Jump to content

Probleme tehnice specifice Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Eu nu inteleg de ce nu pui bateria pe redresor ca sa elimini din start posibilitatea sa fie de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexandru_28Ala e un feature. Daca nu se stinge dupa ce pornesti motorul, atunci ai o problema ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu filmezi pornirea si poate colegii cu masini asemanatoare pot vedea daca e diferit la ei sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac si asta. Oricum am programare in service saptamana viitoare.

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu (cred ca) exista check engine rosu. E doar galben si daca nu stinge inseamna ca ai o problema pe partea de control a gazelor arse.

Eu in prostia mea intotdeauna mentin apasat un pic butonul de pornire, una-doua secunde ca zic asa. In aproape doi ani de cand am masina cred ca numai de 3-4 ori am pornit direct, fara sa pun mai intai contactul.

Sa vedem ce spun cei de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si bateria, oricum EFB-urile astea sunt niste mizerii, am auzit o gramada de cazuri in care s-au dus prematur.

Sincer as fi platit ceva in plus numai sa primesc un AGM care pe o alta masina a tinut peste 300k km si 9 ani.

Mergi la service cu ea, altfel putem doar sa ne dam cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa revin saptamana viitoare dupa ce aflu care-i buba.

 

Multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva saptamani tot am diferite problemute (glitch-uri :D) in Skoda Connect. Ba nu se poate conecta la masina sa ia statusul, ba nu merge sa deschid masina, ba nu merge sa pornesc incalzirea stationara, ba nu se sincronizeaza consumul ca lumea.

De joi nu mai aveam date deloc, aplicatia zicea ca requestul dureaza prea mult si ca sa incerc mia tarziu. Masina aparent nu avea nimic. Am incercat de toate, sa sterg aplicatia, sa sterg datele aplicatiei, tot. Pana la urma am sters masina din Skoda Connect sa o adaug iarasi, cu gandul ca un "reset" ar ajuta. Mare greseala.

La adaugare imi cere sa devin iarasi primary user in masina, in schimb in masina aparent mi-a disparut contul, masina stie ca eu sunt primary user, imi afiseaza numele la current primary, dar contul meu Skoda a disparut efectiv, am doar guest. Cand incerc sa ma loghez imi zice ca nu poate incarca setarile.

 

Ati mai patit careva asta? 

 

Am trimis mail oricum si la Infoline la Skoda si si la Compexit sa vad ce zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L. E.: citind pe forumurile din Uk și Germania am aflat că mulți posesori de Skoda se plâng că dintr-o dată mașina parcă nu mai este "online" și prin scoaterea pentru vreo 10 min a siguranțelor 19 (instrument cluster, online services, etc.) și 30 (infotainment) sau în unele cazuri doar 19, ajută, resetează conexiunea și mașina intră iarăși online. Simptomele par a fi exact cele descrise de mine mai sus.

Practic iconul ăla de glob apare ca și gri când e offline și alb când e online mașina, dar nu mai țin minte cum era înainte la mine, o să fiu mai atent îndată ce reușesc să fixez asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoaterea siguranțelor 19 și 30 a ajutat, le-am scos, m-am jucat 15 min pe telefon, le-am pus la loc, am ieșit din garaj să prind sigur semnal și a mers, globul a devenit alb. M-am putut loga și am parcurs iarăși pașii de primary user. 

Happy end. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat astazi problemele. Buton defect (se schimba pe garantie) si baterie reincarcata (start stop functioneaza acum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la butonul de pornire a masinii? De aceea trebuia sa-l tii apasat ca sa porneasca?
Si ala afecta si functionarea sistemului start/stop, sau asta era cauzata de bateria partial descarcata?

Oricum, totul suna foarte ciudat pentru o masina abia livrata...

Modificat de Bebeee
Fara Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu apasatul butonului da, el era buba. Din ce am vazut e problema generala la alte modele gen Superb, Karoq etc si asta mi-a confirmat si baiatul de la service. Au avut mai multe persoane cu problema asta....cica depinde de loturile de butoane si de cum iti este norocul, altora nu le mai porneau deloc masinile din cauza lui. Se schimba fara probleme pe garantie cu toate ca surprinzator, functioneaza acum, dupa ce am plecat din service.

Start Stop nu mai functiona din cauza bateriei, era prea descarcata cu toate ca am facut 2000km :).

Modificat de Bebeee
Fara Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uau! Cum or fi reusit sa aiba atatea rateuri pe o piesa atat de putin sofisticata? Este prima data cand aud despre un asemenea fail - si este o optiune utilizata de foarte mutl timp de multi producatori...
Probabil una dintre consecintele eforturilor pe care le fac pentru reducerea costurilor (in timp ce majoreaza preturile 🤬 ).

Modificat de Bebeee
Fara Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa incep si eu... cu masina unui prieten. N-are cont (inca) si inca ii tremura mainile dupa ce a luat masina de Brady. 

