Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Verific și îți spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_28

Pentru cei cu probleme la conectarea S23 prin cablu, exista un nou update (pentru Swing am intrebat), care rezolva problema. Mi s-a confirmat acum de la service, urmand sa-mi fac programare.

Modificat de alexandru_28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am găsit varianta de soft, poate n-am căutat eu cu atenție, dar îmi spune că softul e la zi.

 

Screenshot_20240123_121612_Gallery.jpg

Screenshot_20240123_121555_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Îmi cer scuze pentru postările mele repetate, însă nu postez din plictiseală sau din dorința de a mă face remarcat în vreun fel, ci pentru că vreau să obțin niște informații de la cei care au trăit astfel de experiențe.

 

Nu am găsit topic pe subiect motiv pentru care postez aici, iar dacă există topic dedicat rog adminii să-l treacă acolo și să-mi transmită și mie pentru a-l consulta.

 

Asta ca introducere.

 

Problema mea actuală, survenită inopinat și pe neașteptate este că cineva mi-a atins mașina.

Demersurile sunt făcute, reparația este asigurată de casco și nu am emoții din cauza costurilor pieselor originale, însă am emoții cu privire la nimerirea nuanței  și a resincronizării Matrix-urilor de către service, service care este al reprezentanței de la care am luat-o, iar mașina are doar patru luni de la achiziție. Probabil știți sau nu, dar eu sunt cel cu Octavia Phoenix Orange. 

 

Trebuie înlocuite aripă față dreapta, bară față și farul Matrix, care nu are nimic altceva decât o clemă desprinsă cred, altfel el funcționează perfect.

Mașina a fost doar atinsă, ștearsă, nu cu impact, însă destul încât să deformeze un pic aripa și să râcâie vopseaua de pe spoiler iar asta să ducă la schimbarea și revopsirea lor.

 

Întrebare este dacă cineva de aici a avut experiența de revopsire elemente la vreo reprezentanță Skoda, la mașină nouă, și care au fost rezultatele?

 

Se lucrează bine în reprezentanțe sau dau și ei chix ca în cele de  "cartier"?  

Să știu la ce să mă aștept, deși așteptările mele sunt foarte mari.

 

Am mai fost eu la pomul lăudat, la recomandare, și mi-am cerut banii înapoi  după revopsire elemente caroserie la mașina anterioară, dar nu la reprezentanță. 

 

Fiind forum dedicat m-am gândit că aici sunt persoane care țin la mașinile lor ca și mine (din acest motiv le cumpăra noi și postează despre ele) și care împărtășesc experiențele lor, bune sau nu, cu ceilalți membri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77 am vopsit eu Velvet Red (aka cealalta culore speciala) la Brady. All OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind masina atat de noua, probabilitatea ca nuanta sa iasa bine (sau foarte bine) in reprezentanta este mare. Daca avea ceva ani de stat in soare, se mai schimba cate ceva de la UV, dar asa cred ca n-ai motive serioase sa-ti faci griji. In plus, fiind vorba de inlocuire elemente (bara si aripa) cel mai probabil vopsirea lor se va face separat de masina, deci nici nu se pune problema de cat de atent izoleaza restul caroseriei... Altfel stateau lucrurile daca aveai de exemplu probleme la aripa spate - care se vopseste pe masina.
La far Matrix nou din cate am citit este nevoie de calibrare; daca nu au softul necesar poate fi o problema - eventual o sa primesti ceva flashuri in trafic. Se plang altii la case mai mari (e.g. prin UK) ca au reprezentante Skoda fara softul respectiv.

 

1 hour ago, Gabriel*77 said:

Să știu la ce să mă aștept, deși așteptările mele sunt foarte mari.

Pe mine experienta ultimilor ani (in general, nu Skoda in particular) ma face sa am asteptari din ce in ce mai scazute, ma mir ca ale tale sunt foarte mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanneEu merg la Avia Pantelimon. 

Mă bucur că ți-a ieșit culoarea. Având în vedere că nu e nici ieftină, ar trebui să acorde atenție acestui proces.

 

@SkOmk4 Pe asta mizez și eu și anume că vopseaua fiind nouă nu are cum să se vadă diferență, dar... 

