Jump to content

am asteptat 3 ani asta


c6t9

Postare recomandată

Probabil ca de 3 ani a visat la masina asta pana cand a ajuns sa si-o cumpere...sau cine stie.. asa intrebari pui..

Link către comentariu
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • c6t9

    36

  • TIR

    3

  • blu

    2

  • mariusc

    2

Top Posters In This Topic

Mda acuma 3 ani nu era golf v ma macina de mult intrebarea... Inseamna ca si eu o sa astept 3 ani pana apare noula e-class ca e foarte tare...

Link către comentariu

nu, am avut alta masina, atat a durat pana sa-mi pot permite ce doream. un 4motion tdi in "tipla" (initial ma orientasem spre leon sport de 150bhp 4

Modificat de c6t9
Link către comentariu

Ok am inteles ideea... ma gandeam ca vrei in special golf v :)) oricum marfa masina;)

Link către comentariu
  • 2 months later...

se pare ca zdranganeala de care va povesteam a incetat singura, dar tot sunt convins ca e ceva desprins acolo.

inca ceva de laudat, vopsea foarte buna.

si un minus, am aceleasi ciupituri pe parbriz ca si alta lume pe aici.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Scartaielile astea au o explicatie. In principiu nu exista masina fara ele. Cum a iesit din fabrica este un morman de fiare. Suruburi, imbinari, sudari, etc. Dupa cateva mii de km abia poti spune ca este un ansamblu inchegat. Am avut si eu greierasi, dar au mai disparut. Iar in continuarea explicatiei, ce pot sa iti spun decat ca e hatch-back, deci in aceeasi incapere ai si portbagajul. Iar de acolo cred ca provin majoritatea zgomotelor...

Cu ciupiturile nu ai ce face, asta e. Pietricele aruncate de cei care ruleaza in fata ta.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, mai ales ca are 4motion. Nice Nice Nice! Sa o stapnesti sanatos!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

azi, de nevoie am testat capacitatile 4motion de a merge prin zapezi (si de juma de metru). e incredibil cum trage, n-a patinat o roata nici macar o data. insa cand l-am pornit, mama ce zgomot.

asa ca nu o fi el 4x4 ca alte masini, dar nu e cu mult mai prejos. am niste nemultumiri legate de frane, tin prea tare si prea repede si astfel intra ABS-ul instant. apoi si ESP-ul e setat sa intre imediat, se aprinde becul si cand nu ar fi nevoie.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

citind posturile tale am ramas ;)

nu stiud daca sa iti urez sa te bucuri de ea sau nu ca vad ca nu prea esti deloc multumit de masina

oricum ciudat amun prieten cu una asemantoare si este incantat maxim de masina

drive safe! :lol:

Link către comentariu

hm. e asa si asa. masina in sine e ok, dar are si neajunsuri, nu numai a mea, in genere modelul, mai ales daca vrei mai mult de la ea pe sosea.

hai sa fac o lista la modul absolut pro/con

- scartul pt gura de aerisire de pe bord (probabil cu ajutor extern s-ar rezolva, unii au scapat, altii nu).

- desi am dat o caciula de bani pe vwsound, pur si simplu e prost gandit si montat, fac usile ca la balamuc (iar, teoretic daca mai bag vreo 500 de euro, s-ar rezolva).

- atentia constanta la ulei, becul nu se aprinde mereu, iar daca e nivelul prea mic, iarna nu mai porneste si ramai cu buza umflata, am patit asta. dupa o vreme (si dupa ce pui ulei), porneste, dar trebuie sa stai cateva ore bune.

- frana setata prea sensibil si ca atare ABS-ul intra extrem de repede. abia ating pedala si am super frana (posibil sa se rezolve in service, despre asta nu stiu nimic).

- ESP-ul setat la fel, foarte sensibil, intra cand nu te astepti. daca il scot pierd insa controlul tractiunii si nu ma avantajeaza. in curbe, daca se intampla sa decida masina ca trebuie sa intre spatele pe de o parte, iar ESP-ul ca trebuie sa franeze vreo roata fata, fuge de fund intr-un mare stil. si asta se cam intampla in orice curba intru mai tare, trebuie sa fii foarte atent. la redresare nici suspensia pt drumuri grele nu ma ajuta.

