Jump to content

am asteptat 3 ani asta


c6t9

Postare recomandată

dunlop_sport_maxx.jpg

dunlop sport maxx 205/55/16, cu presiune azot 2.5 fiecare roata. si azi am testat in niste curbe a treia la fund, masina sta perfect.

Link către comentariu
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • c6t9

    36

  • TIR

    3

  • blu

    2

  • mariusc

    2

Top Posters In This Topic

am mai facut niste teste de stabilitate in curbe, forester vs golf (aceleasi curbe). foresterul datorita SAWD e mult mai violent in asezarea in curba, aproape zici ca am tractiune spate in unele momente. golful (cu noile anvelope :))) e mult mai lin si sta perfect pe trasa. culmea, nu a intrat deloc ESP-ul la golf, forester nu are.

la cat de tare am mers, consumul a fost un incredibil 8 cu presiune 2.5, cred ca i-am gasit sweet-spot-ul.

Modificat de c6t9
Link către comentariu

Catalin, acest forum este VAG (daca nu cumva ai uitat :D ). Mai multi membrii mi-au atras atentia ca pe acest topic se discuta in ultima vreme despre Subaru si comparatii cu Golf. Daca faci comparatii, macar puteai face un topic la Versus. La "Masina mea" iti prezinti masina personala, DACA ESTE VAG nu Subaru. Mai sunt si alti membrii care au si alte masini (inclusiv Subaru...vezi zGb) si totusi nu o discuta in topic-uri din astea. Posturile ce nu au legatura cu aria si subiectul (respectiv Golful TAU) au fost sterse.

Merci de intelegere

Link către comentariu

postul despre subaru fusese facut la cererea publicului :lol:, m-am gandit mult pana sa-l scriu. scuze. :lol:

in rest comparatiile nu strica, mai citesc cei interesati, mai ales ca subaru are in spate mitul tractiunii si al curbelor rapide, iar prea multi posesori nu sunt pe aici. si doream sa subliniez ca sistemul 4motion nu e chiar prost, cum se spune, ca ar fi cel mai slab pe scara "4x4".

totusi nu inteleg cum doar niste cauciucuri sa schime masina in halul asta. chiar la vw nu s-a gandit nimeni la ce cauciucuri se pun? poate problema e mai delicata la 4motion care vine si cu ESP obligatoriu si necesita si cauciucuri alese mai cu grija. am mers cu dunlop-urile si cu presiune de 1.8 si tot sta masina mult mai bine ca inainte. si pacat ca n-au dezvoltat platforma asta si pt motorizari mai puternice :lol: probabil anul viitor voi schimba masina (desi e ca noua) si nu am ce sa aleg. audi mi se pare prea scump.

in rest ce sa spun despre golful meu, probleme nu am avut, clima am curatat-o de 2 ori pt a scapa de miros (si 2 filtre schimbare si cu spray pe conducte pe sub masina si cu metoda sprayului in masina si recirculat aerul). am vazut si cum e rigidizata puntea spate si cum e protejat diferentialul, practic e imposibil sa "miste" ceva, totul e facut cu mare simt al raspunderii.

1003big.jpg

acum e o placere sa o conduci.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

dupa ce am reusit performanta ("") :P de a spare inca un bidon cu lichid de parbriz in portbagaj, azi am curatat bancheta spate, sa vedem rezultatele maine, pt ca am facut singur operatia.

am mai completat si putin ulei, preventiv, desi mai era un pic pana la minim. in ultimii 5-6k km consumul a scazut enorm, dar si din cate am inteles, motorul asta incepe sa se lase cat de cat abia dupa 30k km, pe care probabil nu-i va vedea la mine, momentan am 19900. materialele s-au mentinut extrem de bine in timp. culmea e ca nici greierasi nu prea mai am, dupa ce am schimbat gumele. ciudat.

