Jump to content

New Episode - A4 B8 - Pic Heavy


andrei_xp

Postare recomandată

Azi am reusit doar sa montez tipsurile.

Diferenta se vede in pozele de mai jos: 

IMG_2832.jpeg

IMG_2833.jpeg

IMG_2834.jpeg

Link către comentariu

Daca tot s-a declansat planul de urgenta, am zis sa stau mai mult pe acasa si sa ma apuc de treaba.

Am schimbat bujiile, am pus unele NGK. Cele vechi erau Bosch si doar una singura parea mai obosita. 

Am montat si mud-flapsurile, am spalat masina si m-am apucat de aspirat, curatat, sters, etc.

Nu prea sunt sigur de jante ? stau in dubii pentru ca mi se pare ca ies prea mult in afara aripilor. Desi modelul seamana mult cu cel de pe S4, cele de S5 au alt et si parca sunt si spitele mai concave.

Inca ma gandesc daca sa le mai tin sau nu. 

Poze mai jos:

IMG_2861.jpeg

IMG_2863.jpeg

IMG_2865.jpeg

IMG_2866.jpeg

IMG_2867.jpeg

IMG_2873.jpeg

IMG_2874.jpeg

IMG_2875.jpeg

IMG_2877.jpeg

IMG_2879.jpeg

IMG_2881.jpeg

IMG_2883.jpeg

IMG_2887.jpeg

IMG_2889.jpeg

IMG_2890.jpeg

IMG_2891.jpeg

IMG_2892.jpeg

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! 

Problema jantelor e ca trebuie niste arcuri sport. Un et agresiv necesita si o suspensie mai joasa, altfel arata dubios.

Link către comentariu

Jantele dpmdv sunt din alt film cu et'ul ala. Chiar si cu un set de pro kit tot ar arata dubios. Ai multe optiuni frumoase pe 18 OE. Ar da bine cele de s-line in 5 spite. Sau daca vrei sa mergi pe 19, cele mai misto mi se par rotoarele.

Link către comentariu

Asa mi se pare si mie. Sunt prea iesite in afara. Cu arcuri sport este foarte posibil sa ii loveasca in aripi.

Link către comentariu

@mad_kat

La fosta masina avea trapa si intra mai usor in masina :))

p.s : si eu sunt sigur ca daca vei pune arcuri iti va atinge. 

p.s2 : daca te gandesti sa pui arcuri sa nu faci greseala sa pui OE de S`line ca iti rup ficatii. Cele mai ok ar fi pro kiturile.

Modificat de Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament, incearca sa-l eviti si sa folosesti tag-uri, ca mai sus
Link către comentariu

Balconul nu este folosit, motiv pentru care momentan nu are balustrada :))

On-topic: am hotarat sa vand jantele pe 18, sau sa le schimb cu un alt model pe 16-17-18. 

Bineinteles, si cele pe 16 din fabrica sunt la vanzare. 

Daca e cineva, let me know. 

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

20.04.2020

Rar facut, trecut fara panica. 

Urmeaza folie pe spate si verificare la climatronic saptamana asta. 

Cateva poze pe repede inainte. 

IMG_3656.jpeg

IMG_3657.jpeg

IMG_3659.jpeg

IMG_3671.jpeg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Update: 

Am reusit in sfarsit sa termin cu tot ceea ce inseamna inmatricularea masinii si am pus numerele negre. 

Am pus folie pe geamurile spate, iar pentru ca zilele astea a fost destul de cald, am observat ca AC-ul meu nu functiona, absolut deloc. 

In consecinta, am pus tester pe masina, verificat presiune in instalatie si nivel de freon, iar rezultatul a fost: senzor presiune AC defect. Buuun! Am mers la Audi, am luat senzor nou (noroc ca era pe stoc - 430 lei), l-am inlocuit pe cel vechi si AC-ul acum este perfect functional. 

De asemenea, am zis ca a venit vremea sa trec de la bocancii de iarna, la sandale. Am hotarat sa iau anvelope noi, chiar daca sunt considerate "low-cost", decat sa dau cam aceeasi suma pe niste Michelin sau Continental care sa fie vechi.

In ceea ce priveste performantele anvelopelor low-cost pot spune urmatoarele:

- Consum carburant anvelope low cost- Clasa consum C

- Aderenta pe ploaie anvelope low cost - Clasa aderenta C

- Decibeli anvelope low cost - 72db la rulare

Poate ca la prima vedere nu sunt WOW, insa am comparat cu Michelin Primacy care erau expuse la firma de unde le-am cumparat, iar datele sunt cam asa:

- Consum carburant Michelin - Clasa consum C

- Aderenta pe ploaie Michelin - Clasa aderenta A

- Decibeli Michelin - 71db la rulare 

Un lucru de care trebuie sa fiti constienti in cazul in care optati pentru anvelope low cost, este ca nu se pot compara cu cele premium la aderenta pe ploaie, iar in cazul meu, a fost necesara echilibrarea de 2 ori. Spun ca le-am echilibrat de 2 ori pentru ca prima oara, desi au fost echilibrate bine, abia dupa ce au fost puse pe masina si rulate cam 10-20km prin oras, anvelopele s-au asezat efectiv cum trebuie pe janta. Bineinteles, pentru ca am luat anvelopele de la aceeasi firma care le-a si montat, am avut montajul si echilibratul gratuit, chiar daca am echilibrat de 2 ori. Odata cu montarea anvelopelor noi, masina parca nu mai are lookul de mini-suv. 