 

Istoric: Acum vreun an jumate isi cauta o masina, voia benzina neaparat si automata. Dupa ce a analizat cam tot ce ii intra in buget (avea si ceva de dat la BuyBack) cel mai bine a iesit cu o Octavia 4 Style+ 2.0 TDI 150CP DSG7. 

De la Brady.

Teoretic din stoc, practic masina a intrat in productie dupa ce a achitat avansul. 

 

Timp de vreo 7-8 luni a fost, cred, cel mai multumit client Skoda - el venind de pe un Sandero 0.9 Tce.

 

Pirin vara, in plina criza de componente, ii pica navigatia. Adica pica as in... totul mort. Fara clima, fara Start/Stop, fara nimic. Tot ce inseamna functii controlate de tableta minune erau moarte.

Se duce la garantie, primeste o furie rosie ca masina de schimb (un citigo) si raspunsul ca urmeaza sa fie schimbata unitatea pe garantie si ca dureaza cateva zile.

Trei saptamani ma tarziu unitatea era tot undeva pe drum. 

Dupa niste discutii care au implicat si cuvinte precum ANPC si altele de genu, a reusit sa-si ridice masina reparata. 

 

Mai trec niste luni, din nou omul fericit aduna kilometri, si, prin noiembrie, ii cedeaza modulul SOS.. Se duce, lasa masina, primeste furia rosie, dupa cateva zile primeste masina - cu intarziere ca aparuse nu stiu ce problema cu navigatia/unitatea media. Ceva cu "serverul Skoda nu recunoastea unitatea"

Rezolva baietii problema si... all OK. Culmea, incepe sa ii funtioneza Wireless AA.

 

Acum vreo 2 saptamani reuseste sa ia o linie de tramvai... cumva pe langa.

Rezultatul:

 

n8CPscUl.jpg

 

Se duce omul meu din nou la Brady... in 3 roti -  CASCO (ala bun de la PoRO) nu acoperea dauna -  anelopele - Pilot Alpin 4 - tocmai ce au iesit din productie prin ianuarie 2021... in sfarsit se rezolva problema. Lasa si vreo 2 repere la vopsit - asa e cand ai masina in B...  Si ziceau oamenii ca are niste update-uri.

 

Azi... se duce sa o ridice -  normal ca mai trebuiau retusuri la partile vopsite.

Incepe sa verifice masina - paza buna trece primejdia rea si... se da eroarea de mai jos:

 

NvvYLV4l.jpg

 

Iti dai seama ca il apuca toate spumele... In sfarsit, dupa multe discutii,  ii elibereaza masina cu cod e eroare si promisiunea ca deschid un ticket la Skoda... 

 

Va urma... 

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, zidanne said:

voia benzina neaparat si automata

...si a luat 2.0 TDI?
Eu pentru ca am vrut musai diesel ceva mai puternic, am schimbat  producatorul (desi as fi preferat sa raman tot la romb).
Faza cu Furia Rosie e destul de penibila - a primit practic o jumatate de Octavia (si la motor si la spatiu interior). Acum ce este destul de important de aflat ar fi daca toate neplacerile constatate (intarzieri, reparatie defectuoasa etc.) sunt specifice dealerului (Brady) sau sunt "normale" in intreaga retea de service.

Pentru mine Brady e cel mai apropiat si ar fi service-ul in care as merge cand voi avea nevoie (daca primesc vreodata masina comandata). Insa dupa o interactie de circa 5 minute cu un Consilier de vanzari de la ei, am luat-o la fuga si-am dat comanda pe undeva departe de Bucuresti. (eu stiam exact ce vreau, pana la ultimele detalii/optiuni)

Acum cu CASCO-ul e discutabil... depinde ce bifezi cand faci polita. Despre cei de la PoRo am auzit de bine pana acum; am un prieten cu un VRS mk3, livrat de PBN cu full-CASCO la PoRo pe intreaga perioada a garantiei. A avut marele ghinion sa aiba muuulte evenimente cu masina (dintre care unul apropiat de dauna totala) si toate i-au fost rezolvate pe CASCO. Unele inclusiv cu regres pe RCA-ul vinovatului (cand a fost cazul).

 

Erorile alea de sitem multimedia & software imi cam dau frisoane. Cu cat aud mai multe, cu atat incep sa ma rog sa-mi produca masina mai tarziu, poate mai elimina din probleme. Tare mi-e ca daca imi face o gluma din asta mai grava o vand mai repede decat mi-au livrat-o ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SkOmk4 Da, fost la drive test, s-a plimbat nitel (mai mult) cu TeDeI-ul (asta nou cu Adblue) cu DSG si a zis ca nu-l mai intereseaza benzina. 

Desi in familia extinsa avem un 2.5 196 AT cu care a facut, in doi soferi, Bucuresti - Hamsterdam.

