Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Pretul e esential in discutie si legat direct de orice achizitie si configuratie. De retinut ca Grupul VW poate avea preturi preferentiale pentru anumiti clienti (multinationale), care sunt clienti interntionali, la fel cum intotdeauna PBV avea preturi mai mici de achizitie fata de PBN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașinile au evoluat foarte mult, producătorii se copiază între ei în tot felul de briz-brizuri și tehnologie și prețul dictează. Pentru cei mai mulți, achiziția unui anumit model, este o chestiune ce ține de bugetul pe care-l au și apoi de gusturi.

Ca atare, prețul este un aspect foarte important. 

 

Ce NU îmi place mie la O4 este tapițeria din piele, și nu pielea e problema, ci culoarea. Mai exact acel "coniac" care mi se pare oribil iar pe bord dă senzația de linoleu plus că acel maro nu merge la orice culoare exterioară. 

 

Nu înțeleg de ce au scos bejul din paletă pentru că în opinia mea era mai rafinat și mai elegant decât acest maro "sufragerie". Bej cu negru ar fi oferit un contrast cu impact vizual mai mare.

Nici materialul textil nu mi se pare o idee bună pus pe bord și uși pentru că în timp (oricât de grijuliu ai fi) se va murdări și... nu prea ai cu ce-l curăța. 

Dar... moda e modă și mașinile au moda lor și ele, altfel nu s-ar vinde.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Gabriel*77 said:

 

Nici materialul textil nu mi se pare o idee bună pus pe bord și uși pentru că în timp (oricât de grijuliu ai fi) se va murdări și... nu prea ai cu ce-l curăța. 

 

 

D-aia nu mi-am luat eu Style.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar de la un timp ești condiționat să achiziționezi și ce nu vrei la pachet cu ce te interesează. 

 

Eu nu am luat Style la vremea respectivă că nu voiam automată. 

 

Ce mi-am comandat acum are textil gri pe bord, interior Lodge dacă nu mă inșel (arată bine, dar în timp nu știu cât de bine se va menține deși am foarte mare grijă de mașini în general), venit la pachet cu iluminarea ambientală. 

 

Nu mai poți configura lumină ambientală pe orice interior, iar cel de bază NU vine echipat cu ambiental, deci, pentru asta trebuie bifat următorul, care, evident, costă. 

 

Aș fi vrut interior cu bej (o culoare care dă eleganță mașinii în opinia mea, dar și foarte pretențioasă), însă după cum am spus în postarea anterioară, au ales să o scoată și să o înlocuiască cu maro sufragerie.

 

Am vrut scaune încălzite în spate, dar vin la pachet cu clima în trei zone, ca atare, prețul e mai mare.

 

Am vrut ACC care și el vine la pachet cu Side Assit.

 

Am vrut portbagaj electric, dar vine la pachet cu alarmă monitorizare habitaclu și keyless go și tot așa. 

 

Toate astea ridică prețul mașinii la achiziție, însă în opinia mea partea bună a acestei situații este prețul mai mare la revânzare. 

 

Cum românul e mare fan și ahtiat după "full cu piele", cu siguranță aceste lucruri vor conta când îi va veni vremea să meargă la altcineva. 

 

Una peste alta Skoda Octavia a devenit o mașină destul de scumpă pentru majoritatea dintre noi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/7/2024 at 4:59 AM, akon said:

Ma refeream la discount-ul ce a fost pana recent, 3000 actiune , ~1500 in medie de la dealer si 1400 PFG. Rabla nu este discount.

Daca ai fi citit conditiile, puteai vedea ca se poate achita anticipat pt un comision de 1%, deci poti atrage acel bonus chiar daca ai toti banii de masina.

La cata masina cumperi de banii astia, Octavia mi se pare bestbuy pt moment.

Am intrebat, despre discountul PFG si conditii. Nu se poate plati anticipat decat dupa 2 ani si se face pe cel putin 50% din suma. Nu prea ies calculele. Daca are cineva alta informatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.thumb.png.09d7a1b3901c453f94352f0c8e3a9b67.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/14/2024 at 4:08 PM, Cristi_V said:

Ce dacă e aceeași platforma?! Ca și client s-ar putea sa nici nu știu ce înseamnă. Și cred ca au si fost gândite sa nu se concureze între ele.

