Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)


lupo_bv
 Share

Recommended Posts

15 hours ago, andrei_221 said:

s-a incercat IMMO direct, sau s-a executat testplanul sugerat de Odis pentru acea eroare? 

care era rezultatul tesplan?

" Am prelucrat eroare conform odiss la adaptarea de Imo. Rezultat test plan: Efectuat cu succes."

Cu toate acestea eroarea persista.

Link to comment
Share on other sites

Salut,doresc sa cumpăr aceasta mașina dar nu pot afla ce cutie de viteze are

seria vin este:wvgzzz5nzjm067734

multumesc,

 

IMG_3318.jpeg

Link to comment
Share on other sites

@tudorct regula de baza:

<= 250Nm DQ200

>250Nm DQ381-7F (DQ250 daca e DSG 6)

AWD/4x4 DQ381-7A (DQ250)

 

Edited by zidanne
Link to comment
Share on other sites

Motorul lui are 350 Nm asa ca sigur nu are DQ200 (ambreiaje uscate). Din cate stiu doar 1.6 TDI avea DQ200, dar nu e cazul aici.

 

Din moment ce in poza atasata are DSG7 si nu are 4Motion (ar fi aparut in descriere) => are DQ381-7F

Link to comment
Share on other sites

@Xman_ghio exact. Vezi ca 2.0 TDI 120CP tot DQ200 are. La fel si 1.8TSI 180CP FWD.

Link to comment
Share on other sites

Salut.la cutia dq381 aveți va rog idee ce tip de ulei este recomandat la schimb?si cantitatea presupun 7litri?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

G 055 529 A2 - 5.5 litri dupa care se scurge surplusul

 

0GC 325 183 A, 

N 910 845 01

 

filtru si garnitura

 

la modelul asta se goleste si uleiul din mecatronica

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca daca ai pipa grey trebuie sa o slabesti 2x sa i faci nivelul, daca ai red pipe, o lasi asa, asta ca sa fie ca la carte.

A cui carte...

Asa este la OGC.

 

PS Ulei, pentru linistea ta, pune OE.

Poti pune si alte cateva marci, cel putin la fel de bune.

Filtrul sa l pui OE.

Capacitate...o sa ti ramana intre 4,5 si 5 l de ulei .

Deci, poti pune 5l sau 6l, nu strici nimic nivelul o sa fie acc...

Si da, ai doua suruburi de golire la OGC, unul la CV si altul la  MC.

Mergi la cine a mai facut, sau stie despre ce este vb. Vezi ca reprezentanta iti ia pielea de pe tine, acestea sunt preturile.

 

Toate cele bune!

 

Edited by theo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am un passat B8 2018 cu 120.000 kmsi as vrea sa schimb uleiul la cutie (DQ381) deoarece am verificat istoricul service si nu am vazut sa fi fost schimbat vreodata am cerut o oferta de pret la un dealer autorizat pentru acest schimb pretul fiind de 2000 de lei tva inclus mie totusi mi se pare putin cam mult de aceia as dori si alte pareri ale coleginlor care au mai facut astfel de operatii

Link to comment
Share on other sites

Pai numai 1000 de lei costa  uleiul original, filtru, oring. Manopera e minim 500-600 lei.

Edited by halamadrid
Link to comment
Share on other sites

în urmă cu 2 ore, stefantrust a scris:

Am un passat B8 2018 cu 120.000 kmsi as vrea sa schimb uleiul la cutie (DQ381) deoarece am verificat istoricul service si nu am vazut sa fi fost schimbat vreodata am cerut o oferta de pret la un dealer autorizat pentru acest schimb pretul fiind de 2000 de lei tva inclus mie totusi mi se pare putin cam mult de aceia as dori si alte pareri ale coleginlor care au mai facut astfel de operatii

Eu am pus Motul si la cutie, uleiul a costat aprox 600 lei. Tot a ajuns toata operatiunea vreo 1200 lei. Si in motor tot Motul am de 3 ani.

