Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Când am cerut așa ceva, au zis că minim 24 luni trebuie să plătesc rate. Apoi pot închide pfg-ul, achitand diferența de bani.

 

Avia Pantelimon. 

Modificat de Crs.Vag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vroiam sa plătesc casco pe un an și sa am rca gratis pt un an, dar acolo chiar scrie clar  ca se menține contractul 24 de luni, deci nu voi lua "oferta" asta.

 

Da, citisem și eu contractul standard, pare ca poți închide oricând cu acel 1%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/4/2024 at 4:12 PM, Liviu1000 said:

Ținând cont de preț,a luat prin credit sau leasing 115 cp manual. Avantaj ca vine în mai puțin de 3 luni...nu cum se livrează acum mild hibrid...

 

Un diesel dsg cu vopsea met 33 k, sa fim serioși...de aceea scad la finantare 8k din acest preț...sa vândă și ei ceva...la ce concurenta e în piață cu chinezii..

 

Prețul de configurator este umflat, de aici se dau aceste reduceri..

Salut.

Am luat credit (nu leasing). Am considerat ca e mai avantajos. La credit esti proprietar din prima zi, la leasing nu esti pana nu termini leasingul.

La plata cu banii jos era alt pret fara ceva reduceri.

Termen am  10-12 saptamani.

Am vrut sa pun DSG dar termenul sarea la 7-8 luni, asa ca am renuntat.

Creditul - NU leasingul - se poate inchide dupa prima luna.

Am dat avans 50 % urmand sa dau restul dupa prima luna si sa inchid creditul.

Masina este 1,5 TSI 115cp Manual cu vopsea metalizata, Led Matrix, pachet crom, PDG si privacy glas. Restul sunt in dotarile de serie, Activ info display etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@17LIR Așa consider și eu că e mai bine să cumperi o mașină, cu credit, dacă nu ai toți banii.

 

Totuși nu înțeleg o treabă.

Dacă am toți banii să-l achit după o lună, la ce mai fac credit? Este reducerea așa mare încât să merite asta?

 

Și băncile s-au șmecherit, să zic așa, și la rambursare anticipată îți iau comision.

Adică o eventuală reducere, sau avantaj, dispare la rambursarea anticipată când apare comisionul.

 

Părerea mea este (eu așa am făcut) dacă nu ai toți banii, să mai strângi o perioadă, și dacă nu îți ajung, sau tot NU îți ajung, faci un împrumut MAI MIC. În cazul ăsta rata e mai mică și e suportată altfel.

 

Achiziția mașinii presupune anual, pe lângă achiziția propriu-zisă, CASCO, RCA, revizii și anvelope de iarnă (cu sau fără jante), dar adevărat că odată cu achiziția și probabil pentru 4-6 ani, însă e e un cost care trebuie suportat și el.

 

Acest lucru ridică prețul mașini cu vreo 10.000-13.000 lei.

 

Costul combustibilului, anual, ajunge și el la suma sus-amintită.

 

Dacă tragi linie, cheltuielile cu o mașină sunt măricele și sunt greu de suportat pentru unii dacă sar calul.

 

O 4 FL este destul de echipată ca și dotări standard și o poți lua și așa, însă un parbriz încălzit, un Matrix sau un Side Asist eu zic că sunt opționale utile fără a le băga la categoria mofturi. 

 

115 cp, nu știu ce să zic. Nu am condus, nu mă pot pronunța, dar eu unul am fost dezamăgit de cutia lui 1.5 tsi cu 150 cp la O4.

 

Cât te-a dus cu totul și ce reducere ai primit?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei, daxa ai dobanda fixa, ai comision inchidere anticipat, dobanda variabila ai comision 0.

Prefer leasing fata de credit:

1. Pt mine, Casco era 4,7% din valoarea masinii, prin leasing 2,7%
2. Poti da avans 50% si avea rata reziduala 10-20%
3. Poti inchide anticipat la fel ca la orice credit

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita sa iei prin credit, chiar dc ai cash, câștigi vreo 900 poate 1000 euro, cu închiderea anticipata imediat după.

 

Bun procent 2,7 la casco...am primit 4,21 prin porsche și 3,43 parca minim prin alt asigurător..dar nu mai dau cei 1428 euro reducere ci doar 600 sau 800, nu mai știu exact, dacă nu faci prin porsche asigurări.

 

Da, la leasing sunt condiții mai.bune decât la credit, vorbesc de persoana fizica.

 

Valoarea reziduala este o soluție pt o rata mai mica, dobanda fiind aceeași per total.

