Jump to content

Scut metalic pentru 4x4 !


DORU_14
 Share

Postare recomandată

Revin iata cu o alta problema: as dori sa schimb scutul actual (autor: AVIA Motors) cu unul original de fabrica pt Octavia Sedan / Combi 4x4 1.8T.

Unul nou costa ~ 1200 RON, pret exagerat avand in vedere ca este doar un scut metalic si atat (nu inteleg cum poate costa cat un kit de ambreiaj de ex ?! :D ).

Va intrebati, pe buna dreptate, de ce nu-l mai am pe masina pe cel original: vechiul proprietar l-a busit si, zgarciob din fire, a ales unul artizanal facut de Avia, mai gros si mai ieftin, DAR DIN PACATE si mai mic ca suprafata, lasand la vedere repere importante la cheremul strazilor ciuruite.

Care este intrebarea mea: de unde as putea sa procur unul identic si original dar la SH? Sugestii? Propuneri?

Sper sa reusesc sa-l gasesc pana la sfarsitul acestei luni, deja m-am speriat cand am zarit o bucata buna din conducta de inalta presiune servodirectie "in bataia" vreunui canal... sa nu mai vorbesc de alte "scapari" ale actualului scut. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu de unde poate de la dezmembrari sau sa intrebi la brady sau avia cand vine cate o masina facuta praf

si eu caut sa iau un scut metalic si nu am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.shinox.ro/index.php?lang=ro - da-le un mail si vezi ca mai sunt ceva firme care produc scuturi "custom".

Mai sunt niste scuturi rusesti, metalice, mult mai bune decat cele turcesti de care nu-ti recomanda nimeni.

Rusesti a montat cineva si imi zicea ca potrivesc si sunt si lucrate destul de bine; incearca la nr asta 0745306420 - firma ii din Odorheiu Secuiesc - nu stiu cum se numeste, dar poti sa vezi de pret si alte detalii, si trimit ramburs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult, am sa incerc variantele tale... revin cand am raspunsuri certe cu informatii. mai astept si alte sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SH nu cred sa gasesti. Daca apar, sunt putine, si foarte cautate. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ali68, multumesc pt link, insa la varianta "strainatate" apelez doar daca nu gasesc nimic in RO.

Site-ul lui Serban&Horatiu >> i-am contactat telefonic si nu confectioneaza asa ceva.

Firma din Odorhei >> confectioneaza, preturi f bune, plata ramburs prin curier

Sa vedem in ce masura se potriveste scutul lor la masina mea...primesc detalii pe mail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei bine, scutul celor de la Odorhei este bunut, insa are cateva carente (ma refer la acele carente ce se regasesc la orice masina, caci nu este special pt modelele de 4x4): bara in forma de U nu se sprijina pe lonjeron si are doar 2 pct de sustinere/prindere. Cel mai putin bun la acest scut este ca prinderile lui posterioare (adica cele de pe punte) sunt neflexibile. Din pacate, si grosimea este de doar 2 mm fata de 3 mm cel original. Din cauza celui de-al doilea pct slab amintit, nu il voi achizitiona. Cautarile se reiau, cine are idei sau sugestii, il invit sa le exprime. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..

Eu am avut un Audi 100 la care am facut unul artizanal.Gasesti placa de dural striat de trei mm(exact cum se fac cele de la masinile de raliu) la cei care vind materiale de constructii(tabla,fiare,profile,etc) si care costa in jur de 100 e/foaia de 200/100.Insa iti trebuie scutul vechi original de plastic dupa care se ia masura si un tinichigiu cit de cit priceput.Este ceva alergatura,insa iese foarte bine,este usor, nu te costa atat de mult ca cel original si te tine-o viata(daca nu traiesti mult... :rolleyes: )

Daca mai ai nevoie de lamuriri in plus suna-ma si te ajut cu placere.

0722/625.710

Bafta.

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
Salut..

Insa iti trebuie scutul vechi original de plastic dupa care se ia masura si un tinichigiu cit de cit priceput.Este ceva alergatura,insa iese foarte bine,este usor, nu te costa atat de mult ca cel original si te tine-o viata(daca nu traiesti mult... :D )

Daca mai ai nevoie de lamuriri in plus suna-ma si te ajut cu placere.

0722/625.710

Bafta.

Luigi Vicol

Multumesc pt raspuns, te voi contacta astazi. O clarificare: scutul original este din otel de 3 mm. Din pacate, nu il mai am. In prezent rulez cu un scut metalic artizanal, dar care lasa cateva zone "sensibile" la vedere...

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 years later...

Am si eu urmatoarea nelamurire: vreau sa-mi pun pe masina un scut metalic, in locul celui de plastic. Am gasit unul SH la dezmembrari, insa nu sunt sigur daca astea metalice difera cel pt benzinar de cel pt diesel. Cei de-acolo nu mai stiau de pe ce masina a fost dat jos... In ETKA am vazut ca au coduri diferite: 1J0 018 030 cu C sau H in coada la benzinare, respectiv cu B la diesel. Ce ar putea sa difere? Ca aiba fante de racire la benzinar? Cel care l-am gasit eu arata ca cel din poza.

scut O1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala potriveste si la diesel,dar vezi sa aibe cele 3 saibe cu garnituri din spate si cei 2 suporti cilindrici ce vin prinsi pe lonjeroane ...

Si ideal e sa decupezi la busonul de ulei sa nu -l dai jos la fiecare schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la benzinar are cele 2 fante pentru racire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsurile voastre. Mi s-a confirmat ca e OK ce vreau sa cumpar, e pt diesel, neavand fante de racire. Este complet scutul, are si accesoriile de prindere, insa nu vreau sa-l "romanizez" si sa-i fac gaura in el pentru busonul de ulei. Sunt destul de robust sa ma descurc cu el sa-l dau jos singur, oricat de greu ar fi... si, mai mult de atat, improvizatiile nu-mi plac. De aceea am si optat pt unul OEM SH, decat un AM nou, care ar fi fost mai ieftin decat asta pe care l-am gasit...Insa, din ce am vazut, sunt niste table ordinare. Cel original chiar e zdravan, te poti baza pe el daca iei un pietroi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar e greu de demontat de pe masina, trebuie rotit un sfert de tura sa ii scoti capetele din fata din carenaje... apropo, iti trebuie si alte carenaje laterale. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca merg carenajele vechi, doar trebuie facute niste mici decupari, unde vin suporti anteriori ai scutului, prinsi de lonjeroane. Asa este explicat in acest tutorial: http://www.myturbodiesel.com/wiki/skid-plate-metal-engine-belly-shield-installation-mk4-dieselgeek/ Ce alta diferenta ar fi intre carenajele de la scutul de plastic fata de cel metalic?

Sunt constient ca e greoi, dar nu vreau sa nu mai am emotii iarna, cand se formeaza poduri de gheata pe alei si nici cand mai intru pe cate un drum neasfaltat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poti taia pe cele vechi daca sunt inca bune. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!