Jump to content

Pompa motorina - probleme TDI CR


Blaser
 Share

Postare recomandată

Problema  : zgomot pompa combustibil din rezervor  , se aude si de afara si din interior  in general cand sta masina pe loc la relanti  ... probabil in miscare e acoperit de zgomotul motorului   , zgomotul nu e intodeauna la fel   , e usor variabil  , si parca nu se aude tot timpul  , punand mana pe rezervor sub masina in zona pompei se simt vibratii .  Merg cu ea asa de ~ 4000 Km (de cand am luat masina   ... initiam nu observasem ) ... pe tester nu apare nici o eroare . 

Intrebarea ar fi  : e pe duca  ?  trebuie sa o  schimb   ?, e trecator  ?  , modulul de comanda defect   ? ...  mai are cineva acelas comportament  ?

Ce stiu : pompa e comuna si e pusa pe mai multe masini  si cilindreie   cod  5Q0919050P  ... e cu turatie variabila comandata de nu stiu ce modul   ... daca cade in mers acolo ramai cu masina  . 

In caz ca trebuie sa o schimb sa merg pe second sau pe ceva aftermarket ? 

 

Modificat de lupo_bv
Modificat denumirea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

utilizator vw

Aceeasi problema am avut-o si eu pe G7 1.6  CRKB.  Am sesizat un bazait sub bancheta spate, din intamplare, pentru ca in timpul mersului sau la ralenti nu l-am perceput. Am mers la service, mi-au facut diagnoza , n-a iesit nimic. Mi-au spus ca pompa face asa, ca in mod normal nu se aude, dar ca pot merge in continuare ,fara sa garanteze cat... Si n-a mai mers decat o saptamana, cand  in oras fiind [ am avut noroc !] , a intrat in LIMP mode, mi-a afisat martorii in bord si m-am tarat pana la service din nou. Verdict, a picat pompa din rezervor [ nu mai baga presiunea normala], masina nu mai trebuie folosita pentru ca se strica pompa de injectie, etc, etc. Am lasat masina acolo si au comandat pompa + modul de comanda [ mi-au zis ca numai in pereche se schimba ]. Piesele si manopera au fost 1800 RON, originale, pentru ca aftermarket nu prea erau ,diferentele de pret fiind nesemnificative. Din dezmembrari ieseam un pic mai mult de jumatate de pret, dar nu primeam nicio garantie .......Si sfatul mecanicilor a fost sa pun piese noi, pentru ca sunt niste componente foarte importante. Bine ca nu mi s-a intamplat in drum..........

Concluzia,  schimba pompa si modulul ca s-ar putea sa n-ai acelasi noroc ca mine .... 

P.S.        Nu stiu daca se poate repara ....Sincer, nici nu mi-am pus problema si nici baietii din service nu mi-au propus asa a ceva. Poate ca un electronist priceput ar putea sa o rezolve.....

Modificat de utilizator vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns ,   de schimbat ambele modulul electric  +ansamblu pompa nu  ar avea rost atata timp cat codul de pompa este identic   , nu are modul electronic pe ea  sa necesite codare sau alceva  .

(exista  pompita separat de cumparat care se poate monta in  ansamblul de pompa din rezervor ,,,  dar este putin mai complicat de inlocuit )

Intre timp am cumpar  un ansablu pompa  second  din dezmembrari  , o sa vad cand am timp  o sa o schimb  . 

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

utilizator vw

Eu am un G7 1.6 tdi  si este prima masina din grupul VAG, iar problema cu pompa am avut-o la doua saptamani dupa ce am cumparat-o ,asa ca nu prea mi-a picat bine vestea ca trebuie sa dau 1800 RON. Service-ul unde am reparat-o face numai masini VAG [ nu-i reprezentanta ] si mi-au zis ca au mai avut astfel de defect, iar indicatia celor de la VW este sa se schimbe pompa + modul.Asa am si facut si numai asa am obtinut garantie pe lucrare si piese. Daca tin bine minte, pompa a fost in jur de 1000 RON si modulul vreo 700 RON [ foarte scump !!!!!!!!!!] .Piesele au venit in 2 -3 zile, timp in care masina a ramas la ei .  Manopera nu a fost mare filozofie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am schimbat  modului pompa  cu una second , ca prima impresie zgomotul este mult diminuat la fel si vibratiile  , am inspectat si modulul electric  J538 care o monitorizeaza si controleaza  si pare intact   , greu de crezut ca poate functiona defectuos acel modul  fiind solid si capsulat , pompa din interiorul modulului se poate demonta ,  posibil sa poata fi schimbata doar numai pompa  , pompa este una de tip  crescent pump si furnizeaza la o presiune intre 3.5-5 bari , teoretic este o pompa solida si durabila in timp dar aparent este mai solicitata decat generatiile mai vechi  .. .cica daca pompa asta nu functioneaza bine uzeaza pompa de inalta presiune    ...  voi demonta cand o sa am mai mult timp acest modul .

