ca le am pe ambele.

 

Ma rog... ca tot nu conteaza caii putere mai nou, nu ne intereseaza, si deci putem compara preturile unui 1.0 TSI de 110cp cu orice electrice de 400cp, azi am vazut acest video cu masina care a castigat Campionatul national de superslalom!

 

Evident asa cum aflam de aici, asta nu conteaza absolut deloc, pt ca doamne fereste sa ne dorim o masina puternica! Decat daca sintem din Bucuresti, asa am inteles...

 

 

2 hours ago, cristi511 said:

Practic, s-au mutat niste bani din conturile statului in conturile importatorilor/producatorilor. Eu vad Rabla ca pe un program pentru sustinerea acestora si nu a populatiei, asa cum a fost marketat/impachetat. Dar repet, e parerea mea si nu trebuie sa fie cineva de acord cu mine. 

Asta cam asa este din pacate, valabil pt Rabla clasic si Rabla plus deopotriva. Preturile sint distorsionate un pic. 

Cumparatorii tot au sa zicem un avantaj, dar nici pe departe asa de mare ca cel anuntat.

 

Se poate evita asta, prin legi bine gandite, dar... 

 

La fel se intampla cu programe similare din alte industrii, gen panouri fotovoltaice Casa Verde. Brusc, la Casa Verde kitul panouri +invertor si eventual baterie costa dublu... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 minutes ago, tavitara said:

Nu am spus niciodata ca sunt agresivi B , dimpotriva , dar nu pot merge fara sa depaseasca macar o masina , sa fie puuuutin mai in fata , efectiv B nu au rabdare , chiar daca toti merg in coloana , e o realitate

Nu asta ai zis? ok... am inteles noi gresit atunci. Dar de ce ne fortezi sa discutam un astfel de oftopic cu tendinte de flame in loc sa te concentrezi pe ceva ontopic?

 

soferi2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detinator de Tesla , scuze , iar nu am observat , asta e , varsta isi spune cuvantul

Rog un moderator sa ma baneze cateva zile ca sa nu mai deranjez pe colegul nostru , plus ca  spre deosebire de el , chiar nu am timp si ma distrage de la munca sa postez off topic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, R_a_z_v_a_n said:

 

Nu dorm, vegheaza. :)

Va fi facuta curatenie in zilele urmatoare, cu siguranta. 

 

Drumuri bune tuturor si kW putin consum! 

Hai ca tonul discutiei e chiar decent. Stim ca se poate mult mai rau. Mai ales ca in esenta e o tema de "ba p-a ma-tii".  :)  

 

@detinator tu consideri ca e un succes faptul ca s-au scos din circulatie cateva sute de mii de rable, s-au cumparat mai putine masini noi pentru ca a existat acea facilitate de cumulare a voucherelor, s-a creat o piata gri a voucherelor (am profitat si eu de ea, nu ma ascund) dar s-au inmatriculat in acelasi timp aproape alte 1.5 milioane de masini sh. 

 

Sunt mai prost de felul meu, dar jur ca nici macar pentru mine asta nu arata ca fiind un succes. 

 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf Life 1.5 tsi-150 CP-26.478 euro pret pornire

ID3 Pure -170 CP- 38.098 euro pret pornire.

 

Nu ne legam de Rabla, nu se stie pe viitor ce si cum va fi.

 

Presupunand ca alimentezi gratis cu curent ID3-ul, sa se calculeze cati km poti parcurge cu Golful alimentand de 11.260 de euro, diferenta intre cel 2 modele.😀

Bine, accept sa scadem si 200-250 de euro /an o revizie-ulei si filtre. Deci 11.260 - 1.000 de eur (reviziile pe 4 ani). Distributia e lifetime. Oricum garantia acopera 120.000 km /4 ani pentru alte neplaceri.

 

Confortul psihic, ca-n reclama Mastercard, priceless.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculul e foarte simplu si la indemana oricui.