- scaunul mi se pare cam infundat, am stat in in altele si parca tot la fel il simt.

- uneori la frig are mers neregulat motorul, pana se incalzeste, si stim ca asta dureaza.

- senzatia data de 4motion (de asta se plang multi) iarna, ca s-ar taia alimentarea, mai mult te zgaltaie, dureaza o fractiune de secunda si de obicei daca vrei sa mentii o viteza constanta pe plaja de ture 2-3k.

- clima care miroase, e prima masina la care patesc asta si am avut cateva.

cam atat imi aduc aminte acum

+ motorul trage extrem de bine in orice treapta, n-am avut niciodata probleme.

+ pleaca de pe loc extrem de bine si daca dai in ea te da serios cu capul de tetiera.

+ foarte spatioasa la interior, am loc la picioare in orice loc, mai mult decat la unele berline. nu ai deloc senzatia ca te sufoci.

+ 4motion chiar se simte, am mers pe noroi, drumuri forestiere, zapada etc, masina nu are nici cea mai mica problema, insa trebuie atentie cu electronicele, gandesc in locul tau si asta nu e ok pt mine.

+ fiabila. nu s-a stricat nimic, comparativ cu astra H a unui prieten (la care insa nu zdrangane nimic la interior).

+ cursa mica la volan, asta e mare chestie.

+ cutie de viteze foarte bine etajata.

+ fuge de rupe, am trecut de 220 pe bord si se ducea, dar a franat ala din fata.

+ minima la consum 3 si ceva, maxima 10 si ceva afara. in oras, e irelevant, daca stai pe loc, consuma aiurea. cand te misti, nu treci de 10.

+ frane foarte foarte bune, nu stiu daca am mai spus asta.

cu toate astea, nu regret o clipa ca am luat-o, sotia e super incantata de masina. eu m-am adaptat cat de cat la ea. pana acum n-am avut nici un accident, dar au avut altii grija sa-mi lase niste semne, de 2 ori.

masina are un an si jumatate si 14k de km, cei mai multi facuti pe E85.

Link către comentariu

eu am aceeasi masina ca si tine si minusurile pe care le-ai scris tu in mare parte le am si eu, diferenta este ca eu am schimbat frane, suspensie si scaune, in schimb nu iti impartasesc opinia cu privire la 4motion, eu cred ca este f bun, cu tot cu esp,

btw ESP care este pe audi/vw/skoda/seat este printre cele mai bune la ora actuala, are accent pe siguranta si nu pe sportivitate dar eu cred ca asta este un lucru bun

ca un minus este consumul de ulei si instalatia de A/C care are propria personalitate, am inteles ca se poate rezolva

bafta in continuare

p.s. cateva cuvinte de forester nu ne spui?:scratch:

Modificat de Shtrumf2k
Link către comentariu

o sa fac un scurt "articol" si despre forester cu ceva poze. momentan am zburat cu el printr-un canal fara capac. imagineaza-ti cum e sa intrii si sa si iesi din mers, trebuie sa vad ce pagube s-au produs. bine ca nu am pierdut roata.

4motion-ul e ok, chiar mult mai bun decat cred unii, nu stiu daca ai mers prin zapada sa vezi cum trage masinuta asta. ESP-ul e un pic PARANOIC cand vine vorba de siguranta, adica pt un sofer de duminica ar fi ok, dar e setat sa intre prea repede si masina are comportament imprevizibil, eu cel putin nu-mi mai dau seama unde vrea sa se duca decat dupa 1s poate, in situatii limita e mult. franele nu le-am schimbat pt ca tin foarte bine, insa la cea mai mica apasare a pedalei dai cu capul de volan (de ex la forester ai feed-back mult mai bun, cat apesi atat tine si poti face cursa linistit, insa ai senzatia ca nu ai frane pana te obisnuiesti).

