Jump to content

e-Golf - jante și cauciucuri


Rave
 Share

Postare recomandată

Aici o sa discutam despre ce jante și ce cauciucuri punem pe e-Golf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum stiam ca certificatul de conformitate este autoritatea suprema care decide ce jante avem voie sa montam.

Totusi constant cu f mare surprindere ca am o singura valoare in CoC si mai multe in CIV

Are cineva vreo explicatie? desi probabil traficul pe topicul asta e spre 0... ar merge pe un topic general de jante si anvelope poate?

civ1.jpg

coc1.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de jante si cauciucuri, cateva idei:

jante3.jpeg

jante2.jpeg

jante1.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea or fi de 16 sau de 17? mi se par mult mai frumoase ca cele Aero... bine, orice e mai frumos ca cele aero

jante4.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cei care aveti deja e-Golf imi puteti spune cu ce anvelope vine? Ma refer la producator si model, nu la dimensiuni. Sunt ceva de capul lor, sunteti multumiti de ele?

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e-Golf vine cu roata de rezerva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kolfleading stiu ca a mea vine doar cu kit mobility. Am mers saptamana asta si cu un domn Uberist tot cu un e-golf si nici el nu avea, ca l'am intrebat special. Totusi nu stiu daca a existat optiune, sau vine fara din cauza lipsei de spatiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si are cineva experienta cu acest kit? In ce consta mai exact? E bun de ceva?

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zicea domnul acela de pe Uber ca l'a folosit o data si a mers, adica a putut sa ajunga la vulcanizare. Acum important e sa fie problema pe calea de rulare. Daca e taietura sau ceva pe peretele lateral, atunci degeaba ai kitul ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu vine cu rezerva ca nu e loc de ea, din pricina bateriilor. O alternativa la kit-ul de pana e un Casco cu asistenta rutiera extinsa - suni si vine cineva sa te tracteze pana la vulcanizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/21/2020 at 11:54 AM, Abu said:

Cei care aveti deja e-Golf imi puteti spune cu ce anvelope vine? Ma refer la producator si model, nu la dimensiuni. Sunt ceva de capul lor, sunteti multumiti de ele?

Bridgestone Turanza T001, anvelope cica "speciale", clasa A consum

Pe Passat aveam Continental Eco4 sau 5, cred ca au trecut pe Bridgestone pt ca sint mai ieftine, totusi Bridgstone are in ultima vreme mai multe colaborari cu electricele (si bmw si altii...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/21/2020 at 3:13 PM, tudy_cnu said:

@kolfleading stiu ca a mea vine doar cu kit mobility. Am mers saptamana asta si cu un domn Uberist tot cu un e-golf si nici el nu avea, ca l'am intrebat special. Totusi nu stiu daca a existat optiune, sau vine fara din cauza lipsei de spatiu

space saver intra acolo jos. Kitul de pana se pare ca afecteaza si janta si cauciucul la folosire, din pacate. Nu stiu cat de mult, dar am vazut discutii.

au bagat unii chiar si space saver de 18 (dar de 16 si de 17 intra sigur) cu inlocirea piesei de plastic (5G6 863 459 L 82V)

 

IMG_5681.JPEG

IMG_5679.JPEG

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma intereseaza pentru ID3...

Nu am mai avut masina fara roata de rezerva.

Am intrebat si pe aria ID3 cum o sa ne descurcam fara roata de rezerva, dar cam bate vantul pe acolo...nu mi-a raspuns nimeni.

PS: Rotile sunt 215/55 R18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca aceste space saver sint oricum mai mici ca rotile masinii (de ex space saverul e de 16 desi masina are roti de 17-18), deci e posibil sa existe vreo solutie si pt id3, insa e prematura discutia acum, si offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu sunt neaparat interesat de roata de rezerva. Nu m-as incurca cu roata de rezerva (nici macar Space Saver) daca as sti ca acel "kit de reparatie" functioneaza acceptabil.Dar deocamdata n-am gasit un raspuns ferm la aceasta intrebare.

Problema este ca nelamurirea mea este una generica, insa topicurile de anvelope sunt specifice la fiecare model.

Deci: unde crezi tu ca ar fi cel mai potrivit sa intreb de experiente cu "kitul de reparatie", indiferent de model, si sa nu fiu off-topic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OffTopic nu e, este vorba despre jantele și cauciucurile cu care vine mașina, sau lipsa lor, și chiar dacă întrebarea viza, inițial, alta mașina, răspunsurile se aplica și acestora. 

Kit-urile alea funcționează, da, cât sa te ducă pana la prima vulcanizare. Apoi este discutabil dacă ataca sau nu janta/cauciucul existent, nu știu pe nimeni sa fi folosit asa ceva și nici nu am cautat ceva concret pentru ca nu m-a interesat, sincer sa fiu... Am făcut o singura data o pana și atunci nu am reușit sa desfac prezoanele, strânse cu pistolul la vulcanizare, pana nu a oprit un nene cu o țeavă de vreun metru cu care am reușit sa le desfacem. 

Asa ca, personal, vad roată fizica de rezerva mai mult sau mai puțin inutila și m-aș baza mai mult pe acel kit sau, dacă e nevoie, pe o platforma pana la prima vulcanizare. Teoretic, ar trebui sa fie mai utila roată. Practic, însă, schimbul ei e mai complicat decât pare și influențat de foarte multe lucruri. Pentru cei interesați, da, se poate monta o roata mica în portbagajul e-Golf-ului (la ID.3 trebuie văzut cât spațiu rămâne sub podeaua falsa a portbagajului) într-un mod care sa arate OEM, deși se pierde mult spațiu util în cazul asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta la eGolf? Pai nu ai remarcat pozele cu roata montata mai sus? :)

Legat de kiturile de pana, de retinut ca masinile care vin cu asa ceva NU au cric si nici coarba! Atentie mare. Au in schimb compresor.

De retinut si ca aceste kituri de pana de la VW au o data de expirare. 

Ce zice cineva pe net:

If you intend to keep with the inflation kit, use the Holts tyre weld instead.
It CAN be washed out after use and does not affect the tyre or the alloy wheel.
A bit less expensive to replace as well !.
The Holts cam is around £7 and the VW fluid is about £75 and it has a life cycle as well !

Pe Amazon vad ca e 3,5 lire doar... daca cel original e 75, e o mica diferenta, intr-adevar: https://www.amazon.co.uk/Holts-HT3YA-Tyreweld-400ml/dp/B000Y8WB8W

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am schimbat gumele originale cu un allseason, dupa ce am vazut un test in Autobild :) Goodyear Vector 4Seasons Gen3, la pret bun, 1500 lei 4 bucati, DOT 3920. Daca tin cum estimau cei din revista, am dat lovitura :) Scap de schimbat cauciucuri anual, am mai mult spatiu de depozitare, bunicele in orice vreme, cu mici compromisuri. Voi le rotiti la 10k km? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!