Doar Octavia dacă e, nu aleg între break și liftback. Știu din start ca nu vreau break. Asa gândesc eu. Dacă nu exista decât break - cum e Passat acum - caut alta marca/model care oferă ce caut eu. 

Eu chiar am căutat break, care sa nu fie foarte lung. Am ales Golf. Păcat că la noi nu se comercializează, a trebuit să îl iau de la unguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/16/2024 at 2:35 PM, adrian001 said:

Pai avem un conflict de interese aici, daca nu ma insel andrei_221 - moderator lucreaza in reteaua de dealeri VAG. Nu vad cum pretul ar fi offtopic pe un topic care se numeste: "Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4"

in general discutia este despre partea tehnica, nu financiara. nu are relevanta unde lucrez. 

 

On 8/16/2024 at 6:24 PM, dercos said:

Pretul e esential in discutie si legat direct de orice achizitie si configuratie. De retinut ca Grupul VW poate avea preturi preferentiale pentru anumiti clienti (multinationale), care sunt clienti interntionali, la fel cum intotdeauna PBV avea preturi mai mici de achizitie fata de PBN.

conditii care nu se pot aplica decat unui grup restrans de clienti, deci ce relevanta are pentru omul de rand???? crezi ca poate dealerul sa incadreze un client obisnuit in categoriile promotionale???

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, akon said:

image.thumb.png.09d7a1b3901c453f94352f0c8e3a9b67.png

In unele contracte/oferte scrie la rambursare anticipata ca DA (doar dupa 12 sau 24 luni de contract, conform legii). Nu exista o clauza in contract cum ca in caz de plata anticipata/reziliere contract sa se returneze discountul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzuicomicina

In cazul meu discount-ul s-a pastrat chiar daca am rambursat anticipat creditul in doua luni de la data achizitiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iei prin pfg, ai si discount de dealer?

Adica ai 2370 euro discount skoda + 1470 euro discount pfg. Daca mai ofera si dealerul 1400-1500 euro, e super. Ati avut asa ceva, adica 3 reduceri aplicate: skoda, dealer si pfg?

 

 

Si daca mai prinzi si rabla, deja o iei la pret de ciungă...

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Crs.Vag said:

Ati avut asa ceva, adica 3 reduceri aplicate: skoda, dealer si pfg?

 

Da.

Ideea este ca mai rar reduceri Skoda atunci cand este rabla, ca doar programul ala e pentru constructorii auto nu pentru populatie.

E la mintea cocosului ca treaba cu stimularea innoirii parcului auto blabla e poveste, logic ca o masina fara ITP cum sunt majoritatea care ajung la Rabla deja nu mai polueaza ca nu mai sunt folosite dar asta e alta poveste.

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a fost mereu, reducerile s-au cumulat (reducere importator, reducere dealer, program rabla si reducere Porsche Finance Group). Au venit din surse diferite, de aceea se puteau cumula. Am avut si eu un coleg de serviciu care a luat cu reducere Porsche Finance Group, a achitat anticipat la o luna dupa ce a ridicat masina si a iesit intr-un mic avantaj (cred ca in jur de 100 euro). 

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well, eu zic că reducerea e mai mare de 100 euro...adica ei oferă 1470 euro prin PFG, să zicem că achiți după o lună toată mașina. Scăzând comision analiza dosar, o dobândă, eu zic că "câștigi" 1000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oferta e prin Leasing 

La leasing niciodata nu iesi in castig pe persoana fizica. Doar pe firma daca deduci partial sau total cheltuiala cu masina... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar achiți INTEGRAL în prima lună de când ai preluat mașina, nici așa nu ieși în câștig?

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au ce le trebuie ca să inteleaga: RABLA nu este reducere. Rabla oferă posibilitatea de a achita o parte din preț folosind tichete rabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
On 8/17/2024 at 9:34 PM, Gabriel*77 said:

 

Ce NU îmi place mie la O4 este tapițeria din piele, și nu pielea e problema, ci culoarea. Mai exact acel "coniac" care mi se pare oribil iar pe bord dă senzația de linoleu plus că acel maro nu merge la orice culoare 

Sigur, nu merge cu orice culoare. Dar in general pe strada vezi doar alb, negru si 50 umbre intre astea 2....alea nu sunt culori, scuzati-ma. Culoare e: verde, albastru, portocaliu,  galben...

