Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Nici noi nu suntem perfecti dar vrem ca toti ceilalti sa fie. Cand intra in lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77 am avut aceeași problemă ca și tine. La o lună de la achiziție mi-a atins un necunoscut farul stânga, și parte din mască și aripă. O mică zgârietură la far, dar l-au schimbat. Matrix. Nicio problemă ulterior.

În schimb aripa și masca au vizibil altă culoare (vezi mai jos). Abia după doi ani am rezolvat cu aripa (nu le-am lăsat-o atunci să o revopsească pentru că stătusem o săptămână fără mașină nouă și n-am mai avut chef să mai stau încă una), însă masca e tot diferită. „O fi rămas vopsea de altă culoare în aparat de la vopsirea precedentă și s-a contaminat..”, răspunsul lor.

Avia.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Modificat de BFlamer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi_V vorbim de un obiect făcut de mâna omului, o mașină potrivit unor standarde, aproape nouă, care nu are mare lucru, deci poate fi adusă cu ușurință la starea inițială. Ideea e să o tratezi cu seriozitate. 

 

Discuția a degenerat și nu asta era intenția mea, ca atare... o să mă retrag din discuție. 

 

Aici vorbim de un serviciu specializat, oferit de cei care comercializează mașini noi și în ale căror atribuții intră și mentenanța lor, sau reparațiile, după caz, și e normal să ai pretenția ca bunul dus la ei să fie reparat cum trebuie.

 

Tu dacă duci mașina la ei pentru a-ți schimba ceva, sau pentru mentenanță, și ei își bat joc, tu ce spui?

Plătești și pleci mulțumit? Sau nu zici nimic că oricum nu contează?

Cu tot respectul, dar eu am altă viziune. 

 

Pentru serviciile oferite ei primesc bani, și bănuiesc că nu puțini, deci nu fac reparația gratis.

 

Asta e ideea. 

 

Tu de ce îți cumperi mașină nouă de la ei și nu sh din târg? Că ai niște pretenții, nu? De ce îi faci casco? Să repari cu piese de origine, în service-uri cu pretenții sau la colț de stradă cu piese din dezmembrări?

 

Eu unul cer seriozitate și perfecțiune de la cineva care oferă servicii atât timp cât nu mă tocesc la preț și plătesc cât mi se cere. Așa ar trebui să fim toți. 

 

Săptămâna viitoare cred că intră în reparații. 

Am fost contactat că s-au comandat piesele și când ajung mă cheamă cu ea pentru a le demonta pe cele avariate și o reconstatare pentru a ști exact ce mai trebuie și asta cred că de luni încolo.

 

Și cu asta am încheiat discuția pe tema asta.

 

@BFlamer Da, vizibil din avion. Eu nu semnam recepția și nu luam mașina de acolo dacă era așa și-mi se răspundea cum ai spus.

 

Cum adică a rămas vopsea de altă culoare pe țeavă? Păi e problema mea asta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, incheiem subiectul aici.

S-a dezbatut cam tot ce se putea despre vopsit..

Iti tinem pumnii sa iasa bine din prima.

Feedback despre dealeri si reparatii puteti lasa si pe topicurile dedicate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_28
On 1/23/2024 at 7:45 PM, Gabriel*77 said:

Nu am găsit varianta de soft, poate n-am căutat eu cu atenție, dar îmi spune că softul e la zi.

 

Screenshot_20240123_121612_Gallery.jpg

Screenshot_20240123_121555_Gallery.jpg

Astazi am fost la Avia si am facut update la Swing. Acum functioneaza AA pe cablu.

20240201_093649.jpg

20240201_093718.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexandru_28 mulțumesc pentru informație!

La mine mergea bine AA pe cablu de când am luat-o, nu am avut probleme decât în cazul în care foloseam un cablu ce nu putea suporta conexiunea, însă mă gândeam că ar avea nevoie de o nouă versiune de soft urmare a funcționării defectuoase la venirea temperaturilor cu minus.

 

Mâine o duc și eu pe a mea pentru reparația de care făceam vorbire în postările anterioare și am să cer și o actualizare de soft.

 

Mulțumesc din nou!

 

 

LE: Da, se oare că trebuie actualizare din câte văd la tine comparativ cu ce am eu.

Cât timp durează actualizarea @alexandru_28?

 

Screenshot_20240204_195145_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_28
On 2/4/2024 at 10:09 AM, Gabriel*77 said:

@alexandru_28 mulțumesc pentru informație!

La mine mergea bine AA pe cablu de când am luat-o, nu am avut probleme decât în cazul în care foloseam un cablu ce nu putea suporta conexiunea, însă mă gândeam că ar avea nevoie de o nouă versiune de soft urmare a funcționării defectuoase la venirea temperaturilor cu minus.

