Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Am o nelămurire, cum se procedează corect în aceasta situație? Ajung la destinație iar sistemul start stop oprește motorul cutia fiind in D,cu se procedează corect în acest caz?O mut direct în P sau pornesc motorul și apoi o mut în D? Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sanatos e ca la plecare sa dezactivezi SS-ul.

O muti in N ,pui frana,iei piciorul de pe frana ,si apoi o muti in P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara , imi poate spune cineva daca la WVWZZZ3HZNE003314  codul cutiei 0GC  DQ381 inafara de ulei se schimba si filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am urmatoarele valori de mai jos la tiguanul meu cu DSG7 DQ500 si as vrea sa stiu daca sunt valori normale sau ar trebui sa iau in calcul sa schimb senzorii de presiune la urmatoarea revizie de ulei. Masina are 12 ani si 278k km, iar revizia la cutie a fost facuta la 60k km de fiecare data. Cutia merge foarte bine si nu imi da nici un semn de oboseala, dar vreau sa fiu preventiv. Atasez imaginile de mai jos:

 

=> in img1.jpg sunt valorile cand masina este cu selectorul in P.

=> in img2.jpg sunt valorile cand masina este cu selectorul in R.

=> in img3.jpg sunt valorile cand masina este cu selectorul in D.

 

Multumesc!

 

img1.jpg

img2.jpg

img3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@Vlad-Mihai

Dacă e 0BH (tiguan e identic cu Q3) nu cred ca poți repara senzorii la ea cum poți la 0DL, 0GC sau 0DE. Ce clipuri vezi pe net is pentru Dq381, Dq250, Dq200...

Curând am schimbat și eu mecatronicul la Q3 8U 2013 cod cutie NYD, 0BH300011s (cod inscripționat pe mecatronic 0BH927711C). Era original de fabrica cu 260km.

Subit m-a lăsat doar cu treapta 2 și R, celelalte trepte nu funcționau (pe nici un mod). 

Eroarea a fost 10658 - control module performance Implausible, P0607 00.

La rece puteam șterge eroarea, dar după 5-10 minute reapărea. 

 

Am optat pt schimbat mecatronicul cu unul nou. Surprinzător a fost ca la reprezentanta Audi m-a costat 12700 lei cu tot cu schimb de ulei și filtru. Față de alte service uri unde numai mecatronicul mă costa în jur de 13000 lei. Eu am asistat la lucrare întrucât am fost puțin sceptic de Sandra Iași și pe lângă asta am vrut sa vad dacă se respectă procedurile (un nota 8 as da).

 

Asa ca sfatul meu tuturor care trec prin asta, cereți un deviz reprezentanțelor mărcii voastre (VW, Skoda, Audi) și comparați cu service urile, s ar putea sa aveți o surpriză și sa fie mai ieftin în reprezentantă.

 

Las screenshots aici, cu niște valori din cutie de acum un an pe când era funcțională și acum când a întrat în avarie.

 

 

Screenshot_20241211_000654_Gallery.jpg

Screenshot_20241211_000346_Gallery.jpg

Modificat de RazvanRZN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce zic ca nu cred ca se poate repara, e pentru ca 0BH de pe Q3 ul meu asa arată (poza reală facuta de mine). Practic senzorii aia doi de care spui tu ca vrei sa ii schimbi preventiv sunt în spatele acelui plastic (am încercuit ca sa aveți o idee). Ar trebui doar decupat cumva, schimbat senzorii, și apoi lipit/sudat în plastic înapoi astfel incat sa nu intre ulei acolo ...ceea ce nu știu ce sa zic despre mizeria care o sa se adune acolo, dexteritatea și răbdarea cu care cineva va face treaba asta......

Plus de asta, eu unu personal n-am găsit senzorii compatibili pt DQ500 0BH927711C. Google îmi da doar Aliexpress,  alibaba etc. Nimic oficial de la Continental, Bosch sau vreun cod de vw oem....Și nu, nu sunt la fel toți senzorii. Găsisem un clip la ruși, cum cineva a făcut treaba asta exact pe mecatronicul din poza mea, de zici că a făcut operație pe creier... Senzorii aveau 3 fire de lipit pe spate care veneau de pe placă.

 

 

Screenshot_20241211_001702_Gallery.jpg

 

 

Uite și o poza cu valori din vcds cu mecatronicul nou, cutia pe N (după 46 de km rulati). 

Screenshot_20241211_003435_Gallery.jpg

Modificat de RazvanRZN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, am o problema la cutia automata DSG DQ500, pe un Tiguan din 2010, motor 2.0 TDI, cod motor CFFB.

Problema este in felul urmator : de fiecare data cand pornesc motorul si doresc sa plec de pe loc(mod D sau mod R) masina pleaca cu intarziere si doar daca accelerezi si atunci zmunceste foarte tare. Dar daca ma joc cu schimbatorul(mod M + -, mod N apoi in D) masina merge fara probleme.   in carte scrie ca a fost schimbat uleiul  acum 40k. Am cod de eroare pe cutie.

