Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Salut, de Octavia Scout știți ceva, se mai produce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/22/2024 at 6:09 PM, tetea said:


 

 

Verifică în meniul ‘Deschidere și Închidere’ dacă ai opțiunea de închidere/deschidere automată când te apropii sau te îndepărtezi de mașină.
Pozele sunt de la un Superb, dar nu cred că există diferențe mari.

 

 

 

 

 

 

IMG_5234.jpeg

IMG_5235.jpeg


Se poate coda si la O4 preFL, si functioneaza doar in anumite conditii (de ex. Nu se inchide daca ultimul care se inchide este portbagajul (testat doar cu cel electric)).
@tetea, in ce conditii functioneaza avertizarea acustica cand inchiderea "esueaza"? Eu nu am reusit sa gasesc nicio situatie: am incearcat cu usi intredeschise, capota deschisa,... fara niciun rezultat! Merci

Modificat de dj.martzian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dj.martzian

Dacă mă îndepărtez de mașină cu cheia în buzunar și ușa sau portbagajul este deschis, mașina încearcă să se închidă. Dacă nu reușește, emite două semnale sonore, iar dacă reușește, emite un singur semnal sonor. Așa funcționează la Superb, dar este posibil să fie nevoie și de alarmă, dacă cumva nu o ai deja instalată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci @tetea, Masina nu are alarma de fabrica, probabil acesta este si motivul pentru care nu emite niciun semnal sonor(claxon scurt in cazul de fata) in cazul in care o usa ramane deschisa. Mai fac teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fosta mașină, O3 cu oglinzi rabatabile și pliabile electric, când o ușă era deschisă, inclusiv când nu era închisă bine, mașina nu se încuia. Nu îmi mai aduc aminte dacă emitea vreun sunet în sensul ăsta, dar nu se rabatau oglinzile ceea ce îmi atrăgea atenția și verificam. 

La O4 nu știu cum e că nu am verificat.

Ăsta este unul din motivele pentru care aleg acest accesoriu la mașină și anume oglinzi pliabile.

Când are oglinzile pliate știu sigur că e încuiată și invers. Când mașina are oglinzile în poziția de rulare și e oprită, îmi atrage atenția că NU e încuiată. 

Actuala mașină are alarmă monitorizare habitaclu, dar încă nu știu cum funcționează pentru că nu am avut ocazia să o testez.

 

 

Modificat de Gabriel*77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa un geam deschis, inchide masina si pe urma baga mana pe geam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luarăm astăzi Octavia comandată în urmă cu fix 2 luni.

 

Selection, 1.5, 115 manuală cu câteva dotari: matrix, stopuri led, camera marsarier,  lumini ambientale, pachet lodge, pachet family, volan încălzit,  parbriz încălzit etc.

 

Am condus eu, prima impresie e ok, motorul se simte nou, tre sa facă rodajul si apoi pot face o comparație cu 1.0 tsi. Cilindreea in plus nu am simțit,  bine, nici n-m trecut de 3500 ture (doar 1 data).

 

Miroase a nou, volanul e ok, cotiera e ok.Screenshot_20240927_190610_Gallery.thumb.jpg.d05d9d9553dfcf82b5abbcd6d0a0bfce.jpg

Screenshot_20240927_190632_Gallery.jpg

Screenshot_20240927_190713_Gallery.jpg

Screenshot_20240927_190527_Gallery.jpg

Screenshot_20240927_190549_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ținând cont ca e puțin mai grea, chiar dacă are 220 nm cred ca totuși O3 fl 1.0 trage mai bine.

Arata f bine, mai ales cu matrix. Culoarea asta o luasem și eu și am schimbat în albastru.

 

Ne mai spui o impresie dupa ce mai conduci. Mersi!

App de rodaj, parca la carte ne spun max 3/4 din rotații, adica poți sa turezi pana la 6000 ? Fără a întra pe rosu ?

 

Doar de curiozitate,  nu ii dam totuși 6000 în primii 1000_2000 km, nici apoi nu cred...mai ales ca aștept dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu crezi ca e motocicleta? ai 6k de toate.

Exclus ce zici cu 1.0 vs 1.5. Se va simti superior 1.5 indiferent ce scrie pe foaie.

Din experienta, ca tot am 'rodat' cateva masini fara a avea probleme, conteaza sa nu o abuzezi, atat, majoritatea au tendinta de a incurca traficul in rodaj!

Frumusica masina, personal tapiteria aia de 300E nu-mi place, avantaj mi se pare ca are spate-laterale de musama si o stergi usor, insa cu textilul Dacia 1310 nu ma pot obisnui deloc. Probabil ca pt alte piete ce nu au luat contact cu Dacia pre-Renault nu reprezinta o problema 😀

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru benzina ziceam sunt 8k turatii, la diesel 6k.

 

Nașpa din partea skoda ca pentru ledurile de interior sau volan sport sa te oblige la tapițerie și la oglinda șofer heliomata...ciudat cum le au grupat în pachete.

 

App, știți dacă as putea opta doar pt un volan sport ,acela de 120 euro fără sa adaug altceva ? O mai avea sens sa întreb la dealer ?