 

Mâine o duc și eu pe a mea pentru reparația de care făceam vorbire în postările anterioare și am să cer și o actualizare de soft.

 

Mulțumesc din nou!

 

 

LE: Da, se oare că trebuie actualizare din câte văd la tine comparativ cu ce am eu.

Cât timp durează actualizarea @alexandru_28?

 

Screenshot_20240204_195145_Gallery.jpg

Salut! Foarte mult dureaza...eu am lasat masina la 7 si am plecat la 9:30.....Eu aveam problema asta de cand am luat S23 Ultra. Nu se conecta cu absolut niciun cablu iar acum functioneaza ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, alexandru_28 said:

Eu aveam problema asta de cand am luat S23 Ultra.


Nu va grabiti sa va cumparati nici S24 prea repede... dureaza putin pana se dezmeticeste VAG:
https://www.sammobile.com/news/android-auto-issues-galaxy-s24-seat-skoda-volkswagen/ 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ieri am luat mașina de la reparat. Cea Phoenix Orange. Fac precizarea că au vopsit-o impecabil. Nicio diferență de nuanță. Nu știu ce i-au făcut, dar nu se vede diferență de nuanță deloc.

 

O mică observație le-am făcut vizavi de faptul că farul drept nu este aliniat cu cel stâng (e luft mai mare între el și capotă și aproape deloc între el și bară) față de cel din stânga. 

 

Având în vedere că mașina mi-a fost returnată ieri la sfârșitul programului lor de lucru, nu au mai avut cum să remedieze problema, dar expunându-le situația sper ca săptămână viitoare să se rezolve.

 

Screenshot_20240210_174226_Gallery.jpg

Screenshot_20240210_173004_Gallery.jpg

Modificat de Gabriel*77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77 pune-ti niste ochelari polarizati si priveste masina in soare puternic. Atunci vei vedea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai bine priveste la microscop si vei vedea diferenta dintre mana vopsitorului si robotul din fabrica 😇.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne dacă nu se vede cu ochiul liber, asta este tot ce contează. 

Nu vreau să exagerez și nici paranoic nu sunt.

Am să încerc totuși când voi avea ocazia pentru a vedea despre ce este vorba.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

O întrebare pentru colegii de forum posesori de O4 cu Matrix.

 

Nu mai are rost să reamintesc că mi-a fost schimbat un far urmare a unei avarieri.

 

Întrebare mea este dacă atunci când funcționează pe fază scurtă (știu că funcționează toate patru lentilele în situația asta) cele din mijloc au intensitate mai slabă?

 

Întreb pentru că la farul schimbat și setat de reprezentanță, lentila din interior parcă nu bate drept, ci un pic în jos.

Dacă le pornesc și de la câțiva metri mă uit în faruri, lentila de care zic pare un pic mai "ștearsă", semn că nu bate în linie cu toate celelalte. 

Nu mai țin minte cum funcționau când am luat-o să știu dacă asta este o problemă sau nu.

 

Am sesizat problema reprezentanței, dar au zis că le-au reglat, că e led și nu au ce să îi facă. 

La setare și pusă în fața unui zid lumina este aliniată.

Am mers la Vw însă acolo îmi cer 400 lei pentru a-mi verifica farurile și încă nu știu ce să fac.

 

Noaptea am văzut că sunt dinamice, se mișcă după ce are în față și nu mi-a dat nimeni flash-uri, însă chestiunea asta am observat-o în reflexia farurilor în mașina din față când stau la semafor.

Parcă funcționează trei lentile și nu toate patru.

 

Voiam să știu dacă are farul meu o problemă, să nu mă cert degeaba cu cei care l-au schimbat, sau așa funcționează ele dinamice fiind.

 

Îmi cer scuze pentru insistență, însă vreau să lămuresc chestiunea și să-mi iau de-o grijă. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La farul neschimbat cum e? Ar trebui sa fie la fel la ambele faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă mă uit în faruri, de la 6-7 metri, lentila din mijloc de la farul drept parcă bate mai jos pentru că nu are intensitatea pe care o au celelalte. Trebuie sa mă mișc stânga-dreapta să îi găsesc poziția unde bate să "îmi rupă ochii".

Așa zic și eu că  trebuie să fie la fel, dar... uite că nu e.

De asta întreb. Farul cică e noi și de origine, cu garanție 2 ani... păi... de ce nu e la fel?