 

Oricum cei de la porsche cred ca au un matematician care le a făcut ofertele și condițiile. Oricum ai alege tot atât platesti, nu exista o varianta mai buna decât alta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, Liviu1000 said:

 

Oricum cei de la porsche cred ca au un matematician care le a făcut ofertele și condițiile. Oricum ai alege tot atât platesti, nu exista o varianta mai buna decât alta...

Frumoasa concluzia, oare credeai ca ofertele sunt elaborate de fete ce pun unghii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lucrat la o firma de leasing câțiva ani și de asta zic.

 

Tinand cont ca iau cu 50% avans si restul credit,am făcut câteva simulări la dealer sa vad cea mai buna varianta, mi a plăcut sincer sa fiu, la toate variantele de finantare , casco , sau orice oferta au , la finalul creditului platesti aceeasi suma suplimentara fata de capital, ma refer la casco,dobanda și eventuale comisioane :)

Au tot felul de "oferte" dobanda redusa, casco gratuit un an, revizii gratuite...toate cu același cost, buna politica de promovare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a comunicat consultantul ca a ajuns astazi masina la Curtici si a facut deja comanda de transport!!!

In aceeasi saptamana in care a fost programata pentru productie 🥳. Se pare ca facut doar 2 - 3 zile din fabrica pana la Curtici.

Deci spre sfarsitul saptamanii viitoare sper sa o iau 😁. Ar fi cca 16 saptamani de la comanda.

 

Modificat de Bursucu67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adriantudor78

Buna ziua. Cât durează producția unei Skoda Octavia? Am comandat o Skoda Octavia 1.5 tsi 115 CP, manuala in 10.10.2024 de la Brady. Pe 04.11 am primit de la dealer status "confirmat în producție". Cât ar mai dura până intru in posesie? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Productia masinii dureaza o zi (cel putin atata a durat la Octavia mea), insa daca masina este confirmata pentru prodctie nu inseamna ca maine va intra pe stand pentru a fi produsa. Trebuie sa mai ai rabdare pana ii vine randul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi poate spune, va rog, cineva cu ce accesorii vine roata de rezerva? Mi-a ajuns mașina acum o sapt, am roata de rezerva normala și singurele accesorii sunt cricul (fără manivela de operare) ,coarba și carligul de remorcare. 

 

Merci, IMG_20241119_192245.thumb.jpg.426f407e258427aae5b4fda447c0a218.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te au facut la manivela? hai ca asta e penibil.

pe langa astea eu mai aveam clestele mic de scos protectiile capacelor de prezoane si un carlig de sarma. fara surubelnita. La alte modele skoda primesti si surubelnita.

image.thumb.png.5ba170bf3ff4a53b18f5eec938997238.png

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Cornel3 said:

Îmi poate spune, va rog, cineva cu ce accesorii vine roata de rezerva? Mi-a ajuns mașina acum o sapt, am roata de rezerva normala și singurele accesorii sunt cricul (fără manivela de operare) ,coarba și carligul de remorcare. 

Astea trebuiau verificate la livrarea masinii :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, daca cateodata este imposibil sa verifici fiecare amanunt.

Cel putin in cazul acesta, la ridicarea masinii portbagajul era plin cu anvelopele de vara, am ridicat masina cu anvelope de iarna montate de dealer.

 

Oricum, am luat legatura cu el, nu stie ce s-a intamplat (fabrica, transport, etc), dar mi-a comandat manivela respectiva fara niciun cost suplimentar din partea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
On 11/6/2024 at 9:15 PM, Gabriel*77 said:

@17LIR Așa consider și eu că e mai bine să cumperi o mașină, cu credit, dacă nu ai toți banii.

 

Părerea mea este (eu așa am făcut) dacă nu ai toți banii, să mai strângi o perioadă, și dacă nu îți ajung, sau tot NU îți ajung, faci un împrumut MAI MIC. În cazul ăsta rata e mai mică și e suportată altfel.

 

Achiziția mașinii presupune anual, pe lângă achiziția propriu-zisă, CASCO, RCA, revizii și anvelope de iarnă (cu sau fără jante), dar adevărat că odată cu achiziția și probabil pentru 4-6 ani, însă e e un cost care trebuie suportat și el.

 

Parerea mea de neavizat e ca decat sa iei un credit mai bine iei un apartament de banii aia(sunt constient ca banii "aia" sunt ceva mai multi decat o skoda octavia chiar si aia de top dar asa ca teorie) care il dai in chirie si in rest te plimbi in masina noua cu leasing operational si nu mai ai nicio grija nici de credit, nici de rca nici de service nici ca se defecteaza masina sau i se rupe cureaua de distributie la 80k, cand VW iti da interval de 200k km.