Link către comentariu

foarte interesant cu Dunlop-ul caci sunt mai ieftine decat Michelin din cate stiu ... tre sa-mi iau si eu cauciucuri si ma gandeam tot la Dunlop si acum dupa cele constate de tine parca am mai mult curaj:D

multi km cu stabilitate si fara greierasi :icon_cool:

Link către comentariu

ieri pe ud am ezitat sa pun frana tare intr-o curba (de fapt inainte de curba) asa ca am ales sa retrogradez (frana de motor la mine te cam da cu capul de volan) si sa intru asa in curba, nici macar n-a schitat un derapaj, desi eu tot asteptam sa fuga masina si sa iau masurile corespunzatoare, dar spre surpriza mea nimic. as putea spune ca a fost "imprezivibila" :D

multumesc 82_cip.

Link către comentariu
am facut 2 anisori si 15k km. am facut revizia (iar mult mai repede decat trebuia), itp-ul (fum ioc) si curatat clima de 2 ori (aici inca nu miros rezultate prea bune). urmeaza niste cauciucuri..

cam putini Km pt un diesel. daca te asteptai la asemenea "performante" de ce nu ai incercat ceva puternic pe benzina?

si cauciucurile deja sunt gata? sau doar le schimbi?

Mie ca si multi altora, mi-a venit skodita cu matador..2 zile si 50 km au stat pe masina...apoi la gunoi cu ele=> dunlop de iarna si goodyear excelence vara.

dunlop sport maxx 205/55/16, cu presiune azot 2.5 fiecare roata. si azi am testat in niste curbe a treia la fund, masina sta perfect.

Presiunea nu e cam mare? prin gropile de la noi nu topaie? eu le tin cam la 2.2 si totusi mi se par cam tari..

P.S s-o stapanesti sanatos!

Link către comentariu
  • Administrator
cam putini Km pt un diesel. daca te asteptai la asemenea "performante" de ce nu ai incercat ceva puternic pe benzina?

Sper sa nu se supere c6t9, dar iti raspun eu la intrebarea asta. Mai are o masina cu motorizare puternica pe benzina. :hainoroc:

Multi km fara evenimente neplacute, drumuri bune si libere!

Bafta c6t9!

Link către comentariu

nervoss, pe afara merg cu un subaru forester 2.5 XT care e destul de fasneata :Driver:

presiunea e mica pt cum merg eu, am un jurnal de calatorie de vreo 1000km de povestit, imi fac timp (am ramas iar surprins de masina asta cum poate sa mearga). cu presiune mare sta MULT mai bine pe sosea si nu am pierdut nimic la confort avand suspensie pt drumuri grele care isi face treaba cu brio. gumele sunt si ele mai rezistente fiind concepute pt 300 la ora daca nu ma insel.

Link către comentariu

ok, cam asta e povestea a 3 zile prin tara cu golful meu.

am plecat vineri dimineata spre giurgiu cu gandul sa o iau pe langa dunare. la giurgiu am ajuns instant (era si liber si am mers cu XXX km, dar consumul era 10.7). dupa giurgiu, am vrut sa o iau spre zimnicea, dar e nenorocire drumul. liber, dar prost rau. pana la urma am luat-o spre alexandria. cum am facut spre alexandria, asfalt ca in palma si niste linii drepte de nota 20. drum ceva mai circulat. a incercat un 3.0TDI A6 sa se tina dupa mine, dar n-a reusit si a renuntat cand l-am depasit intr-o linie dreapta, dupa ce l-am lasat in fata ca venise lansat. de la alexandria am luat-o spre craiova, prin caracal. drum prost si aglomerat. in craiova super aglomeratie. am mers mai departe spre targu jiu. destul de tare, consum 8.7, unde ne-am si oprit, am fost prin parc, m-am invartit o gramada cu navigatia pt ca nu gasea nici un hotel, in schimb, in loc de hotel m-a dus direct la sediul politiei in curte si trebuie sa o iau spre garaj. cred ca ala de a facut harta pt igo targu jiu, cand a pus hotelurile, era beat grav. culmea e ca un petrom a gasit. in targu jiu sunt milioane de tantari MARI. am stat la europa, mancare buna, cazare acceptabila.