Mă gândesc că vopseaua o primesc de la fabrică, nu o fac ei la borcan, dat fiind faptul că reprezintă brandul și vând Skoda. Ca atare ar trebui să aibă acces la produse si consumabile originale inclusiv vopseluri.

 

Nu știu dacă vopsesc elementele separat ca apoi să le monteze pe mașină după indiferent ce element este pentru că la montare apare riscul să-l deteriorezi de la chei sau șurubelnițe pentru că trebuie să strângi șuruburi și prin asta să deteriorezi vopseaua de pe ele.

Oricum ar fi... tot te gândești să iasă bine.

 

Oare să nu aibă softul de calibrare al farurilor?

Mi-ar plăcea să cred că îl au.

Sper să nu fie cazul, dar dacă nu, merg la Vw. Mașina e în garanție totuși și chiar dacă a fost lovit un far, plătind să-l schimbi, presupune aducerea lui la starea inițială înainte de a fi schimbat cu tot cu calibrare. 

Așa zic eu.

Experiența cu reprezentanța Vw a fost una plăcută. 

Mi-au făcut ce Skoda nu a putut sau nu a vrut să facă pe garanție. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77 am vopsit o bara la ei pana in pandemie… never again.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca culoarea e perlata, e dificil sa o vopsesti la fel, daca nu imposibil. Acum depinde si cat de pretentios esti si atent la detalii. Sunt curios de rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001 am pe undeva pozee.. daca le gasesc. Teoretic le lasam masina… Parctic eram cu 3 zile pana in lockdown…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77, in primul rand vrei sa duci masina la un dealer, nu la reprezentanta.

Daca te intereseaza reprezentante te poti gandi la PBV1/PBV2 care foloseste Glasurit, sau PBN, cred, cu Standox.

Vopseaua se prepara dupa reteta oriunde.

Depinde si ce CASCO ai, trebuie sa verifici si service-urile daca au decontare directa cu ei.

 

Pe de alta parte, n-o sa-ti dai seama acum, iarna, de diferenta de nuanta.

De asemenea, vorbim totusi de o Skoda, scopul masinii este sa-si faca treaba, nu este Audi, Bentley, Porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai că m-ați debusolat. 

Ce să înțeleg? Că ați vopsit, dar n-a ieșit, sau cum?

 

Dacă e aceiași vopsea, care ar fi motivul să nu iasă în condițiile în care este aplicată pe piese noi?

 

Care e diferența între dealer și reprezentanță?

Avia ce este?

 

Ce treabă tipul de casco?

Mi-au făcut deviz și-mi înlocuiesc absolut tot ce e avariat. 

 

Nu contează ce mașină e. Nu e cu nimic mai presus un Audi sau un Porsche în ceea ce privește vopseaua, că e vopsea până la urmă. 

Dacă e Skoda o dăm la mișto că nu e Porsche, sau ce să înțeleg? 

Orice mașină ar fi, ar trebui vopsită profesionist, dar în fine.

 

Și eu sunt curios cum va ieși, dar... vom vedea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, Gabriel*77 said:

Ce treabă tipul de casco?

In functie de contractul incheiat sunt si preturile decontarii .

Unii asiguratori au contracte doar cu anumite service-uri si/sau platesc maxim 50 ron/ora manopera (e doar un exemplu ),pret care nu e acceptat de o vopsitorie buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vopseaua de fabrica este un anumit brand, nu stiu cu ce vopseste Skoda.

 

La reprezentantele din Bucuresti mentionate mai sus se vopseste cu brand-urile despre care am scris.

La randul ei aceeasi vopsea are clasificari, marcile de buget de la VAG se vopsesc cu vopsea de categorie de tip "B", marca premium de volum cu categorie de tip "A", marcile super premium au vopseaua lor speciala (Porsche, Bentley).

 

Este mare diferenta intre vopseaua de la marcile de volum si marca de volum Audi, nu este acelasi lucru.

In cazul de fata discutam de brand-ul Skoda, care uneori nu este egal nici macar cu Seat, nu mai vorbim de VW, in clasificarea VAG.

 

Cu ce te ajuta sa despici firul in 4?

