Jump to content

Turatie in ralanti de 1200-1300 rpm...helppppppp


Alex_shaolin
 Share

Postare recomandată

Alex_shaolin

Salutari la forumisti,am patit-o si eu pina la urma tinind seama ca de 3 luni de cind am masina nu am avut absolut nici o problema la ea si chiar am ramas uimit ce bine se poate misca un golf 2 din 87'...deodata,dar chiar de odata ralantiul a inceput sa imi stea la 1200-1300 rpm in loc de 1000 cum imi statea de obicei(1781 cm3,carb.Pierburg 2E dublu corp,GOlf2 gt-87',90hp)in situatia in care la rece la pornire intotdeuna statea la 1900 rpm...in 40-50 sec. scadea la 1600 si in 2 min max. auzeam click-ul acela de releu ce desemna un ralanti de max 1050 rpm,daca aveti idee ce s-a intimplat ramin dator cu un picnic la mine la gratar. :).

P.S si inca ceva,am gasit niste cauciucuri sava noi noutze 205/50/15 cu 2 mil. bucata si nu stiu daca merg pe jantele mele adic daca nu sar de pe jante daca poate cineva sa imi traduca...7jx15H2 ET 25 acestea sint jantele mele... nu am inteles ce inseamna asta:))oricum vreau sa le pun pe spate...

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu la golful meu, numa ca eu il am pe injectie, la rece sta frumos la 900 rpm, si cand se incalzeste ajunge la 1250 si se mentine :)D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex, nu cumva poti regla turatia de relantiu?si eu am acelasi carb si atunci cand am probleme de genu mi-l reglez singur

incearca si tu..este simplu mai ales daca zici ca sta undeva la 1000-1200 rpm

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Izotope

La tine e posibil sa nu mai functioneze valva de reglare a ralantiului la rece. Are in ea o lamela bimetalica, care obtureaza un orificiu cand se incalzeste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu la golful meu, numa ca eu il am pe injectie, la rece sta frumos la 900 rpm, si cand se incalzeste ajunge la 1250 si se mentine :)D

La prima vedere pare sa traga aer pe undeva..Ce fel de injectie ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la forumisti,am patit-o si eu pina la urma tinind seama ca de 3 luni de cind am masina nu am avut absolut nici o problema la ea si chiar am ramas uimit ce bine se poate misca un golf 2 din 87'...deodata,dar chiar de odata ralantiul a inceput sa imi stea la 1200-1300 rpm in loc de 1000 cum imi statea de obicei(1781 cm3,carb.Pierburg 2E dublu corp,GOlf2 gt-87',90hp)in situatia in care la rece la pornire intotdeuna statea la 1900 rpm...in 40-50 sec. scadea la 1600 si in 2 min max. auzeam click-ul acela de releu ce desemna un ralanti de max 1050 rpm,daca aveti idee ce s-a intimplat ramin dator cu un picnic la mine la gratar. :).

P.S si inca ceva,am gasit niste cauciucuri sava noi noutze 205/50/15 cu 2 mil. bucata si nu stiu daca merg pe jantele mele adic daca nu sar de pe jante daca poate cineva sa imi traduca...7jx15H2 ET 25 acestea sint jantele mele... nu am inteles ce inseamna asta:))oricum vreau sa le pun pe spate...

Uite o idee! eu am anulat socul automat si am montat un cablu de soc de la o Dacie! asa controlez eu cat timp il tin tras si la ce turatie il tin. pe mine ma enerva sa pornesc de pe loc si la primul semafor sa imi mearga motorul la 1800 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am injectie CIS-E, de tras aer fals nu cred ca trage.

se poate sa fie valva defecta, trebuie sa vad cum o curatz :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am injectie CIS-E, de tras aer fals nu cred ca trage.

se poate sa fie valva defecta, trebuie sa vad cum o curatz :P

Aia ar fi una, si mai incearca sa identifici o mufa care leaga un intrerupator la clapeta de acceleratie. Scoate-o cu motorul pornit si daca nu se intimpla nimic (ar trebui sa fluctueze relantiul, sau chiar sa urce mai mult) comutatorul ala trebuie verificat cu un ohmmetru - sa arate 0 ohmi si cind misti clapeta, sa sara la infinit fara sa bilbiie (pe mine m-a scos din minti relantiul pina l-am gasit :beerchug: , la rece era ok, cind se incalzea o apuca...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex_shaolin
Publicat (modificat)

IN PRIMUL RIND TIN SA VA MULTUMESC LA TOTI SI SA FELICIT ADMINISTRATORII CA EXISTA ACEST SITE...Jessus Crist,m..her f....ers,nu este posibil asa ceva in ROMANIA anilor 2006-2007 noi vrem uniune europeana cu benzina shmenuita la pompa de carburant cu 3,45 ron adic 1.02 Euro/litru,bai fratilor benzina era de vina...era nasola rau de tot imi facea si autoaprindere sa imi rupa motorul si alta nu si la ce benzinarie credeti??? MOL NU MAI BAGATI IN VIATAAAAA VOASTRA DE LA MOL fosta SHELL BENZINAAAAAAAAA e shmenuita 100% :D,FP 95 Cifra octanica cred ca are 75 C.Octanica sint niste nenorociti,am bagat de la OMV FP.95 la celasi pretz si si-a revenit masinutza saraca ca mi-a afumat toba toata la iesire saracutza ce s-a mai chinuit...deh inainte de GOlf am avut 6 masini si toate pe injectie si nu au facut figuri cu benz. de la MOL dar la carburatie i-am prins imediat...good have mercy on us.