Modulul pompa si filtrul grosier din modul era foarte curat . 

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

utilizator vw
în urmă cu 9 ore, Blaser a scris:

ca prima impresie zgomotul este mult diminuat la fel si vibratiile

La mine nu se mai aude nimic, nici macar cand ii dau cheie.

 

în urmă cu 9 ore, Blaser a scris:

cica daca pompa asta nu functioneaza bine uzeaza pompa de inalta presiune 

La fel mi s-a spus si mie .....De aceea mi s-a recomandat sa pun una originala si noua + modul.  Poate ca mi-a fost si un pic teama, mai ales ca trebuia sa fac un drum de aprox .5000 km prin Europa si nu mi-am dorit probleme. Am avut o experienta de genul asta cu o benzinara, cand mi-a murit pompa din rezervor intr-o depasire !!!!. ....Noroc ca nu venea nimic din fata..............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut acces la un alt golf 7 cu cod de pompa identic   ... am constatat ca zgomotul in functionare este aproape insesisabil  si mult mai mic fata de ce am montat eu  ... concluzia e ca nu am nimerit super bine pompa second  , am schimbat intre ele si modulul de control si nici o diferenta in functionare  , mai jos  foto cu pompa  veche semi demontata asa pentru cei curiosi  , nu se poate servisa , pompa este capsulata si nu are un cod de piese de schimb  .

IMG_20200316_180712.jpg

IMG_20200316_180838.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In principiu problema este stiuta de VW si este una de R&D.

S-a tot incercat modificare componente pompa electrica, dar si partea de software din PEM(controler pompa).

Daca poti face o poza la flansa(unde este eticheta produsului) sa vedem ce furnizor este.

In prima faza acestea erau furnizate de catre Continental, ca mai apoi sa fie Delphi.

 

Zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparent dupa flansa este facuta de Continental  , Made in Romania 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

utilizator vw

Pompa originala este produsa de VDO, adica Siemens ,adica Continental. Mie mi s-a oferit VDO,  sau originala [ produsa tot de VDO], iar diferenta de pret era de cateva zeci de lei.Asta era oferta anul trecut,  in vara.

Modificat de utilizator vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna ziua!

A inlocuit cineva doar pompa din ansamblul din rezervor?

Am inteles ca este o pompa de 4bari.

A inceput sa faca zgomot si nu am gasit decat pompa siemens cu totul la 900ron.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

O problema se zumzait la pompa, am si eu. Azi a inceput sa faca zgomot. Eu am un Seat Alhambra 2015, similar cu Sharan. Motor 2.0 CFFB. Problema e ca am sunat la Unix si au spus ca nu gasesc pompa. Nici pe autokarma nici pe epiesa nu gasesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti la reprezentanta sau incearca la Augsburg

Modificat de BadGrandpa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 09.03.2020 at 19:01, utilizator vw a scris:

Aceeasi problema am avut-o si eu pe G7 1.6  CRKB.  Am sesizat un bazait sub bancheta spate, din intamplare, pentru ca in timpul mersului sau la ralenti nu l-am perceput. Am mers la service, mi-au facut diagnoza , n-a iesit nimic. Mi-au spus ca pompa face asa, ca in mod normal nu se aude, dar ca pot merge in continuare ,fara sa garanteze cat... Si n-a mai mers decat o saptamana, cand  in oras fiind [ am avut noroc !] , a intrat in LIMP mode, mi-a afisat martorii in bord si m-am tarat pana la service din nou. Verdict, a picat pompa din rezervor [ nu mai baga presiunea normala], masina nu mai trebuie folosita pentru ca se strica pompa de injectie, etc, etc. Am lasat masina acolo si au comandat pompa + modul de comanda [ mi-au zis ca numai in pereche se schimba ]. Piesele si manopera au fost 1800 RON, originale, pentru ca aftermarket nu prea erau ,diferentele de pret fiind nesemnificative. Din dezmembrari ieseam un pic mai mult de jumatate de pret, dar nu primeam nicio garantie .......Si sfatul mecanicilor a fost sa pun piese noi, pentru ca sunt niste componente foarte importante. Bine ca nu mi s-a intamplat in drum..........

Concluzia,  schimba pompa si modulul ca s-ar putea sa n-ai acelasi noroc ca mine .... 

P.S.        Nu stiu daca se poate repara ....Sincer, nici nu mi-am pus problema si nici baietii din service nu mi-au propus asa a ceva. Poate ca un electronist priceput ar putea sa o rezolve.....

salutare, am si eu un golf 7 1.6 tdi 110 cp, si pompa de motorina scoate niste sunete ciudate,

pun un link aici cum se aude 

pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Pompa motorina - probleme TDI CR

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!