As mai pune accent pe devalorizare si durata de viata ,care la Golf stim sigur cat este :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, tavitara said:

Detinator de Tesla , scuze , iar nu am observat , asta e , varsta isi spune cuvantul

Rog un moderator sa ma baneze cateva zile ca sa nu mai deranjez pe colegul nostru , plus ca  spre deosebire de el , chiar nu am timp si ma distrage de la munca sa postez off topic

 

atacurile la persoana credeam ca sint interzise, nu cred ca acum pui in discutie cat timp am eu...

Chiar nu inteleg, ai postat in mod repetat si f lung si insistent despre teme offtopic si ilogice, gen "singurele masini care depasesc linia continua in curbe sint din B" si alte asemenea... 

Nici consumurile alea fanteziste de la o hibrida nu le vad relevante la un topic despre electrice.

 

Pt cine are deja o opinie f puternica, si deja STIE ca nu merita o electrica, nu vad sensul de a mai prelungi o discutie la nesfarsit.

 

Sigur, daca nu mai conteaza caii putere, mai mult, se sugereaza ca sint cumva chiar rai, nu conteaza dinamicitatea unei masini, e ok, putem sa ne uitam si la Logan si s spunem "merita un Audi? cand un Logan e tot o masina si e mult mai ieftin de cumparat si de intretinut?"

 

Pe un topic despre Logan, sint convins ca am vedea aceleasi calcule si concluzii ca nu merita, si ca puterea e inutila in Romania.

4 hours ago, halamadrid said:

Nu ne legam de Rabla, nu se stie pe viitor ce si cum va fi.

 

Eu zic sa ne legam, din 2 motive:

 

1) unii anunta ca va fi mai mare: https://www.europafm.ro/rabla-plus-valoare-voucher-creste-2025-masini-electrice/

2) daca se scoate, posibil ca si preturile masinilor sa se "ajusteze", asa cum si la termice, cand nu mai erau voucherele Rabla, cam toti dealerii suportau ei valoarea voucherului... 

 

 

1 hour ago, EEXCALADE said:

Calculul e foarte simplu si la indemana oricui.

As mai pune accent pe devalorizare si durata de viata ,care la Golf stim sigur cat este :)

Devalorizare Porche cat este? Nu zic ca nu e posibil sa ai dreptate, dar daca mergem doar dupa argumente de pret, ajungem invariabil la concluzia ca merita doar Loganul (sau care e cea mai ieftina masina de pe piata).

 

Personal, am cumparat eGolful cu 18000 si l-am vandut cu 21000 dupa 25000km parcursi.

Costuri incarcare 0, costuri intretinere 0

 

Nu e corect sa calculam cu incarcari 0 pt ca evident asta nu e ceva fezabil pe viitor, dar experienta mea personala asta a fost, nu pot acum sa zic ca nu a meritat. Sper ca ma intelegi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere o masina trebuie sa ofere ceva .

De exemplu Logan-ul ofera pret mic la achzitie ,consum mic ,reparatii rapide/ieftine….ideala pt cei care cauta economie.

Porsche e la extrema cealalta ,nu  cumpara cei care vor economie ,pe cumparator nu-l intereseaza piesele scumpe,consumul devalorizarea ….cumparatorul vrea doar confort ,materiale premium ….

Ma intereseaza o electrica dar nu reusesc sa inteleg ce ofera un EV la 40.000 € ,ca nu e nici Logan nici Porsche .

 

2 hours ago, detinator said:

Personal, am cumparat eGolful cu 18000 si l-am vandut cu 21000 dupa 25000km parcursi

Asa da ,(mai ales daca ai prins si subventia de 10.000) cazul asta compenseaza autonomia mica ,stresul …si materialele din golf chiar sunt ok .

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca l-ai vandut la timp ,momentan nu cred ca mai poti face asta .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, detinator said:

Costuri incarcare 0, costuri intretinere 0

Pt cine sta la bloc costurile nu mai sunt 0 ,si nici asa mici ,mai ales DC (fast charge).