🤔

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77 vezi ca ar trebui sa fie pe el o eticheta cu data productiei ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine este sa te uiti la alta Octavia 4 cu led matrix,  sa vezi cum bat farurile. In mod normal ar trebui sa bata la fel, sau eventual cel de pe partea soferului sa bata mai jos ca sa nu ii orbeasca pe cei care vin din fata; deci nu vad ce sens ar avea ca farul de pe partea pasagerului sa bata mai jos, ptr ca acela trebuie ,,sa duca" mai mult in fata, deci ar putea fi reglat mai sus, si nu mai jos. Ma rog, cel mai bine ar fi sa compari cu alta Octavia 4, eventual mergi la dealerul de unde ai cumparat masina si il rogi sa porneasca farurile unei Octavia cu led matrix din show-room, sa vezi cum bat.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne 12.01.2024 scrie pe etichetă la farul schimbat și 20.04.2023 la cel din fabrică. 

Are asta vreo importanță?

Adică să fie probleme pentru că sunt din loturi diferite?

@vizitator NU mi-am dat seamă să fac o comparație cu o mașină din showroom. 

De asta am făcut apel aici la cei cu Matrix.

 

Mulțumesc pentru sfaturi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77 aia e luna productiei. Sunt patit cu far... recuperat pus ca far nou... 

Daca e ian 2024 e piesa noua. 
 

Vezi reglajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, pana acum, nu stie nimeni raspunsul la intrebarea originala. Eu m-as duce la VW... au ceva ce n-are AVIA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne Nu îți garantează nimeni că farul e nou, nu mi-au prezentat nimic și nu mi-au dat nimic la mână în sensul asta, dar nu vreau să merg până acolo încât să cred că au pus altceva decât far nou. În cel mai rău caz îl lăsau pe cel al mașinii care nu avea mai nimic, sau cel puțin așa parea. 

 

@Cristi_V NU știu să-ți spun însă la O3 mi-au făcut ceva ce Avia nu mi-a putut face, n-au vrut sau n-au știut, deși mașina era în garanție. 

Totuși... n-aș da 400 lei doar așa... degeaba. Am garanție la el 2 ani. Îi voi urmări evoluția si dacă apar nereguli... merg înapoi.

Poate n-are nimic, dar mi se pare mie că are.

 

Nu vreau să fac caz din asta, ci doar i-am întrebat pe cei care au acest tip de faruri să mă lămurească. 

Reprezentanțele, dacă nu mai au nimic de luat de la tine, nu te mai tratează cu interes.

 

Așa că mașina următoare va fi Duster.

Nu îmi voi mai face griji că sparg Matrix-ul și nu mai iese la fel.

🤣

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot auzit pareri legate de costurile foarte mari ale farurilor Matrix, in caz de ..probleme. Sunt destui care le evita din exact acest motiv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristiALF la sarakia mea...

un far complet e vreo 4000 de lei. 

Aia e... casco 2500 de lei/an si traiesc linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristiALF Recunosc că le-am luat din motive estetice, nu neapărat pentru funcționalitate pentru că habar n-aveam ce pot face.

Într-adevăr sunt bune.

 

La basic led nu mi-a plăcut cum este poziționat semnalizatorul că altfel nu mă crampoanam pe Matrix.

 

Dar asta e! Omul învață din greșeli. Ale lui sau ale altora.

 

Noi să fim sănătoși că mașini se vor mai face.

 

@zidanne Învățul are și dezvăț. 

Dacă nu merită Duster, Logan atunci.

Ăla e la jumate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Gabriel*77 said:

 

@Cristi_V NU știu să-ți spun însă la O3 mi-au făcut ceva ce Avia nu mi-a putut face, n-au vrut sau n-au știut, deși mașina era în garanție. 

Totuși... n-aș da 400 lei doar așa... degeaba. Am garanție la el 2 ani. Îi voi urmări evoluția si dacă apar nereguli... merg înapoi.

Poate n-are nimic, dar mi se pare mie că are.

 

Nu vreau să fac caz din asta, ci doar i-am întrebat pe cei care au acest tip de faruri să mă lămurească. 

Reprezentanțele, dacă nu mai au nimic de luat de la tine, nu te mai tratează cu interes.

 

 

Nu dai degeaba, te linistesti, dormi bine daca sunt ok 😊, te duci cu rezultatul la avia daca nu. Insa, dupa cum vezi, nu gasesti raspunsul cautat pe forum. Logic vorbind, nou sau nu (daca nu e nou e inselatorie) farul trebuie sa functioneze corect iar in manualul de service mai mult ca sigur ca scrie cum se monteaza si ce teste i se fac.  Masina e in garantie, lucrarea e in garantie, dar trebuie sa ai motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!