Se astepta sa scuture, sa troscane, sa duduie, sa… si iarna nu scoate nici macar abur pe teva de esapament.

Putin marait dar fonta aia izoleaza bine.

Am facut si eu un DT mai lung cu ea, nu se simte ca n-are multilink, e muuuut mai confortabila decat caruta mea si la 150CP la 3000rpm plus setarile cutiei e ce trebuie. 

Nu ca rupe gura targului dar la mers constant cam creste nivelul motorinei in rezervor, a scos cam 4.2 Bucuresti - Agigea si reprizele aka 80-120 - sunt mai mult decat suficiente pentru mersu in siguranta pe DN1 cu o singura banda pe sens.

 

Nu am inteles cum a fost cu CASCO, se pare ca exista o clauza, cu font de 6 care zice ca daca doar janta e lovita, asigurarea nu acopera.

Stiu ca se poate face pe “good will” dar asta implica o fransiza mai mare (30%?)

 

Si mai are o eroare de care mi-a zis azi, tot de soft, la camera de marsarier. Dupa ce i-a venit un update cu modul wide, primeste niste mesaje ca nu are haionul inchis.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dimineata am pornit masina dupa ~4 zile si fix cand a dat sa invarta se auzea ca si cum cineva batea in tabla, habar n-am ce naiba a fost chestia aia dar m-am gandit ca ii pica motorul. Am mai sesizat ca motorul are un zgomot anormal, este ca o bataie ritmica, sper sa fie din cureaua de accesorii si nu altceva.

Aparent dupa ce au schimbat cutia, ceva nu au strans bine pt ca in frana de motor la rece, ceva ''zbarnaie''.

Eram ok cu faptul ca nu mai am probleme pe soft si acum incep cele mecanice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, zidanne a scris:

paza buna trece primejdia rea si... se da eroarea de mai jos:

Problema asta o am și eu, a apărut după ce au făcut update de soft și după ce i-am anunțat de eroare asta și încă doua care au apărut tot în urma update-ului au ajuns la concluzia ca trebuie sa schimbe tableta și sunt programat zilele viitoare ca să o facă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O noua intrebare pentru un 1 .5 tsi DSG MHEV, echipare style cu cateva opționale in plus...

 

Cand conduc pe D, nu reusesc sa setez Stop-Start pe off - desi apas pe butonul Set si decuplez din infotainment Stop-Startul, pe franarea de la o viteza de peste 20 km/h motorul se duce in 0 rpm, iar atunci cand viteza de deplasare ajunge aproape de 0km/h revine la turatia de ralanti (fara sa ridic piciorul de pe frana sau sa accelerez). 

Daca ma misc usor (din ce am vazut, fara sa schimbe treapta de viteza) nu mai coboara la 0rpm, si tine motorul pornit, coboarand fara probleme la turatia de ralanti. 

 

Atunci cand trec pe SS, motorul sta pornit permanent, indiferent de setarea Stop-Start. 

 

As vrea sa stiu daca pentru MHEV e un comportament firesc in regim D sau vorbim de un bug. 

 

Nu am gasit in alta parte sa fie descrisa aceasta problema si as vrea sa stiu daca alti colegi intampina acelasi comportament sau trebuie sa reclam problema la reprezentanta. 

 

Multumesc frumos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @Jugaroo,

 

Optiunea start-stop se refera strict la situatia in care masina sta pe loc, stationata. Oprirea motorului in mers pe care o mentionezi vine de la sistemul mild-hybrid (in acel moment consumatorii sunt alimentati din bateria de 48V desi motorul e oprit) iar asta se poate anula doar trecand masina pe sport, din pacate nu stiu alta metoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc fain pentru raspuns. 

Aia e, o sa mergem mai mult pe ss. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep, doar întreb, acest mod de lucru este pentru emisii mai scazute și tocmai de aceea cumpărăm hibrid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De câteva săptămâni nu îmi merge senzorul la lichidul de parbriz aparent. Până acuma îmi afișa tot timpul când era pe la final lichidul, acuma stăteam liniștit și când să spăl parbrizul, aud că învârte motorul în gol în rezervor... 

Prin februarie-martie oricum vreau să mă programez la revizie, o să le zic atunci să se uite și la asta. 

Ați mai pățit careva să nu meargă așa brusc? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eugen Stanculescu

Eu de cand am luat masina imi tot afiseaza ca nu mai am lichid de parbriz, cu toate ca este plin ochi recipientul. Am fost de 2 ori la Metrotehnica, s-au uitat pe acolo, dar nu au vrut sa schimbe senzorul. Au zis ca daca mai face, atunci il schimba. Si mai face, dar sa fac un drum Alexandria-Bucuresti sa constate, inca unul ca sa il schimbe, mai bine ma las pagubas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Eugen Stanculescu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!