 

Stiu ca e superb(si chiar modelul anterior), dar...e superb sau ce? Asta e varianta superbului pt gentlemani:

 

https://www.evo.co.uk/skoda/superb/207083/skoda-superb-estate-sleeper-edition-pictures

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasă că am eu Orange Phoenix și da, e senzație, dar e o culoare pe cât de spectaculoasă, pe atât de pretențioasă. Se vede pe ea orice particulă de praf și cum Bucureștiul este un oraș plin de praf... la o oră după duș, e iar cu praf pe ea.

 

Cea mai bună culoare după propria-mi părere, care ține la tăvăleală și praful caracteristic Balcanilor, este argintiul și albul.

Alte nuanțe te îmbolnăvesc de nervi.

 

Vizavi de tapițeria mașinii, consider acel alb-gri al celor de la Volvo o nuanță care conferă eleganță superioară mașinii comparativ cu orice altă nuanță de tapițerie. Fac referire la cea din piele. 

Alte culori, cu atât mai mult maro sau roșu, dau senzația de dric.

 

Și dacă tot sunt la capitolul impresii, vreau să fac o precizare vizavi de motorizarea 2.0 tsi de la VAG, cea de 190 cp.

 

Îl voiam la test pentru a ști dacă îmi era bun pe Octavia FL, însă de vreo câteva zile am pe mână un Passat, 2021, cu astfel de motor, cu DSG și 24.000 km.

 

Vreau să zic că are un consum de te sperie.

 

Bine, e mașină de serviciu și nu mă interesează consumul, iar modul de conducere este dinamic, însă... nu ține cu casa. 

Ca idee, sub 14% nu am scos în oraș. Plus că mi se pare o mașină foarte grea.

 

Cutia de viteze mi se pare că are lag și îi ia ceva timp să înțeleagă că vrei să fugă, dar apoi se conformează. 

Și în modul sport are lag, dar și smucește un pic, după care se duce. 

 

Nu am avut ocazia să-l văd la lucru pe Octavia, dar dacă este tot așa gurmand, nu îmi pare rău că am ales 1.5 tsi. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata ce te obisnuiesti cu 2.0TSI sau orice motor mai mare turbo benzina, nu te intorci in veci la motoare mici. Si da, singurul dezavantaj e consumul, dar diferenta nu e asa de mare, pe cat e plusul de putere/cuplu, lipsa de stres la viteze de autostrada..

Pacat ca nu ai apucat sa faci un drivetest adevarat, nu asa cum fac drivetest majoritatea clientilor: rup masina in doua in oras si apoi zic ca consuma mult..
 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a zis omu' ca e masina de servici, ce test drive ? Pana la urma o masina de 190hp nu rupe asfaltul oricum ai vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

@Gabriel*77

Da, asta am spus si pe topicul cu superb 4, am vrea unii tapiterie de piele alba sau ivory...da, e elegant dar si pretentios. Doar ma gandesc la niste mure picate pe ea de la copil🤣. In ro  cred ca te descalti. Trebuie sa intrebam pe cativa ecologiști cu tesla cum se preteaza cu blugii, de ex 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel 77  "Nu am avut ocazia să-l văd la lucru pe Octavia, dar dacă este tot așa gurmand, nu îmi pare rău că am ales 1.5 tsi." 

Ati denigrat repede un motor excelent fara sa oferiti un minim de informatii: viteza medie, folosire start-stop, in ce mod ati ales sa conduceti, ati dorit sa " rupeti" masina ca sa vedeti ce poate , oricum nu erati proprietarul.

Masina mea , Karoq 2.0 TSI 4x4, consuma la o viteza medie de 15 km/h cu treapta S cuplata din schimbator nu din infotainment  cu start-stop dezactivat , aproximativ 12l/100km evident mergand civilizat fara prea multe "decolari" de care motorul asta e capabil, fara acceleratii inaintea stopului rosu etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bebeee Si eu sunt conștient de acest aspect, însă nu vreau să mă ascund după deget si să spun că nu mă interesează consumul.