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit-o si eu urt de tot de la mol cu benzina, tot inecat merge, acum bag doar de la petrom si luk oil, vad ca se comporta excelent, treaba cu relantiul e de la valva aceea pe care trebuie sa o curat.

:huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex_shaolin
am patit-o si eu urt de tot de la mol cu benzina, tot inecat merge, acum bag doar de la petrom si luk oil, vad ca se comporta excelent, treaba cu relantiul e de la valva aceea pe care trebuie sa o curat.

:)

IZOTOPE vezi ca Lukoil sint locul 3 in topul benzinarilor....asa ca...incearca OMV ca astia o patesc rau de tot daca fac manevre la benzina :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum nu am avut probleme cu cei de la luk oil :banghead: , dar o sa fiu atent :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex_shaolin
Publicat (modificat)

Aollllllleeeeeuuu chiar nu isi mai revine...un timp am crezut ca isi revenise dar nu a fost asa,ba sta la 1000 ba sta la 1400 ba la 1200 nu mai afuma esapamentul dupa o sticlutza de carb cliner in rezervorul de benzina dar nici nu tine constant relantiul,la rece o ia de la 1900 ca la inceput...se incalzeste sta la 1000 iar la 1200 si tot asa,am inebunit de unde iau un kit de reparatie ptr. carburator?cu oringuri samd...?sau exista vreun banc de reglaj?

si sa imi zica si mie cineva ce insemna Warn: (0%):D

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa reglezi carburatorul te pot ajuta cu un nene care intamplator se ocupa cu asta.(in service la Pantelimon, cu garantie)..daca vrei sa-ti iei un kit de reparatie vorbeste cu wolksman, el iti poate aduce tot ce vrei la pretzuri rezonabile.oricum un kit te duce undeva pe la 50 RON

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9910

cat despre Warn 0% stai linistit, mai nasol este daca iti creste cota.daca respecti regulamentul nu vei avea probleme.. :P

bafta

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex_shaolin
Publicat (modificat)
daca vrei sa reglezi carburatorul te pot ajuta cu un nene care intamplator se ocupa cu asta.(in service la Pantelimon, cu garantie)..daca vrei sa-ti iei un kit de reparatie vorbeste cu wolksman, el iti poate aduce tot ce vrei la pretzuri rezonabile.oricum un kit te duce undeva pe la 50 RON

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9910

cat despre Warn 0% stai linistit, mai nasol este daca iti creste cota.daca respecti regulamentul nu vei avea probleme.. :P

bafta

Sar'mina Bizonule,dar treaba este ca nu are nici un reglaj dus,totul este original neumblat...si nu vreau sa umble nimeni fara banc cu coloana de mercur la el,treaba e ca am vorbit cu cineva de la Porshe Romania care stie clar despre ce este vorba si a zis ca nu se baga ca pierburg 2e carburatie ecotronica cu sonda lambda eur 1 si e cea mai pacatoasa la reglaje si ca vaz doamne se autoregleaza din cauza multitudinii de senzori si din calculator si ca a fost conceput in felul acesta de germani...tralalalalalal si stiam ca aia de la pantelimon fac numai Oltcit si dacia???si mai sunt firma Master de linga Turbomecanica care fac acelasi lucru si la care am fost intimplator si au zis ca nu stiu cu ce se maninca Golf?:P

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratele meu daca vrei sa ma asculti si sa-ti reglezi carburatorul, atunci aici unde iti spun eu o poti face.nu fac reclama nimanui (nu am de ce :P ...) dar eu intotdeauna imi reglez ACELASI MODEL PIERBURG 2E in acest service si de fiecare data sta ceas.de regula o fac inainte de prima zapada si dupa iar la aceasta lucrare am avut garantie 90 de zile timp in care nu am avut nici un fel de problema si intr-adevar se regleaza cam orice model..

acum ce sa-ti zic..eu cred ca totusi daca nu a fost schimbat nici macar kitul dupa atatia ani macar asa, ca o masura de precautie mai mult ca sigur ca a luat-o si el putin razna dupa atata timp...deh, orice lucru are o limita si in cazul tau se pare ca...

