Jump to content

Ulei


AdiF
 Share

Postare recomandată

3,6 cu filtru cu tot. Daca nu cumva iti scoate si din racitorul de ulei. :)

eu de obicei pun 3,5, apoi vad cat mai trebuie. Mai bine mai completezi decat sa fie prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza cum golim radiatorul de ulei. Eu nu am vazut nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3,6 cu filtru cu tot. Daca nu cumva iti scoate si din racitorul de ulei. :(

eu de obicei pun 3,5, apoi vad cat mai trebuie. Mai bine mai completezi decat sa fie prea mult.

Multumesc de raspuns pentru informatii, fff utile. Vorba ta, mai bine pun mai putin si completez dupa aceea decat sa stau sa scot cu seringa cu furtunas.

O zi buna in continuare tuturor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am zis mai demult la mine dupa ce a scurs uleiul 15 min fara sa desfaca la service busonul de la racitorul de ulei a intrat intreaga cantitate a bidonului de 4 L. Nivelul a fost peste zona hasurata a jojei exact la nivelul indoiturii superioare. Acest nivel am avut dupa 5-6 km parcursi, drumul catre acasa. Ca sa nu gresesti baga 3,6 L si completezi pana esta Ok nivelul. Acum dupa 3000 Km nivelul il am la limita superioara a zonei hasurate. (la 256.000km si la talpa mea de cioban papa ceva + pierde pe la EGR)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si la un A4 din 2006 motor de 1.9 101CP (nu stiu exact codul) si a intrat exact ca si la mine - 3.6L.

Poate la unele motoare difera cantitatea. Am vazut si eu Golf la care a intrat fix 4L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde iau si eu Aral 5w-30 LL3 norma 507.00. Scuze pentru offtopic, dar caut de nebun si nu gasesc in Romania.

PS : Nu imi recomandati castrol va rog. Aral a fost in masina, aral e tot ce voi pune si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala nu e pentru PD...de ce nu pui Tronic 431 5w40 pentru PD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo problema daca completez cu mobil 5w-30 special V peste mobil 5w-40 special V?

Am inteles ca nu se mai fabrica 5w-40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vicius_the_one uleiul Aral 5W-30 Super Tronic LL3 ii pentru PD Am vazut de cumparat la noi in Baia Mare la 42 lei/L trebuie sa gasesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit şi eu cu 49ron litrul la focşani, dar nu livrează

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un motor ARL PD 150HP(fabrica) din 2002 cu 190.000KM si acum tunat e ok o trecere la LL sau sa raman la Aral 431?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg de vreo 50.000 km pe Castrol 5w30 LL si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Aral 431 -_- super multumit si am vrut sa trec pe Aral LL3 5w30 norma 507.00, dar nu am gasit :) . Inainte de 5w40 am avut tot Aral, dar 0w30 norma 506.01. Cu ambele am avut consum de ulei foarte mic, maxim 30-40ml la 1000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Ce ulei imi recomandati? Castrol Edge 5W-40 sau Castrol Edge 5W-30. Am vazut ca mai nou toata lumea pune 5W-30. O fi mai bun pe frigurile astea? Sau sa tot raman la 5W-40 de care am avut pana acuma? Eu fac schimbul la 15.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w30 sau 5w40 e la fel in ceea ce priveste pornirea la temperaturi scazute..5w (5 winter) e acelasi indicativ..30 vs 40 e pentru sezonul cald. Insa eu sugerez sa mergeti pe norma VW specifica motorului vostru. Implicit uleiul sa fie agreat de VW.

Mai nou 507 si 504.00 vor inlocui vechile norme de ulei. Problema e ca unii sugereaza aceste uleiuri pentru LONG LIFE, si zic, cum ca nu aduc beneficii la schimburile de 15.000km. Insa sunt un pic sceptic. 50501 este cel putin de 5 ani pe piata. Lucrurile au evoluat totusi. eu sunt de parere ca 507 si 504 nu au cum sa fie mai proaste decat vechile norme.

Lista de mai jos e cea mai noua cu uleiuri aprobate VW..cu 50501 50200 si 504 si 507 in toata lumea!!

volkswagen_technical_bulletin17_08_01engine_oils.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Citesc de cateva ore la acest topic.

Nici nu stiu daca m-am lamurit ce am nevoie sau doar am ametit si am, impresia ca m-am prins. Asa ca va rog nu fiti duri cu mine, ca sunt incepator.