De asemenea, am optat pentru anvelope noi, fie ele si low cost pentru ca:

- nu fac 100.000km/an cu masina asta, astfel incat sa fiu dezamagit daca se uzeaza repede

- nu merg cu 300km/h sau pe circuit, astfel incat sa am nevoie de anvelope cu super aderenta

- prefer sa iau nou si cu garantie pentru a evita posibilele probleme ce ar putea aparea

Revenind la masina, bineinteles ca nu se putea termina lista cu lucruri care trebuie facute, asa ca, proiectorul pe dreapta a hotarat sa cedeze la impactul cu o pietricica sarita de la roata unui camion, asa ca va trebui si asta schimbat ?

In alta ordine de idei, am gasit comenzi pentru volan (au Cod 4f0951527d). As vrea sa stiu ce ar mai trebui facut, astfel incat sa le fac sa fie functionale. 

Cateva poze mai jos: 

C27ABA6F-B6F3-48B8-9587-EB01032DF5EC.jpeg

comenzi.jpg

F4E8E06E-C5B4-4EA0-985F-E01590677ED7.jpeg

IMG_4015.jpeg

IMG_4016.jpeg

IMG_4017.jpeg

IMG_4095.jpeg

IMG_4097.jpeg

IMG_4130.jpeg

IMG_4132.jpeg

Link către comentariu

Bravo, se vede că ai grijă de mașină, însă cu timpul vei vedea că nu e chiar așa simplă povestea cu anvelopele low-cost. Aderență trebuie să ai la orice viteză, nu doar la 300 km/h. 

Audi în general e o mașină dinamică, grea, se bazează foarte mult pe anvelope (fiind unicul punct de contact cu solul), așa puteau să pună și ei din fabrică anvelope low-cost, economiseau milioane de Euro pe an. :)

Mulți km fără probleme!

Link către comentariu
mihai.onu94

Acum ca ai mai mers cu masina, cum stai cu uleiul? Consuma ceva sau ai avut noroc si e totul ok?

Link către comentariu
4 hours ago, MyKe said:

Audi în general e o mașină dinamică, grea, se bazează foarte mult pe anvelope (fiind unicul punct de contact cu solul), așa puteau să pună și ei din fabrică anvelope low-cost, economiseau milioane de Euro pe an. :)

Word ^^ Foarte bine spus, o sa iti salvez acest "quote" :) 

In alta ordine de idei, ce anvelope ai luat? Am citit peste tot low-cost, dar n-am vazut brandul. Poate mi-a scapat... 

Oricum, daca nu ai valente sportive si nu te dai prea tare la ea, merg si astea low-cost si evident ca e o alegere buna versus niste SH-uri premium.

Ma bucur ca ai grija de ea, sper sa nu ai nici o problema. Astept si eu sa ii raspunzi lui @mihai.onu94 referitor la intrebarea cu uleiul.

Bafta!

Link către comentariu

Pana acum nu am avut probleme cu uleiul si am parcurs aproape 2000km de cand am luat masina.

Anvelopele sunt Sunny Sport Macro NA305 245/40/18    97/XL W (am pus o poza cu eticheta).

Am vazut reviewuri si reviewuri referitoare la ele. Unii erau foarte multumiti, altii se plangeau ca nu au fost tocmai ok, etc. 

Cred ca toata treaba tine de sofer, de modul de condus, si bineinteles de numarul de kilometri parcursi. 

Vom vedea cum rezista in timp. 

In incheiere, vreau sa repet faptul ca am luat anvelopele astea strict pentru ca au fost noi si cu garantie. In cazul in care se dovedesc a fi naspa, voi sti pe viitor ce sa nu mai cumpar (deh, tot patitu-i priceput :lol:

 

IMG_4131.jpeg

IMG_4147.jpeg

IMG_4148.jpeg

IMG_4149.jpg

Link către comentariu

E frumusica masina si cu un potential mare de upgrades atat pe parte de motor cat si pe parte de estetic. Trebuie sa faci ceva cu arcurile, si daca pui alte jante tot ai avea nevoie de niste arcuri care sa o lase mai jos. Spor in continuare cu ea :) .

Link către comentariu
14 hours ago, mik15 said:

E frumusica masina si cu un potential mare de upgrades atat pe parte de motor cat si pe parte de estetic. Trebuie sa faci ceva cu arcurile, si daca pui alte jante tot ai avea nevoie de niste arcuri care sa o lase mai jos. Spor in continuare cu ea :) .