 

Citisem undeva ca un dealer ,pt a ieși masina mai ieftina unui client i a mai scos din optiuni care erau standard pe echipare...greu de crezut dar...ar însemna că se poate juca mai bine în configurare fata de ce vedem noi pe site...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

04 1.5TSI 115CP va fi mai lenta decat O3 1.0TSI din cauza cutiei mai lungi si a greutatii crescute. Aia 20nm nu inseamna un plus decat pe hartie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, diferenta mare de greutate intre ele, nu îți dai seama unde au pus sutele alea de kg, ca din punctul meu de vedere mai solida/stabila este O3 FL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai să vă mai dau un pont. Configurația de mai jos, negociată pe loc, iese la 30 500 euro. 

 

Oferta cu încă 2k euro la diesel e valabilă până la 30 septembrie, după om vedea ce va fi și dacă va mai fi. Deci dacă vreau Octavia de mai jos, luni e deadline. Gândul zboară la Superb, e mai elegantă...dar și prețul pe măsură. Sunt unele pe stoc 34k euro cash, 32k euro cu pfg. Dacă o dădeau la 32k cash, luam.

 

Livrare diesel,  cam 3 luni.

 

Livrare benzină mild, 7 luni.

IMG-20240927-WA0033.jpeg

IMG-20240927-WA0035.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dacă îmi permiteam,luam superb ul selection doar cu opțiunea perbble silver 1.5 tsi 150 cp, nu vad de ce sa dau 3000 euro pe dpf,ad blue și zgomot de tractor :p

 

Mi am dat si eu cu parerea :)

 

Are optiuni suficiente și posibil sa iasă la prețul octaviei din oferta...

 

Teoretic poți sa iei cu finantare 50% și închizi peste 2 luni cu 1% comis anticipare ,max 200 euro cost, și vreo 2_300 dobanda 2 rate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce am zis eu durează de la 7 luni în sus...iar așteptarea asta e enervanta ca doar eu aștept acum.

 

Parca tot mai bun e ceva din stoc sau chiar diesel ca are 3 luni livrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Superb ai 2500 euro discount + ce mai acordă dealerul. 

1.5 150 cai pe superb e cam puțin,  dar cred ca e ok mașina.  

2.0 tdi, 150 cai pe superb, cu ce vreau eu, e 41 700, redus iese la vreo 37k, mi-a zis dealerul. So...nici măcar benzinarul, redus, nu se apropie de pretul octaviei de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa le stapaniti sanatosi cei care au spart gheata cu noua octavia. Am vazut una ieri pe strada cu numere rosii, in trafic si din pacate arata dubios tare fara proiectoare, pare neterminata, slab dotata(desi avea matrix). Iar volanul, exact ca la versiunea precedenta fara a 3-a spita nu imi place deloc. Nu am mai deschis configuratorul dar nu se mai poate optional sa schimbi volanul cu 3 spite?

In rest dotari si aspect 2024! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ești aproape cu banii,as face cumva sa iau superb nu octavia, probabil masina de stoc fără optiuni, cuplul pe 2.0 diesel e într-adevăr ce trebuie pt caroseria ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beciacustic, in configurația mea e volanul sport, in 3 spițe,  care arată altfel,  mai bine, părerea mea. Standard, e cel în 2 spițe,  care, da, nu e chiar okei, dar mna, e bun și ăla.

 

Superb de pe stoc e 34k euro, cu pfg e 32k euro, aproape de 30 500 euro, configurația Octaviei de mai sus. Și da, sunt dispus să mă duc la 32 000 euro, dar pt un superb plătit cheș, de pe stoc. Am cerut ofertă pt plata cash, poate poate iese la 32k euro. Cine mai stie...34k, din păcate, depășește bugetul.  Mai pot aștepta,  octombrie poate fi un sfatuitor bun in achiziții 🙂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sunt curios daca primesti o oferta mai buna oentru plata cash. Poate doar fiind de pe stoc. Acum aproape 5 ani, cand am luat masina, am intrebat daca reduc ceva pentru ca o achit cash. Raspunsul a fost nu. Au mentionat ca oricum nu au voie sa primeasca mai mult de 10000 lei la casierie. Restul i-am virat prin mandat postal (asa au cerut), desi eu ii aveam cash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Crs.Vag Să o stăpâniți sănătoși și fără evenimente!

Felicitări pentru Matrix. O alegere bună. Vei vedea o diferență pe drumuri extraurbane slab luminate.

 

Cât despre cutia manuală, nu știu ce să zic.

Eu am fost dezamăgit de ea pe varianta de 150 cp, tot 1.5 tsi, și din acest motiv am luat decizia de a o schimba cu un DSG care se pare că e o alegere bună. 

Pleacă lin de pe loc, nu mai țopăie în treapta 1 și nici nu mai simt acea senzație de "agătare" la schimbarea din treapta 1 în treapta 2.

Plus că mi se părea leșinată rău cutia manuală. Parcă avea ceva sub pedală și nu voia să demareze. Enervant.

 

Mie îmi place tapițeria, cea LODGE, cu gri și piele artificială, dar trebuie avut grijă cu ea că dacă se murdărește...