Passat din 2000, 1,9 TDi, 116 CP, tip motor ATJ, 190.000 km (sper ca sunt reali)

E ok ARAL Tronic 431 5W40? - prefer aceasta marca: ARAL. Castrol nu stiu unde e facut pt ca la noi scrie pe el UE, iar in Ungaria l-am gasit cu Switzerland. Raman la ARAL cu Germany.

Aveti alte recomandari? Imi place sa bag ulei cat mai bun.

Multumesc tuturor care au contribuit la scrierea "romanului" care m-a ajutat sa inteleg cate ceva despre subiectul Uleiul si Motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este bun fiindca corespunde normelor VW 505.01. Teoretic este bun orice ulei care corespunde normelor specificate de producator. Sunt unele mai slabute, altele mai bune sau contrafacute dar asta-i alta poveste.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa va dau un sfat cat se poate de bun. E ca si cu doctorul...

Daca ati ajuns la un ulei cu care motorul se comporta ok si nu il consuma, nu il mai schimbati. Ramaneti la el.

Motorului meu, de exemplu ii place doar Valvoline. Si asta voi folosi. Am folosit si Castrol si Aral. Si il mananca. Alte motoare, in schimb, mananca Valvoline si se comporta ok cu Catrol. Totul depinde de motor.

Multumesc mult cosmin ,dupa ce am citit vreo 2 ore nu am reusit sa inteleg care dintre marcile de ulei este cea mai buna, eu folosesc de vreo 130.000 km ulei marca Liqui Moly Diesel High Tech 5 W-40 care respecta si norma 505.01 nu stiu cat este de bun sau de rau in comparatie cu restul uleiurilor, stiu doar ca intre schumburile de ulei imi mananca cam 400-500 ml iar schimbutile le fac la 12.000 km cand imi apare avertizarea de service (stiu ca tine pana la 15.000 km dar eu folosesc masina in regim de taxi si motorul sta foarte mult pornit asa ca il schimb putin mai repede) . Problema a aparut abea acuma cand am decis sa schimb marca de ulei si sa pun Aral Tronic 431 ( asta la recomandarea unor mesteri respectati) , dupa 5000 km a trebuit sa complectez peste un litru de ulei iar motorul parca avea un usor tacanit la pornire si la turatie brusca ,dezamagit de performantele acestui ulei am revenit la Liqui Moly Diesel High Tech 5 W-40 iar acum se pare ca a revenit totul la normal si merge bine, tacanitul a disparut si consumul pare normal cel putin in cei 6000 km facuti pan acum . Deci asa cum a spus si cosmin se pare ca masina se obisnuieste cu un anumit ulei iar daca merge bine nu mai trebuie sa incercati alte marci ,multumesc inca odata pt post-ul asta si multumiri tuturor care contribuie la acest forum .

P.S. Nu am prea vazut scris nimica despre Liqui Moly , este oare chiar asa de rea marca aceasta , astept ceva raspunsuri de la cei care o folosesc . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna!

Masina pe care o am a avut ultimul schimb de ulei pe cand era la vechiul proprietar in Austria vara trecuta. De atunci am facut aprox 10 000 de km si acum ma gandesc sa-i schimb uleiul. Uleiul pe care il are acum este SAE 5W-30 -AVANTI (for VW Group). Problema este ca imi cam consuma motorul ulei... am completat in cei 10 000 de km cam 2 l de ulei pana acum (nu imi curge ulei pe nicaieri, cel putin nu vizibil).

Masina e Golf IV, 1.4 16V, 2002.

As avea nevoie si eu de un sfat... ar fi recomandat sa schimb tipul de ulei? Merita pretul mai mare al uleiului din afara (austria) raportat la calitate? Ce brand si ce vascozitate mi-ati recomanda sa incerc (in speranta ca nu imi va mai consuma motorul uleiul la fel ca pana acum).

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimba vascozitatea recomandata pentru motorul tau, dar incearca un Valvoline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita sa pun ulei castrol syntec 5w30 pt passat 1.9 TDI motor AJM 116CP ? sau sa raman la Castrol EDGE turbo diesel 5w40 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramai la cel vechi. 5W30 e prea subtire pentru varsta motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti?

Castrol Magnatec Diesel 5W-40 B4 VS Castrol Edge Turbo Diesel 5W40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!