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Alex_shaolin

Baieti in fine am rezolvat-o si in caz ca va loviti de problema asta am citeva lucruri sa va spun:

1- La vollksparts mi-au dat alt kit de reparatie desi am asteptat 45' min.confirmare ca este kit-ul de carburatie corect...eh se mai intimpla...

2- DEFECTIUNEA ERA URMATOAREA:clapeta de relant la recei care loveste capsula 3 puncte in stinga carb. si da la masa care are rol si de taiere a alimentarii la decelarare nu mai revenea in pozitia corespunzatoare si raminea turata la 1400 daca fortam 4500-5000 de ture asa ca ma dadeam jos ridicam capota apasam clapeta la loc si gata :D :P relanti 950 ca la carte,sau mergeam incet si gata;

3-TIN SA MULTUMESC BIZONULUI SI SA FAC UN MIC ANUNT:

- tata Tony nu mai lucreaza de alaltaieri la serviceul mentionat la Cora PAntelimon

deoarece s-a desfintat serviceul respectiv...dar lucraza in alta parte omul in sos. Colentina spre Eurolpa si am telefonul lui...

4-In ciuda faptului ca am fost la 5 serviceuri ale prietenilor mei mecanici sau recomandati unii nu s-au bagat nici picati cu ceara la carburatorul meu(pierburg 2E)altii au spus ca nu spala ca il ia boala si se deregleaza...basme mai nene...iar altii desi cu ani grei de mecanica in spate(20-30 de ani de practica)au reglat aiurea desi la prima vedere totul era ok dupa cum avea sa imi arate TONY ...

5-Nea TONY foarte tacticos l-a dat jos,l-a spalat,l-a curatzat l-a suflat mi-a aratat ca kit-ul de reparatie era altceva desi am folosit 2 garnituri in final(de capac si un ovala)ce s-au potrivit,restu au fost prea mari ... :D

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca ti-ai rezolvat problema pana la urma, cat despre nea Toni habar nu aveam ca s-a mutat.bine, oricum nu aveam cum sa aflu prea curand deoarece merg 1-2 ori pe an pe la el in vizita pentru reglaje.

bine ca ai avut incredere in el si...sa mearga cat mai rotund. :Driver:

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......treaba e ca am vorbit cu cineva de la Porshe Romania care stie clar despre ce este vorba si a zis ca nu se baga ca pierburg 2e carburatie ecotronica cu sonda lambda eur 1 si e cea mai pacatoasa la reglaje si ca vaz doamne se autoregleaza din cauza multitudinii de senzori si din calculator si ca a fost conceput in felul acesta de germani........

Este vorba despre carburatorul Pierburg 2EE care nu are reglaje; totul este controlat de senzori. Masina are calculator, sonda lambda si catalizator. Si din cauza ca nu are reglaje nimeni nu stie sa-i dea de cap. :P

Asta doar ptr ca nu are suruburi sa bage "nea Vasile" surubelnita si sa invarta. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex_shaolin
Este vorba despre carburatorul Pierburg 2EE care nu are reglaje; totul este controlat de senzori. Masina are calculator, sonda lambda si catalizator. Si din cauza ca nu are reglaje nimeni nu stie sa-i dea de cap. :P

Asta doar ptr ca nu are suruburi sa bage "nea Vasile" surubelnita si sa invarta. :P

Man cred ca asta a fost confuzia si a celor de la Porche si a tuturor...nu am pirerburg 2EE ci Pierburg 2E care e mai simplutz si se poate regla,intradevar are doar 2 suruburi de reglaj dar bune si alea:)),ideea este ca am catalizator dar nu cred ca am vreo sonda lambda.

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand cum ai carburator pe golf 2 GT ?? care stiam ca are injectie ... ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex_shaolin

Dap Izotope am carburatie dubla Pierburg2E,cutie 5 rapoarte scurte(4+E),punti cu discuri spate,adica toata caroseria,cutia,ramforsari,punti,suspensie de GTI ;)desi are carburatie numita ecotronica, este un model serie mica ptr. americani,am ceva poze la sectiunea cu poze ale masinilor.

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) hmm... 4+E cred ca e in rapoarte lungi :), si eu tot 4+E am si cu a 2-a merg pana la 100Km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex_shaolin
:D hmm... 4+E cred ca e in rapoarte lungi :D, si eu tot 4+E am si cu a 2-a merg pana la 100Km/h.

God' dam right si eu la fel 100 cu a 2-a s-ar putea sa ai dreptate desi in manualul tehnic scrie ca am 5 rapoarte scurte,dar altceva...eliminam chestia asta printr-un short shifter kit nu?de unde as putea sa iau unul nu artizanal ai idee? :P

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu la golful meu, numa ca eu il am pe injectie, la rece sta frumos la 900 rpm, si cand se incalzeste ajunge la 1250 si se mentine :)D

sonda de temperatura pe lichidul de racire, functioneaza in parametrii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!