Vorbim de o Skoda care sub nici o forma nu o sa fie vopsita cu cat. "A" pe banii asiguratorului, si nici chiar cu cele speciale pentru ca nu exista reteta pentru nuanta ta.

 

Credeam ca asiguratorul a facut o nota de constatare, nu un deviz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vorbea pe undeva despre atitudinea din reprezentanta, se pare ca nici n-a ajuns acolo si deja s-a lovit de ea😂

Daca voia doar masina de pus la treaba isi lua Logan ''full'' si era fix 50% de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asigurătorul a făcut o notă de constatare, desigur. Am spus eu deviz la modul general. 

Am vorbit cu cel care a făcut constatarea și i-am zis unde vreau să duc mașina și omul nu a comentat nimic. (E trecut in contract că o pot duce la service-uri agreate sau reprezentanțe). Mi-a spus că o pot duce unde doresc eu. Altfel nu îmi punea condiții? Omul nu a zis absolut nimic pe tema asta și a bifat totul cu INL inclusiv farul Matrix care aparent nu are nimic FĂRĂ NICIO GRIMASĂ SAU APROPO. 

 

Probabil am fost înțeles greșit. Nu despic nimic în 4 și nu zic că mașina trebuie vopsită cu nu știu ce vopsea sau de Porsche, ci cu ce a fost vopsită ea, atât. 

 

Dacă un dealer vinde mașini și e autorizat să le și repare pe cele avariate sau să le întrețină pe cele vândute, după standardul producătorului, nu e normal să aibă acces la piesele OEM inclusiv la vopseluri?

Că de aia duci mașina la un reprezentant, inclusiv vopselurile din gama de culori pe care o vinde.

Cum nu există rețetă pentru nuanța mea?

Dar ea și celelalte cu ce au fost vopsite și încă vor mai fi?

 

PBN lucrează cu ce trebuie, și Avia cumpără vopsea din Târgul Vitan?

 

Adică schimbă piese de origine, de câteva mii de euro, dar vopsește mașina cu tempera că nu plătește asiguratorul?

Mașina e asigurată în 30.000.

Ori... dacă era daună totală, nu îmi dădeau decât jumate din bani?

 

Nu mă înțelegeți greșit. Nu polemizez, ci întreb pentru a mă informa, ca oricare dintre voi, bănuiesc, care se întâlnește prima oară cu asta. 

@akon mare vorbă ai spus.

Tot respectul !!

 

Oare câți de aici, după ce își cumpără o mașină nouă, de 30-45.000 euri, au un eveniment cu ea, sunt indiferenți și o repară la Gică-n colț?

 

Nu v-ar preocupa să o reparați cât mai bine și ați cere informații unde credeți de cuviință că le găsiți?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Porsche te costa 12000 euro o vopsea PTS (Paint To Sample), normal ca nu are nici o legatura cu cea de la Skoda. In alta ordine de idei vopsea se prepara la dealer, ar trebui sa iasa OK, nu mai fi stresat. Am schimbat eu un far Matrix, pentru ca avea o prindere rupta si a iesit ca atunci cand era nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vopsit o usa de Octavia culoare argintiu metalizat la Brady, tot pe Casco. Nuanta nu a iesit, la soare se vedea diferenta. Am revenit si au facut un blend-in - asa s-au exprimat. Au spus ca este dificil sa reproduci exact acea nuanta, mai ales argintiul. Asa s-au exprimat. Dupa blenduire am fost multumit, nu se mai vedea nicio diferenta de culoare intre usi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea, retorica, ar fi de ce nu au facut-o cum trebuie de la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@icenameNU te contrazic. Nu știam de tehnica asta, de fapt nu știu de nicio altă tehnică de vopsire pentru că nu activez în domeniu, dar personal îmi place să mă documentez când am o problemă pe care trebuie să o rezolv și nu am cunoștințe în domeniu. 

 

Întrebările puse de mine vin în contextul în care cineva de aici a avut experiență cu reprezentanțele în materie de vopsitorie, dar văd că răspunsurile sunt în mare parte păreri, nu experiența în sine. 

 

M-am uitat pe YouTube și se pare că e o întreagă artă, blend-in și vopsitoria în general, și de aici toată nebunia.

