Jump to content

Skoda Octavia 4 - 2.0 TDI DSG


ovioneb

Postare recomandată

Atunci toate sansele sa mai rezolve din ele. La fostul Golf am avut niste probleme cu sistemul de infotainment, am facut si filmare, au trimis si la fabrica si a ramas ca "va cautam noi".

Ma bucur ca s'au mai actualizat si ei dpdv tehnologic

Link către comentariu
  • 4 years later...

Salutare, ceva noutăți? Mai ai mașina?

Mulțumit de consum, de motor,  de comportament?

Mersi!

Link către comentariu

Salutare, mai am masina, se apropie de 70.000 km.

A primit revizie acum 2000km si placute spate noi acum 200km. Provocarea a fost sa gasesc un service care sa aiba tester compatibil cu acest model pentru deblocarea etrierilor :) La reprezentanta nu voi mai merge.

 

Sunt multumit de ea, consumul este extraordinar, in schimb DSG-ul mi se pare putin indecis si greoi pe alocuri daca nu e in sport. O alta problema ar fi regenerarile foarte dese, desi masina merge 70% extraurban si 30% urban, lucru care inevitabil duce la contaminarea uleiului cu motorina. O sa fac schimburile la maxim 15.000km de acum, mai ales ca nu mai merg in reprezentanta.

Link către comentariu

Salut,

 

Mulțumesc pt răspuns! 

 

Ad blue ai pus doar original?

 

La regenerări le lași să își facă treaba până la capăt sau mergi cu mașina fix cât ai nevoie și oprești?

 

 

Alte probleme cu ea ai avut?

 

Te intreb pt că am primit oferta atașată și pare destul de tentantă, mai ales că are tot ce vreau eu, mai puțin scaune ventilate care ar însemna să suplimentez prea mult bugetul...

Screenshot_20240905_162155_Yahoo Mail.jpg

Link către comentariu

Adblue am pus doar de la Petrom/OMV, niciodata original, niciodata nu l-am lasat prea gol si n-am avut nicio problema cu sistemul.

 

La regenerari uneori le las sa termine, dar au durat si 20 min, dar de multe ori nu imi permite timpul sa stau in masina atat si le intrerup.. Nu mai zic ca dupa un drum de 4 ore isi face regenerare fix cand aproape ajung la destinatie, aici nu prea inteleg.

 

Alte probleme: lampile spate se aprind cand vor ele, scaunul soferului nu pastreaza memoria + multe erori in infotainment dar nimic grav, se sting singure.

 

Oferta este una foarte buna, nu cred ca ai ce lua similar de la alta marca la banii aia care sa iti ofere asa mult spatiu.

Daca ar fi sa configurez din nou cred ca as lua suspensia sport, cea normala este foarte moale.

Link către comentariu

Iti confirm ca si eu patesc la fel cu regenerarile: uneori porneste (turatie 1000rpm) fix dupa un drum lung extern.

Am motorul 2.0TDI CRMB fara AdBlue cu update post dieselgate facut la reprezentanta (actiunea 23AX). De atunci pare mai “lesinata” si regenerarile sunt ceva mai dese.

Link către comentariu

Infotaimentul e unul nou la facelift, mai ales că eu îl vreu pe ăla mare.

 

Regenerarile alea imi dau de cap în ecuație,  am citit că unii le păzesc să își termine treaba...eu sunt pe stilul, am oprit, am încuiat mașina și am plecat.

 

Reviziile oricum le-aș face la an sau 10-12k km, pretul obținut e mai bun ca la benzină. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!