Va rog sa imi spuneti ce credeti ca e de facut.

Multumesc!

WhatsApp Image 2024-12-13 at 10.56.56_d6f5f995.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierderi de presiune in mecatronica, dupa erorile alea.... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, andrei_221 a scris:

pierderi de presiune in mecatronica, dupa erorile alea.... 

 

si crezi ca e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Legat de cutia DQ381, a mai avut cineva probleme cu eroarea P176F? Masina in cauza Passat 2.0tdi 150cp 2018. Apare eroarea in bord “emergency mode gearbox” cand opresti masina pe loc si te lasa sa pleci doar cu treapta 1, alta treapta nu merge. Opresti motorul si pornesti din nou, merge normal. Eroarea apare o data pe saptamana sau mai des, doar in oras. In rest cutia merge perfect in orice conditii, fara socuri sau alte probleme. 

98603040-9D66-489A-AF12-0A2E8D636544.jpeg

EFC8AD40-D84B-48C8-9F55-BC924904A046.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 11/7/2024 at 6:34 PM, Kalikantaros said:

Buna seara , imi poate spune cineva daca la WVWZZZ3HZNE003314  codul cutiei 0GC  DQ381 inafara de ulei se schimba si filtrul?

Salut. Se schimba, da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/8/2021 at 4:03 PM, Scissy said:

Salutare! Vin și eu cu o problema... Seat Ateca 2017, 2.0 TDI 190 cp, DSG7, aprox. 135k km. Mers normal, fără stres pe cutie, smucește brusc și intra in mod protecție. Dacă opresc motorul și-l repornesc, își revine, apoi, când mi-e lumea mai draga, problema reapare. 

Atașez log de pe VCDS, poate are cineva idee ce ar putea fi. Mulțam! 

L.E.: Scuze pt foto cu log, mi le-a încărcat asa și nu găsesc opțiunea de răsturnare 😐

IMG-20211004-WA0000.jpeg

IMG-20211007-WA0005.jpeg

IMG-20211007-WA0003.jpeg

Salutare. Cum ai rezolvat problema pana la urma. Si eu am o Ateca, 2.0tdi 190 cp, si am aceeasi problema. 
multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Ibzt said:

Salutare. Cum ai rezolvat problema pana la urma. Si eu am o Ateca, 2.0tdi 190 cp, si am aceeasi problema. 
multumesc. 

Nu se rezolva asa simplu. La mine s-a demontat cutia, schimbat niste senzori care dadeau informatii gresite (reconditionat calculator) plus ambreiaj, volant, kit reconditionare pompa ulei, curatat pilitura din cutie, resoftat cutie si recalibrare. Pompa mai face probleme la modelul asta de cutie (DQ 381) scapa si presiune, e defect din fabrica de regula. Acum sa vedem daca mai apare eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am rezolvat la Exclusiv auto Constanta... Am ales sa îl schimb la reprezentanta, pt ca nu am avut încredere în nicio alta soluție de reparati, pt ca nu mi se oferea garanție 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Scissy said:

Salut! Am rezolvat la Exclusiv auto Constanta... Am ales sa îl schimb la reprezentanta, pt ca nu am avut încredere în nicio alta soluție de reparati, pt ca nu mi se oferea garanție 

Ce ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecatronicul, cu piesa defectă la schimb. Din variantele primite pt a-l repara, nu mi s-a părut niciuna atractiva, mai ales din cauza lipsei garanției. 

Și ulei + filtre cutie, bineinteles, ca sa fie distracția completa. Aparent, problema e comuna la aceste cutii, dar constructorul nu s-a deranjat sa le recheme pt înlocuire unității de comanda, ci face bani frumoși pe spinarea clienților 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mecatronic cu piesa la schimb ar trebuie sa fie pe la 6000 lei. Cu manopera si ulei + filtru , cred ca l-a dus la 8000-8500 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Scissy said:

Mecatronicul, cu piesa defectă la schimb. Din variantele primite pt a-l repara, nu mi s-a părut niciuna atractiva, mai ales din cauza lipsei garanției. 

Și ulei + filtre cutie, bineinteles, ca sa fie distracția completa. Aparent, problema e comuna la aceste cutii, dar constructorul nu s-a deranjat sa le recheme pt înlocuire unității de comanda, ci face bani frumoși pe spinarea clienților 

Nu cred ca va face nimeni vreodata rechemare pentru probleme la cutie. Implica niste costuri enorme. Si cat tine garantia masinii putine au probleme, grosul vine dupa.

Si nu doar mecatronic ar fi problema, mai e si pompa de ulei si altele care fac belele in cutie. Fostele cutii in 6 rapoarte erau mai fiabile cu o intretinere corecta.

Modificat de a_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin SUA parca au facut rechemare pt mechatronic la DQ200. Totul e sa aiba cine sa ii streseze. In Europa stau mai flexati…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!