Jump to content

Seat Cordoba 1.9Tdi stage 2


Alecsvw

Postare recomandată

Salutare tuturor

După un tur de forță cu un Audi A4b6 cabriolet 2.5Tdi stage 1, am încercat și reușit ( zic eu) să revin din nou cu un proiect destul de ambițios asupra unui Seat Cordoba 6L 1.9Tdi /2004 stage 2. 

Stock 101Hp, stage 2 140hp 320Nm

O mașină foarte rapidă probabil și datorită greutății reduse, însă și comportamentului pe șosea stabilit în urma modificărilor ( nu foarte multe) aduse. 

Suspensia stock KYB Excel a fost înlocuită cu JOM reglabilă pe înălțime și duritate, bielete antiruliu reglabile pe 3 nivele, ambreiaj din KEVLAR, frâne ATE, filtru aer K&N, bară stabilizatoare JOM, ulei Liqui Moly 5w30, distribuție schimbată, xenon 6k, capete de bara, etrier și alte câteva mici piese de înlocuit.

Interiorul a fost schimbat cu unul din piele provenit de pe un Seat Cordoba FR, grile aer cu rosu FR, MP5 cu camera ascunsa pentru marsarier, nucă schimbător face-lift, bord vopsit negru mat, folie spate, turbo boost, cotieră KAMEI originală, interior full led, ceasuri led alb, volan retapițat in piele

Jante Brock B1 16 inch 8.5j /10j, grila sport neagră, senzori ploaie și parcare /spate ( urmează bara face-lift 2005+ ) 

Ce mă interesează mai mult, îmi doresc cateva sfaturi legate de putere și eventual ce aș mai putea schimba la motor ( injectoare /cod, turbo).. Orice 

Screenshot_20200223-140954.jpg

Screenshot_20200223-140919.jpg

Screenshot_20200223-140909.jpg

Screenshot_20200223-140734.jpg

Screenshot_20200223-140523.jpg

Screenshot_20200223-140513.jpg

Screenshot_20200223-140505.jpg

Screenshot_20200223-140019.jpg

Screenshot_20200223-140034.jpg

Screenshot_20200223-140056.jpg

Screenshot_20200223-140048.jpg

Screenshot_20200223-140838.jpg

Screenshot_20200223-140811.jpg

Screenshot_20200223-140441.jpg

Screenshot_20200223-140325.jpg

Screenshot_20200223-140257.jpg

Screenshot_20200223-140223.jpg

Screenshot_20200223-140800.jpg

Screenshot_20200223-142001.jpg

Modificat de Alecsvw
Link către comentariu

Salut,

 

In primul rand, ti`as fi recomandat sa incepi un proiect cu o ibiza cupra TDI, intrucat le gasesti la preturi foarte bune acum ( ~ 3000 euro ) si au potential mai mare de tuning. Daca esti dispus sa faci trecerea, continuam subiectul ; pana atunci, voi incerca sa te ajut cu ce info stiu si eu ; 

Motorul tau nu este unul foarte durabil si pretabil la modificat precum un ASZ de 131 cp ; masina ta este stage 1, nicidecum stage 2 ; depinde ce target de putere ai...dar stage 2 implica modificari hardware ce tin de admisie / motor / evacuare ;  nu stiu sigur ce cutie ai, dar daca este in 5 trepte, mai mult ca sigur va trebui upgradata la 6+1 ; intercoolerul va trebui si el schimbat ( iti recomand pe cel frontal de pe ibiza cupra sau unul frontal de la darkside ) ; injectoarele sunt ok cele de ASZ sau de pe cupra tdi, daca targetul tau de putere nu va sari de 250 cp, altfel, cred ca cele de pe touareg v10 tdi FARA dpf sunt ce trebuie ; turbina, ar fi ok sa treci la cea de 2.7 tdi ( OE, nu hibrid ), asta daca targetul tau de putere nu va sari de 250 cp; altfel, cea de 3.0 este ok pt + 250 cp ; axa cu came va trebui si ea upgradata, probabil cea de SDI ar fi o alegere buna. La oricare varianta de stage 2 te hotaresti, va trebui sa faci si downpipe pe 63 sau 76 daca sari de 250 cp ; furtunele ar trebui sa mergi pe siliconice, iti recomand SANCO. 

 

Oricum, parerea mea este ca acest motor nu este potrivit pt stage 2. O varianta mai ieftina ar fi sa ii hibridizezi turbina ( sau sa ii pui una de ARL ) si sa ii faci downpipe pe 63 + soft ; ar trebui sa faci ~ 180-190 cp.

 

p.s : trebuie sa iei in calcul si upgrade la sistemul de franare, iti recomand AP racing de pe cupra tdi 312 cu 4 pistonase.

p.s2 : nu as defini niciodata un TDI de 100 cai resoftat ca fiind " o masina foarte rapida " :) 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Când am specificat că este "rapidă", am făcut referire strict la acest motor de 101hp stock. Varianta de soft este 135+ pentru 2, iar 1 era 135. Cu un ambreiaj din kevlar, o sarcină in accelerație mult mai mare și pozitivă ( să zic așa), reușesc să "bat" mașini capabile de performanțe mult mai mari. 

Ultima victimă fiind un BMW E90 din 2009, cu stage 1 /163Hp fără șanse la drag ?. Legat de downpipe 63, următorul pas va fi cu siguranță în luna aprilie, acum fiind plecat din țară însă cu siguranță modificarea va fi în caietul de sarcini plus alte câteva mici modificări. 

Trebuie să se înțeleagă că această mașină a fost stock, fără nici o legătură cu stadiul actual. Nu se vrea a fi o mașină de +200hp 

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu

Mna, aia e, " mi'am racit gura de pomana " :)))) o masina stage 2 devine stage 2 dupa 200 cp cu modificarile corespunzatoare ; atata timp cat se intervine doar la nivel de soft, este stage 1 toata ziua ; depinde de tine cum vrei sa percepi aceasta informatie. Daca tu crezi ca la 135 cp e stage 1 si la 140 e stage 2...nu prea rezonam cu lumea tuningului. Dar totusi, pune si tu fisa dyno ca sunt curiosul unde tine puterea aia de stage 2. 

Imi mentin parerea, masina e modesta, echilibrata in raport cp/kg, nicidecum foarte rapida sau rapida..spor la modificat ?

Modificat de Rave
Discuțiile despre lucruri ilegale sunt interzise la noi, da?!
Link către comentariu
  • Administrator
în urmă cu 6 ore, Alecsvw a scris:

...reușesc să "bat" mașini capabile de performanțe mult mai mari...

Ultima victimă fiind un BMW E90 ...

Presupun ca toate astea le faci in concursuri organizate, altfel ... nu bine, cel putin nu pe vwForum. (verbal warning)

Multumesc,
Razvan

Link către comentariu
17 hours ago, R_a_z_v_a_n said:

Presupun ca toate astea le faci in concursuri organizate, altfel ... nu bine, cel putin nu pe vwForum. (verbal warning)

Multumesc,
Razvan

Se poate inchide

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!