Jump to content

Turatie in ralanti de 1200-1300 rpm...helppppppp


Alex_shaolin
 Share

Postare recomandată

:off_topic: @alex_shaolin cu short shifter nu-ti scurtezi treapta de viteza..ci cursa de la schimbator :) , adica, cat impingi ca sa-ti intre in treapta :) , mai mica distantza = mai bune performantze la liniutze

on topic: am reusit sa reglez relantiul :) , deci

am dezsurubat surubul acela de pe galeria de admisie care tine clapeta de acceleratie, in momentul cand a ajuns aproape de capat s-a auzit un click !! semn ca s-a decuplat valva de relanti

dupa aceea cu motorul cald, 80 grade, am inceput sa rotesc de surubul care regleaza aerul pana cand am ajuns la o turatie de 850-900 rpm. am ambalat motorul de doua ori pana la 4000 rpm si am observat ca acul scade brusc pana 1400 de rpm si apoi lent pana la 900 la cat era reglat relantiul.

am oprit motorul, l-a lasat sa se raceasca cum trebuie, l-am repornit, am observat ca relantiul a stat la 1100-1200 rpm 1-2 min iar apoi a scazut la 900 rpm

inca fluctueaza putin la rece dar cred ca trage aer fals pe undeva :D in rest merge menta

bafta la toti :D

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minunat izotope ma bucur ca i-ai dat de cap...daaa doresc cursa mai scurta de deplasare a manetei exact cum spui tu,dar unde gasesc un kit?(as prefera un kit )decit unor chestii artizanale. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MDEA am gasit treaba cu short-shifter-ul,kkk mai vad...ca de cumparat...ehehe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baaai mie nu-mi urca automat relantiul cand o pornesc!! si trebuie s-o pornesc cu pedala si s-o accelerez din picior, altfel moare... ce sa faaac? la ce sa ma uit? ce sa verific? ce sa reglez?

me n00b...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baaai mie nu-mi urca automat relantiul cand o pornesc!! si trebuie s-o pornesc cu pedala si s-o accelerez din picior, altfel moare... ce sa faaac? la ce sa ma uit? ce sa verific? ce sa reglez?

me n00b...

daca e injectie nu prea ma pricep...dar ar trebui sa fie un releu de relanti sau un surub de reglaj ptr. relantiul la rece nu la cald ar fi bine sa te duci la un banc de reglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui... eu nu stiu nimic de asa ceva :Driver: daca e un tatic in DIGIFANT sau motoare PB, sa-si dea cu parerea... se poate si un posesor de passat, au fost identice treburile de sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul cred ca are nr 85 pe el, am eu unul cred, mi l-a dat proprietarl ca nu stia de unde este :), dar din cate am intzeles releul 85 e pt digifant.

sper sa-l gasesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratele meu daca vrei sa ma asculti si sa-ti reglezi carburatorul, atunci aici unde iti spun eu o poti face.nu fac reclama nimanui (nu am de ce :huh: ...) dar eu intotdeauna imi reglez ACELASI MODEL PIERBURG 2E in acest service si de fiecare data sta ceas.de regula o fac inainte de prima zapada si dupa iar la aceasta lucrare am avut garantie 90 de zile timp in care nu am avut nici un fel de problema si intr-adevar se regleaza cam orice model..

acum ce sa-ti zic..eu cred ca totusi daca nu a fost schimbat nici macar kitul dupa atatia ani macar asa, ca o masura de precautie mai mult ca sigur ca a luat-o si el putin razna dupa atata timp...deh, orice lucru are o limita si in cazul tau se pare ca...

Salut....am si eu o problema mare cu acelasi carburator.......pierburg 2e de pe un 1.8gt...mi am anulat socul automat iar relantiul face figuri...ba turatii de 1400 ori merge subturata...te rog daca ma poti ajuta..id mess: Ady_r_001. merci mult :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeste cu Alex sa iti de numarul de telefon a lui nea' Toni..il suni si stabilesti unde sa te duci si in ce zi..

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare all....azi mi am schimbat rulmentii si sabotii....uraaaaaa :bom: .....si am ramas si fara bani....... :pale: ......dar merita pot s o alerg fara frica :D :D :P :D

Modificat de Ady_r_001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
@Izotope

La tine e posibil sa nu mai functioneze valva de reglare a ralantiului la rece. Are in ea o lamela bimetalica, care obtureaza un orificiu cand se incalzeste motorul.

Problema cu relantiul o am si eu can se incalzeste sta la 1200-1300.am motor ca al tau 1,8 gti 16 v

Please help!!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu relantiul o am si eu can se incalzeste sta la 1200-1300.am motor ca al tau 1,8 gti 16 v

Please help!!!! :ceuameni:

:angry: salve,a mea e carburatie ecotronica nu injectie...urmareste topicul ce problema a fost:)) era blocat u arculetz care impingea tija ce loveste capsula de ralanti si dadea la masa... nu mai inchidea de toto clapeta vezi sa nu fie acelasi lucru....masina am vindut-o de 4 luni oricum...si imi pare rau si acum nu se compara cu hyundai-ul full din '98 care l-am luat adica e pilaf hyundai-ul la reprize pe linga el:))

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!