Intretinerea (fara ulei motor si 3 filtre) e la fel ca la o termica (anvelope ,bucse,placute….)

https://evmarket.ro/statii-incarcare-vehicule-electrice/unde-poti-incarca-masini-electrice-si-cat-te-costa-in-2022-24935/

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, EEXCALADE said:

Pt cine sta la bloc costurile nu mai sunt 0 ,si nici asa mici ,mai ales DC (fast charge).

Intretinerea (fara ulei motor si 3 filtre) e la fel ca la o termica (anvelope ,bucse,placute….)

https://evmarket.ro/statii-incarcare-vehicule-electrice/unde-poti-incarca-masini-electrice-si-cat-te-costa-in-2022-24935/

Eu sint unul din cei care stau la bloc. 

 

Asa cum am zis, nu e corect sa discutam de incarcarile gratis, dar asa a fost multi ani si inca mai sint statii gratis si in Buc si in Brasov si prin alte parti.

Mai sint si cu 1 ron pe kw la viteze f mari gen peste 150kw (Blejoi e un caz celebru)

 

La intretinere sa nu uitam de ulei cutie, adica comparatia corecta ar fi cu o termica cu cutie automata, si aici ai dintr-o data si un consum marit si costuri intretinere mai mari.

Facebook imi mai propune videouri de la Samer cutii automate si iar vad ca a postat despre problemele de racire de la noul Tiguan, in sensul ca si pe acest model sint problemele din trecut, si am vazut ca zice acelasi lucru si despre BMW si Mercedes

 

Bine, daca ne uitam ca el recomanda schimb ulei la 20000km la cutie deja iesim la pepeni cu masinile.

Tot FB imi da videouri cu Reparatii cutii caransebes sau ceva de genul, ieri arata un mecatronic de BMW si zicea ca a costat "o galagie de bani" si il pune pe o cutie la care nu poate sa acorde nici macar o zi de garantie... Viata cu termica nu e nici ea ieftina de multe ori.

 

Placutele de frana nu au uzura la electrice... Tin practic "durata de viata" a masinii 

 

Bucse poate, dar si la Tesla si la ID3 se schimba pe garantie piese gen bielete, bucse, brate, capete de bara (4 ani de zile). eu am schimbat doar o bieleta deocamdata, dar stiu altii care au schimbat si brate si capete de bara pe garantie

 

La ID3 mi s-au mai schiimbat 2 module (calculatoare), unul e cel de SOS, care pica si pe termicele de la VW se pare...

 

Ca si garantie, ID3 vine cu garantie pana la 120.000km, Tesla doar 80.000. Ambele au 8 ani garantie pe baterie

Ca suspensie, antifonare/silentiozitate si materiale, prefer ID3ul. Si ca manevrabilitate in oras... 

 

15 hours ago, EEXCALADE said:

Probabil ca l-ai vandut la timp ,momentan nu cred ca mai poti face asta .

da, asa este, s-au schimbat lucrurile.

 

Problema e ca si la termice preturile sint f mari. Sa ne uitam cat costa un Logan acum si cat costa la lansare... parca nu imi vine dau atat, nici pe un Duster nici pe un Logan

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, detinator said:

mecatronic de BMW si zicea ca a costat "o galagie de bani"

Comparatia nu are nici un sens.

Nu isi cumpara nimeni Mercedes,BMW,Porsche.... (si alte masini din categoria premium) deoarece astea nu se strica ,consuma putin,sunt ieftine piesele,nu se devalorizeaza ......

Cumparatorii astia cauta opusul la ce ofera un ID3 sau alt  EV pana in 30-40.000 €.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buuun, astazi, in ce se pare a fi ultima zi de vreme frumoasa de anul asta, am tras o tura la munte, pe Transfagarasan.

 

Lasand la o parte urcarea obligatorie cu italianca pana in varf de munte, traficul dupa orele diminetii a fost ceva demn de o luni sau marti, in oras.

 

Ei bine, in marea aia de masini (apropo, nu exagerez daca spun ca 1 din 10 era cu nr de UA), am intalnit 1 singura bev, un id4 rosu.

 

Restul, pe suc de dinozauri.

 

Mno, l.am apreciat pe gagiu pentru curajul lui. Serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!