Jump to content

Ulei


AdiF
 Share

Postare recomandată

Salut. Legat de problema ce o ai cu uleiul. Si eu am avut aceeasi problema la passat-ul tatalui meu:1.6ALZ. Desi a fost adusa din Germania si aspectul reflecta numarul de km din bord am avut neplacuta surpriza sa constat ca papa ulei...La inceput manca putin dar apoi a inceput sa ia 500 ml la 60 de km.Am fost la un mecanic, mi-a schimbat ulei, filtre, a pus si un tratament ca poate poate il salvam fara intervenție capitala...Minunea a tinut cateva zile dupa care a inceput sa manance ulei. Asa ca am desfacut motorul si am schimbat axul cu came, supapele, culbutorii, tachetii, simeringuri, segmenți( practic aveam niste sarme in loc de segmenti) si cuzineții de la biele ca erau uzati...Cam asta am facut eu la motor si asta din cauza faptului ca am verificat ulterior service-ul mașinii si schimbul de ulei s-a facut la 16-17.000 km.

Sper sa fii in aceeasi situatie dar cunosc un mecanic care face destul de des acest tip de motor...

Si in incheiere dupa segmentare am făcut 1000, am dat uleiul jos si filtrul, le-am schimbat si acum are in jur de 4000 de km si nu a mai papat un gram de ulei.

O seara buna!!!

Sper sa nu fii...scuze de greseala dar am scris de pe telefon si se pare ca a facut el o autocorectie la ceea ce am scris...nu iti doresc sa fii in aceasta situatie deoarece eu am cheltuit 4850 de lei piese si manopera la tot ceea ce am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma astep si eu in ultima instanta.Ce ma nedumereste este de ce inainte de schimbarea termostatului masina nu manca nici gram de ulei.in seara asta am verificat temperatura apei la mers normal si cu ajutorul climatronicului si ...surpriza sta la 96 de grade .cred ca de aici rezulta si consumul de ulei,plus ca atunci cand e rece(pana pe la 60 grade nu scoate fum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,am gasit intr-un magazin ulei castrol ( de care folosesc eu,edge 5w 40) dar la butoi de 200 l....a folosit cineva ulei din acesta, merita, e vreo diferenta intre acesta si cel din sticla de 1l sau 5l?,,,,,sau mai bine cumparam canistra aia clasica de 5 litri?...un avantaj ar fi pretul,care ar fi undeva pe la 20,20 si ceva de lei per litru   :icon_bounce:

Modificat de arhivistu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol gasesti de la 20ron la 20€ litrul. Depinde de provenienta lui.

Insa la banii aia nu-i nevoie de investigatii. Original nu-i. Cum nu-i nici cel la 30 sau 40 lei.

Cu alte cuvinte, poti lua ca tot o mama le-a facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta ziceam si eu,ca nici celalalt la 1l sau 5l nu e original,iau de data asta dinasta sa vad daca a fi vreo diferenta,desi nu prea are ce diferenta sa fie,ma gandesc..  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
blaga alexandru

salutari am o intrebare, sper sa nu fiu ridicol. cand mi-a schimbat mecanicul uleiul, mi-a pus toti cei 4 litri din bidon. am vazut ca in carte scrie 3,8 cu tot cu filtru. credeti ca va fi vreo problema? nivelul pe joja este la max. ma gandesc ca cei 200grame plus ce mai ramane prin motor de la schimb la schimb sa nu afecteze. multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic, oricum nu poti stoarce tot uleiul din motor. Doar in termoflot mai raman peste 100ml

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Locuiesc de scurt timp in Uk si de aproximativ o luna am achizitioan un passat an 2003, motor 1999cc 20v, benzina. Aseara, in drum spre munca, mi s-a aprins martorul de ulei, si zicea sa verific niveleul la ulei. De dimineata, dupa ce am iesit de la serviciu, am verificat ulei si era in regula cu niveleul, nu era la limita. Mentionez ca dupa facturile date de vanzator masina a mai facut 15750 km de la ultimul schimb de ulei. Saptamana viitoare, sper, joi sa-i schimb ulei, filtrele si distributia. Intrebarea mea este: de ce s-a aprins martorul de ulei? Oare e prea ars uleiul...nu prea ma pricep la masini. Pot sa mai circul pana saptamna viitore cu masina, mentionez ca nu este martorul de ulei aprins si pana joi voi mai face aproximztiv 161 km.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

A ramas stocat undeva pentru o scurta perioada de timp. S-a mai scris in topic. Trebuie citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Totalsender

"Acum nu fac teorii, dar trebuie incercat un 5W40 Valvoline de exemplu si rezultatul ar trebui sa fie foarte bun."