Dupa cei 4 ani apartamentul ala va valora cel putin cat ai dat pe el plus rata inflatiei, daca nu mai mult si tu dupa 4 ani iti iei urmatorul bolid nou nout.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pare deloc coerent calculul și sfatul tău sau cel puțin nu îl înțeleg eu.

 

Un credit e 10_15k, un apartament 100 k și mai și plătești leasing operatioal care este mai scump decât financiar și la final nu îți rămâne bunul.

Ceva, adica tot, nu da bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ramai cu apartamentul, care contrar unui cazan pe roti, nu se devalorizeaza. Iar tu te plimbi tot timpul cu cea mai noua masina, carefree. Sigur, e un lux, dar masina noua e un lux, oricum ai luao.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leasing-ul operational e si mai lux ... sau asa imi dadusera mie calculele ultima oara cand am verificat. Asta e si ideea, mai putine griji contra unei sume de bani mai mare decat daca ai cumpara masina si ai tine-o un timp rezonabil. Contraziceti-ma daca nu e asa, ideal chiar cu un exemplu cu masina despre care se discuta aici pe topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine iti iei autorulota si ai si unde dormi si cu ce te plimba 😀.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, marius1982.11 said:

Ramai cu apartamentul, care contrar unui cazan pe roti, nu se devalorizeaza. Iar tu te plimbi tot timpul cu cea mai noua masina, carefree. Sigur, e un lux, dar masina noua e un lux, oricum ai luao.

Cred ca aici gresesti grav. Chiar colegul Liviu1000 ti-a specificat ca ceva nu iese la socoteala.

La ce preturi sunt pe piata cu 10k iti cumperi maxim usa de la intrare si geamurile termopan si dupa 4 ani ramai tot cu ele dar probabil la jumate de pret.

Oricum revenind - creditul e de preferat lesingului, parerea mea.

La ce pret final a oferit dealerul cel mai confortabil era sa le platesc cache (4 bucati), dar pierdeam reducerea oferita de porsche.

Asa ca am mers pe mana reprezentantului de vanzari, avans 10% diferenta la livrare  pana la 50% apoi se poate inchide creditul dupa prima luna cu o penalizare de 1% la suma achitata anticipat (cam 110 euro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mașină, cu atât mai mult una nouă și ceva mai scumpuță, nu este niciodată o investiție, dar nu toată lumea se gândește la investiții și nu cuantifică totul în termeni de afaceri sau profit.

 

Mașina este o pagubă (exceptând plăcerea de a șofa și folosirea ei în scop comercial) și totodată o necesitate pentru unii pentru că pe lângă costul de achiziție implică combustibili, asigurări, revizii, parcări (acolo unde este cazul) etc.

 

Un Leasing operațional nu e pentru toată lumea.

 

Apartamentele sunt scumpe și nu toată lumea și le permite, cu atât mai mult cu cât te antamezi dator pe câteva zeci de ani pentru că majoritatea nu are bani cash să a le achiziționeze.

 

Sunt oameni care nu și-ar cumpăra niciodată mașini noi (cunosc și eu destui) pe motivul că pierd bani și mașina respectivă se devalorizează repede.

Preferă să cumpete tot felul de coji, să la frece cateva luni/ani, să le vândă si să-și ia altele. Tot coji.

 

Alții nu le vor decât noi (eu sunt unul dintre ei) pentru că au fobie de mașini sămsărite și prost exploatate sau întreținute care vin la pachet cu alte defecte.

 

Pentru afaceri îți trebuie bani și viziune. Majoritatea "afacerilor" în RO este o simplă speculă.

 

Cum banii mulți se fac ușor dacă ai bani, cei puțini se fac greu, dacă ai puțini.

 

E o glumă care spune:

 

-Mi-a ghicit o țigancă în cafea că până la 30 de ani nu o să am bani.

-Și pe urmă?

-Pe urmă ma voi obișnui.

 

Nu totul se rezumă la bani pe lumea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cei ce au ridicat masina recent, cu ce "capac" de volan a venit masina? Am vazut pe configurator ca au schimbat recent. ( inainte era logoul Skoda iar acum scrie "Skoda" simplu - Dacia style).

noul_volan.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luata saptamana trecuta. 

Volanul este tot cu logo Skoda (volan sport, 3 spite)

IMG-20241117-WA0023cop.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu acum două luni tot cu logo-ul Skoda pe volan am luat-o și nu cu inscriptia. 

Personal nu am înțeles de la cine a pornit trend-ul ăsta, însă mie nu îmi place.

Logo-ul este în opinia mea mai expresiv, dar constructorii au calculele și studiile lor în materie de design. 

Cred că moda vind de la chinezi pentru că Europa începe să adopte China Style în materie de design auto.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!