Link către comentariu

eu nu am cauciucuri de iarna, am mers cu masina de joi de cand era zapada aia mare,nu mam impotmolit deloc, nu am probleme, de ce spun ca mie imi place esp este pt ca cel putin pe masina mea este destul de permisiv si te lasa sa te joci cu masina in limitele bunului simt

franele le-am schimbat din cauza puterii si pt ca aveam acelasi sentiment ca si tine, brembo nu se compara cu cele stock

Modificat de Shtrumf2k
Link către comentariu

la mine e mai mult cu rol de utilitara, la tine e mai sportiva. azi m-am felicitat pe niste mormane de zapada ca am 4motion, altfel acolo ramaneam. isi bat astia joc de noi in bucuresti cu deszapazirea asta.

s-ar putea ca pe sportline ESP-ul sa fie setat altfel.

Link către comentariu
  • 1 month later...

din pacate eu nu prea ma ocup cu modificari la masina, asa ca mare lucru nu s-a schimbat la ea, decat pe cale naturala. m-a mai atins cineva in parcare din pacate, acum e bara spate, am avut acelasi "model" si pe bara spate de la subaru, cred ca cineva nu apreciaza corect cand inotarce sau pleaca din parcare, din pacate prea multe masini straine aici sa-mi dau seama cine.

am observat o scadere a consumului de ulei.

multumit de masina la drum lung, fuge de rupe.

Link către comentariu
  • 1 month later...

am facut 2 anisori si 15k km. am facut revizia (iar mult mai repede decat trebuia), itp-ul (fum ioc) si curatat clima de 2 ori (aici inca nu miros rezultate prea bune). urmeaza niste cauciucuri, sa vad ce fonduri sunt disponibile, as lua http://www.depozituldeanvelope.ro/product_...f32599b2fbf38aa

azi m-am uitat pe sub masina. facuta cu mult simt al raspunderii (de ex n-am vazut asa ceva la renault). o suspensie ceva mai tare si cauciucuri bune, cred ca ar conta mult la capitolul stabilitate pe curbe, unde stau prost momentan din cauza suspensiei pt drumuri grele, care e totusi moale.

consumul de ulei mi se pare tot mai mic.

masina imi place la fel de mult ca in prima zi, chiar daca forester e o bestiuta, golful nu e rau deloc.

inca mai caut o solutie sa vin si la intalnirea de primavara, dar previziunile sunt sumbre.

Link către comentariu

Solutia sa vii la intalnire e sa vii sambata dimineata si sa pleci Duminica.Cel putin asa cred ca o sa fac eu. :)

Cam putin 15000 km pentru 2 ani.Sta in garaj si o scoti mai rar presupun.O sa arate bine la batranete :P

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

azi am schimbat gumele, dupa 2 ani de michelin am trecut la dunlop. sa vedem rezultatele in timp. bine ca nu sunt chiar extrem de scumpe, s-au gandit bine astia de la vw de nu au pus o marime exotica ca la subaru.

cu ocazia asta am vazut si eu jantele, arata impecabil, dar nici nu ma mira, parca sunt de tanc. rar am vazut ceva asa de solid, parca sunt made in russia. din pacate si grele.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

ok, am 3500 de km cu noile cauciucuri, facute pe toate traseele posibile care contin asfalt uscat si ud.

pot spune ca masina e cu totul alta. spatele se aseaza exact cum trebuie acum, nu mai fuge, fata e perfect controlabila, masina sta pe orice trasa, poti ataca interiorul pt o curba rapida sau spre exterior pt un slide usor cu scart de roti. franele tin si ele mai bine, inclusiv pe ud. absolut multumit de achizitie.

Link către comentariu
  • 1 month later...

update

am aproape 20k km si ~4k cu noile cauciucuri. masina e absolut senzationala. m-am reindragostit de ea. acum simt tot ce se intampla si masina se duce unde trebuie. n-as fi banuit niciodata ca vw a putut pune niste anvelope atat de slabe. dar n-ar trebui sa ma mire, subaru face la fel.

Link către comentariu

poti sa ne spui si noua ce cauciucuri ai pe masina, nu imi dau seama ce dunlop sunt. mersi.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!