Nu stiam ce sa pun, cumva m-a aburit mecanicul ca e ok si Motul si am cedat la insistentele lui. 

Mecanicul care mi-a lucrat a facut training-uri de DSG, stie despre ce vorbeste, de aia am avut incredere in el, nu neaparat ca a costat cu 400 lei mai putin

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Daca la un Golf 7 2.0 TDI cu DSG din 2019, cred ca e varianta DQ381 a fost schimbat uleiul din cutie la 125.000 km (deci cu 5000 km mai tarziu decat recomanda producatorul) poate fi vreo problema sa fie cutia mai uzata din cauza asta ? Schimbul s-a facut in reprezentanta VW din Germania. Masina are 165.000 km la ora actuala.

 

Link to comment
Share on other sites

🙂 Nu de la aia 5000km se poate intampla ceva! Daca aveai probleme le vei avea inainte si dupa schimb. Deci stai linistit ca e ok! In schimb daca aveai cutia uzata se poate ca simptomele sa se accentueze dupa schimbul de ulei ("pleaca" mizeria si se plimba mai usor prin cutie). Dar nu are absolut nimic daca ai schimbat 5k km mai tarziu uleiul. Data viitoare il schimbi cu 5k km mai repede 😄 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
mokkojunior

Va salut! Incerc sa aflu daca este adevarat ca la cutia masinii mele (VW ARTEON an 2020, 2.0 TSI 190CP) uleiul in cutie se schimba la 120.000 km asa cum a precizat domnul de la reprezentanta. Ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie? 

VIN: WVWZZZ3HZLE006602

Ce tip de cutie este? DQ....

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

tzuicomicina

Cutia cel mai probabil e DQ381. VW asa zic, sa-l schimbi la 120.000 la DQ381. Eu unul nu l-as tine mai mult de 60.000.

Link to comment
Share on other sites

Inveterat

Buna Ziua,

Am un Passat B8 2016 2.0 BiTDI 240hp cu DSG 7 DQ500. Am problema ca in Eco si Drive schimba la turatii foarte joase si in Sport downshiftuie foarte tarziu. Exista solutie pentru problema asta care pare omniprezenta? Am citit ca se poate face o adaptare si pentru o perioada merge ok. Un link catre intructiuni pentru VCDS sau sfaturi ar fi apreciate.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Xman_ghio

Exista posibilitate sa schimbi (cotra cost) soft-ul la cutie si in D sa schimbe mai sus.

 

In rest... asa e facut de la "mama ei" soft-ul: in D sa schimbe jos (pe considerente de mediu, sa fie cat mai "eco"... nu conteaza ca dauneaza grav motorului; mediul sa fie ok 🙂

Link to comment
Share on other sites

adrian001

Nici macar, e pentru a da bine in testele de omologare ... nu e ca si cum VAG de-a lungul timpului a pus mare accent pe mediu. Intr-adevar, e unul dintre punctele slabe ale cutiei asa cum vine ea din fabrica, dar din fericire se poate rezolva relativ usor (nu neaparat si ieftin) cu un soft personalizat. 

Link to comment
Share on other sites

acidone77
16 hours ago, Inveterat said:

Buna Ziua,

Am un Passat B8 2016 2.0 BiTDI 240hp cu DSG 7 DQ500. Am problema ca in Eco si Drive schimba la turatii foarte joase si in Sport downshiftuie foarte tarziu. Exista solutie pentru problema asta care pare omniprezenta? Am citit ca se poate face o adaptare si pentru o perioada merge ok. Un link catre intructiuni pentru VCDS sau sfaturi ar fi apreciate.

Multumesc.

Salut. Aceeasi masina am avut o si eu. Adaptari nu stiu sa existe, dar poti sa faci soft custom la cutie sa schimbe mai sus/repede.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!