sambata dimineata am plecat plin defileul jiului. pt ca vineri in cateva curbe am fugit aiurea, am decis sa mai bag ceva presiune in rotile fata (oricum mi se pareau foarte lasate in parcare, insa dupa o vreme parca presiunea mai crescuse, desi au azot). intr-un final am gasit o vulcanizare si am bagat 2.8 pe fata. si apoi au inceput curbele. pana la petrosani s-a mers in niste feluri, era destul de liber. era sa ma faca pilaf altul cu golf IV, ca ne la invatat ma-sa ca nu se taie curbele fara vizibilitate. masina a stat foarte bine pe curbe. au incercat cativa sa se tina dupa noi, dar n-au reusit. au fost S-uri trecute cu 160-180.

am mers mai departe si am oprit la alba iulia. oras foarte frumos, cu indicatoare, am nimerit cetatea, ne-am plimbat pe acolo. liniste si pace. din pacate aia de fac scoala de soferi acolo mergeau prin centru cu 20 la ora la propriu, dupa 5 minute iti vine sa te dai jos si sa mergi pe langa ei.

am plecat spre cluj. am mers f tare, consum 9, era sa ma faca pilaf un tir, am tras pe dreapta de la 200, omul depasea. au mai fost niste "concurenti" pe sosea, dar m-a depasit doar un Q7, eu am tinut cont de camere, el nu. oricum Q7 3.0TDI fuge al dracului de bine pt dimensiunile alea. ramai prost cum se duce. la cluj am mancat si am plecat spre sibiu, pe la iernut. nene, drum ca ala mai rar, insa masina s-a comportat exemplar. consumul a scazut brusc pe la 7. drum mai prost nu credeam sa vad, dar m-am inselat. am ajuns la sibiu intregi, tocmai la timp pt un concert rock.

duminica am spus sa ne intoarcem pe transfagarasan. de precizat ca s-a aprins becul la ulei dimineata dupa 2 zile de mers serios. cred ca a fost vina mea pt ca nu am pus prea mult. am mai bagat ulei (am mereu la mine un bidon, mai am cam jumatate din asta cred si are un an). si-am plecat, iar radar la iesire din sibiu, iar drum in reparatie spre brasov, iar semafoare. probabil drumul asta va fi gata peste 50 de ani. bun, o luam pe transfagarasan. aglomerat, am depasit la greu. pana pe la balea drumul e foarte bun, mers chiar tare, consum 8. foarte aglomerat, abia am trecut de balea. dupa balea insa, mare minune ca nu mi-a rupt rotile. iar suspensia pt drumuri proaste a fost laudata. la vidraru era blocaj. ne-a strecurat si pe acolo cu greu. era sa ma bage in stanci un cielo pe care l-am depasit dintr-o miscare pt ca scotea fum ca un tren. dupa ce m-am mai tarat pe drumul asta infect, am facut coloana cu un passat nou (cred ca-i facea rodajul, dar mergea destul de bine prin gropile alea, tocmai bune de rodaj) si o jetta. intr-un final i-am depasit si am dat de in golf III cred, si am tot mers dupa el, cred ca i-a placut cum m-a vazut in spate a inceput sa-i dea. l-am lasat in fata si s-a tinut bine de tot pe curbe, dar mers cu raspundere. grupul s-a marit apoi cu un X5 pe care l-am prins din urma, dar cum a vazut el ca noi "ne dadeam", a intrat in joc si chiar a mers destul de tare, pe drum am pierdut golful si intr-un final l-am lasat si pe cel cu X5-ul sa se duca prin niste comune, pe unde cred ca m-a luat un radar, nu stiu cu cat, vreo 80-90 cred, era masina nemarcata, logan albastru dar cu ceva pus in luneta sa nu se vada in fata si era in mers si i-a dat drumul 5s si l-a oprit si cam asta a fost. am mers linistit pana la pitesti, drum destul de bun si m-am bucurat de linistea din masina. dupa ce intram pe autostrada, aveam de gand sa vin legal frumos, dar nu s-a putut, asa ca am alergat pe rand pana au renuntat, o jetta 2.0TDI, un passat 1.9 TDI (TD rosu) 4 motion - intre noi fie vorba, asta fugea nene grav, un golf IV (pe care m-ai tarziu l-am lasat sa se duca pt ca ma plictisisem si omul era perseverent, tot venea din spate) si alti cativa care au renuntat dupa 4-5 km oricum. practic cum treceam, cum se lua cineva dupa mine. desi am mers mai mult si mai tare decat vineri spre giurgiu, consum 8.7, pt mine e foarte bun.

