Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Salut!

 

Nu știu dacă sunt probleme normale, dar fă o vizită la garanție. Se vor uita la ea și-ți vor da un răspuns. Aici nu vei găsi decât sfaturi sau păreri. 

 

Posibil să se întâmple ceea ce spui din cauza grabei cu care introducem în viteză, deși nu conștientizăm, crezând că facem conștient ceea ce facem, o facem însă din automatism. 

 

Între anii 2009 și 2023 am avut un Logan 1.6 benzină. 

Cu el pățeam ce spui tu. La început mă enerva, dar am început să mă obișnuiesc. Când nu intra în viteză călcam ambreiajul din nou și atunci cupla. 

Când voiam marșarier, opream roata de tot, introducem mai întâi în prima viteză, apoi cuplam marșarier. Așa intra mereu.

 

Aceiași problemă am avut-o și cu Octavia 3 (2016-2023)  1.4 tsi manuală. Avea momente când nu voia în marșarier. Făceam la fel. Opream roata, treapta 1 și apoi marșarier. 

 

Am un Duster la job, 2020, 1.3 tce manuală. Uneori nu vrea să intre în viteză când trebuie să plec de la semafor. Probabil nu facem ce trebuie, deși credem că facem.

 

Toate cutiile mai dau rateuri.

 

Octavia 4 (2023) agăța mereu în treapta 2 din 1 și pleca țopăit de pe loc. Am vândut-o și am luat tot 1.5 DSG care, la frânare, am senzația că "scapă" frâna. Adică nu e ca la manuală când frânezi și simți că se oprește în funcție de intensitatea cu care apeși, ci parcă intră ABS-ul o secundă/doua sau mai exact ca și cum jos ar fi gheață. Parcă s-ar duce un pic târâș. 

 

Sunt convins că retrogradează cutia în situația dată, dar senzația e un pic neplăcută și îți cam dă emoții.

Nu știu dacă e ok, dar nici nu îmi mai bat capul. 

 

Acum vreo săptămână nu mi-a pornit. A două oară în 5 luni. A pornit după o oră ca și când nu s-ar fi întâmplat nimic. Am zis și eu să merg cu ea să vedem ce anume o face să nu pornească.

 

Ca atare nu te mai îngrijora și mergi la garanție. Nu e nimeni aici care să știe ce are mașina, dacă are ceva, sau cum se poate remedia. Doar reprezentanța, în urma unui control, îți poate răspunde. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.. Cutiile manuale actuale nu au sincroane pentru treapta 1 sau mers in spate. Si uneori nu e suficient sa se oprească roata ci si internele din cutie.

Eu am fost la garanție cu Rapid-ul pentru asta.

Răspunsul la reprezentanta a fost ca zgomotul e normal in condițiile date, ca nu au ce sa repare, si daca se strica cutia o sa o schimbe pe garanție.

Asta e cost saving.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, Gabriel*77 a scris:

Salut!

 

Nu știu dacă sunt probleme normale, dar fă o vizită la garanție. Se vor uita la ea și-ți vor da un răspuns. Aici nu vei găsi decât sfaturi sau păreri. 

 

Posibil să se întâmple ceea ce spui din cauza grabei cu care introducem în viteză, deși nu conștientizăm, crezând că facem conștient ceea ce facem, o facem însă din automatism. 

 

Între anii 2009 și 2023 am avut un Logan 1.6 benzină. 

Cu el pățeam ce spui tu. La început mă enerva, dar am început să mă obișnuiesc. Când nu intra în viteză călcam ambreiajul din nou și atunci cupla. 

Când voiam marșarier, opream roata de tot, introducem mai întâi în prima viteză, apoi cuplam marșarier. Așa intra mereu.

 

Aceiași problemă am avut-o și cu Octavia 3 (2016-2023)  1.4 tsi manuală. Avea momente când nu voia în marșarier. Făceam la fel. Opream roata, treapta 1 și apoi marșarier. 

 

Am un Duster la job, 2020, 1.3 tce manuală. Uneori nu vrea să intre în viteză când trebuie să plec de la semafor. Probabil nu facem ce trebuie, deși credem că facem.

 

Toate cutiile mai dau rateuri.

 

Octavia 4 (2023) agăța mereu în treapta 2 din 1 și pleca țopăit de pe loc. Am vândut-o și am luat tot 1.5 DSG care, la frânare, am senzația că "scapă" frâna. Adică nu e ca la manuală când frânezi și simți că se oprește în funcție de intensitatea cu care apeși, ci parcă intră ABS-ul o secundă/doua sau mai exact ca și cum jos ar fi gheață. Parcă s-ar duce un pic târâș. 

 

Sunt convins că retrogradează cutia în situația dată, dar senzația e un pic neplăcută și îți cam dă emoții.

Nu știu dacă e ok, dar nici nu îmi mai bat capul. 

 

Acum vreo săptămână nu mi-a pornit. A două oară în 5 luni. A pornit după o oră ca și când nu s-ar fi întâmplat nimic. Am zis și eu să merg cu ea să vedem ce anume o face să nu pornească.

 

Ca atare nu te mai îngrijora și mergi la garanție. Nu e nimeni aici care să știe ce are mașina, dacă are ceva, sau cum se poate remedia. Doar reprezentanța, în urma unui control, îți poate răspunde. 

 

Mulțumesc pentru răspuns. O să ajung și la garanție, doar să se mai îmbuneze vremea puțin. Se întâmplă foarte rar, nu mă îngrijorez, dar parcă totuși, nu e chiar ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!