Jump to content

Leon Batran


Swat Cat
 Share

Postare recomandată

salutare, am si eu un leon din 2001 (tdi)care a fost rulat in germania... ideea e ca nu am incredere cati km scrie pe bord si estimez ca masina ar avea pana 200 mii km sau peste..

intrebarea e ce schimburi/curatari ar trebuii facut la asa varsta...

intercoolerul l-am scos si l-am curata de ulei (avea fff putin inauntru) am curata EGR..... si ma gandeam sa schimb uleiul din cutie (imi intra greu in viteza fara ambreiaj cu motorul oprit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e din 2000 si inca nu-mi fac mari probleme in ceea ce priveste intretinerea.

Poti sa mai schimbi: lichidul de frana si antigelul.

Nu mai schimba vitezele pe loc (chiar si motorul oprit) si in nici un caz fara ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mai am o problema...care e deranzanta...la unele gropite mici imi trancane spatele.... adica de parca nu ar avea boxi...ma gandesc ca s-a dus buxea de la amortozoarele de pe spate.... asa o fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai trebui facut un log si vazut cum stai cu turbo(daca trebuie curatat) si cu debitmetrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tester am decat un senzor de temp care trebuie schimbat...atat... ma trece un gand sa dau jos turbina..... dar tare mie sa nu se rupa un surub.... :unsure: cred ca e plina de funingine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testul l-ai facut in mers? te intreb deoarece testele pt turbo si debitmetru se fac in mers in a 3 la 3000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu l-am facut din mers....ce ar trebuii sa vad.... ce parametrii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face un log in grupul 11 si 10 in a 3 de la 1700 rpm oana la 3000 rpm cu pedala 100% apasata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cine imi zice si mie un magazin wv/ seat de incredere si ieftin ca sa imi iau filtre, placute, ulei.....chesti...

apropo...ce ulei sa bag.....ARAL 5w 40 sau castrol 5w 40...am gasit la metro :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu volksman ai vorbit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ce ulei sa bag.....ARAL 5w 40 sau castrol 5w 40...am gasit la metro :)

Este indiferenta marca, mai important e sa fie made in Germany sau alta tara vest-europeana mentionata clar. E mai bine sa se evite uleiurile "made in EU" ...

Si ai grija sa fie respectata norma VAG.

In rest, si eu ma gandeam la volksman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In rest, si eu ma gandeam la volksman.

nu stiu multe despre magazinul lui.... sunt bune piesele??? mai ieftin decat in alte magazine??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mai am si eu niste nelamuriri.... amortizoarele de pe leon sunt pe gaz???? si daca exista dif intre amortizoarele de fata-spate(as vrea sa schimb amortizorele fata cu unele noi...si sa le cele de pe fata le pun pe spate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate sa pui telescoapele de pe fata pe spate sau invers :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca seria de gimioane ma urmareste..... nu stiu ce s-a intamplat dar se aude un zgomot dim pompa mecanica..si motorul tremura putin??? sa fie un injector infundat??? sau imi moare pompa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune un vag pe ea si vezi ce eroare da, tremuratul dispare dupa ce iei contactul?, daca nu ai cum sa faci un test pune o solutie de curatat injectoae in rezervor si vezi daca-si da drumul, dar ATENTIE nu e neaparat sa fie de la injectoare, deci fa un test si vezi ce spune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

bia azi am descoperit ceva.... cand masina merge drept volanul e decalat cu vreo 5grade in stanga??? o fi volanul pus prost...pot sa sa il scot si sa il pun cu un dinte in stanga de pe ax

sau e ceva din geomertrie??? la viteza mare nu trage deloc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci geometria..prima data..si dupa aceea sa vezi ce se intampla de fapt!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bia azi am descoperit ceva.... cand masina merge drept volanul e decalat cu vreo 5grade in stanga??? o fi volanul pus prost...pot sa sa il scot si sa il pun cu un dinte in stanga de pe ax

sau e ceva din geomertrie??? la viteza mare nu trage deloc...

Aceeasi problema apare si la mine! - Volanul s-a decalat in partea stanga! Daca cineva a avut aceasta problema este rugat sa ne ajute si pe noi in caz de remediere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema apare si la mine! - Volanul s-a decalat in partea stanga! Daca cineva a avut aceasta problema este rugat sa ne ajute si pe noi in caz de remediere!

singur sau ai facut geometria ??? ca daca nu tii volanu drept cand faci geometria iese stramb....

oricum eu astept sa imi schimb cauciucurile ca sunt terminate au ajun la markerul limita... poate o fi de la ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul stramb este de la geometrie sau de la o geometrie facuta prost. In primul rand trebuie sa te duci la un stand de geometrie. In al doilea rand este bine ca atunci cand te duci sa iti dai capacul de airbag de pe volan jos si sa vezi daca volanul nu este decalat, observi acest lucru dupa un martor care este atat pe coloana volanului cat si pe corpul volanului chiar in zona de imbinare. In rest, operatiunea este simpla, se urca masina pe rampa, se pun indreapta volanul, se blocheaza cu un dispozitiv special, mai mult se blocheaza si pedala de frana, dupa care se trece la efectuare geometriei prin reglaj in spatele rotilor. recomandarea mea este ca dupa ce iti faci geometria sa iesi cu masina in probe pe un drum drept fara denivelari. Ar trebui sa ai volan drept si sa nu iti alunece masina nici in dreapta nici in stanga. Apropo. Inainte de geometrie este bine sa echilibrezi si rotile eventual sa le faci presiunea. Un service bun in sensul asta este AMI situat in Baneasa. Poti sa incerci si la Porsche Romania. chiar au standuri calumea. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

inca o faza penala :D)...m-am gandit sa imi verific bujiile incadescente.... prima bujie 46Kohm ..??? hmm,... a2-a bujie intrerupt....:P..... a 3-a bujie 6kohm....si a 4-a bujie...46kohm..... cum naibi cosuma o bujie mai putin decat un led :D :D :D :lol: :D

si eu ma gande-am dc iarna trecuta pornea greu la -20`C.... cum pana mea a pornit un diesel fara bujii :D (am dat 10 secunde la demaror si cateva pedeale de acceleratie :D )

cam cat tre sa aiba o bujie buna??? ceva de ordinul OMILOR nu KOHM :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

???.... nu stie nimeni cat sa aiba rezistenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!