drum ~1000km

consum mediu total 7.7

media 73 km/h

verdict pt golf, 4motion e foarte misto pe curbe, iti aseaza frumos masina, suspensia pt drumuri grele si-a gasit utilitate mai mare decat ma asteptam. motorul trage de n-ai treaba, dar mai arde si ulei. nici o problema de stabilitate la viteza mare chiar si pe drumuri nationale sau cu tot felul de denivelari. franele sunt mai mult decat bune, am oprit de cateva ori la urgenta.

inca nu stiu care e povestea cu presiunea din anvelope, chiar asa de moi sa fie dunlop, am mai auzit povesi cum ca presiunea potrivita pt dunlop ar fi 3. culmea e ca si cu 2.8 tot par lasate, insa stau si mai bine in curbe si scartaie mai putin, acum aproape deloc chiar.

Link către comentariu
... in craiova super aglomeratie...

Treci "p'acilea" si nu dai un semn, un bip, nimic. :) :D

Modificat de WNS
Link către comentariu

eram in viteza din pacate. am mers pur si simplu sa vad cum se comporta masina pe diverse drumuri si intr-un regim de exploatare al motorului cat mai variat, dar si poate ca un ultim drum impreuna, sunt sanse sa iasa la vanzare daca-i gasesc inlocuitor, pt ca imi place prea mult si nu o schimb decat cu ceva mult mai misto.

Link către comentariu

cam slabe sansele in directia asta dupa drumul asta. eram cam decis 100% pe A4 avant 3.0TDI de prin 2006, imi place mult modelul ala, S-line, insa nu cred ca ajungeam cu masina chiar intreaga acasa, fiind mult prea joasa. sunt drumuri unde abia ma descurc cu golful. parca nu as vrea sa merg cu un "ou" pe sosea. nu stiu pe unde merg cei cu masini joase, dar in mod clar sunt extrem de atenti cum isi aleg drumul.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

m-am intors acasa si pe seara am iesit cu un prieten sa vada golful, i-a placut, dar deja are un leasing asa ca e complicata situatia, plus ca-i place rau si foresterul. am mers putin sa vada cum se duce si mai mult am vorbit la un ceai si o cola despre ce e pe masina. incepe sa treaca rodajul cu noul soft. consumul se mentine in jurul a 8-9%, media de viteza ~100 (nu pe autostrada, desi si acolo ai frane si accelerari de te ia de cap, dar scoti medie mult mai mare la consum similar). culmea e ca bmw-ul consuma la fel :icon_thumright:

masina se duce la fel ca o impreza de 173 de cai, care stiu ca are suta in 8.5s si viteza maxima 212km/h. la drum intins o pierd la viteza maxima vizibil. diferenta majora e la consum, eu 8.7, el 17-18.

si la reprize fac un A4 2.5TDI de 163 de cai automat, dar la viteza maxima nu cred. aerodinamica isi spune cuvantul.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

de azi gandacul si-a gasit un nou proprietar. o sa-i simtit lipsa, mai ales miha.

luciane sa ai grija de el ...

Link către comentariu

Stiu cum e cand iti vinzi masina... :( am patit-o si eu cu Golf-ul, dar asta e. Asteptam sa ne anunti catre ce te-ai orientat :( bafta :)

Link către comentariu

baiatul a fost de nota 10 si m-a dus si pe mine unde aveam treaba, parca plangea dupa mine. s-au dus 2 ani si a venit finalul unei minunate prietenii :)

a fost inlocuita cu un X3 sport diesel.

Link către comentariu

Ne pare rau ca ai parasit grupul VAG... iti doresc ca noua masina sa se ridice la intaltimea asteptarilor tale. Cu parere de rau, topicul se inchide.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!