Eu cred că ține de pregătirea vopsitorului, de conștinciozitatea și seriozitatea lui și de respectabilitatea pe care și-o acordă reprezentanța sau service-ul.

 

Nu ai cum să nu fii pretențios, cum zicea un coleg de forum, în contextul în care o mașină nouă, de 4 luni, are nevoie de două elemente de vopsit și tu să fii indiferent cum vor ieși.

Sunt curios dacă vreunul dintre voi ați fi indiferenți în astfel de situații. 

 

Atât timp cât plătești serviciul respectiv, sau reparația, și plătești cât ți se cere (asigurătorul direct, și eu indirect prin polița casco), ai așteptări ca lucrurile să iasă bine pentru că altfel o vopsesc eu cu spray și nu o mai duceam la Skoda.

 

Repet și eu întrebarea colegului de forum @Cristi_Vdar nu retorică, de ce nu au recurs la metoda asta din start?

 

Adică nu știau că e posibil să nu nimerească nuanța?

 

Din nou spun că întrebările sunt adresate în ideea de a-mi face o idee despre cum se lucrează, nicidecum că îmi repară cineva de aici mașina sau să polemizez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, nu predai clientului pana n-o faci cum trebuie, nu? Mai ales ca dupa aceea te si suna sa te intrebe cum a fost experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În urma documentării am înțeles ce înseamnă blend in.

Înseamnă pierdere.

 

Pentru a-ți vopsi un element de caroserie și a nu se vedea diferența de nuanță se aplică metoda blend in.

 

Adică dacă ai ușa spate de vopsit, pierderea se face pe ușa față și aripa spate.

 

În cazul ăsta ai de vopsit nu un element, ci trei, cu pregătirile pentru vopsire de rigoare. 

 

Asta necesită timp, muncă, materiale în plus, dar și costuri în plus și totodată mult profesionalism.

 

@Cristi_Vcam asta ar fi explicația găsită de mine pentru experiența colegului de forum cu Brady. Costuri reduse la minim. 

 

Ideea e că cei care se ocupă de asta nu explică procedura clientului, sau clientul înțelege greșit și de aici problemele și divergențele că lucrarea nu e ce trebuie.

 

 

Îi doare undeva de faptul că le spui că experiența a fost de cacao. Ei sună să bifeze o formalitate. Că îți convine lucrarea sau nu, experiența bună sau nu, e mai puțin important. 

E precum treaba cu rampele pentru persoanele cu dizabilități. Nu contează cum sunt sau dacă sunt utilizabile. Important e că există. 

Modificat de Gabriel*77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de discutat, adevarul e pe la mijloc sau pe acolo. Pe mine ma amuza discutiile despre costuri minime si preturi maxime. Toata lumea vrea pret mic ("justificat") cand cumpara si mare cand vinde. Adica accidente multe, reparatii ca la carte si asigurari ieftine, spre zero daca se poate, iar daca nu, sa le plafoneze cineva care e cu grija pentru oameni.

 

Bine e sa n-avem evenimente si sa ramana ca in fabrica. Acolo vopsesc robotii si nu le tremura mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuanța o sa iasă sigur, atenție la manopera, sa nu-ți gazeze alte elemente( vorbesc din experiența cu reprezentanta pe dauna CASCO).

Și sa fii atent la lufturi + la montajul carenajelor/plastice pe dedesubt, eu m-am trezit după o dauna ( casco) ca aveam vreo 2-3 negrese prin scuturile de pe dedesubt ( ca sa se alinieze..). Deci vezi ca Dorel sa nu-și facă talentul în vreun fel pe mașina ta.

Modificat de smecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de atenționare!

 

Voi fi atent la detalii când voi lua mașina. 

 

Eu mizez mult pe faptul că mare lucru nu are, e îndoită puțin aripa și bară zgâriată (evident că și carenajul spart la îmbinarea cu aripa si piesele trebuie inlocuite) și că nu au ce să îndrepte pentru a se alinia. Dacă-s piese OEM ar trebui să vină bine.

Înțeleg că nu o vor face ca în fabrică, deși nu văd de ce nu, dar măcar să nu se vadă diferențe cu ochiul liber, atât, însă vom vedea.

 

Știu că Doreii sunt până și în medicină, deci... după cum îți e norocul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!