Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

Salut, 
Am un golf 7 2018 motor de 2.0 cutie automata
Am făcut azi 150 de km după care mi-a apărut eroarea “cutie de viteze în regim de urgență. Nu este disponibilă treapta marșarier. Având în vedere ca eram la distanță de casa mi am continuat deplasarea. Cutia nu mai intră în vitezele 2,4,6 marșarier. Aveți idee ce ar putea fi?
Mentionez ca as vrea sa ma intorc cu mașina acasă pe o distanta de 200 km. Ce recomandați sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandare: chemi o platforma! Altfel risti sa ramai cu ea in drum. 

Trebuie dusa la un service competent si investigat. Mai mult ca sigur problema de ambreiaje si/sau mechatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, o problemă la Skoda superb 2018 motor 2.0 TDI 150 cp, DSG7, DQ 381 aproape de 300 mii km. Rar sunt dimineți când pornește greu la automat și intră în mod protecție fără eroare pe cutie de nici un fel. Alte dăți intră în mod protecție după o smucitură la mers normal în D fără a schimba treapta de viteză. Dacă opresc motorul și-l repornesc, își revine, apoi, când mi-e lumea mai draga, problema reapare.

La pornire rece pare să se audă volant, mecanicul după ce a pus testerul pe ea a zis ca asta e cauza chiar dacă sunt alte erorii.

alt mecanic de service după ce a analizat codurile de eroare ce le trec mai jos mi-a spus ca este o problema la cutie și trebuie reparată min.2000€ dar nu face și nici nu știe pe cine să recomande în Constanța. Ați mai întâlnit astfel de probleme? Nu știu dacă să cumpăr ambreiaj și volant sau sa umblu la cutie….

IMG_3543.jpeg

IMG_3542.jpeg

IMG_3544.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Eugen42 sterge codurile si... mai baga o fisa (diagnoza).

Ce ai tu acolo.. pare baterie moarta sau pe moarte. 

Dupa ce verifici bateria (si probabil o inlocuiesti) mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

schimbat azi bateria codat la service-ul de unde am luat-o. Pornit oprit mașina de 5 ori și s-a aprins bordul ca pomul de Crăciun iar.

pus diagnoza în service, concluzia senzor palier, semeringul probabil odată cu demontarea și înlocuirea volantei și a kitului de ambreiaj, electrovalva ulei…și vor verifica și cablajul să nu fie de acolo problema.

Am lăsat-o în service…revin cu info vineri când mi-a zis să merg să o iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !

Poate sa ma ajute vreun frate cu info referitor la codul uleiului si al filtrului pentru VW Golf GTI 2019 VIN WVWZZZAUZKW145742 ?

In afara de ulei si filtru mai trebuie vreo componenta la inlocuire?

Stiu ca VW recomanda schimbul la 120k dar as vrea sa il fac mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei G060175A2

filtru 0GC325183

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Savescu Lenuta
Publicat (modificat)

Salutări!

De 2 zile sunt fericitul posesor al unui Tiguan 2, 2000 150cp 2016 automat

DSG7 DQ 381.

Vă rog ceva sfaturi de exploatare și întreținere transmisie,moduri de condus, pași la parcare și semafor.

E prima mea automată.

Golfuri-le anteriore au fost manuale.

Gânduri bune 

Modificat de Savescu Lenuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi S.

Salut.

Ca moduri de condus ai D (drive), M (manual) si S (sport). In marea partea a timpului vei vrea sa conduci in Drive, dar din experienta sunt cazuri cand vei vrea in Sport. De exemplu pe serpentine, mai ales in coborare pt a avea frana de motor, sau in depasiri de tiruri, etc cand vei vrea sa depasesti cat mai rapid. Modul manual e mai mult de "fun" sau cand se merge bara la bara ca sa nu patinezi ambreiajul in treapta 2. 

La parcare pasii recomandati ar fi: Opresti masina, cu piciorul pe frana, comuti pe N (neutral), actionezi frana de mana, si apoi comuti in P (parking). Facand asa protejezi acel "locking pin" care este la modul P. Desigur, cand te grabesti uiti sau nu mai ai timp sa faci toti pasii, dar asta ar fi recomandarea.

La semafor, eu unul stau cu piciorul pe frana cand semaforul nu dureaza f mult, dar cand stiu ca dureaza mult comut pe N si trag frana de mana. Mai poti folosi si autohold-ul, dar mie personal nu imi place sa-l tin activ pt ca ma incurca la parcari de ex.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xman_ghio

@Savescu Lenuta Nu trebuie sa faci nimic special - doar sa ii faci intretinerea cutiei (si motorului) corespunzator. Cauta un mecanic bun in zona ta si respecti indicatiile lui/ei.

 

La oprire eu fac asa: masina stationeaza (motorul pornit), piciorul pe frana, comut din D in P, opresc motorul (tinand inca piciorul pe frana); dupa oprirea motorului se cupleaza automat frana de mana electrica. Deci iarasi nimic SF, ci doar sa tii piciorul pe frana pana cand ai parcat si in timp de comuti din D in P si cand ai oprit motorul.

 

La fel ca si @Cristi S. fac la semafor: in general raman in D. Doar cand stau "bara la bara" (de ex. in vama la greci cand am asteptat 1 ora) am comutat pe manual si lasat in viteza 1 ca sa nu preselecteze si sa "streseze" celalalt ambreiaj.

 

Va trebui sa inveti sa auzi cand isi face motorul regenerare DPF ca sa nu il opresti si sa mai faci un drum de 5-10-15 minute ca sa finalizeze cu succes regenerarea. Si la o saptamana/10 zile sa iesi cu masina la un drum lung si condus mai vioi ca sa nu se infunde DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Savescu Lenuta

Vă mulțumesc frumos @Cristi S. Xman_ghio

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andrei2186
Publicat (modificat)

Salut,

 

Detin un Tiguan 2.0 TDI din 2019, 4x4,  120.000km cutie DQ381. Am observat ca la viteze mici in treapta 2 parca patineaza. Nu smuceste deloc. Este normal sa faca asa? Este prima mea automata.

Modificat de andrei2186
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi S.

Nu e normal. Dar mai exact care sunt simptomele? Poate e totusi nu te-ai obisnuit cu cutia. Adica s-a schimbat comportamentul in ultima vreme, sau asa ti se pare de cand ai luat-o?

Face si in modul manual sau sport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei2186

Masina o am de 6 luni. Asa face de la inceput. Trecand de la manuala la automata nu mi-am dat seama. O sa incerc sa fac o filmare. Exemplu: cand incetinesc aproape de oprirea rotilor si accelerez trecerea din D2 in D3 este cam lunga.De la D3 in sus pare sa schimbe ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi S.

Tind sa cred ca ti se pare doar...Masina oricum nu e asa fasneata cu motorizarea asta (si in nici un caz pe modul drive). DSG-urile, desi schimba foarte repede vitezele, au "dezavantajul" ca din soft sunt programate sa tina masina subturata la mers lejer si poate de aici si senzatia ca ar patina ambreiajul. Incearca pe modul sport sau pe manual si ai sa vezi diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei2186 e normal, patineaza ambreiajele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa patineze, dar nu la modul asta.

Nu este normal ce se intampla pe tr. a 2 a.

Mergi si fa i un test in mers, sa ti vada presiunea pe ambreiaje.

Fa i schimbul de ulei, daca nu este facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!