Este prima variantă de echipare pe care o poți lua cu lumină ambientală. 

 

Anul trecut am putut bifa lumină ambientală pe tapițeria standard, cea neagră care mi s-a părut destul de ok, însă anul ăsta nu s-a mai putut, ci de la LODGE în sus.

 

La început par ciudate mașinile fără lumini de ceață, nici mie nu mi-au plăcut și nici că-mi plac acum nu pot spune, însă sunt altele mult mai scumpe care tot așa sunt.

Plus că la toate mașinile pe care le-am avut-o cu proiectoare, nu le-am folosit mai deloc.

 

Eu am jante pe 18 și pot spune că mașina are altă ținută de drum iar liniile de tramvai nu le simte (adică nu sunt șocuri în articulații), doar dacă acestea sunt ieșite prea mult unde, evident, reduci viteza aproape de zero.

 

Volanul sport arată mai bine decât cel stabdard, cu două spițe, motiv pentru care și eu l-am bifat.

Am observat că nu mai este zgomotoasă (am bifat geamuri cu protecție acustică), dar nici cealaltă fără, nu mi s-a părut a fi foarte zgomotoasă. 

 

@Liviu1000 Posibil ca un reprezentant Skoda să aibă alt control asupra opțilonalelor pentru că mie anul trecut mi-a bifat parbriz încălzit, iar eu nu l-am găsit în configurator și, normal, nu l-am putut bifa.

 

Cât privește Superb-ul, mie nu îmi place. E prea mare, iar gura aia de ventilare de la un capăt la altul mi se pare urâtă și îmi aduce aminte de Dacia 1310.

Nu îmi plac mașinile mari, dacă nu sunt SUV-uru, și în oraș sunt o povară, dar, na, astea sunt gusturile mele.

Plus că dacă ar fi să-l iau, nu l-aș lua sub 190 cp pentru că ar fi submotorizat la 150 cp.

 

Nu mai există plata cash de mult.

La casierie la ei nu poți achita mai mult de 1000 lei cash. Restul cu cardul, prin bancă. 

Nu te mai poți duce cu banii îi traistă să-ți iei mașină. Asta a fost odată. 

 

 

Modificat de Gabriel*77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Crs.Vag Oferta pare bună la ce ți-ai ales acolo (eu unul aș bifa și scaune spate încălzite), dar evident tu faci cum crezi.

 

Îmi pare rău că nu am pus și eu camere 360, dar nu am fost atent la pachet. Mi s-a părut scump și nici nu l-am deschis. Am văzut după ce am modificat configuratația (am vrut portbagaj electric că nu îl bifasem) și a fost târziu. Nu s-a mai putut modifica a doua oară. Diferența era 16O € în plus.

Dacă mai păstrau reducerea de 3050 €, era treabă bună, dar...

Observ că și ție îți face reducere de vreo 4 mii și ceva.

 

Să înțeleg că folosești mașina mai mult extraurban de vrei diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plata cash...scuze, plata integrală,  intr.o rata, la achiziție. La asta m-am referit...scuze!

 

Km sunt 95% extra-urban, deplasari in țară, la mare, la munte, o Bulgarie, o Grecie (depinde cum ajung mai repede si mai ieftin per total). Plus ca e la pret de benzina 1.5 tsi, 150 cai, mild hibrid.

 

Aștept sa înceapă octombrie si urmăresc mașinile din stoc, poate am noroc de un Superb cu portbagaj electric si faruri matrix. Si volan încălzit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine e clar, se lasa cu diesel, la masina incarcata si viteza sustinuta, 2.0tdi 150 este superior 1.5 la rezerva de putere. Consumul este mai mic dar motorina ceva mai scumpa+Adblu tot pe acolo ajungi.

Un alt mare avantaj este cutia DSG, cea cu uscat pica in draci. Restul de dezavantaje diesel le stim insa in cazul de fata eu spre asta m-as orienta.

Iar mai apoi pare cam prea demonizat dieselul pe aici, zici ca gata, se strica in 3 ture de oras. Am avut destule si n-am avut probleme. Sa nu uitam totusi ca vorbim de masini noi si nu olx la 199.000km.

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce pică DSG-ul cu ambreiaje uscate de pe 1.5 TSI? Din cauza regimului în care se conduce, sau a problemelor de proiectare/construcție?

 

La preluarea mașinii l-am întrebat pe reprezentantul mărcii despre modul de exploatare și defecțiuni la cutie (tot urmare a zvonurilor cum că DQ200 ar avea "bube") și mi-a zis că nu pică așa ușor, ci doar dacă o freci mult în sport.

Acum... rămâne de văzut.

 

Eu unul nu sunt pasionat de condusul sportiv, ca atare nu cred că o să vadă mult modul sport, însă mă îngrijorează modul "oraș" din cauza aglomerației, unde este nevoită să cupleze des, dar... până la urmă este o cutie nouă, cu garanție. 

 

La 1.5 TSI pe carte scria, la mențiuni, că are filtru de particule. 

La 1.5 TSI mHEV nu mai scrie. 

Să înțeleg că nu mai are?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!