 

Consider că nu am făcut un drive test autentic (mers în mai multe moduri pentru a înțelege ce ai pe mână), pentru că sunt condiționat de natura profesiei, însă o idee mi-am format-o și în oraș consumă peste medie.

 

Putere are (cutia, repet, mi s-a părut cu lag, dar poate e impresia mea) și se duce când înțelege asta, nu am spus că n-are.

 

@marius1982.11 Adevărat ce spui. Acea culoare a tapițeriei de care vorbim este și ea foarte pretențioasă (am vrut să menționez asta în postarea anterioară, dar am omis) și evident induce mult stres cu atât mai mult dacă e mașină de familie și ai copii.

Din acest motiv aleg tapițeria din textil și de culoare neagră, acolo unde producătorul nu combină culorile cum e cea pe care am comandat-o, mai exact gri cu un pic de negru.

 

@jakaro Tocmai din acest motiv am făcut precizarea că nu știu cum se prezintă pe Octavia fiind conștient că e posibil să existe diferențe. 

 

Nu am denigrat nimic, ci am spus că are un consum mare. Îmi pare rău dacă ai înțeles greșit.

 

Motorul la care am făcut referire a fost exploatat fără start/stop activat, ținut pornit perioade lungi de timp pe loc și câteodată cu deplasări dinamice, alte ori cu traficul, adică bară la bară. 

Cum ai vrea totuși să-l testez? Mergând pe autostradă cu 120 km/h la consum?

Dacă l-am ținut pornit pe loc o oră jumate pentru a nu muri de cald, așteptând pe cineva, îmi arăta consum de 34%.

 

Ori, mers pe Iului Maniu, vineri după-amiaza, către A1 bară la bară, cam cât crezi că ar consuma? 

Sau pe A2 în sezon către litoral?

Din ce am văzut eu, consumă. 

 

Asta am vrut să zic și anume că pentru oraș, mers bară la bară, civilizat, 15 km/h viteză medie, 2.0 tsi e un pic cam mult și consumul de a-l deplasa în oraș este măricel.

 

Aș fi vrut să am acest motor pe mână să merg cu el așa cum merg cu mașina mea pentru a-mi forma obiectiv o idee, dar momentan atât se poate.

 

Și ca să fiu clar pentru a nu mai exista confuzii, nu denigreze motorizarea, ci spun că are un consum de combustibil măricel. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
9 hours ago, marius1982.11 said:

@Gabriel*77

Da, asta am spus si pe topicul cu superb 4, am vrea unii tapiterie de piele alba sau ivory...da, e elegant dar si pretentios. Doar ma gandesc la niste mure picate pe ea de la copil🤣. In ro  cred ca te descalti. Trebuie sa intrebam pe cativa ecologiști cu tesla cum se preteaza cu blugii, de ex 

Timp de 3 ani, am folosit ca daily masina cu tapiserie bej. Masina utilizata de 2 soferi diferiti, zilnic, cu staturi diferite (+180/95 si 155/40), care a carat din T0 1 si apoi 2 copii, fataita cu cel putin 5 drumuri ft scurte zilnic. Ce vreau sa evidentiez este ca la regimul asta de utilizare intretinerea a fost absolut minima. Prima curatare/hidratare am facut o dupa 2 ani ca deh, asa e cand nu stiu. Este extrem de usor dpmdv de tinut curat un interior deschis vs unul inchis. Cel de la audi, alcantara + piele, era al naibii de greu de tinut curat in ecosistemul romanesc, fara copii. :)

 

Acum, daca exista posibilitatea, NU as mai lua masina cu interior inchis. 

 

Cat priveste utilizarea unui 2.0 benzina in oras, din experienta proprie, cu o masina de 2t si un motor mai putin eficient sau orientat spre consum decât 2.0 tsi + un stil de mers mai sportiv, real in oras mic, de provincie, nu a fost sub 16-17%. 

 

Ca e mult sau putin, e la latitudinea fiecăruia.

 

Ps: da, d-aia am luat 1.5 dci, sa il fatai zilnic si sa nu ma mai doara capul de consum. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!