Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Multumesc tuturor care ati raspuns. Voi intreaba un dealer privitor la ce au in plus scaunele Ergo seats. Cat despre disconfortul(durerile) piciorului drept la drum lung, nu sunt de la scaune, ci de la pozitionarea pedalierului, care este prea sus si forteaza laba piciorului . Mai am in familie masini cu scaune proaste, simt disconfort la spate la drum lung, dar piciorul este super relaxat. In astfel de situatii ar trebui folosit tempomatul mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect!

daca mai este si ACC, atunci chiar devine obsesie de folosit ! 😊

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mașina anterioară am avut tempomat. Îl foloseam pe autostradă când era liberă pentru a-mi mențină viteza că altfel nu mi se pare nicio sfârâială. Dacă e aglomerat mai rău mă stresează. 

Actuala are ACC care mi se pare ok într-o lume ideală unde toți respectă regulile de circulație și nu îți sar în față sau te împing de la spate.

Am încercat să-l folosesc pe autostradă (in oraș nici nu mă gândesc) însă, după cum spuneam, nu e nicio sfârâială dacă e aglomerat nici cu ACC-ul.

Doar dacă te mulțumești să mergi în banda 1 fără a depăși nimic pe toată durata deplasării. 

Frânează la apropierea de mașina din față și accelerează dacă schimbi banda și nu mai sesizează obstacol în față, dar când accelerează și ajunge la viteza setată nu o mai depășește si dacă îl ai pe unul în spate care te presează să depășești...

Plus că de două ori m-a pus in cap pe autostradă că a sesizat curbă periculoasă deși eu mergeam în aliniament. Norocul a făcut să fie gol, să nu am mașină în spate că mă făcea pachet.

E bun, nu contest, dar repet, este bun pe autostradă când ești amorțit de stat mult la volan sau a preveni această amorțeală, dar cu condiția să fii cam tu și încă 3 masini pe șosea.

Nu știu cum de voi îl folosiți cu așa mare satisfacție, sau nu am eu ce trebuie?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu pe unde ai circulat tu, dar pe autostrada ACC-ul este ideal si absolut esential pt mine! Il pun pe 130 si chiar daca imi apare unul in fata pe banda 2, masina o sa incetineasca. Dupa ce ala se da din fata mea o sa urce singura inapoi la viteza setata.

 

Am refuzat acum 3 ani o masina foarte faina doar pentru ca nu avea tempomat! Nu imi imaginez cu e sa conduci in vacanta/drumuri lungi fara el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tempomatul e bun când ești singur pe autostrada. ACC e bun pe autostrada cu trafic intens cu toate benzile ocupate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Xman_ghio Sunt uimit de beneficiile acestei dotări, însă și mai uimit sunt pe ce autostrăzi ciculi tu de îți este acest ACC indispensabil.

 

În toți anii de când am permis și circul pe autostradă, la noi, am observat două tipuri de șoferi.

Cei care merg cu 100-110 km/h în banda 1 și ceilalți care merg cu 140-150 km/h în banda 2.

 

Dacă vrei să circuli cu 120-130 km/h în banda 1 NU poți că trebuie mereu să frânezi după cel din față, iar dacă vrei să treci în banda 2 te presează ceilalți din spate să îi dai pedală că vin tare și nu stau după tine.

 

Ori, setez ACC la 120 km/h și mă pornesc la drum și cei din banda 1 circulă cu 110 km/h. Mașina adaptează viteza după cel din față. 

Dau semnal și depășesc. Mașina mea este setată la 120 km/h. Ai idee cam cât merg în paralel cu cel pe care vreau să-l depășesc dacă eu am 120 și cel din dreapta 110?

 

După care să trec în banda 1 și tot așa că în banda asta sunt mulți care circulă sub viteza maximă legală?

 

Că mașina peste 120 km/h setat de mine NU urcă. Îl am pe unul lipit de mine, cum des se întâmplă, și îmi frânează ACC-ul, iar cel din spate nu mai apucă să franeze și el și uite pocinogu' sau îmi dă flash să termin odată depășirea. 

 

Nu sunt singur pe autostradă să fac depășiri cu tempomatu' la viteze de 130 km/h dacă cel pe care intenționez să-l devansez merge cu 120 km/h că depășirea are loc în 5 km.

 

Asta e bine când autostrada e goală, după cum spuneamn și în spate nu mai ai mașini, nu când e oră de vârf și ai coloană după tine că tu ai ACC și depășești cu el.

 

De asta zic că nu știu pe ce autostrăzi mergi tu de este așa bun că eu am încercat și nu e ce trebuie.

 

Susțin și întăresc ideea lui @Cristi_V cum că tempomatul e bun când autostrada e goală și ACC-ul când e plină pe toate benzile, iar în cazul ăsta nu mai folosești tu frână și accelerația, dar să mergi cu el în condiții de trafic normal și să mai și faci depășiri cu el, e o nebunie. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACC e bun cand e autostrada goala, si e foarte bun cand e vreme nasoala, ceata eta... setat pe distanta maxima.

Si pe mine ma enerveaza maxim sa folosesc ACC cand e aglomerat, f aglomerat.

Am avut ACC deja pe 2 masini, dar la urmatoarea sigur nu va fi obligatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77 locuiesc in Arad asa ca am autostrazi si inspre Est, dar mai ales inspre Vest 😉 Inclusiv la Lidl merg pe autostrada ca e la 2 strazi de mine si cobor la prima iesire 👮‍♂️

 

Dar nu inteleg de ce nu poti seta ACC-ul pe 130-14km/h si mergi doar asa cu el. Daca esti pe B1 si nu poti trece pe B2 o sa te incetineasca automat. Apoi iesi pe B2 si urca la 140 km/h cat e setat. Daca esti pe B2 si se trezeste un TIR sa depaseasca te va incetini automat, iar cand TIR-ul trece pe B1 o sa urce viteza automat la 140km/h cat era setat.

 

Eu fac drumuri de Budapesta lunar si destul de rar ating pedala de frana chiar si in trafic destul de aglomerat... ACC-ul isi face treaba si eu doar urmaresc sa fie totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"'Dau semnal și depășesc. Mașina mea este setată la 120 km/h. Ai idee cam cât merg în paralel cu cel pe care vreau să-l depășesc dacă eu am 120 și cel din dreapta 110?""

Nu inteleg fraza asta. Cine te impiedica sa accelerezi din pedala de acceleratie de la 120 la cat vrei, sa depasesti,eventual sa revii pe banda pe care erai inainte de depasire. Dupa ce iei piciorul de pe acceleratie masina incetineste singura la valoarea setata, ex 120. Reglajul se anuleaza numai la franare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!