Cosmin, sa fie orice Valvoline pe norma / cifra aia sau... te gandesti la ceva anume?

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eu am incercat atat 5W40 cat si 5W30 ambele pentru PD si s-au comportat excelent. Despre altele n-as putea sa-ti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totalsender

Daaa, multumesc mult, cred ca luna viitoare rezolv cazu... Desi cu Motul-ul meu 10w nu am 2000 km... Asta e, bani aruncati pe canal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bun,

am trecut pe ulei Valvoline 5W40 asa cum recomanda Cosmin intr-un post anterior.

 

Ca o prima impresie pot sa spun ca parca la prima cheie, dimineata, nu se mai aud tachetii cum se auzeau pana acum (cca 20-30 secunde de ceva tacaneala).

Motorul pare ceva mai linistit.... sau poate e Placebo. :)

 

Vedem cum se comporta si la consum.

va tin la curent, oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 Ziua buna tuturor,de cand am cumparat acest passat si pana in prezent la schimburile de ulei mereu am pus acelasi ulei Repsol elite 5w40,acum trebuie sa-i fac iarasi schimb de ulei si filtru dar am tot citit pe net ca ar fi mai bun Castrol edge titanium FSD TD 5w40,voi ce ma sfatuiti sa trec la alt ulei?am gasit pe net ca nu ar fi indicat sa schimb marca uleiului ca ar fi posibil ca motoru sa se dea la consum,ce ziceti?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit bine. Ramai la cel de care esti multumit. Lasa experimentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Detin un Passat b5 din 1998,1.9TDI 81kw.Banuiesc ca am o problema dar inca nu stiu cauza..La turatii mai mari, 2500+ incepe sa scoata fum..Marti,inainte de a pleca la drum(Miercurea Ciuc-Timisoara) am completat uleiul ,el ajungand la nivelul maxim..Azi dimineata dupa ce masina a stat oprita in jur de o zi uleiul era la jumate..Ce problema credeti ca ar fi?Mentionez ca masina are 308000 kilometri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat pe unde pierzi? Ca ma indoiesc sa-l consume asa rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la mecanic cu masina..Dupa o verificare mi-a spus ca motorul nu are nimic,nu a gasit pierderi.Singura problema identificata ar fi putin ulei la turbina..

Modificat de bogdanc1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va rog macar o indicatie, am un vw passat b5 1.9 tdi an 2000, am mers cam 5 km fara apa, so incalzit oleaca motorul :( , am trecut peste, am schimbat radiatorul numai pierd apa, problema mea este ca de o saptamana pierd ulei , unde o parchez , acolo apare o pata de ulei destul de mare, acum merg cu uleiul dupa mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cine vrei sa se uite la motor pe unde pierde ulei?

Fara suparare, dar daca ai mers 5km pe caldura asta fara apa, iti meriti soarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog macar o indicatie

Iti cer prea mult, daca te rog sa postezi o poza sa avem idee cam in ce zona este problema pe care ai mentionat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost la service pt ca imi consuma ulei DAR,,,fum nu iesea deloc, testul la compresie a fost 14 .mecanicu a zis ca sunt uzate semeringurile la supape si trebuie schimbate.A dat chiulasa jos ,mentionez ca cilindrii nu aveau uzura deloc,pistoanele erau fixe( nu aveau nici pic de joc)masina are 200.000km si e 1,6 benzina.A planat chiulasa ,rectificat,schimbat toate garniturile,ulei si filtru nou. De 3 zile scoate fum albastru la orice turatie chiar f mult. CE are? va astept cu un sfat,o idee :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut luky209- si eu am fost cam in aceeasi situatie ca si tine,in sensul ca mai intai am desfacut motorul pana la chiulasa,a tras de pistoane ca sa vada daca are joc si nu aveau si la fel ca si tine aveam compresia buna,dar incepuse sa scoata din nou fum...M-am intors cu ea in service,s-a desfacut tot motorul iar segmentii erau doar niste sarme aliniate...Trebuia motorul desfacut pana jos ca sa vezi cum arata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!