Multumesc pentru aprecieri. Pana la urma voi pastra jantele astea, si da o sa ma ocup si de arcuri, dar asta dupa ce trece toata starea de urgenta si ma pot intoarce la munca. 

Astazi o sa comand proiector nou pe dreapta fata si de asemenea grila aferenta (pentru ca am vazut ca si aia e plesnita intr-un colt). 

Imediat ce voi mai avea noutati, le voi posta aici. 

Link către comentariu
On 5/2/2020 at 5:18 PM, mihai.onu94 said:

Acum ca ai mai mers cu masina, cum stai cu uleiul? Consuma ceva sau ai avut noroc si e totul ok?

Offtopic In general consumul de ulei ''apare'' dupa primul schimb de ulei, acum nu stii ce e in ea si judecand dupa imbinari si colorit, a umblat putin pe la chirurgie estetica.

Referitor la anvelope puteai sa incerci Landsail, probate personal si au aderenta f buna chiar si pe ploaie dar acum e tardiv.

Sa o plimbi sanatos!

Link către comentariu
mihai.onu94

@akon motorul cum are colegul, cand incepe sa manance sanatos ulei, incepi sa completezi dupa cateva sute de kilometri. Pana ajungi la revizie ai mai completat cu minim 2-3 litri. Si astea nu sunt cazuri rare sau izolate, ci destul de des intalnite, de asta multi se si feresc de ele.

Link către comentariu

Mixed feelings cu anvelopele chinezesti. Spune unul care a luat asa ceva - insa allseason. Ratiuneile la mine au fost putini km pe an si 4 motion.

Dupa ceva vreme si km cu ele - iti pot spune sa doar sa ai grija, sunt decente pentru mers normal, insa daca vrei ceva mai mult isi ating limitele mai repede decat anvelopele bune (prin bune nu inteleg numai absurd-de scumpe ci de o marca cat de cat cunoscuta).

Vara sunt cam la nivelul Dunlop Bluresponse (am avut si pot compara) - deci anvelope vara eco, iarna la nivel de tigar winter sau debica frigo. Ok-ish deci. Doar atat...

Sper sa nu se considere o divagare, doar incerc sa iti dau un sfat, sa ai grija cum "te dai" cu ele, avand doar fwd.

Aspectul financiar il inteleg 100% - ale mele allseasonuri au fost la 1/3 din pretul unor Crossclimate - si nu sunt de trei ori mai proaste, in nici un caz...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Revenind la topic, nu ma astept la performante de tip Continental sau Michelin de la chinezariile astea. 

Tin cont de toate aspectele in expoatarea masinii si a anvelopelor. Cu toate reglajele, echilibrarile etc, parca tot mai am un tremurat usor sesizabil la 120km/h. 

Zilele trecute am inlocuit proiectorul spart si grila crapata pe dreapta fata. 

De asemenea, am facut si geometria strict pentru linistea mea. 

Cateva poze: 

 

IMG_4233.jpeg

IMG_4234.jpeg

IMG_4235.jpeg

IMG_4244.jpeg

IMG_4289.jpeg

IMG_4291.jpeg

IMG_4292.jpeg

IMG_4293.jpeg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Cum a dat caldura, am constatat ca desi am inlocuit senzorul de presiune AC, pe partea soferului, baga timid aer semi-rece, iar la pasager cald, ca din cuptor. 

Din ce am vazut si citit, pot fi de vina niste clapete din spatele bordului sau pur si simplu trebuie reincarcat cu freon. Maine voi reincarca, si sper sa scap usor, fara sa dau jos toata plasticareala din bord pentru niste clapete. 

Revin cu noutati curand. 

Link către comentariu

Deja la generatia G4 vezi pe VCDS statusul clapetelor (la climatronic ofc) Arunca un ochi inainte de a demonta bordul, sunt convins ca si la masina mai noua spune cel putin atat de multe informatii. La fel pe VCDS iti spune si cum sta cu freonul.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Vineri am facut calibrarea la clima, iar acum in sfarsit am ger in masina in mijlocul verii. 

De asemenea, daca tot eram la facut treaba asta, am facut si needle sweep la pornire :) in rest, bagam km, zi de zi, putin cate putin. Asteptam escapada in concediul de vara :)

Link către comentariu

De cand am avut Golf 3 gti am avut niște cauciucuri mai ieftine si aproape ca am intrat in spatele unui tir ca nu se oprea masina iar abs-ul facea urat de tot incercand sa compenseze cauciucurile. De atunci numai cauciucuri bune am luat si noi, ce recomanda majoritatea care au masini mai puternice ca a mea. Recomand si la altii sa se gandeasca de 2 ori ce cauciucuri isi cumpara.

Masina e frumoasa, cati mai multi km fara evenimente neplacute. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!